עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לכל מי שחיפש איזה killingTime לשעות הפנאי משחק חינמי ששוקל פחות מחצי גי'גה שוחרר באפריל השנה. מה שיעלה כסף זה שידרוגים של נשקים למי שיהיה מעונין. הגרפיקה נראית טוב מאוד אבל מכיוון שהמשחק נטול אקשן אז יכול לפרקים לשעמם לא נעים להרוג חיות בר אבל כשחושבים על זה אנחנו הורדים בני אדם במשחקי FPS אז זה נראה לי בסדר סירטוני גיימפליי: כדאי ללחוץ על HD הורדה מכאן: http://www.thehunter.com/pub/client.php

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. התחלתי לשחק Star Wars Knights of the Old Republic בפעם השניה אחרי שלפני כמה שנים הקפדתי לבחור דברים טובים בנתיים הגעתי לכוכב הראשון ובחרתי רק דברים רעים עד עכשיו זה לא שינה כלום במשחק אולי יהיו שינוים קטנים אולי יהיה סוף שונה אבל חוץ מיזה הבחירות עד עכשיו היו בולשיט בקיצור אני לא חושב שרוב המשחקים האלו באמת מאפשרים 2 עלילות וחבל לדעתי היו יכולים לעשות כמו בסדרת CNC שיהיו 2 או 3 עלילות לפי הצד שבוחרים וזהו

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by NiMo1771,

    MW3 כבר התחיל לשעמם אותי ולעצבן אותי (לאגים, FMG..) והבנתי שהשניים הקודמים לו היו הרבה יותר מוצלחים השאלה שלי האם יש בכלל קהילה שעדיין משחקת בהם? והאם כדאי לקנות משחקים ישנים יחסית? וגם צריך לזכור שעוד כמה חודשים יוצא BO2.. דרך אגב, יש מקום יותר זול מסטים בשביל לקנות אותם? cod 4 עולה 20 דולר וMW2 שלושים דולר

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by EyEOnE,

    משום מה היום נזכרתי במשחק שראיתי טריילר שלו אצלך חבר בערוץ המשחקים שהיה ביס לפני כ-4 שנים. בטריילר היה מוצב/מחסום אמריקאי בתוך עיר עיראקית, עם זכרוני לא מטעה אותי היה שם גם את קונסוליה של ארה"ב. הטריילר נגמר בקטע של העיר מלמעלה שרואים את האזור של המוצב. מעזרה עד כה בפורום אחר יש לציין שזה לא: BF2 Soldier of Fortune America's Army SOCOM Close Combat: First to Fight Iron Storm Conflict: Desert Storm Full Spectrum Warrior Delta Force

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by rroonnii,

    *הורדה - http://www.bigdownload.com/games/painkiller-resurrection/pc/painkiller-resurrection-demo-2/ *טריילר http://www.youtube.com/watch?v=SQAf31OtpDU&feature=player_embedded מינימום: Operating System: Windows XP / Windows Vista Processor: AMD/Intel CPU 2.4 GHz/Core Memory: 1.5 GB or more Hard Drive: 6 GB HD space Video Card (graphics): 256MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 6600GT or better) Sound Card: DirectX 9 compatible audio hardware DVD ROM מקסימום: Operating System: Windows XP, Windows Vista Processor: AMD/Intel CPU 2.6 GHz/Core Memory: 3 GB Video Card (graphics): 512MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 8800GT or better) Hard Drive: 6 GB HD s…

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by 10ziv,

    שלום. אני משחק ב Battlefield Bad Company 2 בערך חצי שעה נגיד אולי לפעמים יותר או פחות פתאום המחשק נתקע יש קול של RRRRRRRRRR כזה ואני חייב לכבות את המחשב. יש לי מחשב שמריץ את כל המשחקים על high. המפרט: מעבד:Intel Quad Core I5 2500K Quad Core 3.3GHZ 1155 6MB קירור: Scythe Mugen 2 לוח אם: Gigabyte GA-P67A-UD4-B3 for socket 1155 מארז: Coolermaster HAF 932 Black ספק: Seasonic 750W Active PFC 80MM 4*Sata 8-pin זיכרון: Crucial 2GB (Single Stick DDR3-1333 CL9 X2 דיסק קשיח: Samsung 500GB Sata II 16MB SpinPoint F3 כרטיס מסך: Gigabyte Radeon 5870 1GB GDDR5 HDMI Retail-CF-X2 ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס מסך ולא עזר. מה יכול להיות הבעיה? אני כלכך מבואס רק שלשום קיבלתי את המחשב.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  7. Started by nadav1379,

    אני משחק Counter-Strike Source אבל יש לי בעיה שאין סרברים בארץ ויש לי חרא פינג מישהו יודע מתי יהיה סרברים ל Counter-Strike Source בארץ?? מישהו יודע איך אני יכול לשנות שם ולכתוב נתונים באמצע משחק? כמו שב1.6 יש קונסול

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by דיוגנס,

    התחלתי להתגעגע...בתקופת הילדות השוק היה מוצף במשחקי קווסט איכותיים, אך עם כניסת התלת מימד, הז'אנר הזה נרמס תחת גלגלי הפעולה והאקשן. הקווסט האחרון שלי היה sherlok homls and the silver earing, למרות כמה חידות מעצבנות בסגנון myth , הוא שמר על רמה יחסית גבוהה... יש המלצות?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by Kerberos,

    האם מישהו הצליח להתקין את הHalf Life עם Windows 2000? כשאני מנסה להריץ הוא טוען שיש דרישה ל Service Pack 3 ומעלה. צר לי לעדכן אותו - אבל ל Win2k יש רק SP2. אני סבור שהוא מתבלבל למעשה עם NT4. אשמח לשמוע תגובות, עצות

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by itayze,

    האם המשחק שווה משהו?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by ravenclock,

    שלום לכולם! שמתי לב שישנם משחקים שעובדים אצלי לאט ללא סיבה, לצורך העניין קרייסיס עבד אצלי חלק על הדרישות הכי גבוהות לעומת פאר קריי 2 שקרטע גם בדרישות נורא נמוכות. לדוגמא ג'יטיאי 4 קרטע אצלי גם בדרישות גרפיות נמוכות. לא הקדשתי לזה תשומת לב עד אתמול כאשר התקנתי את neverwinter nights 2 משחק אשר המחשב יכול להריץ בלי להזיע ולהפתעתי אני אני צריך לשחק עם הגדרות שהן יחסית נמוכות. המחשב שברשותי: intel qx9770 extrrem edition radeon hd 3870X2 4GB DDRAM vista 64bit מספיק מקום פנוי.. אין וירוסים ואין רוגלות, הטמפ באוורסט אינה גבוהה לא עוברת את ה:40 גם במאמץ גם ויסטה וגם הכרטיס מסך מעודכנים נכון לאתמול. למישהו יש רעיונות ממה נוצרת ההאטה במשחקים? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by STRENGTH,

    אני מחכה כבר שנה למשחק הזה,הוא היה צריך לצאת בחודש הזה,אבל עכשיו הוא נדחה לעוד שנה ל PC :'( :'( :'( :'( :'( :'( תראו פה ותגידו לי אם זה באמת נכון :-[ http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=35241

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dragon-age-inquisition-%d7%94%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94/

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by Sargon,

    איזה משחקי לוח מגניבים אתם מכירים? לא במחשב, משחקי לוח אמיתיים. אנחנו בעקרון רוצים להקים קבוצת DND אבל לפני שאנחנו מקימים אותה אנחנו רוצים ליצור קבוצה מכמה חברים ובשביל לראות מי מעוניין ומי באמת בראש של זה אנחנו קודם רוצים לשחק ביחד משחק לוח. אז איזה משחק לוח יתאים? אם יש לו רקע של משחק פנטזיה\DND זה יכול יותר להתאים אבל לא חובה.

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by דניאל123,

    חיפשתי ואפילו הורדתי את ההתקנה אבל אני לא מצליח להתקין אז או שלא הורדתי טוב או שזה בעיה בהתקנה יש לי מחשב לנובו דגם G560

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by davidcohen,

    מה המצב אנשים סיימתי את HL2 ואת episode one ואף פעם לא שיחקתי ב HL1 ראיתי שיש הרבה סוגים שונים של המשחק ורציתי לדעת מה זה כל אחד ובאיזה הגרפיקה הכי טובה, ואם אתם יכולים אז תביאו לי תמונה מהמשחק הנה סוגי הHL1 שרציתי לדעת עליהם: Half-Life 1 Source Addon Half-Life: Opposing Force half-Life: Blue Shift

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. את המשחק הזה הורדתי כי הציון שלו מאד גבוהה .ואני אוהב אסטרטגיה מאד .אבל רק שבונים בסיס ומתקיפים בסגנון גנרלס. בקיצור חבל שעל השלב הראשון אני לא יודע מה צריך לעשות מי שיודע שיגיד לי....

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. תוספת מנגנון הגנה בפני רמאויות במשחקים מקוונים מבית חברת Denuvo השנויה במחלוקת יוצר שלל בעיות מרגיזות עבור שחקנים שכבר רכשו את כותר הפעולה העדכני לכתבה

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by udist,

    יש לי מחשב p3 800, 256SDRAM, geforce2 mx200 64MB. לפני יומיים רק שמתי את הכרטיס הנ"ל (היה לי TNT2). מאז כל משחק שדורש פעילות גרפית בינונית ומעלה, עולה, עובד חלק למספר שניות, ואז נתקע. אחרי משהו כמו 30-40 שניות, המשחק משתחרר לכמה שניות, ואז נתקע שוב... ניסיתי את המשחקים max payne 2 fifa 2003 mtv celebrety death match. ניסיתי גם לבדוק משחקים שכן עבדו חלק על הכרטיס הקודם וגם הם פעלו לא טוב, אותה הבעיה שציינתי למעלה... ניסיתי את mechwarrior4 משחקים קלילים וישנים פועלים טוב. ניסיתי את אלסטומניה DXBALL mortal kombat4 מישהו יכול לעזור??

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by Mike-,

    ניראה ש THQ שחררה את FPW הראשון המלא להורדה בחינם מהרשת. הורדה: http://www.gamershell.com/news_61602.html

  21. Started by naki,

    איך מוחקים את השמירה של הקמפיין ושאר הדברים במשחק? ניסיתי ואין שום אפשרות שם.. מחיקה והתקנה מחדש בסטים תעזור? תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by Nahum2,

    AMD Athlon 64 (3200+) VENICE - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL - קירור מצויין למעבד לא תודה 974.30 ש"ח 1 DFI Infinity nF4 Ultra (Nforce 4 ultra) - 939 - ATX 597.92 ש"ח 2 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50I) original C2.5 - קירור נחושת לזיכרונות - פריים קו לא תודה 556.20 ש"ח 1 WD 160GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II - קירור לדיסק הקשיח לא תודה 501.33 ש"ח 1 LG DVD-RW GSA4167 x16 DUAL LAYER (black) - bulk 282.13 ש"ח 1 Gigabyte - PX6800 GS 256mb DDR3 - PCX - Retail 1,196.52 ש"ח 1 Coolermaster Centurion 532 + 380W psu 502.84 ש"ח 1 התקנת רכיבים ובדיקת מעבדה (למחשב חדש בלבד) 172.89 ש"ח \ / | מגיע אלי מחר אני מחפש משחק שימתח את הביצועים עד הסוף(חשוב מאד) משחק ט…

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by Crown,

    אז ככה אני תקוע עכשיו עם P3 עד שיהיה לי איזה Core2duo נחמד וכרטיס מסך נורמלי . ואין לי במה לשחק המשחק היחיד שיש לי הוא WAR3 ואני חורש עליו יותר מידיי הכרטיס מסך שלי הוא ti4200 יש לכם משהו להמליץ שירוץ טוב על המחשב הזה? (חוץ מדיאבלו!) רצוי משחק רשת, אני אוהב משחקי רשת. או אפשר גם קוואסט מאתגר. תודה.

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by bluemail,

    תגידו מתי יגיע civ3?

  25. Started by avivlyaviv,

    הנה התטריל למשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 המשחק אמור לצאת לXBOX360 לPC ולPS3 הPC אמור לצאת בסוף מרץ 2007[] והגירסה לXBOX ב9 למרץ יש פה עוד מידע uתמונות אני אישית מאוד מאוד מחכה למשחק! הGRAW היה משחק מעולה אבל היה בו הרבה מה לשפר!

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים