עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שתמיר גם שירים שהשם שלהם בעברית ושאני אוכל לשים כמה שירים להמרה שאני רוצה בלי הגבלה של איזה 50 שירים כל פעם

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  2. Started by Stranger,

    אפשר קישור או מידע או כל דבר מאיפה אני יכול להשיג את גרסת 2004 של נורטון אנטי-וירוס?

    • 8 תגובות
    • 699 צפיות
  3. מאיפה אפשר להוריד open office? והאם אפשר להפעיל מסמכים של וורד על התוכנה בopen office?

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  4. Started by Arturh87,

    מאיפה אפשר להוריד open office? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  5. מאיפה אפשר להוריד win10pese הכי עדכני שיש?

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  6. Started by Bone-Breaker,

    יש לי ווינדוס 2000 server family ואני לא מצליח להוריד אנטי וירוס כי הוא אומר שזה ילא יכול להיות מותקן על הסרבר מה אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 844 צפיות
  7. Started by ozwrx,

    בבקשההה זה דחוף אני רוצה רק 2002B

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by eyal,

    ??? ???

    • 4 תגובות
    • 867 צפיות
  9. רק התוכנה המלאה לא הניסיון

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  10. Started by amir-16,

    אם אפשר לינק או משהו...? תודה.

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  11. Started by Shlomi32,

    אני צקיך את DEAMON TOOLS.... מחפש כבר כמה שעות ולא מוצא... איפה אפשר להוריד את זה? תעזרו לי בבקשה..

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  12. ?

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. אני מעדיף בעברית אם יש.... ;D תודה מראש slim_shady

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  14. מאיפה אפשר להוריד מילון אנגלי עברי ועברי אנגלי טוב (לא Babylon כי הוא דפוק)

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by nehmia,

    או בקיצור סבבה DC++

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by sherlock1212,

    ככה קוראים לזה?(התוכנה של האנימציה)

  17. הרבה סרטים פשוט לא עובדים!! והתעצבנתי עכשיו בגלל שסרט טרוך מאוד לא עובד אז עזרה!!! עלי ג'י שולטטטטטטטט ריספקט

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום כולם ה winamp 5 משגע אותי הוא תוקע תמחשב הוא מאט אותו וככה קיצר לא סובל אותו שלא נזכיר כמה פעמים הוא מרסק לי תמחשב כולל עכשיו קיצר אני צריך ת winamp הישן והטוב נראה לי שזה הגרסה 2.8 משהו בבקשה אם אפשר לינק ב winmap.com אין לינק וגם ב downloads תודה

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. היה לי את התוכנה מבית נורטון . והיא עשתה לי פלאים במחשב עכשיו שהרצתי אחוי לכל הארדיסק אני רוצה לעשות עוד פעם אבל אין לי נורטון מאיפה אפשר להורידתוכנה אחרת שעושה איכוי דיסק ומאיצה ???? דרך ה windwos זה סתם תודה .

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  20. Started by STRENGTH,

    אני חייב את התוכנה הזאת!! מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אותו אבל מלא! שזה לא יעשה לי תוך כמה ימים עבר הזמן

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  21. אייקונים חדשים חוץ מאלה שווינדוס נותן לי.. לווינדוס XP..

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  22. מישהו יודע?

  23. Started by rgm7,

    :s05: חיפשתי ולא מצאתי...

    • 6 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. וגם לצ'יפ וגם ל usb 2.0 המידע מצ"ב [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות

דיונים חדשים בפורומים