עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום. הקלטתי פגישה מאוד חשובה, מכיוון שעמיתי דיבר בקול חלש, והרשם קול היה על גופי. שומעים את הקול שלי חזק וברור, ואת קולו חלש מאוד. בנוסף יש רעש רקע חזק. האם יש תכנה שיכולה לאזן את הווליום של שני הקולות? להוריד רעש רקע? לשפר את איכת ההקלטה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  2. אני כמובן עובד עם FF, אבל ההורים שלי רגילים לIE. אני צריך חוסם כמה שיותר פשוט, אחרת הם יסתבכו. פופ אפים פחות חשובים, כל פרסומות הפלאש בוואלה וחבריו הן המטרה העיקרית. תודה, LazyBoy

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  3. Started by srulikg,

    מה הממיר המועדף עליכם כדי להמיר MKV ל-DVD שמספק את האיכות הכי גבוהה וכולל גם הטמעת כתוביות?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. עדיף חינמית

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  5. אני מחפש תוכנה מקצועית, ומרשימה בעלת יכולות עיבוד ועריכה בנוסף. תודה

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות
  6. Started by avz,

    אשמח לקבל המלצה לתוכנת RIP חינמית. המטרה העיקרית - העברת מוסיקה מתקליטורים שיש לי , להעלות אותם על דיסק און קי לשמיעה ברכב. הורדתי וניסיתי את winamp, אבל מצאתי את השימוש בה מאד לא נוח. תודה.

  7. Started by avihy,

    אני מבקש המלצה על תוכנת גיבוי טובה שתגבה בין השאר על טייפ גיבוי קבצים במחשב וקצבים שעל השרתים (מדובר בעסק).

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  8. Started by srulikg,

    יש לי ווינדוס 10 ואני רוצה תוכנת הגנה יותר טובה מזאת הבנויה בווינדוס. אפשר לקבל המלצה על תוכנת הגנה חינמית?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  9. אני יודע שפתחו נושאים כאלו כבר עשרת אלפים פעמים. עשיתי חיפוש מקיף באתר ולא מצאתי תשובה חדה ומעודכנת - איזה פיירוול הכי מומלץ לדעתכם ולדעת סקרים בינלאומיים ואיזה אנטי וירוס כדאי לצרף אליו? אני מודה מאוד לעוזרים.

    • 29 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by ירון333,

    אני מבקש המלצות לאנטי ספייוורים שמגנים בזמן אמת על המחשב, אני צריך המלצות לתוכנות בתשלום וגם לחינמיות, תודה

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  11. למתחילים שבמתחילים הכי טוב אם מגיע מראש עם מערכת כשל פורטל + פורום שכל שנדרש הוא להכניס את התכנים וכמובן חינמי תודה לממליצים

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  12. Started by zohar678,

    אני מחפש המלצה על דפדפן מהיר שתומך בשפה העברית + סרגלים + כניסה למייל של וואלה. רק לא פייר פוקס. האם מישהו מכיר דפדפן כזה?

  13. Started by idodi10,

    שלום אני חדש בעניין ומעוניין להכיר איזה כלים (תוכנות) למחשב בייתי מאפשרות עריכת אודיו, טיפול והוספת אפקטים ויצירת מיקס. כל מידע או קישור יתקבל בברכה, תודה.

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  14. נמאס לי להתקין כל פעם מחדש את תוכנת ACROBAT ששוקלת שני טון רק בשביל לקרוא קבצי PDF. מישהו יכול בבקשה להמקלה יותר שעושה את העבודה ביעילות ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  15. Started by magnom,

    מישהו ביצע את האפשרות של XPRESS RECOVERY ואיך זה עבד והאים אתם ממליצים על זה. מצורף לינק לאתר + תמונה של הלוח. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2740&ProductName=GA-EP35C-DS3R [attachment deleted by admin]

  16. Started by orninyo,

    http://internet.hadea.co.il/logosz.jpg זהו התוצר הסופי - גם מבחינת מיימדים

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  17. Started by kira,

    טוב AS2 גודל קובץ ה SWF 7K לינק http://flashtest.000space.com/myGallery/ בעיצוב אני לא הכי חזק.... אבל הגלרייה דינאמית תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  18. אהלן חברים, עד עכשיו אני משתמש ב DAP, ונמאס לי כי זה מלא חרא !! אז למישהו יש תוכנה טובה לפחות כמו DAP אבל ללא הזבל ?! תודה מראש, תום.

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  19. איזה אחד עשה כמה סירטונים וקיבץ אותם בRAR.הינה: http://rapidshare.de/files/21153828/Uroki_bystrogo_skachivaniya_kinozal.ws.rar זה שוקל בסה"כ 6.5MB אבל כשאתה פותח אותם זה שוקל 300MB.מישהו יודע איך הוא עשה את זה?איך אפשר לקבץ ככה? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 564 צפיות
  20. Started by iakovl,

    חברה בתור משתמש HW ובעלים של נגן הD2 אני חושב שמגיע לנו לקבל סמל משלנו כי אני שם לב שהיחס כוחות שלנו עולה וגדל בפורום יותר ויותר אנשים רוכשים את הD2 ונהנים ממנו

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. תודה....

  22. Started by holly man,

    שלום לכולם!! אני מחפש בבקשה מדריך לאמיול!! ;D מישהו מכיר או יכול לעזור לי!! אני יודע שרק מהתוכנה הזו ניתן להשיג משחקים ל- ps2! תודה מראש ואתם אחלה של פורום!!

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  23. Started by GGTM,

    מכיוון ש MX 2004 די דומה ל- 8 אז ציינתי את שתיהן... מישהו מכיר אתרים טובים שמדריכים איך להשתמש בתכונות המתקדמות של התוכנה הזו (באחת הגרסאות), חוץ ממה שיש באתר של מקרומדיה. עדיף בעברית אבל גם אם באנגלית אני אסתדר. תודה מראש ויום טוב.

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  24. Started by Speed Demon,

    רוצה להתקין מילון במחשב הנייד של סבתא שיהיה לה קל לתרגם דברים שהיא לא יודעת. שיהיה פשוט לשימוש,לא צריך יותר מדי שפות,הכי חשוב עברית-אנגלית-רוסית בכל מני וריאציות. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום לכולם לאחותי לא נפתח קובץ WORD עם עבודה שהיא עושה כבר חודש. זה רושם: אין אפשרות לפתוח את התוכן מכיוון שהקובץ פגום... מה ניתן לעשות בנידון? אני מוכן לשלוח את הקובץ למי שרק חושב שהוא יכול לסדר את זה. תודה מראש.

    • 24 תגובות
    • 6.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים