משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
הקהילה שלנו כבר מגיעה ל50 איש הכניסות רק ממשיכות להגיע רוצה להצטרף למהפכה?..... lineage II l2-il.no-ip.info
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.tradelair.com/LoGD/ http://www.idlepimps.com קראו לי מטומטמת, קראו לי סטומה, אבל את המשקים האלו אוהב ללא סיבה! (רק למען הרקורד, אני צלולה כמו רוסי זקן ביום ה-14 למאי...)
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
טוב שמעו עוד כחודש יהיה לי כסף לקנות XBOX 360 או 1900XTX אם מעבד כפול ליבה של AMD אבל אני לא יודע מה עדיף אני אוהב משחקי פעולה FPS ומשחקי מרוצים וגם מכות אל תתחשבו במה שיוצא יותר זול פשוט תגידו מה עדיף לקנות בלהיתחשב במשחקים שיצאו. :-*
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בסביבות ה-18 במאי ( תערוכת המשחקים E3 ) עתידים לצאת המשחקים: 187 Ride or Die America`s Army: Rise of a Soldier AND 1 Streetball Blazing Angels: Squadrons of WWII Brothers in Arms Road to Hill 30: New Chapter Far Cry Instincts Heroes of Might & Magic V * Myst V: End of Ages * Peter Jackson`s King Kong Prince of Persia 3 Tom Clancy`s Ghost Recon 3 Tom Clancy`s Rainbow Six Lockdown *אלה משחקים היחידים שיצאו ל-pc כל שאר המשחקים יצאו ל -ps2 ול-XBOX אם אני לא טועה אלה משחקים רק של חברה אחת(Ubisoft)
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כולנו מכירים את המשחק המדהים (אני לא סובל אותו) טוב, אחותי רוצה אותו על המחשב שלה, ויש לה וינ' 98,ניסיתי להעביר לה אותו מהוינ אקס פי שלי, אבלללל המשחק לא עובד בוינ' 98 מישהו מכיר גירסה של המשחק הזה שאפשר להפעיל בוינ 98??
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
משהו שמלווה במפות, תיכנון ועבודת חי"ר ריאלית...
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הפרק האחרון בסדרה - מבוסס על משחקים שקבלתי מכם ומהצופים ביוטיוב
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
המידע הראשוני על המשחק החדש http://www.totalvideogames.com/news/Need_for_Speed:_Carbon_-_First_Info_10130_5971_0.htm כרגע אין לי כח לפרט למי שאוהב את הסדרה שיכנס ויקרא..
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הפרק הבא לוקח אותנו 19 שנים אחורה בזמן, לדפדוף קליל ב-WIZ - גליון יולי, 1996. נעבור על המדורים השונים, נדבר קצת על ההקשר והטכנולוגיה מסביב, קצת מוזיקת ג'אז. הסרטון קצת ארוך מהרגיל, אבל מלא תוכן ומעניין. תהנו
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, לא הבנתי את זה כל כך .. אם אני קונה דרך סטים ואם אני קונה דרך יו פליי זה שתי דברים שונים ? אני לא יוכל לשחק עם אנשים שקנו מיו פליי אם אני קונה מסטים או שאיך זה הולך ?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק egypt 2- the heliopolis prophecy? אם כן, מה עושים בקטע שצריך להביא חיטה מהסילו? זתומרת איך יורדים לסילו? תודה מראש לעוזרים... וחג שמח לכולם!
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל את 2, הבעיה היא שאף פעם לא סיימתי את הראשון. מישהו יכול להסביר לי את העלילה של 1 ומה קורה בסוף? (הספקתי קצת אחרי שהמארינס מגיעים...) תודה רבה=]
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי יש לי בקשות לשני סוגי משחקים, הראשון זה סימולטור קרב של מסוק - האם קיים? אני רוצה משהו בסיגנון המשחק COMANCHE. יש סימולטור חלל טוב חוץ מLEGACY וDARK STAR1 ? והמלצה על משחק מפחיד עם הרבה דם, חשוב גרפיקה כמה שיותר טובה, עדיפות לגוף שלישי, פעולה+סיפורים... אפשר גם משהו דומה לPREY
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
? מה אתם חושבים על הרעיון? (שחקני CS כמובן). אני פשוט אישית לא כ"כ אוהב קלאנים (למרות שיכלתי להצטרף להרבה אבל אני מסרב כל פעם (צנוע אני)). אבל לעשות קלאן של הפורום יכול להיות נחמד, לא חייב להיות רשמי... אגב, השם הברור לקלאן הזה יהיה [HWZ] ;D
-
אני מקווה שמישהו לא הקדים אותי אבל הנה תמונות. אמור לצאת ברבעון הראשון של 2005. http://delobbo.com/gran_turismo_4_1.html
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן, בהעדר דיון רשמי למשחק, החלטתי לפתוח פה דיון כדי לקבל חוו"ד עליו. אני בהתלבטות האם כדאי לשחק בו או לא, ואשמח לחוות דעת לגביו. הוא נראה שאפתני, אבל הבנתי שמנגנון הקרב שלו פשוט לקוי. למי שלא יודע מה זה אלפא פרוטוקול, זה משחק תפקידים חדש מבית obsidian אם לתאר אותו בקווים מאוד כלליים, אתם משחקים שם סוכן שטח של הסי איי איי בשם מייקל ת'ורטון. מדובר במשחק תפקידים\פעולה מגוף שלישי שמזכיר ברוב מאפייניו את MASS EFFECT, הן מבחינת האקשן והן מבחינת מכניקת הדיבור. להלן פריוויו של המשחק שיסביר יותר טוב ממני על מהות המשחק ואיך הוא נראה : http://www.gametrailers.com/video/preview-alpha-protocol/100120
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בזמן האחרון לא יוצאים מי יודע מה משחקים טובים... מישהו יודע על משחקים טובים\מושקעים שהולכים לצאת בקרוב? תודה מראש
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
סרטון של call of duty 3 אל תשכחו שאני - ROES הביא לכם אותו !!! ח... נראה מבטיח... http://www.jeuxvideo.tv/call-of-duty-3-video-22898.html
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בהגדרות תצוגה במשחק מסוים היה לי אפשרות של ANTI ALIAING מה זה? היה שלא יהיה בכלל או 1 או 2 או 3 מה לבחור? ומה זה בכלל?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אני והחברים רוצים לקנות מתנה לחבר. המשחק שעל הפרק הוא WWE 2009. הבעיה- בארץ הוא יקר מדי. הפתרון- להזמין מחו"ל. אני מתלבט בין game.co.uk ל play-asia. עלות המשחק בשקלים עם המשלוח הכי זול מפלי אסיה היא 210 שקלים. עלות המשחק מ גיים.יוקיי היא 230 שקלים. היתרון של game.co.uk היא המשלוח המהיר יותר. ההצהרה היא על 4-6 ימים, לעומת 6-10 ימים. בעקרון לא היה כזה משנה, אבל אנחנו גם ככה באיחור של חודש. בעקרון ה 20 שקל האלה לא ממש משנים- אבל רציתי לדעת באיזה משלוח יש יותר סיכוי שהמכס יתפסו את המשחק. PLAY ASIA שולחים במעטפה- שזה טוב. איך לי מושג איך האנגלים שולחים. בכל מקרה, מאיפה לדעתכם עדיף להזמין? תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
המפיצה הצרפתית חושפת את הכותר האחרון והחביב שאותו תציע לכל מי שירצה חינם אין כסף לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
- 2 followers
-
-
לדעתי הכי טובה של 98 זאת פיפה הכי מציאותית והכי מעניינת רק צריך להחליף שם גרפיקה .....
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-


