עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. האם GENERIC HOST PROCESS FOR WIN32 אמור להתחבר לאינטרנט???

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  2. Started by Black Knight,

    שלום הגיע אליי המחשב החדש עכשיו אני שואל, איזה תוכנות מומלץ להתקין כדי לשמור על בטיחות המחשב? מהשנייה שהתחברתי פה לאינטרנט הופיע הבלסטר הזה של ה60 שניות, ועוד הודעה שאני צריך לנקות רג'יסטרי עם איזה תוכנה. איזה תוכנות כדאי לי להוריד? אני כרגע מוריד את SP1 ואת SP2 (חייבים להתקין קודם את 1 בשביל להתקין את 2 כמו שצריך ושיפעל? איזה תוכנות כדאי שיהיה לי? תודה

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by mikko,

    שלום. הורדתי את הגרסא האחרנוה של k lite codec pack ולאחר מכן מופיע לי כיתוביות ירוקות שרשום שם audio track ואז מידע על הקול שבסרט וכו.. אבל איך אני מעיף את זה?

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  4. Started by naoriko,

    יש לי חבר ויש לו אולפן הקלטות עכשיו הוא משתמש בתוכנה Cubes בשביל לערוך את ההקלטות ולשמוע אותן עכשיו יש חלק של הקלטות שהם ארוכים ואז כל התוכנה נתקעת היא בקושי זזה כאילו האי ממש כבדה על המחשב ובהקלטות יותר קצרות היא טסה עכשיו מה שרציתי לשאול זה האם אפשר לגרום למחשב שהתמקד רק בתוכנה הזאת וכל המשאבים שלו התמקדו בתוכנה ככה שהתוכנה תזוז מהר ואיך עושים את זה??? ישלו מחשב סוס 2 GB Ram HDD 300 GB+80 GB USB 3.06 ג'יגה הרץ בקיצור מחשב חזק והוא מפעיל רק את התוכנה הזאת במחשב

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  5. יש לי כמה סרטי DVD שרציתי לגבותם אבל מה חלקם הגדול נמצא במצב לא מי יודע מה נסיתי לגבות בעזרת כמה תוכנות כגון: Shrink DVD ושתי סוגים של Clone DVD וכולם נפלו בקריאה של הדיסקים. רצי לדעת האם ישנה תוכנה שבעזרתה ניתן לגבות גם דיסקים שרוטים ?

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  6. שלום... לפני כמה ימים הורדתי קובץ וידאו שקודד בXVID.... כשניסיתי להריץ אותו-הווידאו פעל,אבל ללא סאונד... בהתחלה ניסיתי להתקין מחדש את הקודק של XVID,אבל להפתעתי-לא יכלתי להתקין אותו מחדש,וגם לא למחוק אותו...מסתבר שהיה קובץ פגום במערכת של הקודק שבלתי ניתן למחיקה. בשלב הבא ניסיתי להתקין את הקודקים על המחשב של אחותי ואז להריץ את הווידאו-אבל גם שם לא היה סאונד... לאחר מכן החלטתי לנסות להתקין את הקודקים של K LITE על המחשב שלי... כשניסיתי להתקין את הקודקים,ההתקנה התחילה,ומיד הופיעה הודעה שחסר לי איזה קובץ חיוני להתקנה...כמה שניות אחר כך הופיעו כמה הודעות בזו אחר זו שבהן מצוין כי מצויים קבצי קודקים פגומים על המערכת...הייתי בטוח שאלו הם הקודקים שהKLITE התקין,ולכן לחצתי על REMOVE A…

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  7. שלום, אני משתמש בתוכנת המסנג'ר לייב 8 ויש לי בעיה מוזרה. כל הזמן אני מופיע לאנשים במצב לא מחובר ללא קשר למצב האמיתי שלי. מישהו יודע מה אפשר לעשות? (הבעיה מופיעה בשני מחשבים שונים)

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  8. Started by the kooks,

    שלום אני מנסה למצוא מה הבעיה במחשב של אחי אני לא יכול לשמוע אותו בSKPYE וכל תוכנת דיבור אחרת ממחשב למחשב המיקרופון מחובר לחיבור הורוד וןהמיקרופון תקין אך לא שומעים כלום ניסיתי לחבר אצלי ואני יכול לדבר במקרופון אבל במחשב של אחי זה לא פועל בדקתי בבקרת העוצמה אין השתקה במקרופון מישהיו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה? (אני חושב שהבעיה קשורה בדרייברים של הכרטיס קול כי הוא כבר השתמש במיקרפון לפני כמה חודשים) תודה ושבת שלום.

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  9. Started by naoriko,

    יש לי סרטים ותרגום בנפרד אני רוצה לחבר בנייהם שיהיו מחוברים לתמיד אבל אין לי תוכנה אני צריך שמות של תוכנות שמחברות תרגום לסרט תודה לכל מי שמגיב

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  10. Started by Goadzilla,

    ראיתי איזה מישהו מתקין ווינדוס ובמהלך ההתקנה הווינדוס התחיל להתקין את כל התוכנות הרצויות (נרו-ווינרר-מקודדים-נגנים וכו') מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 7 תגובות
    • 574 צפיות
  11. Started by Salwaby,

    מאיפה אני יכול להשיג את כל ה codecs החדשים .. כולם ב pack אחד .. ניסיתי כבר כמה דברים אבל אני עדיין נתקל בסרטונים שאני לא יכול לראות בגלל שאין לי את ה video codec המתאים .. תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  12. Started by Hitman_47,

    איך אני יכול לבטל את ההודעה הזאת של ה 60 שניות ואחרי זה ריסט ? תודה לכל מי שעוזר

    • 9 תגובות
    • 726 צפיות
  13. Started by SmurFin,

    מה ההבדל .? ובכלל איזה גירסא הכי מומלצת לדעתכם ?

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by Cyron,

    יש לי המון מוזיקה על המחשב והכל מתחיל להתבלגן לי שם... אני מחפש תוכנה שתוכל לעזור לי לקטלג אותם בעזרת מאגר נתונים אינטרנטי (משהו כמו CDDB), קיים דבר כזה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  15. יש אותו באתר של נענע... אני רק רוצה לדעת אם עדיף להתקין אותו מאשר את קספרסקי.... http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=390485&sid=127

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  16. אני רוצה להסיר כדי להתקין קספרסקי אבל זה לא נותן לי להסיר... אין בכלל אפשרות של UNINSTELL... מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  17. יש קובץ שמריצים ומשנה את מספר החיבורים שחצי פתוחים בוינדוס ל10000. תמיד השתמשתי בזה והאימיול היה טס. עכשיו השתמתי. כיביתי והדלקתי והוא לא מתחבר יותר... איך אני מחזיר את זה למצב הקודם? כמה חיבורים אמורים להיות במצב נורמאלי?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  18. Started by ofeky1,

    יש לי סרט שאני צריך לחתוך אבל יש לי בעיה איתו ניסיתי לחתוך אותו עם התוכנה Easy Video Splitter והיא חתכה לי אותו לשתיים אבל את הקובץ הראשון אני לא יכול לראות כי הוא שוקל 5KB ואת השני אני יכול לראות רגיל משהו יודע למה זה ואיך פותרים את הבעיה הזאת?? או אם יש תוכנה אחרת?? אני ישמח לשמוע!! תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שבת שלום לכולם, אם אני משתמש ב 2 תוכנות שונות לניקוי ותיקון הרג'יסטרי (לא בו-זמנית) זה יכול לגרור בעיות ? או שזה בסדר גמור ? התוכנות הן : Registry Mechanic RegVac אני מריץ סריקה עם אחת,ואז עם השנייה....האם זה בסדר או שעלול לגרום לתקלה\בעיה כלשהי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  20. Started by Hitman_47,

    אני מחפס תוכנה כמו טימר שאני רוצה שידליק דברים מסוימים בשעה שאני רוצה וסוגר תוכנות בזמן שאני קובע לו תודה לכל מי שעוזר

    • 5 תגובות
    • 541 צפיות
  21. Started by Xilver,

    אהלן חברייה =] בעל החברה ביקש ממני לעצב להם עיצוב חדש, והסכמתי אז הנה התוצאה: http://www.fps.co.il/picture.php?id=1156793941.gif אשמח לתגובות

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  22. Started by Coca Cola,

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=201088.0 זו התמונה המקורית. --------- הכנתי 2 גירסאות. הראשונה: השניה: לדעתי היא יותר ריאליסטית ויותר יפה. מהי דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  23. Started by liran2003,

    שלום, ביצעתי סריקת אונליין של וירוסים באתר של סיימנטק (יש לי NOD32) והוא גלה לי סוס טרויאני שה-NOD32 לא מזהה אותם כמזיקים. הקבצים הנגועים נמצאים בתיקיה C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MSWNInfo קבצים בשמות: mscw16.exe ServiceDLLrun.exe ServiceUdater.exe למישהו יש מושג אם הקבצים האלו אכן נגועים? באיזו עוד ניתן לסרוק/לטפל בהם? תודה מראש

  24. כל פעם שאני פותח את המדיה פלייר ( 9) אני מקבל הודעת שגיאה שמצורפת למטה, ניסיתי לעדכן לגרסה 10 אבל עדיין הבעיה נמשכת life has come to a sudden end :'( [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  25. Started by UNDERDOG,

    מישהו מכיר תוכנה שאיתה אני יכול לבדוק כמה WATTS צורך המחשב שלי?

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות

דיונים חדשים בפורומים