עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. an issue with your computer is blocking the vac system. you cannot play on secure servers אני מקבל את הבעיה הזאת כל פעם שאני משחק במשחק נכנסתי לפורום של steam לarticle שsteam כתבו עשיתי הכל וכלום לא עובד קניתי את המשחק עוד פעם וזה עדיין קורה אם לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת בבקשה תעזרו לי אני מאוד אוהב csgo אני gn3 רק בגלל זה כי אני לא מצליח לסיים משחק בבקשה תעזרו לי ובבקשה תשלחו לי הודעה לsteam שלי: xact_shot או xitay01x

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. החנות שלרוב בכל מקרה הזולה במיותר בישראל כתבה שבקרוב היא תוריד את המחיר עוד יותר ותתחיל למכור קודים להורדה משרותים כמו STEAM ו ORIGIN (התוכנה החדשה של EA). מהניסיון שלי ומשתמשים נוספים מהפורום מדובר בחנות מאוד אמינה שזכתה לשם מאוד טוב בזכות הפעילות שלה בשנים האחרונות. זה הצעד התרחבות השני שלהם אחרי הפתיחה של סניף איסוף נוסף בתל אביב (עד לאחרונה היה רק במודיעין). מדובר גם במהלך דיי רציני, בדרך כלל חנויות ה CD KEY מגיעות מגופים לא ידועים ובעלי אמינות נמוכה, פה זה חברה שידועה בשוק המקומי ועם עבר דיי טוב, יהיה נחמד ליראות איך המהלך הזה ישפיע ואיך הם יתנהלו בשוק הזה. ההודעה מהפייסבוק:

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by bagetrek,

    שלום לכולם אני כבר כמה ימים מנסה להיכנס לחשבון שלי ב אוריג'ן , ולא מצליח , זה נותן לי לעבור שלב ראשון ואז מבקש קוד כניסה ( שנשלח לסמארטפון שלי - כתוב את המספר הסופי והשאר ב x מן הסתם ) נסיתי לשלוח 300 פעם את הקוד , לא הגיע שומדבר . נסיתי להגיע לתמיכה שלהם - אי אפשר מבלי להתחבר לחשבון מה ניתן לעשות עוד ? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by stone cold,

    הוכרז משחק חדש בסדרה http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=29457 אני יחזיק הצבעות שיצא איכותי

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by LazyBoy,

    http://eu.blizzard.com/wwi08/news.xml#11.02.08

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by Teknik,

    אני מחפש אנשים להייסטים התחלתי כלידר את ה humane labs וכל הזמן נכשל במשימה הראשונה( key codes יורים מכל הכיוונים ותמיד עם נובים שוקיסטים אני צריך A- team תוסיפו אותי בקלאב jenezio

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by __MIKO__,

    איפה ניתן להשיג משחקי PC יד שניה? ניסיתי בtradezone אבל עדיין לא עובד שם. אשמח להצעות בפרטי.

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. כל פעם שאני מנסה להתחבר לשרת אז זה נטען ואז אני לוחץ בפינה הימנית תחתונה על Join Game ונכנס לשרת ואני רואה את המפה ובפינה השמאלית עליונה יש את מי שהורג\נהרג אבל במקום שיבוא לי המפה שבה אני בוחר באיזה צד להלחם, זה יוצא לי מהשרת ואני מקבל את ההודעה הזאת שקשורה ל-Punk Buster וביטלתי אותו ואז כשניסיתי להתחבר שוב אז קיבלתי הודעה שאני יכול להתחבר רק עם PunkBuster, האם אני יכול לפתור את זה? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by NosNos22,

    ישלי את המשחק X3 REUNION וקראתי שיש לו תוכנת הגנה שנויה במחלוקת קוראים לה STAR FORCE אם אני לא טועה והיא משומשת על ידי UBISOFT אני לא יןדע אם להתקין את המשחק או לא מצד אחד המשחק מהזאנר שאני אוהב אבל אני לא רוצה שהמחשב שלי יפגע תודה לעוזרים

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by אבי11,

    ניסיתי להתקין דמו של משחק OPEN SEASON אבל אני מקבל הודעה שהמשחק דורש PIXEL SHADER 1.1 האם ישנה דרך להתגבר על הבעיה? כרטיס המסך שלי הוא NVIDIA GFORCE MX2 תודה

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by mrraz,

    קשה לי לחכות !!!

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by lmlm,

    לעוד תמונות: http://duggmirror.com/gaming_news/AMAZING_NEW_CRYSIS_SCREENSHOTS_AND_COMPARISONS/ :o

    • 30 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. שלום לחברי קהילת Call of Duty ב-HWzone! הדיון הזה נפתח במטרה לרכז ולשתף את הקהילה בכל וידאו חדש על סדרת CoD שווה צפיהזה המקום לשים מונטאז'ים מעניינים, גיימפלי או סתם משהו מצחיק או מעניין שנתקלתם בו. יש לשמור על דיון נקי מספאם והודעות מיותרות ומומלץ כמובן להביא סרטוני גיימפלי שלכם. אפתח עם 2 סרטונים דלוקס4 בשאוטקאסט (כנראה אחרון לMW2) MAZARINI פרסם מונטאז' COD4 חדש:

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by [NOS],

    יש לי AMD 64 3000 6800GT 1 ג'יגה זיכרון ושאני שם את הכל על המקסימום המשחק לא זז טוב. מה עושים? זה צריך ליהיות ככה?

    • 30 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by THeOne23,

    רציתי לדעת איך המשחק הזה? -מעניין/כיפי?.. לפחות יותר מ PRO STREET ? כי אני שוקל "לקנות" ( ) אותו ורצתי לפני זה לדעת אם הוא שווה בכלל..

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. http://hwzone.co.il/news/1157915512/10313/ חברה סטארט-אפ ישראלית מרמת גן בשם AIseek הציגה השבוע כרטיס הרחבה למחשב המאיץ חישובי בינה מלאכותית ומוריד עומס חישובי מהמעבד הראשי (CPU). בעזרת הכרטיס החברה מנסה לפרוק משימות מן המעבד על ידי שימוש במעבד שנקרא "Intia" המפותח בחברה ויהיה לב ליבו של הכרטיס. מעבד ה-Intia אמור לקחת חלק מן הפעולות שהמעבד עושה ובכך להוריד עומס ממנו. בנוסף נאמר ע"י החברה שהמעבד הנ"ל יכול לבצע פעולות קטנות פי 100-200 מהר יותר ממעבד רגיל. משחקים שינצלו את הכרטיס בצורה הטובה ביותר יהיו משחקי RTS (אסטרטגיה בזמן אמת), RPG (משחקי תפקידים) ו-FPS (משחקי אקשן). דוגמאות לשיפורים האפשריים בכל משחק מוצגים ב-FAQ באתר החברה. במשחקי אסטרטגיה בזמן אמת, ניתן לקבל עולמות ג…

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by NuXeR,

    ברשותי 3 מסכים המחוברים דרך כרטיס 6970 בתצורת Eyefinity. הכל עובד לי מעולה כולל הכותרים הקודמים של COD, אבל הפעם המשחק נראה זוועה ומציג רק על 2 מסכים מתוך השלישי... כשמורידים לרזולוציה של מסך יחיד הכל פועל מעולה. מישהו נתקל בזה? או בעל תצורה דומה ולא נתקל בבעיה? ניסיתי כבר לעדכן דרייברים וזה לא עזר. תודה

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by X_Dror,

    חבר שלי אמר לי לא מזמן שהוא ראה על זה פרסומת בטלוויזיה וזה עניין אותנו. למישהו יש מושג מה הרמה שם? ומה יהיה שם? יש לתערוכה הזאתי אולי אתר? ראינו בטלוויזיה שזה הגיע לתל-אביב

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by zombie,

    צריך עזרה המפרט: 8800GTX Q6600 @ 3.2 2GB 800Mhz אני מקבל בקרייסיס fps שלא מצליח להגיע ל30!בהגדרות של very high פרוץ בלי סינון... אמרו לי לעדכן דרייברים נכנסתי לאתר של nvidia הורדת דרייברים בטא לא הרגשתי הבדל אחר כך הורדתי דרייברים שלא בבטא........ מה עושים? אפשר קישור אולי לדרייבר המתאים? הווינדווס xp sp2 32 bit תודה רבה מראש

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. שלום, השאלה בכותרת.

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by Wizard Of Oz,

    האם שווה לקנות את playstation 2 או לחכות ל-3?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. כידוע לכם אחרי היציאה של החודש שעבר של הראללי הריאליסטי של ליצ'ארד ברנז לא יצא משהו שווה ובכלל משמעמם בזמן האחרון. הייתי רוצה לדעת לאילו משחקי מרוצי מכיניות / אופנועים (לא משנה הסוג) אתם מחכים. זאת הרשימה שלי: Colin Mcrae Rally 05- 19/10 Mtx Mototrax - 25/10 Driver - 2005 NFSU 2- 15/11 זהו בעצם. דיי מאכזב שכמות משחקי המכוניות כולכך קטנה לתקופה הקרובה. תאמת הייתי עושה סקר אבל הרוב כמוני היו הולכים על המשחק האחרון. בכל זאת היית רוצה לדעת למה אתם מצפים מכל.

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by WarMachine,

    כל פעם המשחק הזה עולה כאן לכותרות ודועך לאיטו, אז הנה מתפרסמת לה הביקורת הראשונה(IGN 9.3) שמראה לכולנו שבהחלט מדובר כאן במשחק מעולה ושלא התבדנו בקשר אליו ואני אישית הולך להזמין אותו מראש כבר עכשיו, בעיקר בגלל המולטי המעולה שלו פשוט. מי שרוצה עוד פרטים מוזמן לעשות חיפוש בפורום והוא ימצא את כל מה שהוא צריך. לינק לביקורת: http://pc.ign.com/articles/818/818867p1.html

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by FME,

    הי, עדכנתי את המשחק היום לupdate הגדול והמשחק נהיה ממש מוזר! ההגדרות זהות אבל פתאום נהיו לי מלא תקיעות של הגרפיקה של המשחק (שאני מזיז עכבר ורץ בעיקר ובכלל רכבים שאני רואה או אנשים נראים בתקיעות). אני על DX11 ביטלתי את הMANTLE כי זה היה עליו אחרי העדכון עוד מישהו נתקל בזה? מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by kisin,

    למוד הזה קוראים GrillStation 3 ופשוט הייתי חייב להראות לכם אותו

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים