שלט Xbox one או מקלדת לmortal kombat x - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלט Xbox one או מקלדת לmortal kombat x


naki

Recommended Posts

אני מתכוון לקנות בקרוב את המשחק, היה לי בעבר שלט 360 וממש לא הסתדרתי איתו במשחקי פעולה, וגם במשחק מכות כמו injustice gods among us לא הסתדרתי עם השלט... הוא לא היה מספיק עדין כדי לעשות קומבואים. הייתה לי הרגשה שעם המקלדת אפשר לדייק במקשים יותר בקלות. כל ממיני צירופים של למעלה למטה ולצדדים.. בשלט זה היה קטן מידי והרגשתי חוסר שליטה. מישהו ניסה בmortal kombat שלט של one? הוא עדיף ממקלדת בצורה גורפת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה מצחיק אתה - אתה אוהב משחקי מכות? תקנה ארקייד סטיק

https://www.google.co.il/search?q=arcade+stick&espv=2&biw=1816&bih=818&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5YNDVezaEZDdaoXIgYgK&ved=0CAYQ_AUoAQ

החברות המוכרות הן: Madcatz, Hori ו Qanba - אני די בטוח שלא מביאים אותם באופן מסודר לארץ אבל אפשר לקנות בחו"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהנחה שMKX דומה לMK9, אז אין כמעט ספק שמקלדת עדיפה על gamepad. בטח על gamepad עם D-PAD גרוע כמו הXBOX 360.

השלט של הXbox One אמור להיות יותר טוב בקטע זה, אך עדיין לא ישתווה למקלדת (בהנחה שאתה שחקן שרגיל לשחק על מקלדת).

כמו שאמר אביב גפן - Arcade Stick זה כנראה פתרון יותר מתקדם שיכול לקחת אותך יותר רחוק, אבל לטעמי שווה להשקיע במשהו כזה רק אם אתה באמת רוצה להפוך למקצוען במשחקי מכות ברשת. אם זה סתם כדי לשחק מול הAI - אין טעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט לא שחקן מקצועי, וגם לא רגיל לשלטים.. מה שכן כששיחקתי על שלט החוויה השתדרגה מאוד, כנראה גם במשחקי שאני לא משחק. רציתי לשאול אם מישהו שיחק בחדש וויכול לומר שהחוויה משתדרגת בצורה חד משמעית משימוש במקלדת.. אני מבין שכנראה שלא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל להבין למה שלט אנלוגי יהיה עדיף על מקלדת במשחקי מרוצים (ואולי גם ספורט). זה גם יכול להיות עדיף במשחקי מכות מסוימים כמו Street Fighter שעושים שימוש כבד בתנועות סיבוביות ואלכסוניות. במשחק כמו Mortal Kombat שמשתמש בתנועות פשוטות מצד אחד, והרבה tapping מצד שני - לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...