תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לפני כשבועיים נראה לי שמחקתי בטעות איזהשהו קודק מהמחשב ( אני לא בטוח שזה מה שקרה אבל זה היה לאחר שיחקתי משהו ב"התקנה והסרת תוכניות") מה שכן - מאז כל הנגני סרטים שלי חותכים בערך סנטימטר מהסרט למעלה ולמטה מה שגורם שאני לא יוכל לראות את כל הסרט ובעיקר כאשר יש כתוביות מובנות - הן נמצאות בחלק החתוך (שהרי מצמידים אותן למטה) ואז אני לא יכול לראות אותן (ובכלל זה מעצבן שאני לא רואה חלק מהסרט) אני ניסיתי את כל הנגנים האלו: BSplayer, MV2player, RealPlayer, PowerDVD, Winamp. ושום נגן לא עוזר - כולם חותכים לי סנטימטר למעלה וסנטימטר (בערך) למטה אשמח מאד לעזרה בעיניין - הדבר הזה משגע אותי!!! בתודה רבה רבה מראש. (המדייה פלייר הוא היחיד שלא חותך - אבל יש לי בעיה בו שהוא לא מציג לי צבעים -…
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
לפני כמה חודשים היה אתר, www.thewebmachine.com באתר היו מדריכים ליצירת כל מיני תפריטים ולחצנים ושאר דברים מגניבים בעזרת המוצרים של Adobe ביניהם פוטושופ ImageReady, GoLive, Illustrator. את התפריטים וכל שאר הדברים היה אפשר ליצור בלי ש-ו-ם ידע מוקדם בפוטושופ או בכל תוכנה אחרת של Adobe. האתר נסגר ואני מחפש משהו דומה. אני רוצה לבנות תפריטים ולחצנים וכל מיני אפקטים לאתר שאני בונה. עריכה: אחרי שבטעות חיפשתי בגוגל טולבר את השילוב: www.thewebmachine.com זה מצא לי המון אתרים שהמליצו פעם על האתר וכל מיני מדריכים משם. במקרה הגעתי לאתר המקורי...הוא עובד מ-מ-ש לאט...אין לי מושג למה...ורוב הדברים אפילו לא עובדים. אבל הנה הלינק למי שרוצה: http://web.archive.org/web/20041105010634/http:…
-
- 3 תגובות
- 977 צפיות
-
-
-
העברתי תמונות מהמצלמה דיגיטלית למחשב איך אני מקטין את גודל התמונה? 3 מגה כל אחת! והאם זה יפגע באיכות התמונה?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
חברה אני רציךתוסף לויאמפ שמאפשר להקים רדיו בבקשה תביאו לי עם מדריך!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
-
צריך מקודד מ-RM ל- DIVX/XVID *בקשה - אל תזרקו שמות של תוכנות אני רוצה משהו שאתם יודעים שעובד כי אתם הצלחתם... לחפש בגוגל ולהוריד כל אחד יודע...
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
איזה גירסת אמיול הכי עדכנית וטובה שיש היום?
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
שלום לכולם השאלה שלי היא האם יצאה גרסא רשמית למסנג'ר 8 או שזה עדיין בטא? בכל מקרה-אפשר לינק להורדה של הגרסא הכי חדשה שיש? תודה מראש, אבי.
-
- 3 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
שוקל לעבור לתוכנת דואר של THUNDERBIRD (בעיקר בגלל שיש גירסת portable) האם יש גם שם קובץ שמכיל את הודעות (כמו ה PST של ה OUTLOOK)? האם יש תוכנת המרה של קובץ PST לזה של ה THUNDERBIRD (כולל הפרדת הספריות)? ובמקרה שאתחרט, יש גם תוכנה שממירה הפוך מה THUNDERBIRD ל PST? לסיום אני משער שבעברית יש תמיכה נכון? תודה לעונים, טל
-
- 0 תגובות
- 885 צפיות
-
-
מחפש תוכנת ניטור ש... א. מזהה את כל רכיבי החומרה במחשב. ב. מודדת ביצועים ונותנת טיפים לפעולות לגבי תחזוקה (כל זה רצוי לא חובה). ג. פשוטה להתקנה ותפעול (עבור משתמש לא מנוסה!). ד. חינמית או דמו שעדיין מאפשר מספיק אופציות (עדיף תוכנה שנמצאת בהורדות פה באתר). ה. הכי חשוב תיצור פלט לקובץ טקסט (TXT , RTF , DOC וכדומה) כדי שמשתמש יוכל לשלוח לי אותו במייל. כאמור אני ראיתי את התוכנות שיש פה להורדה באתר אבל איני יודע איזו תוכנה עונה על דרישות אלו? תודה, טל
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך X1800XT ועכשיו שאני בא להכנס לCONTROL CENTER של הכרטיס מסך הוא לא נכנס לי ולא מבצע שום פעולה ולפני כן זה כן נכנס לי מה הבעיה? תודה מראש...
-
- 10 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אז ככה זה המסך: http://www.lcdtv.co.il/zoom.php?ln=en&item_id=242&PHPSESSID=ef8c7f70133cdbe2d99f4fea2cb84400 אני רוצה תוכנה שאני יכל לשנות את הרזולוציה כשאני עובר למצב TV ויחזיר אוטומתית את הרזולוציה חזרה למצב הקודם כאשר אני חוזר למצב הקודם (אם יש דבר כזה)
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי דפדפן אוונט ואני רוצה שהמנוע חיפוש יהיה של גוגל ניסיתי כמה מהאפשרויות אך לשוא מישהו יודע איך עושים את זה ? תודה מראש והמשך יום קסום
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
התוכנה Google Earth היא בשידור חי מהעולם? הוא מפה רגילה? ואם היא אמיתית על איזה תוכנה אתם ממליצים בסגנון שלה?
-
- 12 תגובות
- 11.1k צפיות
-
-
האם שמתם לב להשתוללת ניצולת המעבד בזמן שאתה גולשים עם ואללה ופיירפוקס? האם גם לכם הפיירפוקס פתאום מאמץ את המעבד לכיוון ה100 אחוז? זה פשוט בלתי נסבל.
-
- 10 תגובות
- 809 צפיות
-
-
לקובץ זה לא משוייכת תוכנית לצורך ביצוע פעולה זו צור שיוך באפשריות תיקייה בלוח הבקרה הבקרה מופיעה אצל חבר שלי הודעה כזאת כל פעם שמנסים להיכנס לקובץ exe כמו תוכונת משחקים והשאר... מה אפשר לעשות ?! מיש'ו נתקל בזה פעם ?! אנ מודה מאוד לעוזרים, ניאו
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
אז ככה אני עושה לפי המדריך הזה: http://members.lycos.co.uk/aviv85/Guides/Avi2SVCD.htm וכל סרט שאני מנסה להמיר לSVCD אני נתקל בהודעת שגיאה בTMPGEnc... כל התוכנות הם מהלינקים להורדה דרך המדריך...ואני לא מוצא תרופה לבעיה הזאת... מצורפת תמונה של השגיאה: [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אז ככה, אני צריך להתקין JDK+ECLIPSE על 20 מחשבים מחוברים ברשת...יש דרך לקצר את התהליך? לא בא לי לבלות על זה יותר מדי זמן...
-
- 1 תגובה
- 741 צפיות
-
-
אני צריך את עזרתכם במציאת דרייבר למצלמה הזאת.דגםWEBCAM. 1.3.MP
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
התקנתי מדיה פלייר 10 , ואני עדיין מקבל עדכונים למדיה פלייר 9 , אז זה בסדר? אני צריך להתקין אותם? ועוד משהו, מה זה עדכון ה-GDI ? זה לא משהו כמו WGA רק בשם שונה?
-
- 3 תגובות
- 530 צפיות
-
-
שלום. יש לי SYGATE ורציתי לדעת למה לא צרךי להגדיר אותו כמעט אני יודע מה התפקיד של פירוול ואת העיקרון של איך הוא עובד רציתי גם לדעת האם יש פירוולים שלא צריך להגדיר אותם והם יודעים איזה פורטים ולחסום ואיזה לא רוב הפיירולים שאני מכיר כמו זום אלרם וTINY מבקשים רשות לגבי כל תוכנה שזה די מעצבן להגדיר אותם למישהו יש פיתרון אחר ? (אני מתקין די הרבה פיירולים אז זה יקל מאוד)
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום יש לי ווינדוס באנגלית ואני רוצה להתחיל להשתמש ב Movie Maker אבל אני יחסית חלש באנגלית מאיפה אני יכול להוריד Movie Maker 2 בעברית ? תודה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


