משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! ביום רביעי בתאריך 13.11.13 התקיימה תחרות אירופאית ב ESL. תחרות זו הינה התחרות הראשונה של ESL במשחק זה, לכן כך שמו release cup. המשחקים שוחקו במתכונת של 2 מפות והקבוצה הראשונה ל 25 נקודות מנצחת. בעוד שהמפות לא נגמרות ברגע שקבוצה מסוימת מגיעה ל 13 סיבובים. 122 קבוצות נרשמו, מתוכן 4 ישראליות. קבוצה אחת עברה ל- 32 הגדולות ותשחק את המשך התחרות(rush into movement), קבוצה אחרת הגיעה ל- 64 הגדולות (make your wings), ולצערנו יתר הקבוצות נפלו בשלב הראשון."נצחנו את המשחק שלנו, אך עקב בעיות ב ESL WIRE הפסדנו טכנית" אומר המנהל של NG,destiny. התגובות בפורום ESL היו בעד החוקים התחרותיים למרות שלפי דעתי יש יותר מידי מפות. ישנם 12 מפות חוקיות אך לא הרבה אנשים העירו בפורום ש…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! מישהו יוכל להמליץ לי על משחקים שיתאימו לילד בן שלוש? לא משהו כבד מדי... דברים קלילים תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מכיוון שאני מאמין שרבים מכם ישאלו (שוב, ושוב) ברצוני לעדכן אותכם בבעיה נפוצה ב SimCity4. אם ברשותכם כרטיס מסך המבוסס על שבב ה geforce של nVidia אך מיוצר על ידי חברות חיצוניות כמו ASUS לדוגמה, והנכם משתמשים בדרייברים של אותה חברה יש סיכוי כי תתכן בעיה במשחק. על מנת לתקן את הבעיה התקינו את ה Refrence Drivers מהאתר הרישמי של nVidia
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אני משחק ב UT וזה אחלה משחק אבל רציתי גם לראות את המתחרה שלו Q3A. התקנתי , אבל שאני לוחץ בשביל להעלות את המשחק או עושה לי כזה חלון כחול שרץ מהר ואני בקושי יכול להספיק לראות מה כתוב שם. ואז המשחק כאילו ממשיך לעלות ואז יוצא עוד לפני שאני רואה משהו... :\ help?!?!?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://game-oldies.com/ רק עכשיו גיליתי אתר שכולל המון משחקי קונסולות ישנות שניתן לשחק בהם online. כרגע זה האתר הכי טוב שמצאתי למשחקי קונסולות
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כמו שרשום, מחפש חבר'ה לשחק איתם. רצוי שיהיה אפשר לדבר במיקרופון. לא משהו רציני מדי, יותר בשביל הכיף והצחוקים. D: תוסיפו בסטים מי שמעוניין dimdima.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מהיום 12.2.2013 ESL לא יאפשרו למי שמשתמש ב FOV CHANGER אחר משלהם לשחק ב ESL, זאת אומרת שמי שמשחק עם משהו אחר מקבל באן. http://www.esl.eu/eu/codghosts/news/233518/
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משחק הפעולה המבטיח מאמץ נשקים וגישה מסדרת Doom במטרה לספק לנו עולם פוסט-אפוקליפטי ממכר שלא נרצה להתנתק ממנו - החל מאמצע החודש הבא לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
קיבלתי המלצה עליו כי אהבתי את דיאבלו, וממש אוהב את גיבורי מארוול.. אבל המשחק הזה ממש מסובך! לא מבין איך הדברים עובדים שם.. ניסיתי להעלות תמונה, כנראה שקשה לצלם ממשחק עצמו.. בכל מקרה שאלתי היא: 1) איך משדרגים את המוכרים, מעלים את הרמה שלהם? 2)ממש בתחילת המשחק קיבלתי איזה אייקון עגול של שילד, הבנתי שזה 400 נקודות, מהסוג הכחול שאפשר לקנות גיבורים... אני לא מצליח להמיר את זה לנקודות בפועל.. איך עושים את זה? 3) כשהגעתי למגדל של שילד, ראיתי שיש תיבה שאפשר להשתמש בה (stash) ויש עוד תיבה של הצוות שלך, לא הבנתי מזה בדיוק. אני ממש בהתחלה.. דברים נהיים ברורים יותר בהמשך? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ואני לא מדבר על המשחק זה Monopoly Tycoon, אלא אני מדבר על המשחק המקורי שמטילים במו קובייה שיצא לפני כמה שנים. או שאתם יכולים להמליץ לי על משחק דומה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי את פיפא 2007 ואת NBA LIVE 2007 למחשב ושאני רוצה להתחיל לשחק הוא עדיין דורש להכניס את התקליטור איך זה יכול להיות? אני חדש במשחקים אין לי מושג אבל תמיד חשבתי שאחרי שעושים INSTALL למחשב כבר לא צריך את הדיסק יש אולי משהו בהגדרות לשנות כך שהמחשב לא ירצה דיסק להתחלת משחק? כי התקנתי את זה בנייד וממש שלא בא לי להסתובב עם 2 הדיסקים אפשר או שאין סיכוי?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רצתי לשאול אם מישהו יודע איפה מוצאים את אלווין הבת של דוינמור??
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לדעתי זה פשוט נראה כאילו המשחק עובד על dx9 ,משהו ציורי מידי, הגרפיקה של assassin's creed 3 הרבה הרבה יותר יפה ומדהימה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
לאור המבצעים בסטים השבוע, חשבתי לעצמי שזה בדיוק הזמן להשלים פערים. אז קניתי את פורטל. אבל לאחר כל ההורדה וההתקנה, פורטל לא עולה. הוא מראה לי שהוא מסתנכרן עם השרתים וכל זה, אבל בסוף- לא עולה. אחרי שהוא מסיים את הסינכרון, לא נראית כל עליה בצריכת הזיכרון של סטים, אבל אולי הוא כן רץ, רק על פרוסס נפרד. מישהו יודע מה עושים?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אהלן חברה אני כרגע משתמש באימיול להוריד משחקים אם יש לכם אתר להורדה מהירה של המשחקים דרך האמיול אני אשמח אם יש לכם תוכנה אחרת שאתם מורידים איתה שהיא מהירה יותר אני גם אשמח לקבל ואם אפשר להמליץ על כמה משחקים.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום בסינגל פלייר הרגיל כבר פעמיים התחלתי מחדש את המשחק , כל פעם שאני מגיע לשלב מסוים ויוצא מהמשחק , אז כשאני נכנס שוב לאחר כמה ימים הוא לא מראה שיש אפשרות להמשיך אלא רק להתחיל מחדש... כאילו שלא שמר את ההתקדמות. כמובן שהוא שומר "אוטומטית" חלק מההתקדמות , כשאני יוצא זה דרך "save & quit" וכו' כך שאין סיבה לכאורה לכך שלא שומר. אשמח לעזרה תודה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היום בבוקר סיימתי את EP2 (למעשה אתמול בלילה ועשיתי SAVE ממש לפני סירטון הסיום ורק היום ראיתי אותו). ממה שראיתי בוויקיפדיה אז עוד אין תאריך יציאה אבל אולי זה לא מעודכן שם...
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הנה התנונים של המחשב שלי אז תגידו לי אם זה מספיק למשחק NEVERWINTER NIGHTS: windows xp ge-force 2 mx/mx400 32 MB זכירון של 128 MB 866 MHZ ו DIRECT X 8.1
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם הפרק החדש באחת מסדרות משחקי הפעולה הקלאסיות והמוכרות ביותר שווה את הזמן וההשקעה שלכם? ב-12 במאי תוכלו להחליט בעצמכם לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
Umbra הוא משחק חדש שמשלב את היכולות הגראפיות המרשימות של מנוע ה-CryEngine עם עולם ה-HackN\'Slash המוכר והממכר של דיאבלו ודומיו, והוא בדרך אליכם תודות לקמפיין קיקסטארטר מוצלח לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%93%d7%99%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%97%d7%95%d7%97-crysis/
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dark-souls-2-%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%92-%d7%a2%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%91-directx-11-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e%d7%94%d7%a9%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן.. לאחרונה קניתי מחשב חדש מבוסס SB עם 4 ג'יגה ראם וHD6950... לאחרונה קניתי את GTA IV כדי לגלות שהוא עובד עם מלא מלא מלא באגים בגרפיקה זו תקלה מוכרת?? יש דרך לפתור את הבעיה??? בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-


