עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Haflo,

    הרצתי אתמול פעם ראשונה את המשחק OFP.....סוף הדרך! יש לי אותו בגירסת Warez ( :-/ ) רציתי לדעת מה אמור להיות הגודל של המשחק? (in MB) איך אני יודע איזו גירסה יש לי? EU or US? יש לכם עוד משהו לחדש לי על המשחק הענק הזה.....?

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  2. מה המצב אנשים?? על איזה משחקי fps אתם הכי ממליצים ברשת? רצוי deathmach ורק משחקים שלא צריך בשבילהם סריאל מקורי תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by GameGems,

    בשנים האחרונות חברות משחקים גדולות כמעט ולא מעזות להוציא לשוק משחקים חדשים. אבל Ubisoft חברת המשחקים שהביאה לנו משחקים כמו Assassin's Creed, עושה צעד יוצא דופן ומוציאה את אחד המשחקים היפים והמיוחדים של השנים האחרונות שנראה יותר כמו משחק אינדי מושקע במיוחד - Child of Light משחק פלטפורמה תפקידים. Child of Light מספר על אורורה - ביתו של דוכס אוסטרי שנפלה לשינה עמוקה בעקבות מחלה. כשהיא מתעוררת היא מוצאת את עצמה בעולם המית'י של למוריה, שמלא ביצורים שונים. במסעה לחזור לאביה, היא פוגשת בגחלילית בשם איגניקולוס ודמויות נוספות שמצטרפות אליה למסע. היא מגלה שלא תוכל לחזור אליו לפני שתעמוד מול המלכה האפלה ותחזיר ללמוריה את גורמי השמיים שהיא גנבה.

  4. הזוכים של טורניר באטלפילד 2014 אחמ ... אחמ... אחמ... אחמ... אחמ... והזוכים הם הקבוצה Buchak!! בחסות Western Digital כל אחד משלושת המנצחים זכה בכונן קשיח Western Digital Black 1TB לדף המוצר מזל טוב הפרס יגיע אליכם בקרוב וחברה זהו לא הטורניר האחרון אז יש למה לצפות!! וכמו שאנחנו אומרים תמיד אז תמשיכו לשחק יאללה ביי!

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  5. האם יפסיקו מתיישהו לקדם את הגרפיקה???? שכבר לא ינסו לעשות את הגראפיקה יותר ויותר חזקה ואמיתית....?? יש סוף לזה???

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by yadin,

    זה המחשב שלי שם מערכת ההפעלה Microsoft Windows 7 Ultimate גירסה 6.1.7600 גירסת Build‏ 7600 תיאור אחר של מערכת ההפעלה לא זמין יצרן מערכת ההפעלה Microsoft Corporation שם המערכת YADIN-PC יצרן המערכת Hewlett-Packard דגם המערכת HP Pavilion dv2 Notebook PC סוג המערכת X86-based PC מעבד AMD Athlon Neo X2 Dual Core Processor L335‏, ‎1600 Mhz‏, 2 ליבות, 2 מעבדים לוגיים גירסה/תאריך של ה- BIOS‏ Hewlett-Packard F.0C, 22/06/2009 גירסה SMBIOS 2.5 ספריית Windows C:\Windows ספריית המערכת C:\Windows\system32 התקן אתחול \Device\HarddiskVolume1 אזור ישראל שכבת הפשטת חומרה (HAL) גירסה = ''6.1.7600.16385'' שם משתמש yadin-PC\yadin-PC אזור זמן שעון רגיל ירושלים זיכרון פיזי מותקן (RAM) ‎2.00 GB …

  7. אנא הביעו את דעתכם בנושא הכותר הבא מסדרת וורקראפט עלייה כולנו גדלנו עוד מימי היסודי.

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by iNsTinct,

    הורדתי את המשחק מ-STEAM מהקופון שבא עם הכרטיס מסך בסוף ההורדה שאני לוחץ על כניסה למשחק זה עושה איזה עדכון של DIERCT X וזהו פשוט לא קורה כלום.

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by ExenTex,

    שלום, שמתי לב שאני חווה סוג של FPS DROPS, LAGS כשאני משחק במשחקים עם עולם פתוח. הדבר קורה בעיקר כשאני נכנס לרכב ומתחיל להתקדם במפה, בהתחלה תיארתי לעצמי שאולי זה ההארדיסק שפשוט איטי ולא מצליח לעמוד בקצב של הכרטיס בטעינה של המפה וכו'. למישהו יש רעיונות? שמתי לב שזה לא רק במשחק אחד, זה בכל משחק. GTA V, FAR CRY 4, WATCHDOGS, בכל משחק זה קורה. רעיונות? לא בטוח אם זה הפורום המתאים אבל אני באמת אשמח להבין מה הבעיה. פירוט המפרט בקיצור: GTX 970 16GB RAM SSD 256GB i7-4790 2TB Seagate ניסיתי גם על ה-SSD, וגם על ה-HDD. לא עוזר או משפר משהו.

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by alexrta,

    שלום לכולם! אני מחפש משחק MMORPG מהנה וחינמי. מכיוון שאני גם דיי חדש בתחום אז גם שלא יהיה מסובך מידי. תודה מראש לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אהלן. התקנתי את המשחק אבל העכבר לא עובד כראוי. הוא זז רק למעלה העכבר לא נותן לי לרדת למטה וכשאני מנסה לסובב את הזווית הוא מסתובב רק לכיוון אחד, לצד ימין. כשאני מנסה לסובב אותו שמאלה הוא גם מסתובב לימין והוא לא יורד למטה אני רואה שמים כל הזמן. כשאני עושה pause אז בתפריט העכבר זז כמו שצריך למעלה ולמטה ולצדדים. למה זה קורה? תודה רבה..!

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  12. שלום לכולם אני טל. לפני שבוע קניתי רדאון 9800 פרו. ואני מחפש משחיקם כבדים מבחינה גרפית ומענינים. אשמח לקבל המלצות למשחקים .

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by miki891,

    יש לי 2 דיסקטים DVD. אני שם דיסק מספר אחד ולא עולה לי אוטומטית חלון משחק. לחצתי על מחשב שלי ---> לחצתי קליק ימני בעכבר לחצתי "פתח" ופתאום אני לא רואה מלא קבצים רואה רק קובץ אחד autorun. הוצאתי דיסק ונקיתי על דיסק DVD. והכנסתי שוב לכונן DVD וכמה שניות לא עולה לי חלון אוטומט.ועשיתי פעולה שוב קליק ימני בעכבר על כונן DVD ולחצתי "פתח" ולפתע אני רואה מלא קבצים.אני לחצתי קובץ SETUP ופתאום ניפתח חלון של מיקרוסופט כתוב "אירעה בעיה בשגיאה..." ולמטה ליבחור 2 כפתורים "תישלח" או "אל תישלח". לחצתי על "אל תישלח" ושום דבר לא עולה לי. בדיסק משחק ניכנסתי לתיקייה וחיפשתי קובץ התקנה directx ומצאתי והיתקנתי. ושוב נסיתי לילחוץ SETUP ואותו דבר בעיה תקלה "אל תישלח" המחשב שלי בן…

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by simonsix,

    פיתוח והפצה של חברת Codemasters שהיו אחראים בין השאר לסידרה הטובה של TOCA Race Driver המשחק אמור לצאת ב Q3 השנה. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/30610.html

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  15. הרשמת קבוצה LUNATICS saharz - STEAM_0:1:19661840 angelsole - STEAM_0:0:39751672 Sidious - STEAM_0:0:11004636 tr1p - STEAM_0:0:20091632 crossader - STEAM_0:0:17658424 http://imageshack.us/photo/my-images/411/2011113000002.jpg/

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by hadarK,

    Ubisoft ממשיכה עם הבשורות הרעות. זה התחיל עם הרזולוציה ש-Watch dogs ירוץ על הקונסולות, וכעת המשחק המצופה, Tom Clancy's The Division, נדחה ל-2015. מפתח מיוביסופט מאסיב אמר:"אנחנו יוצרים משהו שאנחנו גאים בו ואנחנו לא רוצים להתפשר על האיכות. אנחנו הולכים לשחרר את המשחק כשיהיה מוכן." משום מה יש לי הרגשה, כשהוא מדבר על איכות הוא לא מדבר על הקונסולות . מבאס לשמוע שהמשחק נדחה, אני אישית רוצה כבר לשחק בו אך במידה והמשחק באמת לא מוכן אני מעדיף משחק "אפוי" כמו שצריך אבל זה לא לעניין לא לעמוד בלוח זמנים. הייתי מעדיף שתאריך השחרור יעמוד מראש על 2015 ולא יהיו דחיות. המשחק ישוחרר ל: PC, PS4 ו-XBONE.

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by m_g,

    אני מצליח בערך להטיס אותו אבל תמיד יש איזה חלאה שטס פי כמה יותר טוב ממני ויורה עלי כדורים ומפוצץ אותי תוך מקסימום דקה מרגע שהמראתי אני בכלל לא מצליח לפגוע באף אחד יש למישהו טיפים איך מטיסים את החרא הזה?! עם המקלדת ? עם עכבר? ג'ויסטיק? איך אפשר לעקוב אחריהם זה פשוט בלתי אפשרי

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  18. שלום. יש לי את המפרט Amd Athlon 64 2Ghz Abit Kv8 Pro 512 ram של ProMos (משהו ג'נרי אני מניח) Nvidia Fx 5500 128m אני מחפש משחק FPS נחמד להעביר איתו את החופשה, אבל אני לא יודע מה יעלה לי על המחשב (ראיתי את האשכול הנעוץ אבל אני לא יודע מה הדרישות מערכת של כל משחק) תודה

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by Shem Baduy,

    תקשיבו. נזכרתי במשחק ממש ישן שהיה אפשר לשחק באינטרנט. אני נולדתי ב-2005 ושיחקתי בו בגיל 5, 6, 7 (בערך). אז הטווח הוא 2005 עד 2010 (בערך). לפי מה שאני זוכר: אתה מתחיל בתור ארנב שהוא המלך. מסביבך יש פשוט שטח ירוק, אולי נהרות וקצת מבנים מיוחדים. אבל בעיקרון יש שטח. אתה מקבל מלונה קטנה שממנה אתה מוציא ארנבים קטנים. אתה בונה מבנים קטנים כאלה. לא זוכר מה הם. דמויות משנה: מתישהו באמצע המשחק, אתה מתחתן עם ארנבה. עכשיו יש גם מלכה. יש ארנב/ת פיראט/ית. לא זוכר למה. הוא/היא היה/הייתה מרושע/ת בטוח. הדמות היחידה במשחק שהיא לא ארנב זה חיה כלשהי בצבע חרדל, אם אני לא טועה, והיא הורסת לך מבנים. היה צריך לתת לה משהו כדי שהיא תלך. יש עוד דמויות כנראה. זה הכי הרבה שאני יכול לפ…

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by אבשה,

    אז ככה קניתי מחשב חדש (אתם מוזמנים לראות<<<) וחיפשתי משחקים אם אקשן וגרפיקה טובה והגעתי ל-Crisys הרבה הרבה אומרים שזה משחק טוב אבל אתם יכולים לפרט לי קצת אם כדי לקנות אותו ומה יש במשחק?....??........... תודה.

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by Kobi Harosh,

    " HwZone Bo 2 Summer Cup " 3Vs3 שלום לכל קהילת שחקני BO 2 . בעקבות הקיץ החם בחוץ אנחנו , בקהילת HWZONE נהפוך אותו ללוהט עם Summer Cup . ה - Summer Cup יתנהל בשיטה של ליגה ושלביי בתים ממש כמו בשיטת " ליגת האלופות " ... שלבי הטורניר : ניצחון - 3 נקודות , תיקו - נקודה אחת , הפסד - 0 נקודות. כל הנקודות נספרות בכל שלב בנפרד (זאת אומרת קבוצה שעולה שלב מתחילה את ספירת הנקודות שלה מההתחלה .‬‎ שלב א' : 16 הקבוצות הרשומות יחולקו ל4 בתים באופן רנדומלי , בכל בית יש 4 קבוצות וכל קבוצה תשחק נגד כל אחת משלושת הקבוצות האחרות שנמצאות אצלה בבית - 2 הקבוצות שקיבלו את הכי הרבה ניקוד באותו בית יעלו לשלב הבא. שלב ב' : 8 הקבוצות שההפילו לשלב ב' יחולקו ל2 בתים באופן רנדומלי , בכל בית יש 4 …

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  22. הטיזר הזה מוקדש לכל אלו (כמוני) שראו את הדגמת המנוע של המשחק לפני כשנה בערך ומאז רק מחכים לחומר ותאריכי השקה.. אז הנה יש סנונית ראשונה סוף סוף - http://www.gametrailers.com/player/22926.html ולכל מי שרוצה יותר פרטים על המשחק ועל הרעיון שלו שייכנס לאתר הבית של המשחק וייקרא שם / יוריד הדגמות - http://www.projectoffset.com/

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  23. ובכן , אני קונה מחשב חדש (במפרט המחשב שלי יופיעו הרכיבים תכף אני אעדכן) , ותהיתי, איזה משחקים חדשים מה2-3 חודשים האחרונים אתם ממליצים לזרוק עליו ? תרשו לעצמכם את המשחקים עם הגראפיקות הכי כבדות , אבל עם המשחקיות הכי טובה וכו' , אני קונה איתו גם סטיק למטוסים אז אפשר גם סימולטורים , יאללה תתפרעו

  24. http://www.gamespot.com/pc/action/thief3/review.html נקווה ששבוע הבא אני אקנה אותו כבר

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים