עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/news/6323489/ea-buys-popcap-for-750-million עוד חברה נבלעת בתוך הענק שנקרא EA. לא שהמשחקים של PopCap מעניינים אותי במיוחד, אבל לדעתי זה צעד בשביל לנסות ולהתחרות עם Zynga בתחום הקזואל.

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  2. פרטים על האיוונט הראשון בקהילה האיוונט הראשון בקהילה יהיה איוונט Monster, איוונט חדש וייחודי. הרעיון מאחורי האיוונט הוא משחק TDM כמעט רגיל, ההבדל הוא שזה אחד נגד 10! השחקן היחיד - הMonster - יהיה עם כמות חיים ענקית, אולי אפילו 100 אלף. כל השאר יהיו עם כמות חיים רגילה, ויצטרכו להרוג את המפלצת. הMonster חייב להיות Support ויכול להשתמש בכל נשק של הSupport וגם נשקים שמקבלים כשעולים רמות. מהרגע שהמפלצת עושה ספאון עד שהיא מתה בודקים את הזמן שהיא הייתה חיה. השחקן שהיה חי הכי הרבה זמן יקבל אייקון לבחירתו ליד השם שלו בTS וסלוט VIP בRUSH. בינתיים לקבוצה הרגילה מותר הכל באיוונט, אבל אולי במהלך האיוונט עצמו החוקים ישתנו. השחקן שיהיה מפלצת יבחר רנדומלית, אבל השחקן הר…

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by rk666,

    http://www.gamershell.com/news_BFIFA2004BDemo.shtml תהנו!

  4. אני כבר הרבה זמן מחפש שחמט באיכות ורמה טובה... יש למישהו?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  5. Started by esaly,

    אהלן חבר'ה! לאחר כל הבעיות שיש עם WAR ROCK לאחרונה אני רוצה לעבור לCOUNTER STRIKE... רציתי לשאול: 1. יש הבדל ביו המשחקים ואם כן מהו? 2. הבנתי שיש כמה גירסאות כמו הרגילה , ZERO CONDITION, SOURCE, מה ההבדל ומה עדיף? (אני מחפש משחק רשת...) 3. אם יש המלצות למשחקים בחינם כמו WAR ROCK..... תודה מראש על כל התגובות...

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by HiperPsY,

    אנשים כמו שאתם יודעים עוד מאט מגיע לחנויות Heroes of Might and Magic V מי שעוד לא התנסה בדמו המדהים הנה קישור : http://ftp.ubi.com/emea/homm5/demo/homm5_demo.exe ללא ספק זהו המישחק טוב בסידרה. GAMER : " במשך שנים רבות חיכינו לכותר חדש בסדרת האסטרטגיה Heroes of might and magic, ומסתבר שבקרוב יגיע הקץ להמתנה. חברת יוביסופט יצאה היום בהודעה, על פיה הושלם פיתוחו של Heroes of Might and Magic 5. הכותר כבר הועבר לשכפול המוני, ויגיע לחנויות בריטניה ב-19 במאי. כמה ימים לאחר מכן, יגיע המשחק גם לארצנו."

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by swaninja,

    לוקחים פיתה, שמים אותה על הגז, ומקבלים פיתה טובה על הגז

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by MaoR_KilleR,

    שלום חברים, אז החלטתי שאני צריך משהו שיעסיק עד ש- Battlefield 2 יגיע לארץ ויהיו לי האמצעים לקנותו... אני רוצה משחק אסרטגיה בזמן אמת, ושיחקתי כבר ב- C&C Generals + Zero Hour Warhammer 40K: Dawn of War Homeworld2 Warcraft 3 (איבדתי את הדיסק.. אבל אין לי כוח לחזור לשחק או לקנות את חבילת ההרחבה) אני אוהב משחקים שאתה אוסף משאבים, בונה בניינים ויחידות.. לכן לא אהבתי את Rome Total War Ground Control 2 מה נשאר? Age of Empires III רחוק... מה עם - Battle for the middle earth Nexus: the jupiter incident ? Earth 2160 כרגע רק בגרמנית. תודה מראש.

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by Fadida,

    מהי המפה המועדפת עליכם אם גם יש פרוט למה אז בכיף אני אוהב RAID מפה כיפית לארוך וצורכת TEAMPLAY ותזמון קבוצתי. דיון פורה

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by HujA_BoY,

    אהלן חברים. כמו שחלקכם אולי יודעים המשחק החדש בסדרת Rainbow Six הלא הוא Rainbow Six Siege נמצא כרגע בשלב Beta סגור. כ״סגור״ הוא דורש קוד גישה להורדת הביטא אשר ניתן לקבלו ע״י הגשת בקשה באתר המשחק ואז להמתין לקבלת הקוד במייל. ישנם אנשים שלחלקם לוקח הרבה זמן לקבל את הקוד הנ״ל וחלק שכלל לא קיבלו. אתמול קיבלתי מייל שהביטא (שהייתה כבר אמורה להסתיים) הוארכה עד ה04.10 ובמייל צורפו לי 4 Access kesy שאוכל לחלק לחברים. משום שרוב חברי לא ממש בקטע, אשמח לסייע למי שמעוניין לנסות את הביטא. פשוט רישמו פה בשרשור אם את מעוניינים ואשלח לכם את הkey בהודעה.

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by mrtikit,

    זה משחק עם תולעים

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by Albetron,

    הרחבה כל כך מיותרת ומפגרת לדעתי, מטרו נשארה בדיוק אותו הדבר וכולם נטחנים כמו בשר תותחים(אפילו בסרבר שאסור להשתמש בEXPL) כמו לפני 3 שנים!! רק עשו אותה יותר מכוערת. מה הקטע עם הסופת חול בGULF OF OMAN? ממש אי אפשר לעשות סנייפינג או להשתמש במטוס\מסוק(שזאת אמורה להיות מפה במיוחד לדברים האלה) כדי לדחוף את הפיצ'ר הכי מטומטם שאי פעם שמעתי עליו שהורס את כל המשחק ולא טוב לשום דבר. ולא זה ממש לא עובד לשחק בתור Ghost כמה שניסיתי שם..וגם כן חוץ מהדבר המגעיל הזה לא השתנה שום דבר במפה. וOF גם לא השתנה בצורה מספקת. הוסיפו קצת זיקוקים ואולי היא ידידותית יותר לחי"ר, סך הכל חייב לציין שזאת מפה טובה בבסיס אבל מה הפואנטה בלשחק בזה שוב? קספיאן הכי פחות גרועה מביניהם כי כמובן שהיא הייתה טובה מ…

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  13. אורח
    Started by אורח,

    יש פה בכלל שחקני סורס?? אם כן כתבו פה את הפרטים שלכם ואם יש xFire עוד יותר טוב.. נתחיל איתי.. שם במשחק: AnoxiA קלאן: אין (מתכנן להקים בקרוב) כינוי באקספייר : AnoxiAIL הערות: מחפש שחקנים להקמת קלאן רציני | יש שרת | קיצור כל שחקני הסורס להרשם פה... :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  14. שלום לכולם. אני מאד אוהב לשחק באופן כללי ובזמן האחרון חיפשתי שילוב של כיף המשחק עם פנטזיות מיניות. חיפשתי מדי פעם ברשת. שיחקתי קצת ב - strip poker למינהם, זה נחמד אבל השאלה האם מישהו יצר למשל משחק הרפתקאות שהגיבור / גיבורה נכנסים למיטה עם השומר / ת כשניתקלים בו במקום ישר לירות (מה שמצויין בפני עצמו). מישהו מכיר אתר רציני בנושא ? אתר עם דמואים ? תודה לכולם, אשמח לקבל תגובות רציניות.

  15. Started by shimon23,

    את המשחק היטמן שיצא בזמנו אהבתי מאוד, לכן הזמנתי מלפני חודש בערך מארה"ב בהזמנה מוקדמת את המשחק השני. ובדיוק היום עכשאני בחופשה מהצבא הוא הגיע! אבל לאחר התקנה, גיליתי להפתעתי שהמשחק לא עובד. אני מפעיל את המשחק והמסך משחיר לשניה והוא יוצא מהמשחק! מישהו יודע מה מקור הבעיה?

  16. אהלןןןןןןן חבר'ההה היום רכשתי תמשחק הזה אחרי הרבה הרבה..... המלצות על המשחק המשובחחחח הזה שנראה לא רע....... ורק לפני רבע שעה התחלתי לשחק אני ממש בשלב הראשון וממש בהתחלה הינה זה התמונה: http://i13.tinypic.com/316qo2s.jpg ועכשיו מה עושים איך פותחים תדלת עם איזה מקש נראה לי שצריך לקחת ת- תדבר הזה ולשים בצורה של הדלת אבל איך מרמים איך פותחים תדלת הזאת תודה מראש לעוזרים!

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  17. אל המלחמה של סוני חסר ובענק, ונהנה כעת מציון נדיר וממכירות מנפצות שירים אשר עוזרות להבהיר מדוע ה-PS4 היא הקונסולה המובילה בדורה, ובהפרש ניכר מהשאר לכתבה

  18. Started by DEMON HUNTER,

    אני חייב שרתים טובים למשחק הזה בבקשה תנו כתובות של שרתים או לינקים בבקשה.

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by oOMrYairOo,

    אהלן היות וזה פעם ראשונה שvמשחק Destiny מגיע לגרסת מחשב tz החלטתי להרים קהילה ישראלית למשחק בגרסת מחשב דרישות אין פרט שתהיו מעל גיל 20 ורציניים שאוהבים את המשחק וגם לעזור לאחרים בריידים סטרייקים משימות וכ''ו או אפילו סתם בכיף אם אתם כאלה אתם מוזמנים להיצטרף יש שרת discord יש קלאן יש קבוצה בפייסבוק https://destiny2pcisrael.wordpress.com/

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by mMmSaK,

    אני משחק מלא ב FC3 אבל משום מה כנראה יש הגבלה על המשחק ל 30FPS וזה אף פעם לא עולה בצורה מוזרה.. זה כאילו מוגבל ל 30 ולא עולה אפילו לא ב 1 מישהו יודע אם יש הגבלות על המשחק ואם יש אז איך מסירים אותם? מפרט: INTEL CORE I5 3.0GHZ 8GB RAM R9 270 2GB GAIMING OC

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  21. אנשים קניתי מחשב חדש ואני רוצה לדעתי איך הוא יעבוד על המחשב שלי אם שווה בכלל לקנות אותו המפרט בצד תודה לעוזרים :]

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by DivineS,

    בוא תצטרפו אלי למסע מדהים בין כוכבים אני עושה סטרים לפעמים PFFFT כל הפאנבויז עכשיו לראות מובן?! http://www.twitch.tv/divinesl משחק ראשון CG 2v2 http://www.twitch.tv/divinesl/b/515909859 להעביר ל 39:00 לתחילת המשחק כולם לראות כי אמרתי מובן? מובן מה נראה לכם? ידעתי או לא ידעתי? שכולכם פאנבויז שלי ואתם תראו את זה

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  23. http://lg.io/2015/07/05/revised-and-much-faster-run-your-own-highend-cloud-gaming-service-on-ec2.html בעלות של מחשב יקר עם 1000$ חומרה בארה"ב אפשר לשחק 1800 שעות של משחק, ושם המחשבים משתדרגים כל הזמן עם חומרה יותר טובה.

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by David :o,

    ODC 7# החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקי…

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by rikus,

    בדקתי LUXOR ואת זה עם הנמר..ממש לא אותה חוויה. משהו עם דרגת קושי גבוהה במיוחד..חיפשתי ונראה לי שאין.

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים