תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. הקלטתי פגישה מאוד חשובה, מכיוון שעמיתי דיבר בקול חלש, והרשם קול היה על גופי. שומעים את הקול שלי חזק וברור, ואת קולו חלש מאוד. בנוסף יש רעש רקע חזק. האם יש תכנה שיכולה לאזן את הווליום של שני הקולות? להוריד רעש רקע? לשפר את איכת ההקלטה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני כמובן עובד עם FF, אבל ההורים שלי רגילים לIE. אני צריך חוסם כמה שיותר פשוט, אחרת הם יסתבכו. פופ אפים פחות חשובים, כל פרסומות הפלאש בוואלה וחבריו הן המטרה העיקרית. תודה, LazyBoy
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
מה הממיר המועדף עליכם כדי להמיר MKV ל-DVD שמספק את האיכות הכי גבוהה וכולל גם הטמעת כתוביות?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה מקצועית, ומרשימה בעלת יכולות עיבוד ועריכה בנוסף. תודה
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצה לתוכנת RIP חינמית. המטרה העיקרית - העברת מוסיקה מתקליטורים שיש לי , להעלות אותם על דיסק און קי לשמיעה ברכב. הורדתי וניסיתי את winamp, אבל מצאתי את השימוש בה מאד לא נוח. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מבקש המלצה על תוכנת גיבוי טובה שתגבה בין השאר על טייפ גיבוי קבצים במחשב וקצבים שעל השרתים (מדובר בעסק).
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס 10 ואני רוצה תוכנת הגנה יותר טובה מזאת הבנויה בווינדוס. אפשר לקבל המלצה על תוכנת הגנה חינמית?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אני יודע שפתחו נושאים כאלו כבר עשרת אלפים פעמים. עשיתי חיפוש מקיף באתר ולא מצאתי תשובה חדה ומעודכנת - איזה פיירוול הכי מומלץ לדעתכם ולדעת סקרים בינלאומיים ואיזה אנטי וירוס כדאי לצרף אליו? אני מודה מאוד לעוזרים.
-
- 29 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מבקש המלצות לאנטי ספייוורים שמגנים בזמן אמת על המחשב, אני צריך המלצות לתוכנות בתשלום וגם לחינמיות, תודה
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
למתחילים שבמתחילים הכי טוב אם מגיע מראש עם מערכת כשל פורטל + פורום שכל שנדרש הוא להכניס את התכנים וכמובן חינמי תודה לממליצים
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה על דפדפן מהיר שתומך בשפה העברית + סרגלים + כניסה למייל של וואלה. רק לא פייר פוקס. האם מישהו מכיר דפדפן כזה?
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום אני חדש בעניין ומעוניין להכיר איזה כלים (תוכנות) למחשב בייתי מאפשרות עריכת אודיו, טיפול והוספת אפקטים ויצירת מיקס. כל מידע או קישור יתקבל בברכה, תודה.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
נמאס לי להתקין כל פעם מחדש את תוכנת ACROBAT ששוקלת שני טון רק בשביל לקרוא קבצי PDF. מישהו יכול בבקשה להמקלה יותר שעושה את העבודה ביעילות ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מישהו ביצע את האפשרות של XPRESS RECOVERY ואיך זה עבד והאים אתם ממליצים על זה. מצורף לינק לאתר + תמונה של הלוח. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2740&ProductName=GA-EP35C-DS3R [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
-
-
http://internet.hadea.co.il/logosz.jpg זהו התוצר הסופי - גם מבחינת מיימדים
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
-
-
טוב AS2 גודל קובץ ה SWF 7K לינק http://flashtest.000space.com/myGallery/ בעיצוב אני לא הכי חזק.... אבל הגלרייה דינאמית תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
אהלן חברים, עד עכשיו אני משתמש ב DAP, ונמאס לי כי זה מלא חרא !! אז למישהו יש תוכנה טובה לפחות כמו DAP אבל ללא הזבל ?! תודה מראש, תום.
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
איזה אחד עשה כמה סירטונים וקיבץ אותם בRAR.הינה: http://rapidshare.de/files/21153828/Uroki_bystrogo_skachivaniya_kinozal.ws.rar זה שוקל בסה"כ 6.5MB אבל כשאתה פותח אותם זה שוקל 300MB.מישהו יודע איך הוא עשה את זה?איך אפשר לקבץ ככה? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
חברה בתור משתמש HW ובעלים של נגן הD2 אני חושב שמגיע לנו לקבל סמל משלנו כי אני שם לב שהיחס כוחות שלנו עולה וגדל בפורום יותר ויותר אנשים רוכשים את הD2 ונהנים ממנו
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם!! אני מחפש בבקשה מדריך לאמיול!! ;D מישהו מכיר או יכול לעזור לי!! אני יודע שרק מהתוכנה הזו ניתן להשיג משחקים ל- ps2! תודה מראש ואתם אחלה של פורום!!
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
מכיוון ש MX 2004 די דומה ל- 8 אז ציינתי את שתיהן... מישהו מכיר אתרים טובים שמדריכים איך להשתמש בתכונות המתקדמות של התוכנה הזו (באחת הגרסאות), חוץ ממה שיש באתר של מקרומדיה. עדיף בעברית אבל גם אם באנגלית אני אסתדר. תודה מראש ויום טוב.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
רוצה להתקין מילון במחשב הנייד של סבתא שיהיה לה קל לתרגם דברים שהיא לא יודעת. שיהיה פשוט לשימוש,לא צריך יותר מדי שפות,הכי חשוב עברית-אנגלית-רוסית בכל מני וריאציות. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחותי לא נפתח קובץ WORD עם עבודה שהיא עושה כבר חודש. זה רושם: אין אפשרות לפתוח את התוכן מכיוון שהקובץ פגום... מה ניתן לעשות בנידון? אני מוכן לשלוח את הקובץ למי שרק חושב שהוא יכול לסדר את זה. תודה מראש.
-
- 24 תגובות
- 6.3k צפיות
-


