עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SpitFire,

    משחק מ 98' אני יודע אבל מישהוא יודע אולי מאיפה אפשר לקנות ?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Ewingum,

    במשחקי CS קורה יותר מדי פעמים (משחקים שלמים אפילו) שנוצר מצב בו לוקח זמן מהרגע שאני מזיז את העכבר במציאות לבין הרגע בו זזה הכוונת על המסך. מיותר לציין שתופעה זו מונעת ממני פראגים רבים בדקתי וזה קורה גם כשהפינג נמוך (היום היה לי 16/19 וזה עדיין קרה...) והפריימים לשנייה גם גבוהים (100 ברזולוציה נורמלית 50 ברזולוציה גבוהה - איזה רזולוציה אני מניח לא רלוונטי ואני לא זוכר). מה הבעיה ואיך ניתן לסדרה? :-\ עריכה: חיפשתי בחיפוש הפורום אך לא מצאתי תשובה לבעיה זו...

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. ראיתי את ההגה G25/7 של לוגיטק נראה ממש טוב וגם יקר בהתאם חח איזה משחקים יש למחשב שאפשר להשתמש גם בקלץ שיש בארכה? או בכלל בכללי משחקי סימולטור שמדמים עד כמה שאפשר נהיגה אמיתית תודה לעונים..

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by AKULA,

    אני כל הזמן שומע על המשחק הזה ורציתי לדעת מה זה בדיוק? והאם רדאון 9700(לא פרו )יריץ אותו חלק ובכלל לכמה זמן יספיק לי כרטיס כזה,מתי יהיו המשחקים שיהיו כבדים עליו?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    הפינגים עכשיו פשוט בילתי ניסבלים המינימום שאני מצליח להוציא כשכלום דלוק,ואני אומר כלום! אני משיג 180 פינג בלחץ! זה בילתי ניסבל עם אני מצליח להרוג 3 במישחק אחד אני שמח! מה עושים? אני מחובר לזהב!

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by roes,

    UT 2007 יוצא בקרוב מאוד, נכון ? אם כן: יש על זה כבר איזה ידיע על תאיריך מדויק?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by MISTER WEB,

    מישהו מוכן לעזור לי למצוא קראק NOCD למשחק YURIS REVENGE?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. חשבתי על Vice City אבל שמעתי שהשליטה באקדחים על הפנים... היום הולדת שלו מתקרב ואני לא יודע מה לקנות.. אתם אולי מכירים משחק קווסט יפה?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. חצי שנה אחרי ששוחרר סופסוף מגיעה תמיכה (חלקית) ב RT ו DLSS:

  10. Started by w0w,

    ***צונזר ע"י TheReaper****

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by eNtro,

    אחד היפים שראיתי

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Gery Gorenshtein,

    היי, אני ועוד 2 חברים משחקים בזה, המשחק הוא חינאמי למי שלא יודע, המשחק הוא בדמוי World of Tanks אם נשמע לכם מוכר - משמעות היא tactical team arena, משחקים בצוות של 5 נגד 5 - הקטע המעניין במשחק לעומת WoT זה שאתה צריך ליצור לעצמך את המכונת קרב הכי אפקטיבית שאתה יכול והכי יצירתי שאתה יכול - אם מישהו מעוניין - תגיבו פה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by stone cold,

    זה משחק להורדה בתשלום (כניראה גם ימכר בגירסת דיסק זולה )שזכה לשבחים ב360 עכשיו כמו הרבה "בלעדים" של ה360 הוא מגיע באיחור אופנתי למחשב http://www.gamespot.com/news/6206899.html?tag=latestheadlines;title;1 תמונות מה360 וביקורת של גימספוט מגירסת ה360 http://www.gamespot.com/xbox360/action/braid/review.html אותי זה בעיקר מעניין כי טרולים של 360 זיינו לי במוח על המשחק והשוו אותו למשחקי 2D של נינטנדו אז מעניין אותי לראות איך הוא באמת

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. טכנולוגיית DRM חדשה בשם Valeroa התיימרה לספק תחרות לכוחה של Denuvo, אך נראה כי לפורצי המשחקים היו תוכניות אחרות לכתבה

  15. http://www.moddb.com/mods/the-sith-lords-restored-content-mod-tslrcm/downloads http://www.rockpapershotgun.com/2012/07/27/grey-skies-are-gonna-kreia-up-kotor-2-completed/ http://www.games.co.il/article7896.html יש סיבה לשחק שוב במשחק הזה, הפעם בגרסה מתוקנת ושלמה יותר שלו (עם סוף נורמלי יותר).

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by SiaTex,

    *כותרת* מי זורם? אני מארגן הכל. חוקים: כנראה הראשון ל 25 במתכונת ESL. מפה תקבע על ידי יהיה מחזורים לפי כמות הקבוצות הנרשמות כלומר X קבוצות נרשמות יהיה 8 מחזורים. פרסים: אני מנסה לארגן כמה סידיקיס למשחקים וכנראה שאם אני אצליח אז יהיו תחרויות יותר מעניינות. טיטל בטים ספיק עד העונה הבאה. החוקים המלאים יפורסמו בהמשך אבל בכללי זה כמו ליגה בכדורגל רק של קוד לענות על הסקר בבקשה ולרשום תגובה מי יזרום.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. יש לי פנטיום 4 עם כרטיס מסך מובנה וגיגה זיכרון ואני מחפש משחקים מלאים טובים ורציניים של יריות ( וכו... ) מגוף שלישי. כן כן אני יודע שיהיו פה כאלה שיגידו לי תשחק בפקמן או משהו כזה אבל העינין הוא כזה, אני רוצה תחילה לנסות לשחק ( מזמן לא שיחקתי ) ואם אני יהנה אז אולי זה יהיה מספיק בשבילי כדי לקנות מחשב חדש עם כרטיס מסך טוב שגם משחקים חדשים יעלו בו, תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Vidati,

    משהו יכול להפנות אותי לאתר (כמובן אם יש כזה) שכולל בתוכו תסריטים או סקריפטים למשחקי מחשב? אני רוצה לדעת איך נראה תסריט של משחק מחשב.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by yuvyuv,

    ערב טוב, לפני כמה חודשים היה איפהשהו בפורום הסבר על איך להעתיק רשימת שרתים מעותק אחר של המשחק ע"י העתקת אחד הקבצים... מישהו יודע על מה מדובר ויכול להצביע על שם הקובץ הנחשק...? בתודה, Yuv...

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום לכולם, לקראת הגעת המחשב החדש אילו משחקים ישנם היום בסגנון oblivion - לאחר שחיפשתי באינטרנט קראתי על -the witcher, assassins creed האם ישנם משחקים נוספים בסגנון / עומדים לצאת משחקים נוספים בסגנון? תודה ושבוע טוב, ליאור.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. שלום. בשלב הנ"ל אני תקוע, דיברתי עם המפלצת ים ונתתי לי את eel, אחרי זה דיברתי עם אליזבת' והיא שטה למקום אחר. כל המשימות בוי חוץ מהמשימה להגן על הטירה הראשית ואני לא יודע מה לעשות. נא עזרתכם תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. גאןבאונד- חרשתי פעם עכשיו נמאס לי - יפה www.gunbound.net סרויול פרוג'ט -ממש יפה http://www.survival.com.my/ מאפל סטורי התחלתי לשחק בו - מעצבן קצת ולא מובן אבל חמוד http://www.mapleglobal.com/ יש לכם להוסיף משחקים יפים לאוסף ? (בגייםאקסטרה אין משהו מעניין)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Ido.G,

    עוד שנה חלפה, עוד FM הגיע. לא שיחקתי המשחק מאז גרסת 2009 ואני רואה ש SI הספיקו להוסיף עשרות פיצ'רים חדשים. שיחקתי מעט בדמו, ואני חייב לציין שהמשחק נהיה נורא כבר. נורא קשה להכנס למשחק. כמות האפשרויות שיש היא פשוט עצומה. וזה בתור שחקן CM ו FM לשעבר. מישהו שיחק ורוצה לחוות את דעתו?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Tarnrgol,

    כשאני מנסה לשחק ברשת אני צריך לפתוח חשבון וכאשר אני עושה את זה זה פשוא אומר לי "password is incorrect plz try again " מה אני אמור לעשות$#^#$ help me plz עידכנתי את המשחק כבר Tar

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by shugi,

    אהלן! צריך את עזרתכם במציאת משחק ישן כשהייתי משחק בו לפני 10 שנים פחות או יותר. במשחק אתה רואה את הדמות מלמעלה ושולט בה עם העכבר בסגנון דיאבלו. מה שהיה ייחודי במשחק הוא שאתה יכול לעשות תרגילים בעזרת תנועות עכבר. אני זוכר גם שהיה שלב עם דרקון במערה, והיה חרב שיורה כדורי אש וכדי להרוג את הדרקון היה צריך להתחבא מאחורי סלעים כאלה. אגב, כדי להגיע למערה הזאת היינו צריכים להגיע למקום כמו מנזר כזה עם גובלינים אדומים כאלה קטנים... אני זוכר שבתחילת המשחק אתה רודף אחרי הרעים שלוקחים אזרחים, ביניהם מישהי שקשורה לדמות. אם אני לא טועה הסמל של החברה (ממה שאני זוכר) היה בצורת עכבר מסולסל כזה. אה והדמות היה עם שיער בלונד כזה.. אולי מישהו עולה לו לראש?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים