עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by matani122,

    תמליצו לי בבקשה על משחקי זומבים למחשב עם איכות טובה ושהיה מגוף שלישי ולא מראשון, למרות שמאוד אהבתי את L4D 1+2. חשבתי על DeadRising 3 אבל נראה שאין שם רובים - אלא רק דברים שמרביצים איתם שזה נחמד אבל לא מספק. חשוב שהיה עם הרבה אקשן, ולא יותר מידי סיפור.

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by Freezer,

    שלום יש לי בעיה עם המשחק comando2 ,כל פעם הוא נסגר בלי שום הודעה וחוזר ל DESKTOP ,מישהוא אמר לי שזה קשור לcrack .(אין בעית דריברים,מעודכנים).

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by a12beat,

    תצביעו ותסבירו גם למה . וגם את שילובי החיילים שאתם אוהבים.

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה...קניתי השבוע 2 שלטים למחשב.... (אגב הצ'ילסטריים של לוג'יטק 10).... אני רוצה לדעת איזה משחקים יש ל2 שחקנים??... נכון לעכשיו יש לי מיקרו משין 4 יש לי פרו 2009...(עדיין לא ניסיתי אבל אני מאמין שהוא עובד עם גיימפד) אז מה עוד יש??... כדורסל כלשהו??..מירוצים (NFS???)??? תודה..

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by Chymes,

    די, נמאס. לפני חודש וחצי רכשתי מחשב חדש ב-6K, אבל אין לי משחקים. חרשתי על Oblivion שקניתי לפני שנה בתקווה שירוץ על 5900XT. סיימתי את המשחק ואני מרגיש שמציתי אותו עד תום. אני משחק כרגע ב-Medieval II, אבל גם המשחק הזה מתחיל להימאס. יש משחקים מעניינים בשוק?

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. זה נכון ש GTA liberty city stories הגיע עכשיו למחשב האישי ?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/rainbow-six-siege-%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%95%d7%aa/

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. ראיתי שמוכרים בחנויות half life 2 ב 200 שקל אני משער שיש בפנים גם cd key כדי לשחק cs:s תקנו אותי אם אני טועה.. בלי קשר שווה לקנות את המשחק הזה כדי לשחק ברשת? יש הרבה צ'יטרים בסרברים? איך הרמה של המשחק? אני חושב לקנות את המשחק כדי לשחק ברשת אבל אני לא רוצה לזרוק 200 שקל שלא כול כך באו לי בקלות אז לשאלה התחתונה שווה לקנות? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by BlackTalon,

    מישהו יודע מתי Hitman 2 יגיע סוף סוף ?????

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. אוקיי שלום לכם.. הגיע לידי גירסאת ה pre-alpha של המשחק הנחמד והמצופה הזה STALKER והחלטתי לרשום פה את התרשמותי הכללית ממנו (מה שאפשר כמובן) דבר ראשון שנתקלתי בו הייתה טעינת השלב במהירות דיי ממוצעת של משחקים נורמלים.. (חחח לא Farcry) אבל גם לא מהירה משהו.. בכל אופן השלב עלה והתחלתי להסתובב בשלב הקטן יחסית ומת מבחינת אנשים או חיות (חוץ מצעקות של אנשים שנשמעים כאילו איזה מחבש עובר עליהם עכשיו) המשכתי בחיפושי אחרי משהו לעשות בשלב אך ללא הצלחה.. אפילו שיריתי על חביות לא קרה כלום חוץ מקול מתכתי שיצא מהן אפילו לא זזו טיפה.. (אני בטוח שזה ישתנה חח) דבר אחר שמשך את צומת ליבי יותר מכל היה קולם של הנשקים... קולות מוכרים מאוד שלא חשבתי שאני אתקל בהם שוב.. אותם הקולות של הנשקים מCoun…

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. שלום, פתחתי אשכול השבוע על הבעיה שיש לי עם המשחק ואף אחד לא ענה הנה האשכול: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=373022.new#new ועכשיו שחיפשתי את הבעיה בגוגל ראיתי שיש למשהו בדיוק אבל מה זה בדיוק אחד לאחד הבעיות שיש לי במשחק לרגע חשבתי שזה אני כתבתי את האשכול... הנה האשכול שלו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=370686.0 אז השאלה היא, אם למשהו פה יש ויסטה 64 ביט ופועל המשחק בלי הבעיות הנ"ל?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by cb,

    מהו סדר המשחקים בסדרה והאם כל אחד קשור לשני בעלילה? תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by eglon1,

    http://www.americasarmy.com/downloads/

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. מצטער על העיכוב, הנה התמונות הבאות! והפעם חזרנו אל תמונות קשות במיוחד וכל תשובה נכונה תוכל לזכות אתכם ב-2 נקודות. הערה חשובה: בנוסף אני אבקש שתתנו לי נימוק קצר לכל תמונה. (לא יותר ממשפט אחד על כל פריט בתמונה - רק כדי לוודא שהבנתם ולא ניחשתם). תשובה נכונה אבל לא מנומקת תזכה אתכם רק בנקודה אחת! 1) http://i.imgur.com/huYCX.jpg 2) http://i.imgur.com/HcZ3v.jpg 3) http://i.imgur.com/1hX3e.jpg יש לשלוח תשובות אלי בהודעה פרטית או במייל עד ה-12/1/12 עד השעה 9:00 בערב. בנוסף יש לשלוח לי את השם שלכם! כמו כן אני מצרף קובץ נקודות. אם יש טעות נא להודיע לי בפרטי. עריכה: הזמן נגמר. למטה מופיעות התשובות. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by stone cold,

    שיחקתי במישחק ובהתחלה הכל היה מגניב וחשבתי שזה מישחק טוב מאוד אבל כמו בדום 3 הכל התחיל לחזור על עצמו וזה התחיל לשעמם יותר ויותר בכל זות הגעתי ל100% (רימיתי בחלק מהמירדפים+רימיתי בכסף) ואני רוצה להגיד המישחק הזה אולי ניראה מאוד טוב בהתחלה אבל האריכו אותו באופן מלאכותי טוב מה אפשר לעשות מישחק של EA בכל זות

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. אהלן, תהיתי אם יש כאן מישהו שיידע להסביר מה ההבדלים הין כל שלל סוגי הצ'יפים השונים שיש ל playstation 2... אני בסך הכל רוצה לקנות פלייסטיישן חדש ולהוסיף לו צ'יפ שיהיה מסוגל לקרוא כל משחק שאני מוריד בשבילו מהאינטרנט.. מישהו יכול להמליץ לי אגב על צ'יפ כזה? תודה רבה.

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by Sweet_Tooth,

    512MB זיכרון 3.06MHZ מעבד GF6600GT כרטיס מסך צריך שדום ירוץ על ULTRA HIGH נכון? כי HL2 נראה מדהים!

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%a8%d7%96%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%aa-4k-%d7%95%d7%9e%d7%a6%d7%91-%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9c/

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by 3emi,

    קצת מצחיק אבל יצא שקניתי את שתי הקונטרולרים האלו במחשבה שזה דבר שיביא תועלת לאורך זמן בהתחשב שאני משחק במחשב לא מעט הכיוון היותר ספציפי זה לשחק עם המשפחה משחקים לשני שחקנים כמו VIRTUA TENNIS 4 לדוגמא ועוד משחק אחד של המשחקים האולמפים 2012 שעושה שימוש בקונטרולרים ו 2 שחקנים אבל מה שרציתי זה שתמליצו לי על איזה משחקים אני יכול בכלל לבחון את השלטים כדי לראות שהם בכלל עובדים כמו שצריך ניסיתי להריץ castlevania lords of shadow משום מה הייתי בטוח שתהיה תמיכה בשלט כי זה ה-משחק בשביל זה אבל גיליתי שאין שום אופציה כזאת בתפריטים ניסיתי סתם להריץ OctodadDadliestCatch ולא ממש הצלחתי להבין איך להגדיר את כל הכפתורים מסתבר שככה בדיפולט שני הגוייסטיקים הקטנים שולטים באותה יד של התמנו…

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. שלום לכולם, בחודשים ינואר\פברואר יתקיימו שני טורנירים לליגות Bronze/Silver/Gold/Platinum. הטורניר בחודש ינואר יהיה טורניר אחד גדול שאליו יוכלו להרשם עד 128 איש. במידה והפורמט לא ירוץ חלק, נשקול פיצול טורנירים בחודש פברואר. הטורניר לחודש ינואר יתקיים ביום חמישי, ה-19/1 ויתחיל בשעה 19:00. שימו לב שהשעה השתנתה וגודל הטורניר השתנה! סיבוב צומצם ובהתאם השעה נדחתה כדי שיותר אנשים יוכלו להירשם, אז יאללה להירשם! התנהלות הטורניר – הטורניר ינוהל באתר z33k. לרובכם אמור להיות שם משתמש כבר, אך במידה ולא, אנא גשו וצרו אחד בהקדם - http://www.z33k.com/users/sign_up. מהסיבוב הראשון (Round of 64) ועד הסיבוב השלישי (Round of 16), הפורמט יהיה Bo1. בחצי הגמר והגמר – Bo3. שימו לב כי יש …

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. השאלה בכותרת,חשוב שהדרישות יהיו מינימום ולא ומומלצות. תודה.

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by nim901,

    איך זה?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. אני מחפש לדעת אם קיים צ'יט שמאפשר לי לצרף כמה עוקבים שאני רוצה. אני סקרן לנסות משהו כזה. אפילו לצרף את כל העוקבים האפשריים במשחק אליי. אני יודע שזה מגוחך קצת, אבל זה נראה לי ניסוי כיפי ;D מישהו/י יודע/ת? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. אני צריך שמישהו יעזור לי אני רוצה לדעת איך עושים 619 וכל מיני תרגילים יפים במשחק איתו וגם אני מחפש איך עושים תרגילים יפים עם ג'ון סיינה מי שיכול לעזור אני אשמח תודה !

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  25. המשחק מזכיר מאד את סדרת King's Bounty לדעתי ונראה לא רע בכלל לשלב מוקדם של הבטא שלו. המשחק מגיע מחברה עצמאית קטנה ומומן ב - KS לפני כמה חודשים וצפוי לצאת באפריל. אתר המשחק - http://aterdux.com/projects/legends-of-eisenwald/ הדף שלו ב - Steam Greenlight, הנה - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=113108799 כתבת בקרוב - http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8668 הנה סרטון שלו מ - KS: וסרטון של סקירה מהבטא שלו: ועוד סקירת בטא: טריילר עדכני:

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים