עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי, רציתי לדעת אילו משחקים כיום תומכים בDX10 או אפילו 10.1? ואילו משחקים מהקרובים שעומדים לצאת יתמכו בDX 10 או 10.1. ואשמח לתאריכי היציאה שלהם... תודה.

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  2. Started by The Dom,

    אני אוטוטו על סף עליית רמה הנה הפרופיל שלי: http://www.bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=all אני לא יטדע מה לקחת.... אני מאד אוהב את הSPEC OPS אבל בזמן האחרון אני משתמש באנטי טנק. הגעתי למסקנה שאני חייב MACHINE GUN 1 ועוד משהו אבל ... מה כדי?

    • 34 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. מי שעוד לא שמע.... בקיץ עומד לצאת תוספת למשחק הכי טוב השנה... והם עומדים להוסיף איזה 6 עמים... :smile1: אני הייתי מוסיף את : ישראל ויקינג הולנד יוון יפן (אני לא בטוח אם יש את העם הזה כבר) מדינה דרום אפריקאית

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  4. חלוקת הכותרים החינמיים של פלטפורמת ה-Humble Bundle מתחדשת - אז אל תפספסו את ההזדמנות לכתבה

  5. בואו להכיר את אחד מהרעיונות המקוריים ביותר למשחק שבהם נתקלנו בתקופה האחרונה לכתבה

  6. משחק האימה המדובר סובל מבעיות טכניות רבות בגרסת ה-PC שלו - ומביקורות חיוביות לרוב שעדיין לא עונות על הציפיות הגדולות שנבנו עבורולכתבה

  7. Started by barak gonen,

    היי אני ראיתי אתמול באתר של ToysRuS האמריקאי מכירה מוקדמת לGTA IV. אני יודע שהוא יצא באמריקה ב20 לנובמבר ובאירופה ב28 לנובמבר. אתם מכירים איזשהי חנות בארץ שגם מוכרת את ה-GTA IV במכירה מוקדמת?? (אגב בToysRus זה עולה 50$) תודה מראש ברק גונן ??? ;D

  8. Started by isach,

    היי , מישהו מכיר את האימולטור הזה ? mame32 ? יש בו כל מיני משחקי מכות נוסטלגים כאלה , אקס מן נגד סטריט פייטר וסטריט פייטר זרו וכל מיני , בכל מקרה היה לי את זה לפני כמה שנים ואני זוכר שהמשחקים היו צריכים להיות מכווצים בזיפ בתקית roms כדי להפעיל אותם , הורדתי כמה משחקים מכווצים והכנסתי לתקיה , אבל זה לא מראה לי שום משחק שאני יכול להפעיל.. יש למישהו אולי לינק לגרסה טובה של התוכנה שמתאימה לחלונות וקישור לאתר של משחקים ?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. שלום! מישהו יכול להביא קישור לתוכנה אימולטור שמפעילה משחקי פלייסטיישן על המחשב??? תודה

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by yosef208,

    מחפש אימולטור לc&c 95 שקיבלתי את כול הסידרה המלאה יש לי אקס פי

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  11. Started by Le-Fay,

    רכשתי לעצמי gamePad (זול ומגניב) כמתנת יומולדת. אני נהנה מאוד לגלוש איתו מהמיטה ללא צורך בעכבר ולהגיע לרמות עצלות לא נתפסות באמצעות הישומון הקטן הזה: JoyToKey. ואני יכול כמובן לשחק באותו האופן במשחקים שיודעו ל-PC. אבל במשחקים שיועדו מראש לסוג כזה של שליטה ההנאה המובטחת רבה יותר... בזמנו הייתי די מכור לאימולטורים שכאלה (עצם הרעיון של אימולציה מעביר בי רטט קל). יש כמובן את MAME האלמותי. ואני זוכר שהיה לי איזה אימולטור טוב של SEGA ו- NES. אבל אני לא ממש זוכר כרגע איזה. מישהו יכול להמליץ על אימולטורים מוצלחים? ואולי (פחות סביר או מוצלח למיטב זכרוני) אפילו כאלה שמדמים קונסולות מודרניות יותר כגון PS2 , GameCube או XBOX ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by quantoM,

    www.aim400kg.ru/en אתר לאימון על האימינג במשחקי FPS, בעיקרון כתוב שזה לCS, אבל אני חושב שזה מתאים לכל גיימר של FPS. עלו והצליחו, Quantom.

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    איך אני מאמן שם? יש לי את כול החדרים,ובחדר של האימון יש לי את הבובות! סימנתי ב MINIONS שיאמן לוחמים אבל כלום לא קורה

    • 11 תגובות
    • 911 צפיות
  14. המפיצה ומפתחת המשחקים THQ Nordic אינה מפסיקה להתחמש - ומכריזה על רכישתם של 11 אולפני פיתוח חדשים שיצטרפו אל המערך המשמעותי שכבר פעיל תחתיהלכתבה

  15. Started by avivlevy,

    הורדתי את הFEAR דמו, אבל אין לי שם רזולוציה של 1280*1024

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  16. Started by Moty_p,

    האחרון שיצא זה Tomb Raider Underworld משחקקק פצצצצצה מטורפת!!! הנה טרילר: אני מקווה שיוצא חדש אני גם מקווה שיצא Roller Coaster Tycoon 4...

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. כשאני מפעיל אימון אז אני רוצה לשנות את סוג האימון, למשל אימון של פנדלים, קרנות, וכו' אז כאשר אני לוחץ על שינוי סוג האימון לאחר שלחצתי ESC אני מקבל את ההודעה הבאה only the active controller can access this option איך בכל זאת אני יכול לשנות את סוג האימון?

    • 8 תגובות
    • 795 צפיות
  18. Started by liav12,

    אני לא מוצא אותו בשום מקום אחרי ששיחקתי במשחק הזה דיי הרבה..אין אותו שם?? הוא לא מופיע לא באול סטררס ולא באגדות...

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by MODI,

    הורדתי תמישחק ואין אפשרות לשחק נגד בוטים זה רק אני שלא מצאתי?

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  20. Started by gigabot,

    וואי אין במה לשחק כל המשחקים כבר נטחנו... יש הצעות למשחקים מעניינים?..

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by Xilver,

    http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2174759,00.asp זה הבדל ששווה 20FPS? אני אישית לא רואה שום הבדל!

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by redti,

    שלום לכולם, קרה לכם פעם שאיבדתם את החשק לשחק במשחק כלשהוא או בכלל בהרבה משחקים? אתם יודעים למה פתאום זה קרה לכם? אני שואל את השאלה הזו כי בזמן האחרון ממש אין לי חשק לשחק משחקים מסוימים "השגתי" כבר 6 משחקים חדשים... ואין חשק לשחק בהם! זה קרה לי מייד אחרי שהפסקתי לחרוש את nfsu :need for speed underground, יצאתי לסוף שבוע במצפה רמון שיחקתי שם מלא סנוקר ופינג-פונג באמיתי.... ושחזרתי לבית לא רציתי לשחק כלום! פעם ראשונה בחיים שלי :

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  23. הפרק החדש והמבטיח בסדרה הפוסט-אפוקליפטית דור מעבדים מרובעים מודרניים בתור ברירת מחדל על מנת לפעול לכתבה

  24. Started by cb,

    מה לגבי SUPER PATCH 0.31 ..מישו כאן מעודכן?הוא על המחשב שלי אבל אחרי ההתקנה לא נותן לעשות ATTACH...יש על זה דיונים ברשת אבל לא מצאתי תשובות נורמאליות.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים