משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי אותו והמשחק פשוט מעולה ! הגרפיקה ממש ממש טובה, יש כל מיני אפקטים של אור, אני חושב שיש BLOOM אבל הוא דיי מכביד.. חוץ מה- BLOOM המשחק ממש קליל ועם הכ.מ שלי אני מריץ אותו על 1024*768 על MED ורוב האפקטים לא פועלים אבל קיבלתי בבנצ' שלו 42FPS ובמשחק עצמו יש לי בערך 45-55... וגם כל המסלולים מטורפים כאלא,קיצור משחק גדול... למי פה יש אותו ?
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי קוייק 3 ארינה v.1 ותמיד כשאני מנסה להישתמש בציטים זה אומר לי שרת זה לא מקבל ציטים מה לעשות אני חייב ציטים אני בסוף!!!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברים, עד היום משחק אצל חברים ב-PES2012 על קונסולה PS3. שאלותיי הם: אם אני רוכש משחק כזה למחשב מספיק חזק שיריץ אותו וקונה ג'וסטיקים דומים לזה של הקונסולה 1. יש אלחוטיים למחשב? 2. ניתן לחבר כמה ג'וסטיקים ? 3. האם המשחק ירוץ על המחשב(ומחובר לטלוויזיה)מבחינת גרפיקה יהיה כמו בקונסולה ? אני שואל כי אין לי טעם ללכת ולרכוש קונסולה PS3 שלמה מכיוון שזה המשחק היחיד שאני משחק.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שם הקבוצה:wrc חברי הקבוצה: Idan warfare Yogev agunahu Shiran gunza tamir skyhigh itzik damien Steam ids: Idan warfare STEAM_0:0:12951623 Yogev agunahuSTEAM_0:0:2010483 Shiran gunza STEAM_0:1:2881698 tamir skyhigh STEAM_0:0:2852873 itzik damienSTEAM_0:1:10661114 תמונת סטים איידיי תעלה אם עדיין ההרשמה פתוחה איש קשר:איציק פרטים ליצירת קשר: איימל:shpitzx@gmail.com נייד:0545786755 damien מאשר
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מוזמנים להצטרף. מנהלי קהילה - נא לשלוח לי הודעה כדי שאצרף אתכם להנהלת הפלטון. http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/102172856808566242/
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום ;D מאז עדכון הדרייבר של הכרטיס קול (X-FI) שלי, ה-BF2 פשוט ממאן לעבוד . דאבל קליק על האייקון, ו... כלום. חזרתי לדרייבר המקורי ולא נתקלתי בסיוע נוסף מצידו. מה יכול להיות העניין?
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש כבר מלא זמן משחק מחשב ישן ישן שקוראים לו שיקאגו יש שם מכונית אדומה קטנה וצריך לברוח ממשטרה עם למישהו יש מושג על מה אני מדבר בבקשה תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
פרק חדש בסדרת משחקי הנוסטלגיה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בדיוק כשהתחלנו להתרגש באמת לקראת האתחול לסדרת המירוצים הנודעת, ב-EA מודיעים כי גירסת ה-PC תתעכב בכחצי שנה נוספת. כל עקבה לטובה? נחזיק אצבעות לכתבה: http://hwzone.co.il/חוזרים-למוסך-need-for-speed-החדש-למחשב-האישי-נדחה/
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://youtu.be/ZKK74Wh-J10 http://www.reddit.com/r/Steam/comments/2xxi5e/portal_3_confirmed_in_development_for_vr/
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בשורה לחובבי משחקי ההרפתקאות (אם קיימים עדיין כאלו) . המשחק GRAY MATTER שפותח ע"י לא אחרת מאשר גיין ג'נסן יצא סוף סוף לשוק לאחר דחיות רבות. הייתי פותח דיון ראשי אבל קשה לי להאמין שיש רבים שמשחקים כאן בקווסטים כך שלא כדאי להשקיע. לאנשים שכן אהבו את הקווסטים המיתולוגיים שלה - לרוץ ולקנות!
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברה, אני משחק בWARFRAME , רמה 30 , ובניתי את הדוג'ו של הקלאן . מחפש אנשים מגניבים לשחק איתם ( לא חורש) , עדיפות למעל גיל 20 , אבל עם התנהגות נורמטיבית אפשר גם פחות אני בן 23 מבת -ים , אוהב אונליין ,עיצוב,ציור ,אקסטרים, ים , נרגילה , וודקה קרנברי ובנות D: אם מישהו מעוניין צרו קשר https://www.facebook.com/subwoffer13
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
תקוע במשחק stronghold בשלב שמיני ולא יודע מה לעשות בו... :'( מישהו שיחק במשחק ועבר ת'שלב הזה ויכול לעזור לי? ???
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שמח ואיכותי לי הבוקר, בשעה שגלשתי לי קצת בפורום של CS באתר של גיימר, נתקלתי בת'ראד ובו קישורים לשתיים מגירסאות הבטא הראשונות של המוד הנחשק ביותר ברחבי העולם - Counter Strike. הגירסאות הן BETA 5.2 & 6.1. רצתי להתקין במהרה את הגירסאות ואני חושב שמכאן, אתן לקצת מהתמונות שלקחתי לדבר - התפריט הראשי של בטא 5.2 - אני פשוט מת על זה, הרבה יותר איכותי מהנוכחי בגירסה 1.5 : בידיים רועדות ארחתי משחק LAN עם המפה Assault... USP 45 I guess?... USP 45 in action M4A1 - פנים "ישנות" התפריט הראשי של בטא 6.1... בידיים קצת פחות רועדות כעת, ארחתי משחק LAN ונכנסתי ל Dust, שנראית אחרת במקצת... לשחקני קאונטר הוותיקים מבינכם שכבר הספיקו לשכוח את ימי ה BETA, או …
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לפני כמה זמן פתחתי פה סקר והיה קצת ביקוש אז אני וחבר שלי הכנו בדריך, תהנו: http://epstain.be/gen/ ואם יש שאלות אפשר לשאול פה =] * אם זה לא חוקי או אסור, אז אני מצטער ולמחוק...
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה מוריד על 2 ק"ב ולכל שאר האתרים צריך להרשם ושאר השטויות.. למישהו יש?
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-80-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%90%d7%a8%d7%a7%d7%95%d7%a8-%d7%95%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-dying-light/
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כנסו להמלצת היום בוואלה זון ותראו סרטון קצר שמראה ומסביר איזה משחק כלי זה הולך להיות! ניראה לי אני יקנה פלייסטישן רק בשבילו
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ברשותי הגרסה האלחוטית של השלט. בד"כ בפורטים מXBOX360 או משחקים שיצאו גם לXBOX יש התאמה מושלמת לשלט, הפורס-פידבאק עובד היטב ולא צריך להגדיר אפילו כפתור אחד בתפריטים. החוויה מושלמת בעיקר במשחקים כמו כדורגל ומרוצי מכוניות וכמובן סוף סוף ניתן לשחק בזוגות . במשחקי יריות בד"כ תתאכזבו, זה היה נכון לפחות עד ששיחקתי במשחק GEARS OF WAR. ב"PC" עם עכבר ומקלדת המשחק היה נחמד וזהו, לא הבנתי על מה המהומה ... נתתי לו צ'אנס במחשב של אחי שכולל 32" וגיים פאד של XBOX360 החוויה הייתה... סיוט . לאחר שנים של עכבר ומקלדת לא הבנתי איך לעזאזל אנשים משתמשים בגוייסטיק כדי לכוון וזנחתי את המשחק לאחר איזה 20 דקות, גם אחי התלונן שזה ממש משחק קשה עם הבקר. משום מה, לא מזמן מצאתי את עצמי משועמם והפ…
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש את הקטע של האימון,אחרי זה ממשיכים ויש קטע שפורצים לבניין,אחרי שהרגתי את כולם שם,נראה לי שאני אמור להכנס לדלת שבקומה השנייה אבל היא תמיד נעולה נסיתי כמה פעמים,אפילו התקנתי את המשחק מחדש!! עדיין נעולה, לא חושב שיש משהו אחר לעשות שם,הכוכבית גם מצביעה על הכיוון הזה
-
טוב אז אני רוצה להגיע לסיבוב 50 אבל זה בערך בלתי אפשרי עם השחקנים שהמשחק מביא לי... אם יש מישהו שרוצה לעשות exo survival ביחד שידבר איתי: steam - yizhak2.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז כך החלטתי סוף סוף לעבור את משחקי דום הראשונים (יש לי BFG) 1) באיזו רמה כדאי לי לשחק? אני לא שחקן טוב, צלחתי בקלות על מדיום את דום 3 אבל קצת התקשתי ב-the lost mission. באיזה רמה כדאי לי לשחק שאני לא ארק דם? 2) מה הקטע של המבוכים? כל שלב בנוי ממבוך אחד גדול. האם זה כך גם בפרקים מאוחרים? 3) בעקרון כל שלב אני מנסה להגיע לסוף מבלי להסתבך בדרך ולגלות סודות, שמתי לב שעברתי שלבים שלמים מבלי למצוא מפתחות (למרות שהם קיימים) האם אני מפספס נתח חשוב מהמשחק? 4) שמתי לב שקיים ברשת maximum doom, עם כמה אלפי שלבים. האם כדאי לשחק בזה? או שרמת המשחק שם ירודה מאוד?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-


