משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
מכיוון שהקהילה משחקת כמה משחקים COD4 MW3 BO2 החלטנו לבדוק באשכול אחד את לכל המשחקים באשכול הזה תתבצע הבדיקה ל 5VS5 הטופס יכלול שם קבוצה, שחקנים ובאיזה משחקים הם ישתתפו בקאפ לדוגמא: Dragon Ball Z Goku Gohan Piccolo Vegeta Bulma Chi-Chi Trunks Goten Master Roshi מעוניינים לשחק ב MW3/COD4/BO2 תגובות שהם לא קשורות ימחקו והמשתמש יקבל אזהרה הבדיקה היא כדי לדעת כמה קבוצות מעוניינות, המשחק עם הכי הרבה הרשמות, לפחות 8~12 יבחר הקאפ כנראה יתחיל בחודש הקרוב בעתיד היה עוד קאפ ל 3VS3 באותה צורה מעוניינים ב MW3 FIFA.MW3 מעוניינים ב BO2 FIFA.BO2 מעוניינים ב COD4 dic kTeam במידה והרוסט שונה לכל משחק, אפילו בקצת, יש לכתוב את כולו מחדש למרות שנפרסם אותו הרבה, כולם מוזמנים ל…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מודר מוכשר מביא אל העידן המודרני את גירסת הקונסולה הייחודית של משחק הפעולה האלמותי לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
אנשים אני חייב עזרה דחוף לפני כמה ימים קיבלתי half life 2 מקורי חשבתי ששהרשמה זה סתם אז סתם חירבשתי דברים וזה יש לי את הcd-key שלי, אני יכול לעשות איזה משהו כדי לבטל את החשבון או לקבל את הפרטים שרשמתי ? אני יכול לנסות את hl2 גם בלי זה דרך פריצה כלשהי, אבל אני רוצה לשחק בסורס ברשת תודה
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים ! רכשתי לפני מס' ימים מחשב נייד SLI מדגם Ideapad Y510p צריך ייעוץ של מישהו מקצוען, אני כבר בערך שעה מנסה כל מיני דרכים לעשות את ההגדרות הכי טובות עבורי במשחק. מה שמשחק תפקיד זה ה FPS. חשוב לציין שהרזולוציה היא =FHD 1920X1080 Resolution Scale= 100 בהגדרות HIGH ה FPS נע בין 50-60 ב MEDIUM ה FPS נע בין 60-80 אולטרה לא רלוונטי כרגע. אני לא מבין גדול לאחרונה במשחקים ובביצועים, רציתי לדעת האם הגדרות HIGH יספיקו לי. מבחינת האיכות עצמה לא רואים הבדל משמעותי בין HIGH ל MEDIUM. בנוסף, אני מצרף כאן תמונת מסך מתוכנת ה NVIDIA שיש לי במחשב, שבה הוא זיהה לי את המשחק והוא נתן לי את ההמלצות האופטימליות שלו, אומנם שימו לב שהרזולוציה שם נמוכה מהרגיל, ובמשחק שמים לב להבדל. ממי שמ…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייתי צריך למשוך בכמה חוטים כדי לקבל את התמונה הזאת אז תנו קרדיט
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
אחד מהמועמדים לתואר המשחק הנמכר של השנה החל את מבחני הבטא המקוונים והחופשיים שלו - ואתם מוזמנים להצטרף לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
הורדתי את batman arkham city והוא לא מעלה לי אותו נסיתי 2 קראקים וגם לא עובד מישהו יכול להביא מדריך עם קראק בדוק תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
im in shlav 5 in Game f.e.a.r and i dont know what to do pleas help me i have some message in the game from number 455-456-345 and he tell me to go somewhere and i dont know where i have to go plz someone help me!
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Nvidia מחלקת סיריאלים לבטא של Guild Wars 2 חינם!כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לכאן http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/guild-wars-2/deals-promotions#fp=method=callback&uid=780519310למלא את מה שצריך, ואתם מקבלים את הסיריאל מיידית!כל הכבוד להם
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל שמתי לב לאשכול הנעוץ להמלצת משחקים אבל אני מחפש משחק מיוחד: אני מחפש משחק שיעלה על fx5500 amd thlon 64 3200 2.04GHz 512 RAM עכשיו אני לא רוצה אסטרטגיה/מרוצים/ספורט יותר בכיוון של היטמן או משהו דומה. תודה (כמובן שאני רוצה רק את השם ולא שום דבר אחר חוץ מזה.. אולי איפה אפשר לרכוש) ׁשמתי לב שבאשכול הנעוץ לא כתוב דרישות מערכת לאף משחק שראיתי שם)
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשחק ברשת ב Unreal Tournament הראשון, אז אך אני יכול לשחק??? תוכנה או משהו אחר תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Spiderman:The-Movie שאני אסיים להוריד אותו אולי למורת רוחם של כמה אנשים פה , אני אדווח לכם מה אני חושב
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השנה שני ה mmorpg המובילים ילכו ראש בראש, Warhammer בתור משחק חדש ו WoW עם ההרחבה השניה WOTLK. השבוע Blizzard ו Mythic שיחררו את סרטון הפתיחה של כל אחד מהמשחקים. לדעתי הסרטון של Warhammer מנצח בגדול. Warhammer Online http://download.goa.com/war/video/en/WAR_Cinematic2_1280x720_EN.zip 187 מגה World of Warcraft - WOTLK http://www.bigdownload.com/games/world-of-warcraft-wrath-of-the-lich-king/pc/wrath-of-the-lich-king-cinematic-trailer/ 98.8 מגה
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Third Age: Total War הוא מוד למשחק Medieval 2: Total War - Kingdoms (עקרונית זאת ההרחבה של המשחק). המשחק עצמו למי שלא מכיר הוא משחק מסדרת טוטאל וור (סדרה המשלבת שליטה במפה אסטרטגית של בניית אימפריה וקרבות בזמן אמת), המשחק יצא לאחר רומא ולפני Empire ככה שהוא לא הכי חדש ואפשר לרכוש אותו בגרושים עם ההרחבה שלה. מה המוד עושה? המוד משנה את מפת המשחק וכל מערך המשחק לעולם ספרי "שר הטבעות" בצורה מדהימה החל מהמפה, חלוקה לפלגים חדשים, יחידות חדשות ועוד. מעבר למובן מאליו של מוד מסוג זה כמה דברים מעניינים: המוד משלב אירועים עם סרטונים, למשל שתגיעו לראשונה לשער השחור יופיע אירוע עם סרטון מתאים וכולי. יש אירועים במוד למשל הטבעת מתגלה וכל הפלגים מתחרים ביניהם מי ימצא אותה ולאחר מכן ישנו …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, חבר שלי רכש את המשחק GTA IV , ורשום לו משהו על קובץ פגום. עשיתי חיפוש קצר באינטרנט וראיתי שהדבר קרה ללא מעט אנשים, גם אלו שהורידו את המשחק וגם אלו שרכשו אותו. את הפתרון לא מצאתי. אני מצרף תמונה כדי שתבינו על מה מדובר. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנה - http://www.dsogaming.com/news/game-of-thrones-comes-to-crusader-kings-ii-with-this-total-conversion/ http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/28/a-mod-of-a-game-of-thrones-crusader-kings-ii/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק לא מראה לי משחקים שיצרתי במחשב השני. הנה מה שניסיתי: *Hamachi גרסאות 1.0.1.5, 1.0.2.5, 1.0.3.0. *לכבות את החיבור של Hamachi כדי שהמשחק יזהה את הLAN *Static IP *כיבוי כל ההגנות (Firewall, AV...) *לכבות את האינטרנט, להפעיל את המשחק ואז להפעיל את האינטרנט כדי לבדוק אם ככה הוא יקלוט את Hamachi *כל מדריך שמצאתי בקשר למשחקים בLAN. אני נמצא ברשת עם המחשב השני באותה קבוצת עבודה ואנחנו יכולים להעביר קצבים מאחד לשני ולהדפיס אחד אצל השני - הכל פתוח. Demigod כמובן נמצא במותרים בFirewall בניסיונות עם הFirewall GameRanger עובד לי איכשהו אבל זה ממש לא נוח שצריך תוכנה חיצונית. אודה מאוד למי שיסביר לי למה אני לא יכול לראות את המשחקים שאני יוצר במחשב השני (או להיפך...) חרשתי מדריכים …
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כן חברה, אולי סוף סוף יהיה לנו RE4 מעולה למחשב? לפחות עם מנוע גרפי מעולה כמו ה-Source. הינה קצת פרטים על המשחק העתיד לבוא עלינו לטובה. http://www.blackwidowgames.com/ http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=16030 [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים,כל הזמן שאני נכנס למשחק הוא יוצא ,מצ"ב שגיאה . [תמונה]יש לציין שהכל היה בסדר זה קרה לאחרונה!בבקשה חברים תעזרו לי ..נתונים:WIN 7 32BIT עברית geforce gtx 745intel core quad q8300 2.5ghzניתן לשימוש4GB RAM 3GB
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אתם כבר לא זקוקים לרכוש את Call of Duty Advanced Warfare בכדי לקבל את Modern Warfare Remastered, אך לפי הדעה הרווחת גם שנה לא הספיקה על מנת לפתור את הבעיות שלו לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
לא יודע אם שמתם לב, אבל המשחק הנ"ל יצא היום במבצע היומי של מבצעי הקיץ בסטים. המחיר ממש אטרקטיבי, אבל בלי ה CO-OP חלק גדול מחווית המשחק נופלת. אני אישית יכול לשחק רק בסופ"ש ומחפש מישהו שרוצה לשחק ב CO-OP של המשחק הנ"ל. יש מעוניינים?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שאלה שחיפשתי אליה תשובה באינטרנט ולא הצלחתי למצוא... יש לי מחשב חדש חזק לאללה..מבסוט עליו. INTEL i5 QUAD CORE 4G RAM GeForce 460 GTX בקיצור אני משחק פיפא על הכי גבוהה ורציתי לדעת אם אני רואה באיכות הכי טובה,כי המסך שלי לא תומך בHD.יש לי 19 אינץ של LG.מסך טוב,אבל לא HD. יש הבדלים בכלל בין מסך רגיל לHD במחשב או שזה לא כמו בקונסלות?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו הזמין מהם HL2? אם כן ואם אתם יודעים מתי הם אמורים לקבל ומתי מי שקונה אמור לקבל תודה. ד"א תאריך היציאה הצפוי: 1/9/04
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, חשבתי לשדרג את מערכת ההפעלה שלי מווינדוס 7 32 ל- 64 ביט,על מנת לזהות את ה- 4G זיכרון שלי השאלה: האם זה ייצור לי בעיה עם משחקים?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


