משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
גיימספוט מציגים סרטון חדש של המשחק רץ על מקסימום על גיפורס 8800 מתוך ההשקה של הכרטיס, כמו כן מדברים שם על הטכנולוגיות השונות שהמשחק משתמש בהן ועל השוני שלו מ-Farcry למשל. תיהנו. http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6161518&pid=931665
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אהלן. קניתי לא מזמן את Ghosts וסיימתי אותו. אבל אני סובל מרמת FPS נמוכה לחלוטין. BF4 רץ חלק לחלוטין על HIGH. מה אינפיניטי וורד עשו הפעם לא טוב? 1920X1200 במד\לוו כמעט ולא שחיק. מפרט: I7 2600K, 8GB RAM. GTX 460 2GB SLI
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני worlock lev 16 משתמשת בינתיים ב demology רוצה שיהיו לי כמה שיותר קסמים לזימון יצורים וחיות שיעזרו לי וגם לשנות צורה. אשמח לקבל לינק ל talent tree הטוב ביותר למה שציינתי . אגב בינתיים אני נורא חלשה ומתה מהר שנראה לי שזה קשור ב TALENT TREE שלי שמתי תמונה שמראה את ה talent tree שלי תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני בטוח שחקלכם קניתם את המשחק הזה והבנתם שבלי קבוצה מאורגנת המשחק פחות כיף... אז אני כאן להציע לכם להתארגן לקבוצות של ישראלים שמשחקים את המשחק הזה יש עדיפות לאנשים שמוכנים לדבר בסקייפ מי שמעוניין יכול להשאיר פה את הפרטים שלו או להוסיף אותי בסטיים שמי בסטיים moon moon
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
שלום אנשים, חבר טוב שלי בנה משחק שמבוסס על דפדפן המשחק הוא סוג של המשך רוחני ל"גינדיס" שהיה יחסית פופולארי לפני מספר שנים. Zloof הוא לא עוד אחד מהמשחקים רגילים שאתם מכירים. בzloof אתה רוכש אזור אמיתי - על המפת העולם של גוגל - ובונה את העיר שלך. המשחק מפתח את המחשבה והוא בעל ממשק גרפי יחודי. אז בוא עכשיו בנה את העיר שלך והתחל לפתח את עוצמתך הכלכלית, הצבאית והפוליטית. רק כך תוכל לשלוט בעולם! המשחק בחינם ללא הורדות. www.zloof.co.il אני מקווה שאני לא עובר על שום חוק, רק עוזר לחבר לקבל קצת יחס ולצבור קהילה.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה כבר זמן מה עם האוריגין... כל פעם אני צריך להקליד מחדש משתמש וסיסמה, למרות שאני מסמן לו כל פעם לשמור. ניסיתי למחוק את האוריגין להוריד גרסה מעודכנת מהאתר הרשמי ולהתקין ולא עזר. הדרייברים שלי עדכניים הפאנקבאסטר מעודכן והווינדוס מעודכן. במשחקים ובתוכנה עצמה אין שום בעיה. בנוסף גם לא סימנתי את האפשרות להשתתף בגרסאות בטא של אוריגין. חפרתי את האינטרנט וראיתי שעוד אנשים נתקלו בבעיה דומה אבל לא מצאתי פתרון. זה קורה גם לכם?
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
החלטנו לתרום שרת משחק לקהילה שזקוקה לו הכי הרבה וחסר לה שרתי משחק. יש לנו מקום לעוד שרת ואנחנו מעדיפים לתת אותו לאיזשהי קהילה נוספת במקום קהילת COD או BF. הנה המשחקים שחשבנו עליהם: - Tribes2 - Multi Theft Auto - Savage - Aliens VS Predator 2 כל אחד יבחר את המשחק שהוא חושב שצריך להיות לו שרת משחק בארץ, גם אם הוא לא מופיע ברשימה, עם הסבר למה וכמה אנשים בערך ישחקו שם. הקופסא שלנו חזקה ותחזיק את השרת בלי שום בעיות ולאגים. כנראה נגדיר אותו עם 32 מקומות. לאחר שייבחר משחק לשרת, נפתח אותו, ואם יהיה פעיל הוא יישאר. אם לא, נחליף אותו למשחק אחר. אני מבקש שכל אחד ירשום משחק אחד ולא כמה, עם הסבר מפורט למה הקהילה זקוקה לו וכמה שחקנים יש שם, כדי שלא נפתח את השרת סתם והוא יהיה ריק. שרתי…
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראיתי את המשחק על xbox360 קראתי מאט בגובל ו הבנתי שיש חיה כזו!! זה נכון? כי לא מצאתי באף מקום! אשמח אם משהו יכול לשפוך מעט אור!!
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קצת באיחור של חודש אחרי שהמשחק יצא אבל הגיע הזמן להוציא כמה תמונות חדשות. תהנו... שזה מה שקורה בTBA שLAFA לידר https://www.facebook.com/photo.php?v=659313560779837&set=vb.156631294381402&type=2&theater DIVINE מתעסק בעריכה: כמה חברה מהקלאן של לינץ: TRUE STORY: ככה אנחנו פורצים B בWARHAWK - נדב זה השמן שמגיע בסוף בהליכה אל תגידו שזה לא קרה לכם: מקווה שנהנתם
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אפ מישהו מכיר את המשחק אני בשלב שצריך לשחרר את החייל המקסיקני אני הרגתי כמעט את כולם חוץ משני אנשים למעלה השמן שמסתובב זה שיושב למטה והשניים בצד ימין בשלב הזה אני כבר לא מצליח להרוג יותר שאני מנסה להרוג את השמן ליד החייל לא משנה איפה אני הורג אותו אפילו ליד הסוסים אני נפסל
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
למכירה כ15-20 משחקי מחשב בעיקר קווסטים, כולל פנטזמגוריה, מיסט וכד' באריזות מקוריות מתאים לאספנים. מיכל- 0523682081 mbendor@netvision.net,il
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחרונה גיליתי כי המשחק הנ"ל עדיין פעיל ברשת. ממליץ בחום. ישנה קהילה גדולה של שחקנים, ולמרות שמשחק די ענתיקה, הוא עדיין חי ובועט! כל שצריך לעשות זה להתקין את הפאטץ' האחרון 1.3 ולהיכנס (להתקנת המשחק יש צורך בהורדת NVIDIA PHYSX LEGACY). הרשת פעילה גם עבור גרסת HATRED הפרוצה. אם עברתי על חוקי הפורום, ראשית אני מתנצל, ותוכלו לערוך איזה חלק ממהודעה שתבחרו, כמו גם למוחקה מקווה להתקל בשחקן אחד או שניים מהארץ, ולא להרגיש לבד... לילה נעים, חגי.
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
לא, זאת לא שאלה על WAREZ. התחלתי לשחק בימים האחרונים WOW, חבר שלי נתן לי חשבון trial מתוך 2 נדמה לי, שהוא קיבל כשקנה את שלו. זה אומר שהשתמשתי באופן חוקי לגמרי בדיסקים שלו, על מנת להתקין את המשחק, ובסיריאל של ה trial שנותן לי 10 ימי משחק. עכשיו, למרות שאני סטודנט ולמרות שאני יודע שזה ידפוק לי את הלימודים אני רוצה להמשיך לשחק בזה בהנחה ואני לא מפרמט את המחשב ומוחק את ההתקנה הנוכחית שלי באיזשהי דרך אחרת, האם מספיק לי לרכוש מנוי דרך האתר , או שאני בנוסף חייב לקנות את המשחק המקורי (AKA קופסא, דיסקים והכל) ? וגם, האם יש קהילה של שחקנים מ HWZONE ? איפה משחקים הכי הרבה ישראלים ?
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לפני יומיים קמתי בבוקר וגיליתי שהאוריג'ן שלי התנתק ויש לי הודעה שהתחברו ממחשב אחר, שבאתי לשנות את הססמה האוריג'ן ניתקע. וכבר אז הבנתי שפרצו לי לשם, ניסיתי לאפס ססמה ונכנתי למייל לראות את הקוד, וראיתי שיש לי מייל שהמייל שלי הוחלף בהצלחה למיל אחר לגמרי שאני לא מכיר. הייתי צריך לצאת מהר לאוטובוס ולא הספקתי לשלוח מיייל כשההגעתי הביתה ישר שלחתי להם מייל. EA ביקשו ממני את כל הפרטים כולל סידי קיי ( קניתי את הגרסה בקופסה עם ה DVD ולא דרך האינטרנט ככה שיש לי את הקופסה אצלי) מייל שנפרץ, ניק ניים, ותאריך לידה, ובנוסף לזה הבאתי את המייל שקיבלתי מ EA על השינויי מייל.) לאחר מכן קיבלתי תשובה שהחשבונות האלה אפילו לא היו קיימים, למרות שהסברתי את עצמי שיש לי את הCD ואני יכול להוכיח ש…
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כן כן כולנו יודעים ש E3 רק מביאה עלינו דברים לטובה וכך גם עם שלושת הטריילרים האלו של HL2,האמת קשה לי להחליט למה אני יותר מצפה,לדום3 או להאלף לייף 2... לפי מה שרואים בסרטונים האינטראקצייה עם הסביבה פשוט מרהיבה,כמות הדברים שאפשר לעשות עם הסביבה והחפצים השונים פשוט בלתי מוגבל. http://www.worldoverclockers.com/Downloads/Files/Half%20Life%202/Videos/Halflife2_2003_GS_1.mov http://hl.gamigo.de/teaser/half-life2_teaser_2_big.mpg? http://www.gamershell.com/download_2158.shtml תיהנו כי יש איכות!
-
אז ככה, התחום הזה במשחקים מרתק אותי למדי ואחרי קרייסיס החלטתי שאני רוצה להמשיך הלאה למשחקים נוספים בסגנון. אני מחפש משחקים שעוסקים בחוצונים (חייזרים), עב"מים ועדיף עם עלילה מעניינת וכד', וזה יהיה נחמד אם הוא יהיה עם גראפיקה שהיא לא מתחת לסבירה. (אבל לא חייב) יש המלצות תואמות? תודה מראש.
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איזה חברת משחקים אתם הכי אוהבים/מעדיפים ?
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בפעם השניה בששת השבועות האחרונים, גרסת ה-PC לאחד מהמשחקים הטובים ביותר בעשור האחרון, GTA V, נדחית - הפעם בקרוב לחודש נוסף לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%91%d7%94%d7%9c%d7%9d-gta-v-%d7%9c-pc-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94-%d7%a9%d7%95%d7%91/
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איזו גרסא מומלץ לקנת ? האם יש טעם לחכות ל- BLACK OPS ||| ? מה משמעות ה- PREORDER ב- 0.69$ ? איפה יש הכי הרבה שחקנים ?
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשחק במשחק רשת (פלאש או משהו פשוט שאפשר גם להוריד) בco-op או אחד על אחד ברשת משני מחשבים שונים האם אתם מכירים משחקים כאלה? שאלה נוספת וחשובה - אני רוצה לשחק באבל טראבל (המשחק פשוט ממכר) באופן הזה, האם יש דרך או יש משחק דומה ומקביל שנותן אופציית משחק ברשת?? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי חברים, מישהו יודע האם יהיה מולטיפלייר ב-far cry 4? אני לא מתכוון למצב co-op אלא מולטיפלייר אמיתי. האמת שלפי זה אני אחליט האם לרכוש את המשחק או לא...
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
למישהו יש מידע על aliens vs predator 3 אשמח לדעת. זה משחק ענק שלדעתי אם יעשו אותו3 aliens vs predator ב DX10 הוא יהיה פצצתי ויהיה בסגנון בערך של THE DARKNESS. והוא יהיה חתיכת משחק מפחיד עם גראפיקה מעולה ובטח היצורים ייראו ממש מפחיד ב DX10.
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
והנה הקישור https://www.humblebundle.com/store/p/stealthinc2_agameofclones_freegame תהנו
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כשאני מגיע למניו.. אז אני לא רואה מה כתוב! יענטו במקום שיהיה לי כתוב "START GAME" אז זה יענטו כתוב.. אבל מרובע! כאילו ריק.. יש לי ריבוע צהוב כזה במקום כתב.. נגיד שהצלחתי להפעיל את שלב ראשון(והצלחתי).. הטקסטיור במשחק נידפק! הכל מרובע מגעיל! וגם באמצע משחק הכתב משתנה לי כמו שציינתי בהתחלה! אני לא יודע מה לעשות.. ואני גם לא יודע ממש איך להסביר את זה.. אני אנסה לעשות פרינט סקרין בשביל להראות לכם.. מבקש את עזרתכם אחים שלי.. בתודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
סדרת משחקי הקרבות המצליחה מיפן תנחת לראשונה ב-Steam, ולא תדרוש רכיבים מתקדמים יתר על המידה בכדי להנות מקצת אקשן מהיר ומאתגר לכתבה
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
- 3 followers
-


