עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. היי אני פשוט לא מבין..בזמן האחרון כל כך משעמם לי במשחקים אין לי מה לשחק בכלל אפילו שיש לי GTA SA אני פשוט מתחיל לא להימשך למשחקי מחשב הכול נראה לי משעמם ודפוק..לא יודע מה יש לי...למישהו יש המלצות למשחקים שהם MULTIPLAYER?..... תודה

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by huber,

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=198546 http://www.bit-tech.net/news/2008/10/06/first-deus-ex-3-details-emerge/1 לא יודע מה איתכם, אני מאוד אהבתי את הראשון, השני היה סביר, נקווה שהשלישי לא יאכזב.

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by huber,

    http://www.techradar.com/news/gaming/xbox/11-signs-youre-no-longer-a-hard-core-gamer-329291

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. כבר שלושה ימיים שאני מנסה לשחק ב Battlefield 2 וזה פשוט בילטי אפשרי כל פעם זה יוצא לי עם הודעת שיגאה אחרת ! נראה לי שיש להם שם יותר הודעות שגיאה מב windows , זה התחיל כבר בהתחלה או יותר נכון לפני ההתחלה ... בהתקנה שהודיעה שיש קבצים פגומים , חלק היא הצליחה להתקין לבסוף לאחר כמה לחיצות עצבניות על retry וחלק לא . אחרי זה זה היה הפאץ' שלא הסכים להתקין את עצמו . אחרי זה היה את ה "...unmodified content" . אחרי זה את בעיות עם הפאנק באסטר... וכל הבעיות חוזרות על עצמם ! החלק הכי עצוב זה שאחרי חרישה בפורומים דרך גוגל בניסיון נואש לפתור חלק מהתקלות הבנתי דרך אנשים אחרים שחוו את הבעיה, שלEA אין פיתרון ! והם לא יודעים מה לעשות נאמר שם שכל המשחק דפוק מיוסדו לדוגמה ההתקנה שלא הו…

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. אהלן. התקנתי את המשחק וכשאני מנסה להפעיל אותו אני מקבל הודעות שגיאה (מצורפת תמונה). בהתחלה את ההודעה הקטנה ואז את הגדולה. מה הבעיה? תודה... [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by redti,

    מי שמשחק במשחק ועבר את השלב עם הצוללות יכול לתת לי טיפ איך לעבור את השלב הזה הוא מאוד קשה אני משחק ברמה MEDUIM, אני די נואש. תודה לכל העוזרים

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by Shbd,

    מחפש המלצות למשחקים עם המלחמה הזאת. מלחה"ע נמאס כבר. משהו בסגנון של COD ניסיתי את BF: V , זה נחמד אבל זה יותר מולטי. האם קיימים עוד משחקים על מלחמה זאת?

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by Raul,

    יש לי וויכוח קטן עם חבר, אז אתם תכריעו ;D איזה משחק לדעתכם נראה טוב יותר, ומי ששיחק באחד מהם שיגיב איך הוא לדעתו. Juiced: GTR: [glow=red,2,300]Let's the fight begin !![/glow]

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by DORAZABI,

    קניתי שני בקרים לפרו במחשב .. הבעיה היא שכשאני מחבר את שניהם רק אחד עובד..מה לעשות כדי ששניהם יעבדו?

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by eididan1987,

    ממה שהבנתי מקריאה באינטרנט יש בעיות גלובליות במשחק ... לאגים ונפילות FPS עכבר מקרטע וכו'... ניסיתי לעבור על מדריכי תיקון אבל ללא הצלחה , מישהו מצא לזה פיתרון ?

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. סדרת משחקי הפעולה המפורסמת של חברת Ubisoft מצאה את היעד החדש שלה לכתבה

  12. Started by --Shadow--,

    הצצה לסימולטור המטוסים שצריך להגיע למדפים בחודש ספטמבר הקרוב http://www.gametrailers.com/player/usermovies/227997.html http://www.gametrailers.com/player/usermovies/228063.html מה אומרים ?

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by CyberBot,

    ה"ג'נרלס 2"היה צריך לצאת ב31 יש למישהו מידע ? מאוד מחכה למשחק הזה

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by hovav,

    האדמין PARALLAX כבר מעליב אותי כבר הרבה זמן עוד לפני שנתנו לו גישות, כל פעם שאני בא לחדר איתו הוא צריך לרדת עלי ולהעליב אותי מול אנשים אחרים. ועכשיו זה כבר נמאס לי.

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  15. Started by MishaK,

    היי, ניטרלתי את כל הפצצות בתחנת כח, ועכשיו אני צריך לחזור לספינה שלי, אבל הבעיה שכאשר אני מגיע לדלת שנכנסתי ממנה, היא נעולה ותקועה. אני לא מצליח למצוא שום דרך אחרת להגיע לשם, סרקתי את כל החדר עם ה-Sense ועדיין לא מצאתי כלום... מישהו הצליח לעבור את זה?

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. אז ככה אני לאחרונה לא בדקתי עם FRAPS, רק יודע שGTA IV הרגיל עובד דיי חלק אבל הEpisodes from Liberty City עובד גרוע ויש נפילו כל פעם ,לפתע המשחק בתקיעות .. הכרטיס מסך שלי מוגדר שהוא יריץ את המשחק דרכו . יש לי פאצ' אחרון , לא התקנתי , אבל בדקתי עכשיו ואני רואה שיש לי 1.1.2.0 תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by עידןאופיר,

    אני יודע שיש נושא שכבר קיים אבל אני חייב לפתוח אשכול חדש כי אני עוד כמה שעות קונה תמשחק אני חייב שתגידו לי אם תהיה לי בעיה אם הלאגים ובעיה אם ה-fps מבחינת המחשב יש לי מחשב שכל משחק יעלה בו וזה מחשב מצוין אם כרטיס מסך מצוין מה אתם אומרים כדאי לקנות תמשחק?ואני לא שיחקתי באף Call of Duty אתם אולי יכולים להסביר לי איך עולים רמות ואיך מתקדמים במשחק?תודה

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. הגעתי להיטמן בכמה נשקים והבנתי שכשאתה מגיע לרמה הזאת אתה יכול להחזיק שני אקדחים או שוטגנים בו זמנית איךךך?

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by yonib5,

    יש פה עוד מישהו באתר שמשחק במשחק הנפלא הזה? שאלות: איך אני יוצר מפל? כול פעם שאני מנסה הוא מעיר לי הערות אני עושה שני מקווי מיים אחד נמוך ואחד גבוהה ואני לוחץ על האייקון של המפל אבל הוא לא מאפשר לי איך אני עושה סיור תת-מיימי ? שאני מנסה לבנות שבילים במקום נמוך מתחת לאדמה ואח"כ לחסות במים תמיד הוא לא מכסה לי מעל השבילים שיצרתי למישהו יש הסבר? תודה!

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. http://www.ted.com/talks/daphne_bavelier_your_brain_on_video_games.html השפעות חיוביות על המוח (חלוקת קשב, תשומת לב לפרטים כו') במידה ומשחקים במידה (משחקי פעולה וגוף ראשון). המרצה שברה מיתוס על זה שהראיה נפגעת ואפילו הוכיחה ההפך.. מענין.

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by yossi555555,

    שלום אני מתלבט מאד בין שני המשחקים האלו מאד אוהב לשחק במולטיפלייר שיחקתי בסוף שבוע חינם דרך STEAM משחק בגרסת החינם של באטלפילד ברשת האמת אני הכי אוהב את המצב של כיבוש הדגלים יש את זה בCOD3? מי מהם משחק יותר מהיר? פחות אוהב מסוקים מכוניות וכו' מעדיף לחימה על הקרקע. תודה

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. במהלך שיטוטי המעמיק באתר Gamespot, עליתי על כמה משחקים מעניינים הנמצאים בפיתוח ומתוך מחוייבותי האידאולוגית לפורום החלטתי לשתף אתכם בממצאיי. אז ככה, דבר ראשון יש את Dog Tag שאותו מפתחת החברה Diezel Power. בגדול זה FPS שייצא ל-Xbox והכי חשוב למחשב האישי. אתם משחקים חייל בחוליית קומנדו שנשלחה לעיר מוחרבת (ככה כותבים?) באפריקה ועליכם למצוא חולייה של 12 מארינס שנעלמה באזור והעלילה מתהפכת כך שהמארינס שיצאתם לחפש נהפכים לאוייבכם ותוקפים אתכם ללא הרף. הנה קישור: http://www.gamespot.com/pc/action/dogtag/index.html המשחק שני הוא Starship Troopers המפותח ע"י חברת Strangelite. כן כן, המשחק מבוסס על אותו סרט פולחן מ-1997 ועל הספר היצא בסוף שנות ה-50. המשחק הינו FPS שמזכיר קצת את א…

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. כן כן! האתר חזר. הנה קישור http://www.ckemu.com/PCSX209setup.7z

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מישהו פה כבר שיחק POSTAL 2??? תגידו לי מה אתם חושבים איך הוא?

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. ממש בהתחלה כשמסתיים הסירטון וצריך להרוג עם סכין את היפני אני לוחץ על העכבר וכלום זה לא עובד אולי משהו יודע מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים