משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע איך קראו למשחק. אני אנסה לתת תיאור כמה שיותר מדויק כי בכל זאת, הייתי ילד קטן אז וזה היה לפני הרבה זמן: זה מתחיל כשאתה אינדיאני ואתה שט בסירה בנהר, וכשאתה עוצר בצידי הנהר אז אתה עוצר בין שבטים אינדיאנים ואתה הורג כל מני אנשים. ויש קטע שאתה נלחם במישהו והוא זורק עליך רימונים(חחחחח איזה תיאורים דפוקים..), ויש עוד קטעים שנמצאים במערה ואז בשביל להמשיך למין אזור מושלג צריך להכניס סיסמה (הגנה של תחילת שנות ה- 90 :) ואותו דבר גם במערה שמובילה לחדר עם אוצר... אני מחפש את המשחק הזה כבר הרבה מאוד זמן וחשבתי שאולי פה אני אוכל למצוא אותו. תודה!
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אני לא מבין איך אין דיון על המשחק הגדול הזה? המשחק מופץ עלידי CODEMASTERS הידועים במשחקים האיכותיים שלהם! יש למשחק אתר אינטרנט מאוד מושקע וזה בעצם משחקון קטן בשביל להדגים לנו את הזוועות של המשחק ועד כמה הוא מסובך ויפה, שווה הצצה: http://www.codemasters.com/jericho/EnglishUSA/indexmain.php (תבחרו ארה''ב) מה אתם אומרים נראה לי הולך להיות משחק משהו משהו...
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לפני חצי שנה +- היה סקר על היום המועדף ל ODC ונבחר יום חמישי למרות שכמעט ולא הגיעו תלונות, נפתח סקר חוזר על מנת לוודא שהיום נוח לכולם. כרגע יש שני משחקים MW3/COD4 לכן שני הימים שיקבלו את הכי הרבה הצבעות יבחרו עבור המשחקים. הבחירה מרובה ולכן תשתדלו לבחור את היום שנוח לכם ביותר + עוד יום שיש לכם אפשרות לשחק בו. תיקון ~ *הערה אם לא יהיו יותר מ 40 מצביעים*, הסקר יבוטל
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המשחק americas army והורס לי הכל עם פרסומת ענקית של nvidia בתחילת המשחק וזה מעצבן בצורה רצינית אני מפעיל את המשחק עם הרדיאון החדש שלי ורואה פרסומת לגיפורס או כפי שאמר המשורר או המשוררת and isn't it ironic, don't you think ?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מי שמעוניין שיצור קשר יש לי את כל המשחקים איזה שאתם רוצים כל הסוגים כל המינים. חלק קטן מהמשחקים תוכלו לראות באתר הזה: http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=170536 מי שמעוניין אי סי קיו 224606
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
PES 2013 DEMO יצא ל-PC בשעה טובה... הורדה: http://dl.pes2013demo.konamionline.com/pes2013demo/2c7ab85a893283e98c931e9511add182/PES2013_DEMO.zip unlocker פאץ' המאפשר בין היתר הוספת זמן משחק (מתוך המשחק) ועוד כמה דברים חיצונית, אפשר להוריד מכאן: http://www.pes-patch.com/2012/07/pes-2013-demo-unlocker-1-0-by-cabry.html
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איך אני מתחיל לשחק והכול הורודת וזה? למה אמרו פה פעם שלא צריך מקורי כדאי לשחק שמשחקים בשרתים פרטיים או משהו כזה
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איך אני מכניס קבצי MP3 למשחק GTA... ושם איך אני שומע אותם?
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מחפש משחק יריות טוב שיגרום לי לשחק בו שעות על גבי שעות... בינתיים R6V שיעמם אותי עד מוות, CS 1.6 בהתחלה מלהיב כי אתה משתפר עם הזמן, אבל אחרי חודש ומשהו זה כבר משעמם. קיצר, אני חשבתי על COD2 אבל אולי יש לכם משחק טוב יותר להמליץ (אם הוא משחק עם גראפיקה חדשנית זה בכלל מעולה). ובבקשה בלי תגובות של חכה לקרייסיס!!
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מפרט אתם יכולים לראות בצד, סלרון (מה שאומר שהקאץ שלי מסריח - 128K) כרטיס מסך GeForce4 MX440 (מה שאומר שכולו מסריח חח) בתחלס המחשב עובד פסדר, סוחב אנדרגראונד... המליצו לי על צבי הנינגה אבל ממה שראיתי בטלויזיה (TECH-TV) נראה לי יותר מידי.... מגה-סוני זאת אומרת שאתה הורג מישהו ישר קופץ לך בונוס כזה וכל מיני שטויות שלא קשורים למכות אבל אהבתי את הסגנון של הנשקים של צבי הנינגה, החרבות הקטנים והמקלות האלה.... יש משהו כזה נורמלי וכיף לשחק? לא מהסינים שמסתובבים עם חרבות 4 מטר, ולא מהמושפעים שרצים עם רובה ויורים בכל מה שזז..
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלןן.. ממצב? טוב אז אני רוצה לדעת איזה קונפיג הכי טוב לשחק בו בCSS אז תמליצו.. ;D
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
נתקעתי במשימה שנקראת The driver. צריך לנצח שם איזה מישהו במרוץ, אבל אני לא מצליח לנצח אותו. ניסיתי לירות לו בגלגלים (עם M16 וסנייפר) איך שהמרוץ מתחיל, אבל אפילו כשנראה לי שאני פוגע הוא ממשיך לנסוע מהר. ניסיתי אפילו להקים מחסום בנקודה שהוא עובר בה, ואז לפנצ'ר, אבל גם זה לא הלך. למישהו יש רעיון?
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לקהילת LoL, אני גאה להכריז על פתיחת טורניר ה-One Day Cup נושא הפרסים בשיתוף פעולה של HWzone ו-NOM-Gaming. מהלך הטורניר: - הטורניר הוא ל-8 קבוצות (כרגע, יגדל בהתאם לכמות הנרשמים) - הטורניר הוא בסגנון הגביע בהדחה יחידה (Single Elimination), כלומר קבוצה מפסידה יוצאת מהטורניר. - הגרלת המשחקים תהיה רנדומלית לגמרי ללא SEEDING מקדים. - משחק הגמר ישודר יועבר בשידור ישיר ובליווי קריינות (Streaming). - עץ הטורניר יפורסם שעה לפני תחילת הטורניר באתר binarybeast.com פרסים: המקום הראשון יזכה ב-100 ₪ מתנת NOM-Gaming ונותני החסות שלה. לו"ז: הטורניר יתקיים ביום שבת, ה-11.02.2011 …
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי חברים, לאחר שנרשמתם אתם בטח רוצים לדעת על מבנה הטורניר, הפרסים, והקבוצות המשתתפות. אז הנה כל הפרטים! מבנה הטורניר: בטורניר ישתתפו 40 שחקנים. לטורניר יהיה שלב בתים, ולאחריו שלב פלייאוף. שלב הבתים: השחקנים יחולקו לשמונה בתים, כאשר בכל בית חמישה שחקנים. יהיה סידינג כללי, לפיו השחקנים יחולקו לבתים. כל שחקן ישחק נגד שאר השחקנים בבית, סה"כ 4 משחקים לכל שחקן, בפורמט BO1. מכל בית עולים שני שחקנים לשלב הפלייאוף. שלב הפלייאוף: בעצם מדובר בטורניר של 16 שחקנים, בפורמט Single Elimination. המשחקים יהיו BO3. בסיבוב הראשון שחקנים לא ישחקו נגד יריב מהקבוצה שלהם, וכן שחקנים שסיימו את שלב הבתים במקום הראשון, ישחקו נגד שחקנים שבשלב הבתים סיימו במקום השני. משחקי הגמר ישודרו בליווי קריי…
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הבעיה למטה
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
באשכול זה תוכלו לשתף תמונות/סקרינים שלכם. חוקים: 1. התמונות חייבות להיות שלכם, שאתם יצרתם. 2. אם אתם רוצים להגיב על תמונה של משתמש אחר אל תצוטטו את כל הפוסט עם התמונות, אלא רק את שם המשתמש שאליו אתם רוצים להתייחס. 3. אין הגבלה מסוימת על הגודל של התמונות, אבל אם אתם רואים שהתמונה גדולה מידי ויוצאת מגבולות הפוסט, אז תקטינו אותה כדי שלכולם יהיה נוח לראות אותן ולא יהיה בלאגן. 4. חייב לרשום את שם המשחק. 5. מומלץ מאוד להעלות את התמונות כJPEG כדי שהתמונות יטענו מהר יותר. אתרים מומלצים להעלאת תמונות: http://tinypic.com/ http://imageshack.us/
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=11883&type=wmv&f= סירטון חזק ביותר המדגים נשק חדש ב HALF-LIFE2 תהנו
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
תיכנסו לאתר WWW.GAMEXTRA.COM זה בעברית שם אתם יכולים להוריד את זה בחינם קוראים למשחק CAROM3D תורידו תעשו לכם משתמש ונראה מה אתם שווים (סתם)!
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי התקנות של המשחק סימס 2 ו3 הרחבות למשחק. לכל הרחבה EXE חדש המפעיל את המשחק. אני מתקין את הסימס 2 ועליו הרחבה ועליו עוד הרחבה ועוד הרחבה אח"כ (ומשתמש בEXE של ההרחבה האחרונה) ??
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
http://makearmanotwar.com/entry/MOFUSojfRA#.U-qIbPmSwep המשימה הזו נקראת Dynamic Take And Secure וזו המשימה שבניתי ומשחקים בה הרבה בקהילה שלנו וגם בקהילות שונות ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן לקרוא בקישור הנ"ל, וכמו כן בפורומים הרשמיים של המשחק: http://forums.bistudio.com/showthread.php?153398-Dynamic-Take-And-Secure-Randomized-Round-Based-No-Respawn-A-amp-D משימה זו גם תומכת במוד הצה"לי שנוצר ע"י אנדריי: http://forums.bistudio.com/showthread.php?152469-IDF-(-Israeli-defense-forces-)-units-complete בתחרות זו יש פרסים משמעותיים ואשמח לתמיכתכם. שימו לב שנדרש להתחבר למשתמש שלכם כדי להצביע (אפשר להתחבר עם ה-Steam). תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
-
גמרתי היום את המשחק הזה, משחק פשוט ענק כבר הרבה זמן לא היה משחק שלא שעממם אותי אחרי יומיים, אני משחק בו כבר שבוע וחצי לאט לאט והרעיון, העלילה והביצוע פשוט מעולים בשתי מילים: שווה תכסף
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=305890 ממשחק בלעדי ל PS למשחק מולטיפלטפורמה? אני צופה ירידה חדה באיכות המשחק החדש...
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-


