עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Ghosthunter,

    היי, אני מעוניין לקנות GUITAR HERO למחשב. מישהו יודע איפה אפשר להשיג דבר כזה, אם קיים? אופיר.

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by X-_PLOSIVE,

    יש למישהו אולי צ'יטים למשחק Mat Hoffman's Pro BMX אם יש בבקשה תכתבו או צרו קשר

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by ישראל פטרוף,

    אני רוצה להוריד משחקי מחשב בחינם מישהו יודע מאיפה אפשר?

  4. Started by aviel3634,

    שלום חברים, מונטאג' חדש שלי אם אהבתם אל תשכחו לתת לי לייק וסאב נ.ב הקשבתי לבקשות שלכם וסידרתי את הבעיה שבכל המונטאג'ים שלי הסרטון היה מרוח סידרתי ועכשיו זה בסדר

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. טוב אז ככה שהמשחק יצא היה לו בעיה בהתקנה של הגה דוושת הברקס לא עבדה.. אז אחרי כמה ימים שהוא יצא באתר של - Need For Speed פרסמו תוכנה שמסדרת את זה.. הורדתי אותה והתקנתי.... אבל יש כמה דברים שצריך לעשות ולא הבנתי ממש מה רוצים ממני.. יש לי הגה של - Microsoft אם למישהוא יש מושג מה עושים אני אשמח לקבל תשובה.. תודה... זאת התוכנה..: ftp://ftp.thrustmaster.com/accessories/pc/Unified_Drivers/7_FFD_2005.exe וזה מה שרשום באתר של ניד פור ספיד..: Thrustmaster Driver Availablenull The fine folks over at Thrustmaster have updated the drivers for their wheels to make them compatible with Need for Speed Most Wanted. You can download the driver here. For the following wheels: Fe…

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  6. אני מחפש משחקים שיש להם מולטיפלייר כמו בsof2-deathmatch טהור בלי כל מיני אובג'קטיבס וחארטות..רק חדש..משום מה בזמן האחרון אין בכלל משחקי fps שיש להם deathmatch טהור כיפי ונוראמלי (אני לא מדבר על prey,זה שונה לגמרי יש את המצב שהנשמה יוצאת וזה לא לעניין חח....) קיצר אני מחפש משחק fps עם deathmatch מהיר וטוב כמו בsof2 הישן והטוב...תודה לעוזרים

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by bau,

    מישהו לקח לי תסי די קי ל-counter strike אם מישהו פהיכול להביא לי סי די קי חדש או שיש לו half life והוא מוכן להביא לי תתסי די קי שלו בבקשה בבקשה תביאו לי כי אנימממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש אוהב תמשחק הזה אז פליז תעזרו לי

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by orila,

    שלום חברים אני מחפש כבר לא מעט זמן משחקים שדומים מבחינת משחקיות בעיקר לסדרה של fallout , בעיקר כמו לשני האחרונים בסדרה fallout 3 &fallout NV , הכוונה למשחקי FPS עם ערך של שיפור הדמות תוך כדי המשחק , אם יש לכם איזה רעיון אני אשמח להצעות תודה רבה ושיהיה אחלה יום

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. תודה למשתתפים!

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by Kosberg,

    חברים אנחנו שמחים ונרגשים כאחד להוציא לכם את ההודעה הרשמית לכך שקהילת HWzone CS:GO נכנסת לפעילות !! להלן השרתים: #1 213.8.192.252:31150 ​להתחברות לחץ כאן! #2 213.8.192.252:31160 להתחברות לחץ כאן! על מנת להשתתף במשחק יש להיות מחוברים לשרת הדיבור שלנו שכתובתו: TeamSpeak3: 212.199.164.135:9990 אנו נשמח לראותכם בהקדם! שיהיה לנו משחק ספורטיבי ומהנה! בהצלחה לכולנו. צוות HWZONE CS:GO , עידו ודין.

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by Domovoi,

    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1235490 ?

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. שלום,יש משחקי מחשב שדורשים לא מעט דברים ע"מ להפעיל או לשחק ברשת.. רציתי לדעת את כל המשחקים שדורשים תשלום חודשי באנטרנט (WoW,Conan,GoW ליינאג' ועוד..) גיליתי לא מזמן שKane & Lynch דורש תשלום חודשי וכמעט עשיתי טעות כשקניתי אותו.. חוץ מזה ,יש גם משחקים שדורשים "activation online" כמו ביושוק..יש עוד משחקים כאלה? ועוד דבר, אם ידוע לכם על משחקים טובים כמו Unreal וQuake 2 שלא דורשים CD-Key בכלל,אשמח לשמוע בקשר לCS, אני לא יודע מה עדיף לקנות- CS Source או CS 1.6 Anthologyמה עדיף? תודה ויום טוב

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. שלום לכם, התקנתי את המשחק אבל הוא לא רץ חלק ברזולוציה של 1280*960 כשכל ההגדרות על High ועם AA X4. :\ האם זה הגיוני במפרט כמו שלי שהמשחק לא ירוץ חלק במצב הזה? המפרט: Athlon 64 3200+ @ 2.7Ghz DFI nForce4 Ultra-D G.Skill PC4800 2X512MB GeForce 7800GT 256MB ועוד שאלה קטנה: טמפ' של 80 מעלות במאמץ היא סבירה עבור הכרטיס הזה? (הוא לא בOC). תודה מראש.

    • 43 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by itai_1813,

    אוי כמה שחיכיתי לזה... אוקיי לעניינינו, הטיזר לא מראה לנו הרבה חוץ מסרטוטים של הסכין החבויה שהייתה במשחק הראשון ועוד שרטוט של סוג של דאון בצורת כנפיים שניתן ללבוש. תראו בעצמכם: HD: http://www.gametrailers.com/player/47666.html SD: http://www.gametrailers.com/player/47666.html?type=flv

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by Monte,

    ליגת HWzone הראשונה מסוגה תמה ועימה הזוכים הגדולים: The Oprah Show הזוכים בפרסים הם: 1. MVP - prenN 2. ofir 3. seanJ (Parallax) 4. instanz 5. ah sheli/Shimi Hsartan/Punish/tal צפו לבאות שתהיה שנת לימודים פוריה ומוצלחת לכל שחקני HWzone CS:GO הצעירים, ולבוגרים המשך שנה טובה ומוצלחת.

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by RAZIEL98,

    שלום אני מחפש רוצה לדעת איזה משחקים מהחדשים שיצאו בזמן האחרון מחשב שלי יכול להריץ שיהיה לי להעביר איתם את הזמן עד שיצא הgta v תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. אני חדש בפורום וכבר יש לי שאלה ממש משנת עולם בשבילכם!!! האם המשחק הזה(world of warcraft) הולך להיות יקר לקניה כמו סימס און ליין? שביזבזנו עליו 300+ שקלים ואז עוד כול חודש 10 דולר שיצא שרק לחודש הראשון יותר מ400 שקל? או שהולך להיות פה איזה מחיר סביל? האם הולכת להיות אפשרות לשחק במשחק המלא ולא הבטא כמו בסימס און ליין לאיזה חודש חינם?! או שישר מתחילים לשלם? אלה יותר שאלות שקשורות למחירי המשחק כי על המשחק אני שמעתי והוא הולך להיות מהמם! אפילו יותר שווה מאוורקווסט 2(שזה כולנו יודעים לא אפשרי) ואם מדברים על אוורקווסט 2.. האם כדאי לחכות בשבילו ולא לבזבז כסף על וורד אוף וורקראפט?

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by SpiritKnight,

    כשאני מעלה אותו, הוא מציג לי מסך שחור והמחשב נתקע, צריך לרסט. WIN2000, ריידון9700 ומעבד בOC. דיירקט איקס מעודכן. רעיונות?

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. אוקיי קודם כל חייב לציין , עם כל הכבוד לHL2, לדום 3, ולשאר הבלוקבסטרים .... אף אחד מהם לא השאיר אותי פעור פה ומזיל ריר מרושע מול המסך כשיש לי 2100 פרשים שלי שנפרשים על המסך מול 1000 פיאונים תמימים, אף אחד מהם לא גרם לי לצחקק לעצמי בסאדיסטיות כמו כאן כשראיתי את ה2100 פרשים מוחקים בהסתערות ברוטלית ולא הכי טקטית את אותם 1000 הנשמות הטועות בכל אופן יש לי שאלה כזאת- אני בשלב די מתקדם במשחק- רוב אירופה שלי, רוב אפריקה הצפונית גם כן , "יהודה" כמובן כמובן שלי (למרות שהחוצפנים מורדים בי כל שניה בירושלים- מה הם לא מבינים שאני גם יהודי??) בכל אופן - הצבאות שלי מאוד חזקים ואני חייב לציין שאני טיפוס של כוח ולא של מוח, כל שרוב הצבאות שלי מורכבים בעיקר ממספרים בלתי נדלים של פרשים כבדי…

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by moshe88,

    ח'ברה איפה אני מוריד עדכונים (העברות של שחקנים לדוגמא זלאטן במילאן וכו...) לפרו 11 אני יודע שאפשר ידנית במשחק אבל זה יקח לי שנים...

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by J.allmighty,

    need to say more ? ;D

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. שמתי לב שכל שרוב המשחקים שיצאו דורשים לפחות 1GB...כמו CRYSIS ו-GHOST RECON AW

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by POPSTAR,

    מגניב!!!

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  24. Started by pelor,

    אני רואה הרבה סיקורים ובאנצ'ים שמשתמשים במושג FPS (פריימים לשניה) הבנתי שאיזור ה40 נחשב סבבה... מה לדעתכם נחשב למספיק טוב ומה כבר מעצבן?

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by פולי הקנטאור,

    לאחר שהורדתי את התוכנה שלהם וניגשתי להתקין אותה לא הצלחתי לאשר את התקנה (פשוט ללחוץ למטה בחלון שנפתח) כיוון שתחתית החלון מוסתרת מתחת לסרגל ואין לי יכולת ללחוץ על כפתור האישור. איך ניתן לפתור זאת? מערכת ההפעלה היא ווינדוס 10 פרו והמחשב הוא HP ProBook 440 G4.

דיונים חדשים בפורומים