עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אנ י מחפש אקשן זול כמו בFREELANCER, ולא איזה סימולטור דקדקני שגורם לך לא להבין מה רוצים ממך...

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by LazyBoy,

    gamespot פירסמו preview של המשחק, והוא כולל תמונות מתוכו. http://www.gamespot.com/pages/gamespace/updates.php?pid=918428&sid=6173397&tag=topslot;title;1 אני אתן כמה נקודות מתוך הכתבה: - המנוע הגרפי של oblivion שופר והושקעה הרבה עבודה בהבעות פנים של דמויות. - יהיו קרוב ל40 קולות שונים לבני האדם (בניגוד לoblivion ששם לכל גזע היה קול אחד) - המבט יהיה זהה לoblivion. (ז"א או גוף ראשון או שלישי, לפי בחירה) - אפשר יהיה לפגוע בחלקים ספציפיים של האוייבים וזה יגרום לקטיעות איברים. - הדרגה המקסימלית תהיה דרגה 20. - למרות שמדובר בעולם חופשי, יש סוף ברור למשחק. (שוב, בניגוד לoblivion) - לבחירות שעושה השחקן תהיה השפעה אמיתית על ההתקדמות במשחק וליכולת לקבל קווסטים חדשים מדמויות…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Shadowman,

    אפשר להגיד שהמילה אכזבה היא לא מספקת. המשחק הזה הוא פשוט לא זה, השליטה: גרועה להפליא גרפיקה:מזכירה את GTA3 למרות ששם היא יותר טובה תופס 5 ג'יגה, אפשר להגיד סתם. בקיצור, חיקוי עלוב לג' טי איי, ולא כל כך מוצלח. אחד המשחקים היותר גרועים ששיחקתי בהם. ובמילה אחת האכזבה של 2005!!!

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. המשחק הגדול הראשון של חברת Ubisoft לשנת 2018 ינסה להמשיך את ההצלחה של Assassin's Creed Origins עם גישה עסקית דומה מאוד לכתבה

  5. Started by redti,

    אני רוצה משחק כדורגל טוב..למחשב איזה עדיף הפרו אבולושן 10 או הפיפא 10 חשוב לי שיהיה אפשר לשחק דרך ההמאצ'י , משחק lan כאילו

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. אחרי שסיימתי את כול סדרת CALL OF DUTY את שניי ה CRYSIS את שניי ה PORTAL כול סידרת האף ליייף כול סדרת C&C ואת הבטל פילדים למיניהם ... אני מחפש איך להעביר את הזמן ;D אני אוהב משחקים עם גראפיקה יפה (CRYSIS-בד קומפני וכו) בסגנון של או הסטרטגיה כשאתה שולט מלמעלה על החיילים שלך או שאתה החייל ויש מסימות מאתגרות (כמו בד קומפני קרייסיס האף לייף קול אוף דוטי וכו...) תודה ..

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. הצד האפל של ה-DRM: כותר האסטרטגיה Anno 2070 הפך בלתי נגיש לרוכשים לגיטימיים, גם במצבי משחק לשחקן יחיד, בשל מפתחת הגנת הקבצים שהפסיקה לעדכן את המוצר שלה לכתבה

  8. Started by PCguy,

    יש לי מחשב חדש עם מעבד AMD 64 3000 לוח NEO2 PLATINUM----MSI כרטיס ראדאון 9600 SE win xp +sp2 ובכל זאת הפיפא 2005 שהתקנתי והסרתי מס פעמים נורא איטי פרט למשחק עצמו כל השאר בסדר גמור{ כלומר שלב בחירת הקבוצה--המערך --- הכל עובד יופי} מישהו יודע משהו על הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  9. היי חבר'ה, אז סוף סוף אני מדביק את הפער בעקבות הזמנה של מחשב דנדש.... היות ופיספסתי את המשחקים שיצאו בתקופה האחרונה אודה לכם אם תעירו את עיניי על האחדים שלא כדאי לי להפסיד הרשימה שלי כוללת כבר: COD4 Crysis Dirt C&C Kanes Wrath Splinter Cell Double Agent Rainbow Six Vegas 2

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by NiMo1771,

    כעקרון אני שחקן COD אבל הוא התחיל לשעמם.. לכן חשבתי אולי לקנות BF3 אני אוהב את COD בגלל שהוא מאוד מהיר ותמיד יש אקשן, השאלה היא האם גם בBF3 יש דברים כאלה? האם המפות לא גדולות מדי? אני לא ממש רוצה לשחק במפות שאתה צריך להסתובב במפה 5 דקות רק בשביל למצוא אוייב.. ואם אני כבר קונה, האם כדאי לקנות גם את ההרחבה back to karkand?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. יש אפשרות לשחק MW:2 ועוד הרבה משחקים בתלת מימד ! אם יש לכם משקפים מאווטר או שקניתם בסופר לראות את "השרדות" יש אפשרות להוריד דריברים אשר יאפשרו לכם לשחק ב 3D . יש סרט ביוטיוב - למי שרוצה לראות: http://www.youtube.com/watch?v=XTbbwzUA_tI&feature=player_embedded יש לי את המשקפים ואני משחק MW:2 בתלת מימד וזה מגניב לאללה - חוויה אחרת למשחק! לדריברים קוראים IZ3D - חפשו בגוגל. אם יש לכם משקפים זה הזמן שם על העיניים. דרך אגב - צריך כרטיס מסך טוב - בגלל שהוא משדר ב 2 ערוצים (ערוץ לכל עין) ה FPS יורד בחצי. תהנו [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by Roeebaeloha,

    רציתי לדעת את התייחסותחם לקלפים של סטים האם אתם מוכרים אותם,מחליפים עם חברים,או עושים קרפטינג?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by djass,

    אני מתקין את המשחק הכול טוב ויפה מתחיל לשחק ואז שמתחיל הסרט של המשחק באתחלה כבר זה אולך איטי רצח!! יש לי מחשב די בסדר תגידו לי מה אני צריך לשפר בשביל שיעבוד חלק תודה לעוזרים מפרט: intel p4 2666 768 ddr 400 fx 5200 128

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. מחפש משחיקם שגם תהיה להם גראפיקה יפה וגם יאתגרו קצת יותר מרק לרוץ ולירות לכל עבר. את הלך לייף ממש ממש ממש אהבתי. המלצות נוספות???

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by stone cold,

    כמו TOR לפני שנותן עד רמה 15 עכשיו WOW חינמי עד רמה 20 אני אף פעם לא שיחקתי בWOW אז זה יזדמנות לא בדקתי עם זה תקף לישראל אבל זה בלינק הזה למי שמעונין https://us.battle.net/account/creation/wow/signup/;jsessionid=7D9F5D0EF3C7B375EED6907E0377CC23.blade34_04_bnet-mgmt

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. לרשימת ההנחות המלאה כנסו לכתובת הבאה: http://store.steampowered.com/holidaysale/

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. חבר'ה יצאו כמה תוכנות כמו FOV CHANGER / FPS UNLOCKER אני כבר מודיע שכמעט ב 100% מקבלים על כולם באן ב ESL WIRE לכן: שימוש בהן מיותר מכיוון שכשתשחק ב ESL לא יהיה לכם אותם. וגם קיים סיכוי לקבל באן במשחק . לכן אני ממליץ להיזהר ולבדוק פעמיים על בטיחות התוכנות לפני שימוש. עלינו במספר האנשים בקהילה במהירות יפה מאוד וחבל שנאלץ להיפרד מכאלו שיקבלו באן ולא יקחו בחשבון לקנות את המשחק שוב.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by zoyaniv,

    הגעתי לשלב שאני אמור למצוא את הרכב אני לא מוצא ולא יודע איפה הוא נמצא ואיך הוא נראה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by noiZE,

    יש לי בעיה שאני תמיד נכנס למשחק ומופיע מסך שחור 10 שניות וזה רושם לי המשחק הפסיק לפעול ויוצא לי. מישהו יכול לעזור לי???

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by DXT,

    אני משער שבשביל ה Sniper School צריך להצליח לפגוע ב 36 מתוך 40 באימון הראשון, נכון? לפני כמה חודשים שהמשחק יצא כמעט הצלחתי פעם אבל כשחזרתי לשחק לאחרונה אני פוגע ממש עקום! אני (נגיד בעמידה) מכוון על המטרה (אזור אמצע גוף) עם הסקופ, מחכה שהוא (אני) יקח אוויר, מחכה חצי שנייה ויורה (לפני שהכוונת זזה שוב כמובן), לפעמים פוגע אבל המון פעמים לא! ולא ברור לי איך הצלחתי להחטיא כאשר אני מכוון למרכז המטרה והסמן ללא תזוזה :bash: תעזרו לי, תביאו טכניקות שלכם, משהו... :-\ משום מה נראה לי שעשו את הירי קשה יותר מאז הגרסא הראשונה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. אוקי,יש לי במכשיר Emulator ל Sega Megadrive בזמנו היה לי את הקונסולה,והיו המון משחקים יפים,שכבר שכחתי את השם,והסיכוי שאני אעלה משהו מתהום הנשיה הוא אפסי,ובקשר למכשיר,אבד עליו הכלח והוא הועבר \נתרם למישהו אחר,אז אין לי איך להזכר,אבל נוסטלגיה זו נוסטלגיה,ובטח אתם מכירים כמה משחקים יפים וטובים. יש לי כבר GOLDEN AXE MORTAL COMBAT מה אתם עוד ממליצים? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by CyberBot,

    משהו בסגנון של WOW מפרט של המחשב Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz Prescott 512ram Video Adapter ATI Radeon 9550 / X1050 Series וגם משחק RTS כן מחשב גרוטאה אני יודע

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. טוב במקרה שלי זה NFL 2005... אתם יכולים בבקשה לתת לי את הרשימה של החוקים המשחק הזה... ברצוני ללמוד אותם... בא לי קצת לשחק חחח תודה

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by made in zauglom,

    אני היתקנתי את המשחק פעם רשאונה כהגעתי לשנת 70 אח שלי חיבל בקובץ כל שהוא אז אחרי מכות "נמרצות " שנתתי לו אני ניגש להתקין עוד הפעם את המשחק ומה קורה לי הוא מבקש ממני סיריאל נמבר אולי כל החברים שלי ששיחקו במשחק אמרו לי שאף פעם לא קרה להם אז אולי מישהו קרה לו ואולי יודע את הסיראל המעצבן ?!

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. אני מחפש משחקן ישן ומפורסם ששכחתי את שמו אבל אני יודע שהמשחק הוא קווסט ושזה על איזה בחור קירח שחייזרים משתלטים על העולם או משהו כזה.. יש משהו במשחק שקוראים לו twins sun אבל אני לא זוכר את ההקשר... ועוד משהו שאני יודע בודאות זה שלמשחק יש גם משחק המשך משהו יודע?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים