משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
מה לדעתכם המשחק הכי יפה שיצא עד היום?? שכל אחד יכתוב את דעתו....
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחרי תקופה ארוכה מאוד של מבחנים, מחשבות, התייעצויות ובעיות, אני מאוד מאוד מאוד שמח סוף סוף להודיע על השינויים הסופיים בקבוצת e-Srael Gaming. מדובר בשינויים הראשונים בהרכב הקבוצה מאז הקמתה מיסודת הקבוצה TOP, לפני מעל 7 חודשים. השינוי הראשון הוא יציאתו של השחקן JonyJ מהקבוצה. ג'וני היה אחד מהשחקנים הראשונים ב TOP, ואף ניצח את הטורניר הפנימי שניהלנו אז אצל אור Onion. ג'וני הוא שחקן עם פוטנציאל נדיר, לדעתי השחקן עם הכי הרבה פוטנציאל בארץ. ג'וני בצבא, ולכן כמעט ולא היה פעיל למשך תקופות ארוכות. למרות אילוץ זה ואילוצים נוספים, ניסינו לעשות הכל על מנת לאפשר לו להשאר בקבוצה, כחבר ושחקן. לאחרונה הגענו להחלטה משותפת שכנראה וג'וני לא יוכל להקדיש יותר זמן למשחק, ועל כן עדיף לו ולקבו…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חשבתי שהמשחק יעבוד לי על המקסימום..אבל אז ראיתי את הדרישות האלה באתר החברה: http://www.rockstargames.com/maxpayne3/pc HIGHEST SPECS Windows 7/Vista (64 bit) Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ or AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHZ 16GB System RAM NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB RAM or AMD Radeon™ HD 7970 3GB RAM זה אמיתי :s05: זו המערכת שלי: HD6850 PHENOM 2 X4 965 8GB RAM 1080P RES יעבוד לי על מקסימום?
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש בימים אלו איזה משחק בסגנון צבאי להעביר איתו את הזמן (אפילו כמה אם אפשר). שיחקתי עד כה בCOD למינהם, BC וכד' אבל מתחשק לי כרגע משהו עם פחות Special forces ויותר ריאליסטיות והרגשה צבאית. אשמח להמלצות על משחקים בסגנון. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הגרסאות המחודשות ל-Command & Conquer ו-Red Alert זוכות לחיבור מהמעריצים הוותיקים ומהמבקרים כבר מהרגע הראשון להשקה לכתבה
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחרי ההפתעה הנעימה בדמות הדרישות ההגיוניות של גירסת ה-PC ל-GTA V, משחק מדובר ומרשים נוסף מצהיר שתוכלו לחוות אותו בצורה ראויה אפילו עם חומרה שהושקה בשלהי העשור הקודם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%94-%d7%a9%d7%9c-evolve-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%95%d7%a1%d7%91%d7%99%d7%a8-%d7%96/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך להמליץ על משחק לחבר ששיחק כבר בWARCRAFT 3 האגדי ורוצה משחק אסטרטגיה מעולה שמבחינת דרישות מערכת קטן , כלומר יורץ יפה על ידיי מחשב משרדי אפילו (ברמה של PENTIUM 3 או CELERON )
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חמשת המשתמשים הראשונים שיגיבו עם כתובות המייל שלהם לת'ראד, יקבלו. ה Guest Pass מאפשר לכם לשחק אונליין במשך 3 ימים, ללא הצורך לשלם. המשחק שוקל 1.2 ג'יגה. במהלך הסופ"ש המשחק מוצע ב Steam מחיר של 10 דולרים (50 אחוזים הנחה). למי שיחליט לרכוש אותו בשלב מאוחר יותר, אולי הנושא עדיין ישתלם. עד כה, ממשחק בן כחצי שעה - די מהנה (אם כי קצת כבד על הגדרות מקסימליות - ללא A.A). אין מבחר גדול של שרתי משחק עם לייטנסי שפוי, אבל ניתן למצוא ואלה שכן מאוכלסים (32 שחקנים). ***לפני שמגיבים*** המשחק ירוץ אך ורק אם ברשותכם כרטיס מסך התומך ב DX 10 ומערכת הפעלה Vista/Se7en.
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב פירטתי די הכל בכותרת, בעיקרון הדוושה של הגז נלחצת בלי שאני אלחץ עליה, וכשאני לוחץ ברקס היא מפסיקה להתשגע. במירוץ עצמו, כשאני על ניוטרל אז שומעים הרבה רעש כי יש גז, אבל כשאני על הילוך ראשון הגז לחוץ ממש ממש טיפה, ועם אני לוחץ בעצמי לא קורה כלום! ברקס עובד. ניסיתי לשחק באפשרויות של ה combainde pedals מהמשחק ומהדרייבר וזה לא עוזר! לבחור הזה יש אותה הבעיה: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/303988.page#2930336 לא כל כך הבנתי איך ה wingman עזר לאנשים, התקנתי את הקובץ 502 מה שיש שם וזה לא עוזר לי! תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.imodernwarfare3.com/take-a-look-at-the-first-modern-warfare-3-dlc-maps-liberation-and-piazza/ נראות כמו אחלה מפות , בעיקר מתאים ל- CTF ו- KC.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני לוחץ אלט+טאב באמצע המשחק כדי לצאת לווינדוס ושאני חוזר למשחק הוא נתקע למישהו עוד זה קרה?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש גם אפשרות החזרה ! ! http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/origin-sale-on-battlefield-4/ משעשע שהתגובה הראשונה היא שזה משחק לא טוב ..
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב אז ככה יש כמה נושאים שהתפתחו בתעשית משחקי המחשב שאני רוצה לדבר אליהם קודם כל עלית מחירי חלק מהכותרים מה שהיה פעם 50$ (בארצות הברית ) היום כבר חלק מהמשחקים זה 60$ ואני מדבר על משחקים רגילים ולא גרסאות מיוחדות למעשה האלו מחירים בחלק מהמשחקים לרמת המחיר בקונסולות הHD רק שבקונסולות חברות משלמות עמלה ליצרניות הקונסולות אבל במחשב השוק חופשי שנית DLC בתשלום שנימצא כבר בדיסק המשחק וזה לא באמת DLC אלה פתיחת תוכן חסום בתשלום לדוגמה יש דיווחים שביושוק 2 קיבל DLC כזה (DLC=תוכן להורדה ) שלישית הגנות דוקרניות -כמו AC2 לדוגמה לטעמי כל הדברים האלו הולכים להזיק מאוד בטווח הארוך לתעשית משחקי המחשב אנשים פשוט צריכים לשלם יותר כסף על פחות תוכן ועוד ל"הנות" מהגנה דרקונית במקום …
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אנשים. אז ככה, לאחר שעות רבות של משחק במולטיפלייר של הדמו של BF : Bad Company (ועדיין לא נמאס) בא לי על משחק רשת למחשב (מלא כמובן). אני מחפש משחק FPS, שיהיה מהנה, שיעביר את הזמן ושיהיו בו מספיק משתמשים (אשמח לקבל גם המלצות על משחקי גוף שלישי העונים לדרישות הנ"ל). עכשיו בא החלק שקצת מגביל את האופציות - אני צריך שהוא יהיה חינמי, רק עכשיו קניתי 360 ו-LCD, אין לי כסף למשחקים . אז... למישהו יש רעיונות? תודה מראש.
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התוכנה המטומטמת( ) הזאת לא מופיעה לי בtaskbar ובtaskmeneger היא מופיעה... בגלל זה אני לא יכול להוריד את הדמו של הדארק מאסייה וגם לפתוח כול משחק שקשור בסטים ועכשיו כול המשחקים שלי תלויים בסטים... כול פעם שאני מנסה לשאול שאלה באתר שלהם זה אומר לי שאני צריך לפתוח חשבון סטים חדש.... למרות שכתבתי להם את האימייל ואת השם משתמש (לא זכרתי את ה id) מה אני עושה? עזרה דחוף!!! תודה לעוזרים http://img323.imageshack.us/my.php?image=steamerorrs5.png
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי את המשחק הזה קצת פחות משבוע והוא ענק! the hulk משחק לינארי אבל מאוד מאוד מהנה - הרבה יותר כיפי מ ETM אני יודע שהדיון הזה אולי ינעל אבל הייתי חייב לומר את זה
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, אני , חברה שלי ועוד כמה שחקנים משחקים מדי פעם קומפטטיב לכיף אנחנו מחפשים חבר'ה מעל גיל 18 וראנק mg ומעלה שרוצים לשחק ביחד http://steamcommunity.com/id/PELEG/
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סיימתי את המשחק אחרי 100 שעות בערך, ואלה התובנות שלי לגביו: 1)אם יוצרי the wicher הלכו על משחק תפקידים עם קריצה למשחק פעולה אז פה זה בדיוק הפוך. משחק פעולה עם קריצה למשחק תפקידים 2)לא יודע למה, המנוע של משחקי ,assassin's creedכמעט תמיד אכזב אותי. (על pc) המשחק הזה כבד מאוד, לא מלוטש מספיק, ותריך מערכת חזקה מאוד להריץ אותו חלק וחבל. 3)שיחקתי בכל משחקי הסדרה. הכותר שהרגשתי בו הכי "מתנקש" שאפשר, היה unity. היה לו המון כשלים כשלעצמו אבל הכיוון היה טוב, כך שsyndicate מבחינתי היה מצויין! במשחק הזה, להתנקש משמעו להרוג מישהו כמו כל אחד אחר.. שום תכנון, שום סינימטיות.. כל המערכת הימית ב black flag הייתה מצויינת, וציפיתי למשהו לא פחות עמוק במשחק הזה. בפוע…
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
רציתי לדעת מה הדעה שלכם בנוגע למשחקים שהם מתחת ל60FPS. FPS זה FRAMES PER SECOND. נראה שהמצב הולך ומדרדר שבשביל גרפיקה מרשימה ובגלל קונסולות חלשות החברות מפתחות משחקים שירצו על לא יותר מ30 FPS. לפי דעתי 60 FPS נראה יותר טוב מ30FPS בכל מצב(בהינתן אותה איכות גרפיקה). אני שומע הרבה אנשים שאומרים "לא צריך יותר מ30 FPS", בדרך כלל אנשים צעירים שלא מבינים מהחיים שלהם. לפני 20 שנה היה לי מסך CRT שתמך ב100HRZ ואמרתי לעצמי "בעתיד כל המשחקים ירוצו על 100HZ". וכן יש הבדל באיכות גם ב100HZ חוש הראיה שלנו הוא די מסובך וזה לא פשוט עניין של גדול מX FPS זה כבר לא משנה. אז מה אתם חושבים על העניין? אגב, במובייל אפשר גם להגיע ל60FPS אבל רוב המשחקים הם 30 ואפילו פחות. בכלל נראה לי שעם הזמן חבר…
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי בעיה שבRA2 כל התפריטים לא מופיעים. אפשר ללחוץ על המקום שבו אמור להיות "מקש" (לדוגמא SETTINGS או SKRIMISH) אבל לא רואים כלום. המשחק מתפקד נורמלי לחלוטין. זה קורה לי רק במחשב הנייד שיש לי בו HD 6770M ולא בנייח שיש לי GT250
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום למישהו יש מושג איך זה פועל? איך עושים jaymod לאחר רכישת שרת? איך כל עניין ה admin עובד שם, ומעוניין להיכנס לזה?[br]פורסם בתאריך: 22.02.2011 בשעה 18:11:18 אין מישהו שפעם שיחק בזה או משחק בזה כיום?רציתי לקבל מידע לגבי איך שזה הולך
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מפתחת המשחקים המתקשה שהביאה לנו את Far Cry ו-Crysis תסגור את רוב סניפי הפיתוח שלה ברחבי העולם, בתקווה להצטמצם מספיק על מנת לשרוד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
זו בעיה מוכרת או שזה רק אני עם נטוויז'ן האלה ? אצל חבר הוא מחובר בADSL ואצלו אני תמיד רואה 140-200 מקס ברוב השרתים .....אז מה אני מפספס פה ? זה כבר מגיע למצב שאני לא יכול לשחק בכלל ... מכל שרת מעיפים אותי ישר על פינג גבוה או שזה כבר מתנתק אוטומטי ( CONNECTION LOST ) עזרה מישהו ?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני משחק כבר שעתיים ומנסה להבין למה המשחק הזה קיבל ציונים כל כך טובים מישהו מוכן להסביר לי מה יש בו שאין ב QUAKE 4 ....או DOOM3....? אותו דבר רק פחות טוב מהם והגרפיקה רגילה לגמרי ! המשחק מתפח ונהיה יותר מעניין \ יותר גרפי בהמשך או שנשאר ככה בעיקרון ?? כי אז באמת חבל לי על המקום והזמן ? מישהו סיים אותו ?
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מצאתי דיון ישן שהיה על המשחק: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=175048.0 עם מידע ותמונוות לעוד תמונות מעלפות לכאן: http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/screenindex.html?sid=6151917 סירטונים וטריילרים: http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/media.html :eek2: :eek2: :eek2: זה מסביר את הכל.. מתוכנן לצאת ב Q2 2007, מעניין אם הוא מבוסס על DX10.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-


