משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
5vs5 ODC #4 החוקים של ה - ODC: *על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. במידה והשחקן ישחק ללא האנטי צ'יט השחקן וקבוצתו יורחקו מהטורניר הבא ! *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המש…
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מצטער אם כבר פירסמו את זה, זה ממש נחמד אבל: http://video.google.com/videoplay?docid=-2505863670157023946&q=GTA
-
- 24 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
GTA: San Andreas יצא בארה"ב בסוף החודש. (מפי Vgames) ;D יש!!!
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מדובר על משחק ברשת (לא מול אחרים!). אוטוטו יוצא בימים הקרובים גירסה חדשה יותר מורכבת. המשחק הוא די פשוט, ישנו נתיב בו עוברים שיירות של יצורים שונים, כל שיירה בתורה, ויש לחסל אותם לפני שהם מסיימים לחצות את הנתיב. הגירסה החדשה שתצא יותר קשה (אמורה להיות) לביצוע. קישור למשחק http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ כאן קישור ישיר להסברים על המשחק. http://novelconcepts.informe.com/viewtopic.php?t=329 תהנו ;D
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
התקנתי פאטץ' (1.0.7.0) ל-GTA IV, ומאז אני לא מצליח להיכנס למשחק. הכנסתי לצורב את דיסק מס' 1, הוא טוען אותו ואז כלום. פשוט כלום. חשוב לי לציין שלא נעשה שימוש במשחק לפני התקנת הפאטץ'. אני התקנתי אותו ישר עם סיום התקנת המשחק על המחשב. מה אני צריך לעשות כדי לשחק בו כמו שצריך? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני משועמם נואשות, אני ממש רוצה משחק קטן, שאפשר להוריד בחינם... למישהו יש אחד טוב להמליץ לי?
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
השאלה שלי כזאת אני פרמטי את המחשב ושמרתי את התקיה של Origin כולל המשחק אחרי התקנה מחדש של Origin יש אפשרות שתוכנה תזהה את המשחק בלי שצריך להוריד אותה שוב תודה למי שעוזר מדובר במשחק מקורי
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
זו אינה שאלה, אני רק נותן כאן את מה שאני חושב, למה אני עושה את זה? (עדיין לא הגיעה לי הti :-/) מי כאן לא מכיר את tf 2 מי כאן לא השתוקק לcs 2 מי כאן לא חלם על half life 2 תהיתם? חשבתם למה לא הוכרז לא יצא? הנה הטאוריה שלי... valve פיתחו את half life וכמו שאתם יודעים הדבר רושש לגמרי את החברה, עד כדי כך שבחודשיים האחרונים לפיתוח הכותר מי שמימן את המשחק לא היו המפיצים אלא מנכ"ל החברה שאני מתבייש שכרגע שחכתי את שמו. בקיצור כאשר סיימו ליצר את Half life והוא נשלח לחנויות, התחילו לתכנן את הדור הבא, לא אכנס כאן לכול מה שקרה עם tf אבל בוא נגיד שהחברה החליטה שהמשחק הבא שהיא תוציא בתור כותר מלא הוא tf 2, החברה התחילה לעבוד עליו בסיבות החודשיים שלושה לפני סיום Half life (לפני 4 …
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
יצא ה- test version החדש רק למשחק אני ממליץ משחק נחמד גרפיקה יפה
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
שלום שלום, אני פותח את התראד הזה כדי שכולם יראו את העיצובים שלהם למכוניות שונות לאו דווקא אלה שהם שיחקו איתן במצב ה Underground אלא גם עיצובים של סתם מכוניות שהם בוחרים. אני אתחיל, האחיות מאזדה:
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
למה? מסתבר שגם בעלי GT או GTS בודד יכולים להריץ את קרייסיס חלק על HIGH או על V.HIGH-HIGH זה הכל תלוי במעבד. ראיתי ביוטיוב סרטון לא יודע מי פה עוד ראה. הריצו את Crysis על מחשב עם GT פשוט, ללא OC ללא כלום עם 2 ג'יגה זכרון על V.high המעבד הוא ה pheryn (או איך שזה אל נקרא) החדש של אינטל, מעבד ארבע ליבות. קרייסיס רץ על 70-90 FPS גם באוזרים הכי כבדים. לפי ביקורות רבות FARCRY 2 אשר יגיע אלינו כנראה בחודשים הקרובים גם הוא ירוץ חלק ביותר על מחשב בעל מעבד כזה. חשוב לציין. המחשב כולו היה פשוט וחורני, ולמרות הכל, יש קרייסיס. כדאי לראות.
-
- 28 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כבר השלמתי עם Knives/Pistols only, אבל שרתים שבהם אנשים סתם מתרוצצים במפה וכובשים נקודות מבלי להרוג אחד את השני...
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ז'אנר : חשיבה,פאזלים,הרפתקאות מפיצה : Amanita Design מפתחת : Independent תאריך יציאה: 16/10/09 ביקורות:http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/machinarium?q=%20Machinarium אתר בית:http://machinarium.net/demo/ טריילרים: http://www.gametrailers.com/game/machinarium/10772 דמו:http://www.gamespot.com/pages/gamespace/download_alt.php?pid=972998&sid=6230738&id=6230738 Machinarium הוא משחק עצמאי שמשלב פאזלים והרפתקה עם עיצוב יוצא דופן ואווירה מיוחדת. עזרו לרובוט הקטן שנזרק לערימת הגרוטאות לחזור אל העיר ולעמוד מול "אחוות המכסה השחור" כדי להציל את חברתו הרובוטית. הדמו מכיל שלושה שלבים מהמשחק ושוקל 35MB ככה ששווה לנסות.
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אני זקוק באופן דחוף לקראק למשחק [glow=red,2,300]Mat Hoffman's Pro BMX[/glow] חיפשתי בכל האתרים כמו MegaGames, GameCopyWorld ו-AstaLaVista ולא מצאתי כ-ל-ו-ם ! ! ! מישהו יכול לעזור?!
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אהבתי GDC 09: Debut Trailer Mar 25, 2009 Truth is the first casualty of war. HD - http://www.gametrailers.com/player/47119.html SD- http://www.gametrailers.com/player/47120.html Release Date: TBA Publisher: Ubisoft Developer: Eugen Systems Genres: Real-Time, Strategy
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
נראה שאנחנו לא היחידים שהחליפו עיצוב עכשיו אני רק צריך למצוא דרך לגנוב להם את סרטון הפלאש של דיאבלו שרץ ברקע ולהפוך אותו לדסקטופ שלי
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ממש לרגעים אלה , נשארו עוד כ15 וחצי שעות להכרזה ... אני מתרגש !!!!
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש מישהו כזה כאן? מי שלא משחק, הנה הסבר קצרצר. מה זה האטריק? האטריק זהו משחק מנג'ר חינמי המתנהל כולו בתוך הרשת. להבדיל ממשחקי מנג'ר אחרים בהאטריק המשחקים יהיו תמיד נגד יריבים אנושיים. האטריק זהו משחק ניהול קבוצת כדורגל וירטואלית ולאחר הרשמה קצרה והמתנה של כמה ימים מקבל המשתמש קבוצה המתחילה מאפס וצריכה להתמודד עם מצבים כלכליים, מחלקת הנוער, המשחקים בליגה ובגביע, אנשי הצוות, לוחמה בעד עליית ליגה או לוחמה נגד הירידה, אצטדיון הקבוצה ועוד. הדבר המייחד את האטריק זה המציאות. בהאטריק לא כמו במשחקים אחרים הכל נראה מציאותי כמו שלא נראה באף משחק. המשחקים והאימונים מתקיימים תמיד בזמנים ושעות קבועים ועונה נמשכת ארבעה חודשים. כיום, נדבקו במחלת האטריק מאות אלפי אנשים ברחבי העולם…
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ז'אנר: Action, Beat em up פיתוח: Warner Bros. Interactive Entertainment הפצה: Deadline Games תאריך שחרור: 04.03.2009 שחקנים: 1-2 מסך מפוצל תאור: ווטצ'מן. אחד הקומיקסים הגדולים של דורנו. בעיני רבים מביני עניין, אולי הקומיקס הטוב ביותר - בהחלט הקומיקס שהתחיל זרם חדש, מרתק ובוגר בקומיקס. הסרט מצטרף אליו בקרוב, ונשאר רק לקוות שהוא יגרום לאותן התחושות והרגשות שנגרמות כתוצאה מקריאה בקומיקס. ועכשיו, גם משחק המחשב. יש אנשים שאומרים שאותה היצירה צריכה להתאים את עצמה למדיום בו היא מופיעה - כך שאם היא מופיעה בכמה מדיומים, על היוצרים לקחת חירות יצירתית נרחבת על מנת להתאים את החוויה לציפיה. במקרה שלפנינו אני גם מסכים עם כך וגם רואה שזה מתקיים, למרבה השמחה. כמו כל משחק סופר גיב…
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שחקנים יקרים, את הטריידים, פרסום האייטמים וכו' יש לבצע באשכול הטריידים בלבד. אין לפרסם סתם כך בפורום. אנא השמעו לחוקים, שהפורום יראה יותר טוב ויותר מסודר. תודה רבה מראש! צוות הפורום והקהילה. אשכול הטריידים אני מזכיר, חל איסור מוחלט לערוך מכירה של סקינים. אך ורק טריידים, וזה יתבצע באשכול הטרייד.
-
- 0 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/user/GridlokShock אני מחכה למשהו כזה שיצא כבר שנים. רק שאני לא מוצא מידע מדויק על זה...ואם זה מוד לאיזה משחק זה שייך?
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-


