עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אחת מסדרות הפעולה האהודות והמטורפות ביותר בסביבה תנסה לזרוח במציאות מדומה על גבי ה-Oculus Rift וה-HTC Vive, החל ממחר לכתבה

  2. Started by NuNaTaK,

    http://store.steampowered.com/sub/469/ זאת הזדמנות נהדרת למי שעדיין אין, כל משחק שם לבד שווה יותר מ10 דולר.

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by r.b.y24,

    היי יש לי הגה די ישן G25 ומחשב חזק מחפש משחק מכוניות שאוכל להשתמש בהגה אפשר מציאותי ומציאותי פחות תודה

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  4. -------------------------- שם : Dwarf Fortress חברה : Bay 12 Games מחיר: freeware (חינם) ז'אנר : בניה וניהול,סמולצית חיים, RTS+pause אפשר להגיד גם 4X שחקן יחיד אם יכולת coop מסוימת בעזרת אפליקציה חיצונית (שרת telnet ) . גרסה אחרונה נובמבר 2010 חבילת הורדה מומלצת (כולל לינקים אינפורמטיבים): lazy newb pack ווקי : http://df.magmawiki.com/ -------------------- לא מזמן התחלתי לשחק בdwarf fortress . הגעתי אל המשחק בהדרגה. קודם שיחקתי minecraft ואמרתי לעצמי "המשחק הזה פתוח מדי ו'קל מדי' " אז עברתי לURW ששם יש יותר ראליזם וסימולציית חיים ואז חשבתי "בזה אני יודע לשחק נראה מה זה dwarf fortress " . ומאז אני לא משחק אף משחק אחר... dwarf fortress או בקיצור DF הוא משחק…

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by Impreza,

    מחר הוא אמור לצאת??

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by BarVaZ,

    לפני כמה זמן ראיתי את המשחק קומנדוס.... משחק ישן אבל מעולה..... וגם אני אוהב את הסגנון שלו. אז עם מישהו יכול לתת לי הצעות למשחקים כאלו וכמו desperados גם משחק מעולה.

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by yoel12,

    שלום, במהלך השבועיים האחרונים חוויתי במשחקי מולטי פלייר או בכל משחק שהייה קשור לאינטרנט גמגומים קריעות קריסות וניצול אדיוטי של הGPU לדוגמא בmanu של CMW המשחק רץ בקצב מדהים של 2 פריימים לשנייה מה לא עשיתי פתחתי דיונים החזרתי הגדרות ששיניתי התקנתי מחדש דרייברים (הסרה מוחלטת) בשימוש תוכנות כאלו ואחרות דרך safe mode כמעט פרמטתי את הכונן הקשיח וכמעט התקנתי מערכת הפעלה מחדש ביחד עם 500 GB צרחתי על נציגים של בזק במשך שלוש שעות מאחת עד ארבע בבוקר (אחרי שהם צעקו עליי אך על כך בדיון אחר) וכמעט התקשרתי לorigin ופתאום נזכרתי שהתקנתי את את באטמן ארקהם נייט וחשבתי שאולי כדאי להסירו משום שזה הדבר היחיד שהשתנה שלא החזרתי לקדמותו ונחשו מה קרה........... זה צריך להגיע לreddit זו כבר פגיעה …

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by compman112,

    איזה אכזבה המשחק מאוד מאוד כבד, הגראפיקה לא ציפיתי לראות כלכך יפה אבל חרא גראפיקה מאוד קל שיחטפו לך את הכדור, לעשות תרגילים זה קשה , כי יש גם את כפתור SHIFT גם Z וגם C וכל אחד נמצא במקום אחר, עדיף כולם בSHIFT כמו ב2005 בקיצור אכזבה

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. שלום אני רוצה משחק אסטרטגיה לא ישן מדי שפועל על המפרט (העלוב) שלמעלה.... משחקים כגון CAESAR3 או generals וכל הדומה יהיו טובים מאוד. כל העוזרים יבורכו ותודה מראש.

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by shaithebest,

    שלום חברים אחרי התקנה תקינה של דיסק של המשחק לאחר שפירמטתי המשחק לא עולה ונותן לי שגיאה: it apears that call of duty 4:modern warfare did not quit properly the last time it run. do you want to run the game in safe mode? this is recomended for most people it will change your system settings but not your control מה זה?? הדיסק בתוך הכונן איך מתקנים? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  11. Started by KoM,

    למה ה-GTA3 שלי נתקע כל פעם שאני מתנגש באיזושהי מכונית ? :-/

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by Googleness,

    GOG עושים מבצעי חורף למשחקים ללא DRM והם נותנים גם משחקים בחינם. ב23 שעות הקרובות תוכלו להתחבר לחשבון שלכם ולקבל בחינם את Fallout - Fallout 2 - Fallout Tatics קישור לאתר - http://www.gog.com/ ובנוסף יש בעמוד 3 קופסאות מזל שכל אחת מהן נותנת הנחה מסתורית למשחק אחר מהחנות. ובנוסף יש מבצעים על כל החנות. החבר'ה האלה תותחים.

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. מאוד אהבתי את Dragon age וגירסאותיו, כמו כן The Elder Scrolls V וכמובן The Witcher 1&2. אם יש למישהו המלצות נוספות, אני אשמח מאוד. מפרט המחשב שלי קצת ישן, לכן משחקים כבדים מאוד לא יעבדו טוב, למשל Crysis 3.

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by config,

    לחבר שלי יש 486 ויש לו שם doom 2 , אחרי שחרשנו איזה חודשיים עליו (ביחד) הצלחנו לעבור את כל השלבים בלי קודים ! ברמה בינונית ! . בשלב האחרון נתקעתי, עכשיו אני יודע שעם הקוד idclip אפשר לעבור דרך הקיר ולהרוג את הראש הזה. אבל אני לא רוצה לעשות את זה עם קודים , אין אפשרות אחרת ? אני מת לסיים את המשחק בלי קודים .. מישהו יכול לעזור ?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by tombcatz,

    Episode 2 will also introduce a new, ramming, vehicle created by the woodsmen, a further revamped version of the gravity gun and a new weapon known as the strider-buster. The gameplay will introduce large scale battles which will involve large numbers of enemies and allies. The article also claims that the new episode will feature the most challenging physics puzzle yet while a surprise will also be included in the form of a new multiplayer game that will ship with Episode 2. It is rumored the new game may be the long awaited Team Fortress 2, set during the seven hour war. That final segment is however, guesswork as Valve has kept work on TF2 a closely guarded secret. ו…

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by davidcohen,

    שלום אחים שלי, הגעתי למתמודד הראשון מהרשימה השחורה ואחרי שסיימתי להתמודד איתו רודפים אחרי מלא משטרות ואני עם הBMW שמתחילים איתה ... מה אני צריך לעשות עכשיו???

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by aviv15616,

    פתחתי פורט 27015 בראוטר שלי וכשניסיתי לפתוח את השרת הביתי שלי הוא נפתח אך רק כשאני כותב אותו 192.168.1.100:27015 המשחק מוסיף אותו לרשימה אך כשאני כותב את הIP : הפורט הוא לא קולט מה שאומר שהשרת לא פעיל באינטרנט... עזרה תתקבל בברכה תודה מראש אביב...

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by AKA Psyco,

    יש לי APELL2 וFIFA 2002 לא עובד לי מה אני צריך לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  19. Started by SilentBob,

    אחד הכותרים המצופים ביותר בשנים האחרונות לא יושק עם כלי מודינג, אלא יקבל אותם במהלך השנה הבאה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מודים-ל-fallout-4-רק-בשנה-הבאה/

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. הכנסתי את הדיסק של הלשט במטרה להתקין אותו לפני DMC4, ולפתע קופצת הודעה מעניינת, אשר טוענת שהמחשב שלי לא תואם לדרישות אשר הם SP1 או SP1,ולי כמובן יש SP3. אז מה אני עושה פה? איך אני מתקין את השלט? [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by nadav1379,

    אני משחק 1.5 ואמרו לי שעוד חודש וחצי בערך לא יהיה עוד 1.5 הכל יעבור ל1.6 זה נכון?

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by yoel12,

    שלום, לאחרונה נתקלתי בכמה סרטונים ביוטיוב האומרים ש"CS:GO הרבה יותר טוב מBF ודורש הרבה יותר כישורים" וכו', ועוד יותר מכך אלפי תגובות בנושא לכאן ולכאן, לפיכך אשמח לשמוע את דעתכם

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by idan007,

    אז ככה, התקנתי את המשחק והוא בחר לבד בהגדרת המקסימום, אחרי שראיתי שזה לא עובד טוב הורדתי את הגרפיקה למדיום אחרי שגם זה לא עזר הורדתי את הfull lighing לדינמק וגם את הגרפיקה של הדשא אבל אפילו זה לא עזר. האם יש דרך לסדר שזה יעבוד חלק או שהמחשב שלי כבר לא מספיק טוב בשביל כאילו משחקים?

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by Aristo,

    שלום פעם ראשונה שלי פה אני מקווה שאני רושם בקטגוריה הראשונה יש לי בעיית פינג במשחקי אונליין יש למישהו מושג מה לעשות?

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by t-macc,

    למי שיש,הצלחתם להריץ אותו על הגדרות גבוהות?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים