עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Googleness,

    אני פותח את הדיון לאחר שלאחרונה חזרתי לשחק במשחק, לא יודע אם מישהו מכיר ולא בדיוק משנה אם אתם בעניין של משחקי תפקידים או לא... מדובר במצב משחק מרובה משתתפים בו ארבעה שחקנים במצב Co-op מתמודדים נגד צבא הנשלט על ידי המחשב. לאחרונה ראיתי שהמשחק נמכר בגרושים (40 שקל בערך) בכל מיני חנויות, למשל זאתי: http://www.g2play.net/store/Mass-Effect/ אז אמרתי שאני אשתף אתכם במדריך שכתבתי בזמנו, הפלוס הגדול כאן שמעבר לגרסה הכי זולה ובסיסית של המשחק לא צריך כלום כי כל ההרחבות של המולטיפלייר הן בחינם לגמרי! למי שלא מכיר Mass Effect היא סדרת משחקי תפקידים ביקום מדע בדיוני עתידי מבית חברת Bioware אשר נמשכת על פני שלושה כותרים (הוסיפו 1,2 ו3 בהתאמה) כאשר הייחוד שלהם היה בכך שהדמות אשר בנ…

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. נהנים מהמשחק החדש? עדיין מחכים להזמנה מחו"ל? קפצו איתי לראות מאיפה בא The Witcher, ואת המקורות המפתיעים של חברת CD Projekt. (מתנצל מראש לפולנים שבינינו, על הנסיון הקלוקל שלי להגות דברים בפולנית)

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. שלום לכולם, אני דורון, הגילד מאסטר של הגילדה הישראלית הוותיקה והמצליחה ביותר GefilteFish במשחק world of warcraft. אני שמח לבשר כי למרות ניסיונות פילוג, הגילדה הנהדרת שלנו לא הולכת לשום מקום וכמו תמיד תמשיך להוות בית חם לכל ישראלי באשר הוא. מה אנו מציעים לכם בגפילטעפיש אתם שואלים? להלן חלק מהדברים שאנו מציעים: 1. בסיס איתן לקהילה הישראלית במשחק, לרשותנו עומד פורום באתר הגמדיה ובפורום שלל פעילויות, מדריכים ודיונים כלליים אשר יעזרו לכם לחוות את המשחק בצורה נהדרת. 2. פעילויות לחברי הגילדה - בגפילטעפיש אנו מאמינים כי הגילדה היא של כולם ולא רק של מעטי מעט אשר עשו רייד כזה או אחר ועל כן, בכל שבוע תתקיים תחרות נושאת פרסים עבור כל חברי הגילדה, חלק מהתחרויות כבר פורסמו באתר הגמדיה …

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by LazyBoy,

    חלק מכם בטח זוכרים שפעם היה פה דיון על בוחן המחשבים הגדול (והכיפי), שכולל תמונות מ40 משחקים וצריך לזהות אותם. בואו ננסה למלא את בוחן ההמשך: http://quiz-em-all.com/quizzes/3-computer-game-quiz-2/ זיהינו 32 מתוך 40. 1. Yes! Commando 2. Yes! X-COM: UFO Defense 3. Yes! Another World 4. Yes! Dune II: Building of a Dynasty 5. 6. Yes! Eye of the Beholder II: The Legend of Darkmoon 7. 8. 9. Yes! Turbo outrun 10. Yes! Pitstop II 11. Yes! Myst 12. Yes! Katakis / Denaris 13. Yes! Full Throttle 14. Yes! The Settlers / Serf City: Life is Feudal 15. Yes! Cannon Fodder 16. 17. Yes! Flashback 18. 19. Yes! Lode Runner 20. Yes! Street Fighter II 21. Yes! Command &…

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. הענקית הסינית מציגה ב-CES פיצול אישיות מרתק: מצד אחד סדרת מוצרי בית חכם בעיצוב פנדה חמוד שגונב את ההצגה, ומצד שני הצהרת כוונות רצינית בתחום הגיימינג עם מסכי ענק וקצבי רענון תחרותייםלכתבה

  6. Started by sherlock1212,

    מה אתם אומרים(מי ששחק כבר)על המשחק?

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by cARR1ER,

    מישהו עדיין משחק COD4? יש תחרויות , קלאנים? אני משחק מ2008 , וחזרתי אחרי תקופה של שנה הפסקה , לשחק מחדש אני מקווה שאנשים פעילים פה

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. הדבר שהכי חשוב לי במשחקים זה עלילה מעניינת ופסקול וכל המשחקים החדשים כמעט רק אכזבו אותי time shift far cry crysis כל המשחקי יריות האלה שיעממו לי תחיים stalker בהתחלה הרשים והרגשתי שסוף סוף מצאתי משהו מעניין ואז התחיל להיות מתודי ומשעמם היחידים שנהניתי מהם זה indigo prophecy שזה מבחינתי המשחק הכי טוב שאי פעם שיחקתי אפילו יותר מדיאבלו שהייתי מכור אליו. ופני צלקת שפשוט נהניתי ממנו בגלל שאני חולה על הסרט, אחרי המלצה בפורום התחלתי לשחק בsyberia אבל לא ממש מצליח להמשך פנימה.. זה נראה כאילו הם כל כך התאמצו לסבך כל דבר שזה נהיה משעמם. יש למישהו המלצות למשחקים טובים באמת עם עלילה "מושכת" ופסקול מושך גם כן? לא חיב להיות חדש ולא חייב להיות עם גרפיקה מדהים רק שבאמת יהיה …

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. טוב אנשים, אני חייב למליץ לכם על המשחק/מוד הכי טוב שיצא אי פעם, הלא הוא TO = Tactical Ops זה מוד לאנריל (הישן), שלדעת רבים (לאו דוקא שחקני TO) הוא בכמה רמות מעל Counter Strike (שנחשב לשולט בתחום). אני פתחתי ת'ארד דומה לפני שנה בערך כאן בפורום, אבל אז הקהילה הישראלית היתה קטנה מאוד, וגם לא היה ממש שרת... היום הקהילה התפתחה בצורה מדהימה! בעקבות השרת שויגיימס (שבהזדמנות זאת אני רוצה להודות להם), ובעקבות עוד 2-3 שרתים שקמו בנוסף לוי גיימס ביססו את הקהילה, ואת המשחק לאחד מהמפותחים בארץ! אני חייב להודות (ומי שמכיר יוכל להעיד על כך) שהקהילה היא קהילה ממש רצינית, ולא ליימרים וכמובן לא צ'יטרים כמו בקמפר סטרייק... יש כיום בארץ כ 6-8 קלאנים רשמיים שמתחרים בין עצמם בליגה שנפתחה …

    • 29 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by Gal&Gal,

    לקראת יציאת המשחק הייתי רוצה לדעת האם חוץ ממני כמובן עוד מישהו מתכנן לרכוש את המשחק ? ואם כן באיזו גרסה? למי שלא שמע קיימות שתי גרסאות . (כרגע) אז קדימה להתפקד !

    • 0 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. ההכרזה על דחייה והחזר מלא של כספי ההזמנות המוקדמות מעידה על הכרה בכישלון חשיפת הרימסטר לאחד ממשחקי ה-Immersive Sim החשובים בהיסטוריה, ומעמידה את המפתחת Aspyr Media שוב בפני ביקורת נוקבת על רקע שורה של השקות בעייתיותלכתבה

  12. חחח כרטיס אשראי צעיר יותר נכון... שמעתי שזה אפשרי עם כרטיס ישראלי לא בינלאומי יש כזה דבר?

    • 8 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. השגתי את המשחק הזה אתמול... נורא חיכיתי לו כבר יותר מ-7 שנים... חשבתי וואי משחק כמו הקודמים, אני מת לשחק בו. אני נכנס יש גראפיקה מושפלת כזאת, זה כאילו שמכינים אייקון ועושים לו תקריב ככה זאת הגראפיקה. נראה לי ש ADVENTURE SOFT יכלה לשפר את המנוע הגראפי הכל הזמן הזה.. מחקתי את המשחק. התבאסתי. אני מציע לכם לא מנסות לטרוח להשיג אותו כי הוא לא שווה את זה

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. משחק האסטרטגיה האגדי של חברת בליזארד זוכה לכבוד הראוי לו עם גירסה מודרנית ומלוטשת לכתבה

  15. Started by matani122,

    ** אם זה לא שייך לפה נא להעביר את זה לפורום המתאים, לא ידעתי איפה לפתוח את זה ** לא מזמן קניתי מחשב חדש וחזק, תנו ליהנות ממנו תמליצו לי בבקשה על משחקים כמו: God Of War- רק למחשב. שיחקתי במשחקים שדומים לזה The Amazing Spider-man 1-2 // DMC Series // Dark Siders 1-2 // Deadpool // Legend Of Kora // Prototype 1-2 // Shadow Of Mordor. גם SaintRow שיחקתי האחרון בסדרה, פחות אהבתי אבל משחק חמוד. האגדה של קורה באמת היה אחד המשחקים.. ~ בקיצור אני מחפש משחקים בסגנון הזה, שאתה מתחיל מכלום ומקבל כל מיני כוחות ומתקפות מיוחדות בהמשך המשחק.

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. היי, חבר קנה את המשחק, התקנו, נכנסו למשחק דרך האייקון על השולחן עבודה, לי זה נכנס רגיל, ולו הופיעה הבעיה הזאת אני לא מצליח למצוא אנשים שיש להם אותה, לכולם יש Right now בסוף ולו אין.. זה בעיה ממש מוזרה ואני לא מצליח למצוא פתרון.. מה זה יכול להיות ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  17. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, אני משחק במחשק TMNT 2007 Demo ולאחר 5-6 דקות הוא יוצא ממנו, הטמפ' של הכרטיס סבירה (60-66). מה הבעיה ואיך אני פותר אותה? נ.ב אם זה יעזור לפני כניסת המשחק הוא מציג לי חלון שמציג את התאימות של הכרטיס שלי משחק והכל מסומן ב-V. (אין בעיה של תאימות בינהם)

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by snaek212,

    שלום לכולם, רציתי לשתף אתכם על המוד DAYZ ל ARMA2 שרץ כבר די הרבה זמן. הרעיון של המוד הוא תקופה שלאחר התפשטות נגיף הרסני שגרם לכל האוכלוסיה להפוך לזומבים. המשימה של השחקן היא פשוט לשרוד... נשמע משעמם אה? אז זהו שלא! אתה תתחיל לבד ליד כפר או עיר עם תיק, פנס, תחבושת, ועוד כמה פריטים. בשלב זה תצטרך להתגנב לתוך בניינים כדי להשיג מצרכים חיוניים כמו אוכל, שתיה, ציוד רפואי וגם חלקי חילוף יעזרו לך לתקן רכבים הרוסים. במסע תתקל לא פעם בשחקנים אחרים שגם הם מחפשים את אותם דברים, זהירות! לא מעט שחקנים יהרגו אותך כדי לגנוב לך את השלל! ברגע שתמות כל המסע שעברת יתאפס ותצטרך להתחיל הכל מחדש! במשחק הזה הסיטואציות שתעבור יהיו מאוד אנושיות, כמעט בכל פעם שתשחק אתה תתקל בשחקן אחר מולך ושת…

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by YoniDahan,

    אהלן, אני רוצה לרכוש לילד שלי את המשחק FIFA 14 ורציתי לדעת אם יש טלאי לליגה ישראלית? כמו כן במידה ואין דבר כזה, אז אולי יש לפרו 14? כמובן שאני מדבר על משחק מקורי ואני ממש לא מעוניין בפרוץ! תודה לעונים!

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by Galit17,

    לא אהבתי את המנוע הוא לא נוח ולא חלק כמו ב DRAGON AGE. המשחק יותר מידיי קוואסטי בשבילי צריך ללכת לשם ולשם וכל מיני דברים שכאלה.

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. Started by MishaK,

    Dynamite טוב הלב מפורום קונסולת ה-PS2 באתר Neoseeker סרק לעולם תמונות חדשות מהמשחק GTA Vice City שהופיעו במגזין כל שהוא. האיכות לא משהו, אבל בהחלט מספיקה כדאי להעביר את המסר: המשחק הזה הולך להיות ריאליסטי פי שניים יותר מקודמו, כמו כן כבד הרבה יותר.... תמונות נבחרות: לכל התמונות

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. משחקים מומלצים שווים לבנתיים: (אין חשיבות לסדר) 1.fruit ninja 2. angry birds/fragger 3. cut the rope 4. tiny wings 5. moonies 6.worms 7. infinity blade 8. mega jump ----------------------------------- כמובן-ANGRY BIRDS FRUIT NINJA אבל יש גם את CUT THE ROPE, QWOP ,MEGA JUMP. SAMURAI-חביב לא יותר. TALKING TOM שהוא משעשע לכמה דקות אבל לפחות ייחודי. מחפש דברים מיוחדים ממש,מקורי מבחינת חשיבה או שפשוט כיפים בצורה ממכרת.

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. הזמנתי מחשב חדש ואשמח לקבל המלצות למשחקים שיעלו עליו פצצה וגם עם איזה הגדרות להפעיל אותם(כדי לנצל את המקסימום) מעבד E6300 512X2 זיכרון טווינמוס לוח אם כנראה ג'יגהבייט עם הצ'יפסט של ה965 כרטיס מסך או 7600GT או 7900GS זה רק יום ראשון אני אדע... 250GB שמתוכם אני משקיע...100GB למשחקים חחחחח לפחות)P בכל אופן אני מתכנן לקרוע תמחשב הזה...אשמח לקבל המלצות לדברים הכי חמים שיש.. את המשחקים הנ"ל אני אקבל שבוע הבא אשמח לשמוע המלצות גם עליהם קונסטנטין 25 to life NFS most wanted matrix: path of new enter the matrix GTA SA Bloodrayne 2!! B&w2 swat4 Worms force Under משו DOOM3 FEAR WW II fifa 2006/7 cars the vidoe game hitman bloodmoney!!! serious sam2

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by עקרב,

    אבל שהם גם טובים ולא סתם ניסיון לחיקוי לא מוצלח. תודה.

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. אורח
    Started by אורח,

    אוקי אני מחפש משחקים חדשים של אקשן \יריות\צבא....(לא אסטרטגיה.. משחק כמו Black Hawk Down אבל משהו חדש...משהו של 3 דיסקים ככה... אני לא אוהב משחקים של מלחמת העולם הראשונה \ השנייה.. אני רוצה משהו כמוו בלאק הווק דאון.. בבקשה תעזרו לי למצוא ותביאו לי שם..

    • 26 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים