משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
http://www.gamespot.com/xbox360/driving/testdriveunlimited/index.html?q=Test+Drive+ ניראה סוף.. כרגע ראיתי רק לאקס בוקס ולPS3 מה עם PC ? ואם יש למישהו עוד פרטים,תמונות,סרטים תוסיפו ..
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
5VS5 ODC החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה …
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לכל בעלי הv2 של CS:S(מי שיש לו יודע למה אני מתכוון ) , שאינם מסוגלים לשחק בסרברים הרגילים , כנסו לכאן , רשמו את שמכם , ונארגן משחק...
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אין לי מה להוסיף.....
-
- 33 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש אנשים לעשות איתם Heists בGTA5. המשתמש שלי בSocial Club זה Zeevs86 תוסיפו. אני די נוב בעצמי לכן אני לא מחפש מישהו מקצוען שעבר את כל המשימות כבר, אבל אני גם מחפש אנשים שיודיעם לעבוד בצוות. לא חובה מיקרופון, אני אישית מעדיף את הצאט הרגיל של המקלדת. אז תוסיפו (:
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חחחח , איך זה היה צפוי , כולם should have seen this coming , דום 3 נדחה לשנה הבאה . לפרטים : http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=20597 לצערם של כל מי שקנה ראיידון 9800 וgeforce fx 5900 , שחלקם קנו את הכרטיסים מציפייה לגרפיקה בדום 3 . שום משחק לא ממש יממש את מלוא הפונטציאל של הכרטיס , ועד שנה הבאה יגיעו כרטיסי מסך אחרים שיעשו את העבודה יותר טוב . לדעתי הם ממש איכזבו את הגיימרים , כל ההייפ שיצרו , דחייה כזאת ממש מדכאת , אני במילא לא התכוונתי להסתכל אל המשחק עם דרישות כאלו . עד שנה הבאה זה כבר לא יהיה כזה מרשים כאשר משחקים עם גרפיקה מרשימה מאוד קרובים אלנו ( HL, far cry וכו... ) ועוד כמה עם משחקיות מאוד מאוד מרשימה , D3 לא יהיה כזה מושך :-\ .
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
Fallout 4 יצא לפני כמה חודשים וכשלראשונה קניתי אותו הסתכלתי על דרישות המינימום וראיתי שיש לי הכול. למרות זאת המשחק בקושי רץ על הגרפיקה הכי נמוכה והרזולוציה הכי נמוכה. זה המפרט שלי הוא לפי דעתי אמור להספיק: מעבד: Intel core i5 4460 כרטיס מסך: AMD Radeon HD 7900 series זיכרון: 8GB of RAM דברים כמו לוח אם וספק לא נראו לי חשובים לציין.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הנה דילמה, יד ימין שלי מושבתת לחודש הקרוב (ובדיוק שיצא THE WITCHER 3 כמובן), מה שמעלה את השאלה, איזה משחקים אפשר לשחק רק עם יד אחת?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הבנתי שהמשחק הוא רק ל Xbox. אמת? אשמח אם מישהו יאמר לי גם מתי יצא, אם בכלל וכו'.
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני נמצא בשלב שצריך לגנוב את המסמכים מ LAB X16 (שימו לב שזה 16 לא 18, לא פעם ולא פעמיים התבלבלתי בעצמי) אחרי שכבר לקחתי את המסמכים, מצאתי את ה STALKER המת הזה שקוראים לו GHOST ואני בדרך לצאת כתוב לי במשימה שאני צריך לצאת דרך המנהרה הסודית אני מגיע לסוף החדר האחרון ואני לא מוצא דרך החוצה קראתי WALKTHROUGH בGAMESPOT וכתוב שמצד ימין של הגדר צריך להיות חור ברצה שאני יוכל להכנס בתוכו אבל אני לא מוצא שום דבר הנה כמה סקרינים של איפה שאני נמצא בדיוק אם משהו זוכר מה עושים פה פליז תעזרו לי [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי גירסת רילודד ואודה לכם אם יש למישהו שמירות מ45% ומעלה תודה
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום שלום, התקדמתי 40 ומשהו אחוזים במשחק במצב קריירה עכשיו אני סיימתי עם קנג'י ועם וולף והתחלתי לאכול שטחים של הקבוצה שנקראת 21ST שיש את הבחורה שמנהיגה אותם הבעיה היא שיש איזה מסלול מסויים שמופיע בכמה מירוצים שם בצורות שונות שגורם למשחק לקרוס לשולחן עבודה. יש דרך לתקן את זה?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, אולי מישהו יידע לענות לשאלות האלה 1. האם יש קובץ קונפיג למשחק, בו ניתן לראות את ההגדרות ולשנות אותן? אני רוצה להציג FPS באופן קבוע ואילו render.drawfps מתבטל אוטומטית כשאני מחליף מפה או עובר שרת. 2. האם ניתן להציג את הפינג/לייטנסי באופן קבוע? 3. לא הצלחתי לעשות key binding ל-mouse scroll. האם זו בעיה אצלי או בעיה כללית? 4. שאלה נובית: איך מטיסים מסוק? למשל: איך עולים או יורדים בגובה, איך מתקדמים קדימה וכו'. תודה מראש לעונים!
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
http://www.gamershell.com/download_13278.shtml תהנו חברה אני יודע שהרבה אנשים ציפו למשחק הזה... גם אניייייייייייייייייייייי...!!!
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הי חברה! התחלתי לערוך לפני שלושה ימים, אשמח אם תסתכלו קצת על הסרטונים ותתנו לי הערות, תודה!
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
אחרי טקס חלוקת הפרסים האלטרנטיבי שלה,פלטפורמת המשחקים הגדולה ביותר מציגה לנו רשימה חדשה ומעניינת לא פחות לכתבה
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היום בדיוק רכשתי את באטלפילד 4 ואני לא רואה את השרתים של הפורום !
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני משחק עכשיו הימים אלו ב wc3 ואני כל הזמן מפסיד נגד אנשים באינטרנט (מה לעשות :-\) אז רציתי שאולי תציעו לי טיפים ,אסטרטגיות ,bo למשחק כי אני ממש על הפנים . אני מנצח את המחשב בcustom game רק עם night elf וגם זה בקושי
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אהלן, אם זה מעניין מישהו. פתחתי קבוצה חדשה בפייסבוק (מסתבר שחסרה כזו) לרגל ההשקה של ההרחבה החדשה. נקראת: World of Warcraft - israel מוזמנים להצטרף. המטרה היא די בסיסית, ליצור קהילה ישראלית לאילו שמתחילים לשחק מאפס, ואילו החוזרים לשחק דמויות עבר, או שיחקו תמיד. מיותר לציין שבהחלט זה חסר בפייסבוק ועל כן החלטתי ליזום מהלך. אודה על שיתוף פעולה
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המשחק מאוד קשה לפחות בשבילי אני נתקל בהמון המון אויבים ולא מצליח להתקדם אני משחק על normal
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי מ Steam את Fallout 3: GOTY, כשאני מנסה להתחיל משחק חדש המשחק פשוט קופא ואני צריך לסגור אותו דרת מנהל המשימות. דבר דומה קורה אפילו אם אני מנסה לצאת מהמשחק רגיל. ניסיתי דברים שראיתי שמציעים ברשת כמו להתקין DLL אחר ו/או לשנות קובץ INI אך ללא השפעה כלל. עשיתי ולידציה של הקבצים מ Steam, עבר בסדר. שלחתי מכתב לעזרה הטכנית, לא ענו לי. מישהו נתקל בזה? יש רעיון למישהו?
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז ככה לפני קצת פחות משבוע פירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את ווינדוס XP. עכשיו הכל בסדר- עובד חלק ואני מאוד נהנה (כמובן שגם מאנריל), חוץ מבעיה אחת מעצבנת מאוד שאני משתגע כבר ממנה: אני מתקין את פיפא 2002 הכל עובד בסדר ואני אפילו משחק בו הכל פשוט נפלא בפעם השניה שנכנסתי לפיפא הוא רושם לי : "FIFA 2002 is not installed correctly/ please reinstall" אמרתי שאולי במקרה משהו השתבש אז הסרתי את הפיפא (uninstall) והתקנתי מחדש, אבל זה קרה עוד פעם- בפעם הראשונה אני מצליח לשחק באופן מושלם אבל מהפעם השניה הוא רושם לי את ההודעה הזאת. ניסיתי כבר אינספור פעמים את התהליך הזה- אבל לשווא ניסיתי להתקין לספריות ותקיות שונות אבל כלום לא הועיל אני רשום באיזה טורניר פיפא מסכן (שאני מקום ראשון ;D) ו…
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איך לסדר את הבעיה הזאת? בדקתי כבר באינטרנט כמה שיטות ואף אחת לא סידרה את הבעיה. הבנתי שהדרך היחידה היא לעבור ספקית אינטרנט שמשם גם נובעת הבעיה (אני כרגע נמצא בהוט). תודה לעוזרים.
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-


