משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
אני מארגן מסיבת רשת גדולה בקאנטרי קלאב כפר-סבא. היא תהיה ארוע רשמי של ליגת ה-"CSL" (ליגת קאונטר-סטרייק). האירוע יהיה פתוח לכ-150 איש וכ-16 קבוצות וכן יתקיים שם טורניר בשיטת פלייאוף. המסיבה תיערך בעוד שבוע מהיום, יום שישי ה-14 למרץ. ההרשמה פתוחה כבר מזה שבוע בכתובת זו. לפרטים נוספים בנוגע למסיבה לחץ כאן. יש לציין כי יהיה מאבטח במקום לדואגים.
-
שלום אני מחפס לקנות בוקס אני רוצה בוקס עם ציפ ושני שלטים עדיף קריסטל רציתי לדעת איפה הכי כדאי לקנות אם באינטרנט או בחנות רגילה ואם אתם מכירים חנות באמת טובה וזולה שאני יכול למצוא את מה שאני רוצה אם יש טלפון של חנויות או אתרים שאפשר לקנות שם זה הדיל הכי טוב שראיתי עד עכשיו אבל זה עדיין יקר מידיי http://www.mushi.co.il/Item.asp?id=728 תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום האם עוד מישהו נתקל בתקלה שאי אפשר להוריד עדכון data pack ל PRO 13 בסוני ? אני די בטוח שהתקלה נובעת מהשרתים של PES כי ניסיתי ממש הכול! החלפתי ראוטר בבית. הפנתי DMZ לסוני פלייסטיישן. החזרתי את הסוני להגדרות דיפולט כדי לשלול תקלה בסוני. הסוני גולש באינטרנט בלי בעיה אבל עדין לא מצליח להוריד את העדכון מקבל שגיאה comunication error
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמונות שהתחבאו בתוך האתר הרשמי של סדרת משחקי הפעולה מאשרות את מה שחשבנו: Crysis Remastered עומד להיחשף בקרוב מאוד עבור המחשבים האישיים ושלושת הקונסולות המודרניות המרכזיות, עם טכנולוגיית עקיבת קרניים שתוכל לפעול על כל סוג חומרה לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Release Date: 10/27/2008 Platforms:PC/PS3/XBOX 360 Publisher: Electronic Arts Developer: EA Redwood Shores Gamesite: Click here Genres: Action ESRB: RP Comic-Con 08: Cam Developer Walkthrough Pt 1 Get a taste of strategic dismemberment and see why no HUD is the new HUD. http://www.gametrailers.com/player/37592.html Comic-Con 08: Cam Developer Walkthrough Pt 2 See how to survive the hallway tentacle and what happens when you run out of Outer Space's most precious element: air. http://www.gametrailers.com/player/37594.html נראה טוב
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר או יודע מהיכן ניתן להוריד ולשחק במשחק "Battery Online" אשמח אם ישפוך קצת אור מדובר בפיתוח קוריאני והוא נראה לי לפי הגיימפליי בסירטונים כמו שילוב לא רע בין COD4 לבין MW2 או אולי בחיקוי מוצלח לבלאק אופס ;D (שאני לא ככ אוהב) לפי מה שהבנתי השם האמריקאי שלו הוא Arctic Wind וגם זה לא עזר לי למצוא הורדה שלו (אם בכלל קיימת) אולי המשחק הזה בשלבי ביטא? בינתיים נרשמתי לאתר הזה- http://vision.webzen.com/bt/ שאמור לספק את ההורדה אבל ממה שראיתי יש שם רק עידכונים הנה כמה סירטונים מהמשחק:
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צרבתי את 2 הדיסקים ומשום מה בדיסק השני, במהלך ההתקנה בסוף ממש 99% נותן לי שגיאה: An error occurred during the move data process: -117 Component: CummomFiles File Group: File: יש למישהו מושג מה הבעיה?
-
-
למישהו יש מושג אני אני משנה בהגדרות שהכונת תהיה רק בזמן הלחיצה זאות אומרת שלא כמו עכשיו שבשביל להפעיל או לכבות אני חייב ללחוץ על המקש....
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי , אני עדן ואני יוטיובר ( הערוץ שלי זה DEGAMERZONE ) רציתי לפרסם פה את הערוץ שלי , כי לאחרונה הוא דיי תקוע ואולי חבר'ה מפה לא מכירים אותי . הערוץ שלי עוסק בגיימינג בעיקר , קומנטרים וכאלה כל החדשות על באטלפילד 4, ועוד כל מיני דברים. הנה קישור לערוץ שלי http://www.youtube.com/user/DeGamerZone אתם יכולים לראות כמה סרטונים פה http://www.youtube.com/watch?v=XRoUFRTejMw&feature=c4-overview-vl&list=PLiPpc3Rs7ak_n1VG7e8e53jJheGwLc8cI http://www.youtube.com/watch?v=dDHtPRt7MtY ופשוט תדפדפו בערוץ אני אשמח אם תירשמו לערוץ ותעקבו ותהיו פעילים , זה מאוד החשוב לי התמיכה שלכם ואני באמת מעריך הכל.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתר הפלייסטיישן 2 הישראלי- The PS2 Chamber, מציע מגוון ביקורות, בקרובים וחדשות, אשר כולן בעברית! כמו כן, באתר ישנם גם תמונות וסרטים, וכמובן, פורום. האתר מתעדכן כל יום, ולאחרונה נוספו אליו כמה כתבות מרשימות ביותר, ביניהן כתבת בקרוב על Onimusha 2, כתבת בקרוב על Kingdom Hearts, ביקורת על Tekken 4 ועוד... אני מבקר באתר הרבה, וחשבתי לשתף אתכם בשמחתי הכתובת היא www.ps2chamber.up.co.il
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם רציתם פעם לדעת כיצד נוצרה סדרת המשחקים שמחזיקה כבר 18 שנים - Pokemon, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא ולגלות
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כמה קודים שמביאים 20% הנחה בחנות של EA. אין לי שימוש בהם, אז מה הטעם שאני אשמור אותם. אם מישהו רוצה אחד, תשלחו לי הודעה פרטית ואשלח לכם. *לא תקפים להזמנות מוקדמות (לדוגמא: BF3, ניסיתי). *כל אחד מהם עד סוף החודש (כמעט בטוח), אז אל תבקשו סתם אם אתם לא מתכוונים להשתמש בהם. אני בטוח שיש אנשים שכן ירצו. רק אם אתם בטוחים שתקנו משהו תבקשו. D:
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב חברה אז החלטתי לספר בקצרה על מה שאני יודע על BiA Hell's Highway המשחק BiA 3 יתרחש גם מן הסתם במלחמה"ע 2 בשנת 1944 על הפלישה מצפון הולנד עד לגרמניה כנראה את האמת אני לא אכתוב כל כך הרבה אלא תקציר על המשחק לפי מקורות. קודם כל אנחנו לא יודעים עדיין את מי אנחנו מגלמים די צפוי שזה יהייה עוד פעם איזשהו סמל לא יודעים איזה. מה שאני כן יודע ורציתי לספר זה הפיצ'רים החדשים: לפי מקורות שבדקתי תוכלו לפקד גם על Mortar Team Anti Tank ועוד סוף סוף כנראה אנחנו נוכל לפקד על עוד קבוצה שבאמת תוכל לשגר מהעמדות של הMortar! נקווה שזה הולך להיות כיף עכשיו לעומת המשחקים הקודמים כאן לא תצטרכו שרמן(Sharman) כדי להשמיד את הטנק האחר אלא יהייה כנראה צוות של Anti Tank. מן הסתם תוכלו לתת הו…
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חנות ה-Green Man Gaming המקוונת מציעה הנחות נאות על כל כותריה של המפתחת האהובה Rockstar, כולל מחיר אטרקטיבי במיוחד ללהיט העדכני האדיר שלה לכתבה: http://hwzone.co.il/הזדמנות-שכדאי-לנצל-gta-v-זמין-לרכישה-ב-38-דול/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק בניית וניהול ערים חדש מקבל חיבוק מהמבקרים ומהשחקנים כאחד - ומוכיח שאפשר להצליח בז\'אנר גם ללא תקציבי עתק ומלחמת חורמה בפיראטיות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%9b%d7%9f-%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%94-%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%a8-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%97%d7%94-%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%95/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
פתיחתה של החנות הדיגיטלית המובילה למשחקי מחשב למכירה של מודים, כשמשחק התפקידים Skyrim מוביל את הדרך, מעוררת דיון סוער ברחבי הרשת לכתבה: http://hwzone.co.il/steam-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94/
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתונים עדכניים עבור חודש נובמבר 2017 הגדול מצביעים על כך שקונסולות ה-PlayStation 4 ממשיכות להוביל בהיקפי המכירות לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
-
אך עוברים את המשימה עם 8-BALL זו שנותנים לך רובה צלפים ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכלום בשבוע האחרון התקנתי אותם (RAGE וגם את BRINK) ויש לי בעיה ממש מוזרה , ברגע שאני מתחיל את המשחק עצמו המשחק פשוט קופא וכל דבר לוקח שנים עד שהוא קורה , המחשב שלי ממש סבבה והוא בסה"כ בן שנה (משמע נחשב מחשב חדש דנדש למשחקים האלה) רק שתבינו לוקח לו חצי דקה להעלות את התפריט כדי לצאת מהמוד של המשחק (וחשוב להגיד זה קורה רק במשחק עצמו) התפריט בהתחלה עולה מצויין וככה גם ההקדמה ... אני אשמח לעזרתכם (כבר התקנתי מחדש דרייברים ...) תודה רבה עריכה: אני אחדד את השאלה שלי האם ישנה עוד תוכנה חוץ מ directx שצריך עבור המשחקים האלו? אני מריץ משחקים אחרים כמו NBA2K13 בצורה חלקה לגמרי וגם את SKYRIM לכן אני לא מבין מה הבעיה בכל מקרה יש מבצע בSTEAM על RAGE רק ב 10$ תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גיימינג מודיעין - אליפות ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2011 שלום חברים, מי שקרא או שמע מפרסומים שונים ברשת בשבועות האחרונים על אירוע המשחקים במודיעין בחג החנוכה חיכה לרגע זה, זה רשמי. אירוע המשחקים של השנה יוצא לדרך ואיתו גם אליפות ישראל בספורט אלקטרוני וללא עוררין האירוע הגדול של השנה לכלל קהילות המשחקים בישראל. איפה ומתי? היכל התרבות מודיעין. יום ראשון, 25.12.2011 חג החנוכה. מה בתוכנית? בפסטיבל המשחקים תוכלו לחוות לטעום מאנשי המקצוע בתחום, אלו שעושים את המשחקים שכולנו אוהבים, במחשב, בסלולר ובכל פלטפורמה אחרת. משחקים מרובי משתתפים לכל באי הפסטיבל ע"ג הסמארטפונים האישיים שלכם. עמדות קונסולה ותצוגה לקהל הרחב בטכנולוגיות והמשחקים החדישים ביותר! וכמובן, אליפות ישראל בספורט אלק…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נראה שהכל FPS וכאלו מכירים קואסטים טובים? שממש אתה נכנס לעלילה, שיש להם SINGLE PLAYER של עשרות שעות, עלילה מעניינת ועוד? ואם אפשר גם גרפיקה נחמדה וסאונד טוב.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-


