עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HuGeMouTh,

    אני יודע שזה משחק ישן אבל אחרי 4 או 5 ניסיונות כושלים שלי ושל עוד כמה משתמשים מהפורום לשחק בעדכון החדש (MvM) הבנו שבלי 6 שחקנים בקבוצה זה בלטי אפשרי לשחק בדבר הזה... כל מי שרוצה לחזור ל TF2 זו הזדמנות טובה, כל מי שלא יצא לו לשחק לפני זה מוזמן לחפש מידי פה בפורום על המשחק (ברוך השם לא חסר). המשחק גם בחינם למי שלא יודע אז אין בעיה להוריד מ STEAM ולנסות. כרגע אנחנו מתמקדים ב CO OP החדש, פחות מעניין ה MP, למרות שגם שם יש הרבה תוכן חדש שהוסיפו השנה. אם אתם רוצים שנזהה אותכם לקלות ונזמין אותכם כשאנחנו נכנסים למשחק תגדירו את ה STATUS שלכם ל LOOKING TO PLAY. נ.ב. הכינוי שלי ב STEAM + כפתור להוספה לרשימת חברים מופיעים בחתימה.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by Zaks Sharon,

    היי, לבעלי קופון ה"ל 2 שלא יודעים, אפשר כבר עכשיו לשחק ב-CS:S. אני צריך חוות דעת של מי ששיחק בו - איך המשחק? הוא טוב (ולא לדבר רק על הגרפיקה אלא גם על המשחק כי אני לא שיחקתי בישן...)? תודה.

    • 40 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by moonjib,

    hl2:tlc שוחרר...yeah :yelclap: עכשיו אני מתחיל לשחק , ביקורת קטנה בקרוב.

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by eido300,

    האנטי ווירוס שלי (avira) מזהה חלק מהעדכון האחרון של firefall בתור ווירוס מישהו יודע על זה משהו?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  5. http://www.gamershell.com/hellzone_Sim-Tycoon_The_Sims_2.shtml

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. המשחק או שיוצא באמצע או שמקרטע כאילו אני משחק על מערכת מלפני חמש שנים(ויש לי חדשה). חיפשתי הרבה באינטרנט וכו' ולא מצאתי מדריך ספציפי לבעיה הזאת.... יש כאן מישהוא שיודע הוא הצליח? תודה.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by comablack,

    :yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap:

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. אני כבר שואל את האדמין יותר מ5 פעמים איך שינוי ניק אחרי 15 סיבובים של משחק תקין לגמרי ולאחר שנבחרו השחקנים מפריע למהלך המשחק וככה הוא מגיב לי: וגם נועל לי את הנושא בלי להגיב לשום טענה זה כבר טרולינג לכל דבר מה שהם עושים ואני לא צוחק מנהלי האתר אתם מתכוונים לטפל בזה?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  9. Started by Mishmish,

    שלום ! אני תקוע במשחק הנסיך הפרסי חולות הזמן ( כבר די הרבה זמן ) . רציתי לשאול אם יש אתר שנותן קודים למשחק ? (או שהוא יודע אותם בעצמו ויכול לרשום אותם ) נ.ב. : אני צריך קוד של "תעופה" (אם יש דבר כזה בכלל) .

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by omri_ro,

    הם לא פועלים ;D משחקים כדוגמת MONKEY ISLAND1 ו2, DOTT, TRANSPORT TYCOOM ,אני מאמין שגם הקווסטים של דןקררש לא יעלו וכנראה גם עוד כל מיני שטויות שאני מתכוון להוריד.... ניסיתי לשנות את ההגדרות של הזכרון וכל RUN THIS PROGRAM COMBABILITY BLABLABLA...כלום, NADA NIET GORNISHT... אני צריך דיסק דוס עם דרייברים של כ.קול או שאם יש לכם הצעות לשיפור ויעול השירות (עאלק) דברו....! (אגב מישהו יכול להסביר לי למה אני כל הזמן כותב עם נקודות?, אני לא מצליח להגמל מזה....בעעע!....)

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by NIVTAL,

    ניסיתי להיכנס ל-BAL גם עם שחקן שאני יצרתי וגם עם שחקן מקורי מהמשחק (MESSI או RONALDO או TORRES וכו'..) וכשאני בא להתחיל משחק לא משנה באיזה מסגרת, המשחק מקבל קראש.. מה הבעיה? השתמשתי בצ'יטים כדי להעלות את ה-GP אם זה עוזר לפתרון הבעיה.. Cheat Engine 5.5

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by קלוקיי,

    שלום ושבוע טוב . התקנתי את המשחק Crysis 3 ובעת ההפעלה אני מקבל שגיאה : You need a DX11 capabie GPU to play Crysis 3 הכרטיס מסך שלי זה HD4870, יש מצב שבגלל שהכרטיס אינו תומך ב DX11 אני לא מצליח להפעיל את המשחק ? . ניתן לעשות משהו ? ? ... תודה .

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by ~BaRaK~,

    https://www.youtube.com/watch?v=_5lyHZIzW8A&t=804

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. שלום לכולם, קניתי את MW3, ואני דיי מאוכזב מרמת החשיבה שנדרשת ממך בזמן משחק ברשת. המשחקיות עצמה מעולה כמובן כמו כל משחקי COD, אבל זה לא מרגיש לי מספיק, אין משימות מורכבות מספיק ואין מספיק גיוון במשימות שיש - אמנם יש הרבה מצבי משחק, אבל בתכלס כולם דומים. אני אולי אגיד משהו שיצחיק פה הרבה אנשים, אבל אפילו המשחק הישן והמעולה (לדעתי) ENEMY TERRITORY דורש יותר מחשבה במשימות מMW3 ולכן קצת התאכזבתי. השאלה היא האם שווה לי להשקיע 250 שקלים נוספים על BF3, ששמעתי שאמור להיות יותר מתוחכם והמפות גדולות יותר? אני מקווה שקלטתם את הראש שלי ואשמח אם תוכלו לעזור לי.

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. דמו חדש למשחק השנה Company of Heroes - הדמו הזה הוא אינו הדמו ששוחרר לפני כשבוע (ה DEMO BETA..) הדמו מכיל: A tutorial and two single-player missions - the Allies and Axis are both fully playable in Skirmish mode with full tech trees and all Commander Trees - נוספה אפשרות של SKIMISH לשחק בשני הצדדים שוקל: 1.8 GB להורדה: http://www.gamershell.com/download_15378.shtml תמונות מהמשחק: http://www.gamershell.com/pc/company_of_heroes/screenshots.html אצלי זה בהורדה אני כבר מת שזה יסיים אני מת על המשחק הזה ! תהנו אחים שלי !!!!

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by ג.יפית,

    יש לי כסף לבזבז על משחק,ואני מחפש מולטי טוב,ני יודע שיש פה בפורום פאנבויז של שתיי המשחקים... כן נכון BBC2 יצא לא מזמן,ויש סביבו עדיין הייפ,אבל בסוף מרץ יוצאת חבילת הרבה ל MW2,אני רוצה משחק עם הרבה שעות במולטי. איזה משחק מומלץ יותר?

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by Sango,

    אהלן, אני רוצה סוף סוף לקנות 2 עותקים של המשחק אחד לי ואחד לחבר. איך הכי כדאי לעשות את זה? דרך האתר של BLIZZARD או חנות פה בארץ כמו זהhttp://www.arcadia.co.il/Product.asp?Pid=starcraft2pc&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=92&aff=Kama〈=he או לנסות לחפש יד שנייה ??? תודה!

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. שמעתי שיש משחק שניקרא Rally Sport Challenge של Microsoft איך הוא ? הוא ל PC ?

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by SamurAchzar,

    כמו שניחשתם, מדובר ב(עוד) משחק ראלי (מכוניות, נו). אבל זה המשחק עם מנוע הפיזיקה הכי טוב בו נתקלתי, אפילו טוב יותר מGT3 הגה חובה, אחרת אי אפשר לעבור אפילו מסלול אחד. זה משחק קשה, ואם אי יש לכם ידע כלשהו בנהיגה מתקדמת זה בוודאי יעזור. פשוט ריאליסטי להדהים. איזה עוד משחק מאפשר בלימה ברגל שמאל, scandinavian flicks, כיוונים של מפות דיפרנציאלים (!) - כל השלושה (!) כולל כיוון נפרד למרכזי בזמן left foot brake (!!!). מטורף, מטורף.

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by id3232,

    התחלתי להתקין את המשחק Batman: Arkham Asylum וכשזה הגיע ממש לסוף ההתקנה זה נתקע כך המון זמן לכן ביצעתי ריסטרט ומחקתי את כל מה שהוא יצר בPROGRAM FILES. מאז כל פעם שאני פותק את הSETUP הוא מציג לי רק אפשרות של לשחק את המשחק ולא של להתקין למרות שאין קבצים קיימים של המשחק כי מחקתי אותם. מה אפשר לעשות כדי אולי "למחוק כל זכר" לחצי התקנה הזאת שביצעתי כדי שאוכל להתקין שוב?! תודה רבה

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. אני מחפש הרבה ולא מצאתי עדיין

  22. Started by darkman,

    בקיצור יצאו כמה משחקים על חלק מהטרלוגיה (הסרטי קולנוע) ולא יצא לי לעקוב אחרהם אז לכל מי שיודע עליהם שירשום תשם שלהם תודה.

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. לאחרונה שוחרר משחק האסטרטגיה בתורות החדש. הנה ביקורת עליו - http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/10/wot-i-think-warlock-master-of-the-arcane/ מדובר למעשה בגרסת פנטזיה ל - CIVILIZATION V בערך עם דגש על קרבות, נשמע מעניין מאד (בניגוד ל - ELEMENTAL:WAR OF MAGIC הכושל) אשמח לשמוע רשמים ממי ששיחק בו כבר.

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by bagetrek,

    שלום לכולם נתקלתי בשגיאה מוזרה ב- IV - אני לא מצליח לשנות את ההגדרות גרפיקה מישהו נתקל בתופעה ?

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.gamershell.com/download_33818.shtml http://files.filefront.com/Quantum+of+Solace+Demo/;11994041;/fileinfo.html סרטונים - http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=Quantum%20of%20Solace [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים