תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה ליבא קובץ וידאו לפלאש הבעיה היא שהוידאו ותנגן ותחילתו ועד סופו ואז חוזר להתחלה. אך ניתן לעצור אותו באמצע הניגון? יש לציין שאני לא רוצה להשתמש בנגן, אני פשוט רוצה שהקובץ יתנגן ויעצור אומטית באמצע.
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
-
-
פרצת אבטחה ב-Internet Explorer פרצה בדפדפן הפופולרי של מיקרוסופט מאפשרת חטיפת השליטה על המחשב מרחוק. מיקרוסופט עדיין לא שיחררה טלאי לתיקון חור האבטחה AP פורסם: 16.12.08, 12:04 משתמשים בכל הגירסאות הנוכחיות של הדפדפן Internet Explorer של מיקרוסופט חשופים לפרצת אבטחה, המאפשר חטיפת השליטה במחשב שלהם מרחוק. נכון להיום, עדיין לא שוחרר תיקון לחור האבטחה על-ידי מיקרוסופט. פגם האבטחה מאפשר לפורצים ליטול את השליטה במחשב מרוחק, על-ידי פיתוי המשתמש ללחוץ על קישורים באתרים הנגועים בקוד זדוני. יותר מ-10,000 משתמשים כבר נדבקו בקוד הזדוני המדובר, כך לפי חברת האבטחה TrendMicro. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3639263,00.html מישהו עדיין משתמש בו בכוונה תחילה? אם כן אז הגיע הזמן…
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
טוב אז המצב הוא כזה.. כבר המוווון זמן שיש לי כמה תיקיות שלא מוכנות להימחק, אני ממש לא זוכר מתי הן צצו בלי שום התראה מוקדמת או למה ומה עשיתי לפני. אבל הן שם, והן לא מוכנות לזוז בשום פנים ואופן.. ניסיתי לבטל להם את Read-Only, זה לא עוזר כי הוא מסמן אותו אוטומטית חזרה.. ניסיתי בsafe mod, לא הצליח. אני אובד עצות.. אלה 3 תיקיות שונות שצצו לי בכונן D (הכונן הראשי של הווינדוס והתוכנות הוא C, וכל השאר נמצא בD) עם שמות מחורבשים בלי משמעות, סתם עירבוב של אותיות. עכשיו שיניתי להם תשמות כדי שזה יהיה פחות מעיק בעין, אבל בעיקרון, בתוך אותן תיקיות יש עוד תיקייה שקוראים לה update. אי אפשר אפילו לפתוח את התיקייה הזאת. כלומר, כשאני מנסה לפתוח אותה הוא מציג לי שגיאה.. צירפתי פה 2 תמונות כדי…
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אלו הם תמונות מפוברקות של אנשי רויטרס ווסינגטון פוסט וכל החברה הטובים שאוהבים אותנו החלטתי דווקא לשים את הלינק פה כי אין כמו פוטושופ! http://www.aish.com/movies/PhotoFraud.asp
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש לי מחשב שכנראה הסירו את Kaspersky 6 לא טוב, בכל מקרה, מחקתי את ה registry שלו, ואת התיקיה והכל, אבל עדיין ה security center חושב שהוא זה שאחראי על הגנת המחשב וה windows firewall חוסם את האינטרנט כשאני מפעיל אותו (ואיפסתי את ההגדרות). הצעות לסידור ?
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
כאשר אני רוצה לרשום משהו בעיברית באקספלורר (כמו לדוגמה ההודעה הזאת) זה יוצא לי בג'יבריש. אין שום בעיה בעיברית עם כל התוכנות האחרות, אני צריך לרשום את ההודעה הזאת ב-Word ואז להעתיק אותה לאקספלורר כדי שהעיברית תצא נורמלית. לא שיניתי שום הגדרות והיום בבוקר ראיתי את זה פעם ראשונה. אגב, עם אנגלית אין בעיה בכלל. למישהו יש רעיון ? תודה רבה מראש. The Doorman
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני לא יודע אם להגדיר את זה כ "בעיה". כאשר אני גולש בפיירפוקס (בדפדפן אינטרנט) הכל טוב ויפה.. אך כאשר אני סוגר את הדפדפן ופותח אותו שוב, הוא פותח לי את הלשונית שביקרתי לאחרונה. איך אני מבטל את זה? אני רוצה שזה יפתח לי את דף הבית ולא את הלשונית האחרונה. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
יש את האתר הרגיל https://addons.mozilla.org/he/firefox/?browse=featured אבל נדמה לי שאתמול מצאתי אחר שלדעתי היה יותר ידידותי, וכרגע אני לא מצליח למצא אותו. יש למישהו רעיון? איזה מסטול אני, זה מתחת לאף.. about:addons
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש לי מקלדת MX100 אל-חוטית ועכבר G5. מאז שיש לי את העכבר המקלדת עושה לי בעיות. אי אפשר להקליד בה אבל אפשר להשתמש בכפתורים הנוספים כמו מחשבון, ו-HOMEPAGE. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין לפרמט מחשב אך כאשר אני מגיעה לביוס על מנת לומר למחשב לעשות BOOT מה CD אני צריך סיסמה אשר בעלי המחשב וגם אני לא יודעים אותו. הבנתי שעלי הוא להשתמש בתוכנה KILL BIOS או להוציא איזה שהוא ג'מפ באזור של הסוללה על הלוח אם. הבעיה היא שאין לי מושג איפו בדיוק הג'מפ (מדובר בלוח ASUS - P4533). ומה גם אני לי מושג מאיפו אני משיג את התוכנה KILL BIOS ואני בדיוק אני משתמש בא. הודה לכם אם תוכלו לעזור לי חג שמח עמיר
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
איך אני מוחק את כל הטורים ומשאיר רק את C או D ? דוגמא Column A. . . . . Column B. . . . . . . . . . .Column C. . . . . Column D. . . . .Column E . . . . . .Column F http://............hwzone.co.il/.............community.............../index...............php?............board=19.0 http://............hwzone.co.il/.............community.............../index...............php?............board=24.0 http://............hwzone.co.il/.............community.............../index...............php?............board=62.0 http://............hwzone.co.il/.............community.............../index...............php?............board=16.0 http://............hwzone.co.il/.............co…
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
התוכנות רושמות לי "???????" במקום עברית,מה ניתן לעשות? אני זוכר שראיתי איזשהי תוכנה שמתקנת את זה אבל אני ממש לא זוכר.........תודה מראש לעונים
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
ככה זה בפתאומיות נהיה .בשום תוכנה שום סרט לא עובד,מחקתי והתקנתי מחדש מקודדים גם לא עוזר ???
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני רוצה לראות את ההבל בין צילום של MINI DV ביתי למצלמה מקצועית, למישהו יש הדגמה?
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן ולא מוצא דרייבר למדפסת הנ"ל תודה למי שיביא..
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום, בנסיוני לשדרג את בבילון 7 ל-8 קיבלתי הודעה על כך שהרישיון פג. כעת לא מתאפשר לי גם להשתמש בתוכנת הניסיון החינמית שמאתר היצרנית, בעוד במחשבי האחר, שעבר לא מזמן פירמוט ההתקנה עברה בהצלחה. השאלה היא מה עליי לעשות כדי שכל השיירים ההיסטורים שהותירו התקנותיי הקודמות של התוכנה ימחקו לחלוטין? ניסיתי להשתמש ב YOUR INSTALLER 2008 וב- Advanced_Uninstaller6 אך ללא הועיל והתוכנה ממשיכה "לזכור" את ההתקנות הקודמות. יש למישהו רעיון? תודה.
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
שלום אנשים, מחפש תוכנת איחוי מומלצת?? במה כדאי לגעת ? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לבדוק את הדואר שלי (שנמצא בשרת של בזק בינלאומי) כאשר אני נמצא בחו"ל, ואני מקבל את ההודעת שגיאה הבאה (מצורף הקובץ) אני עובד ב-OUTLOOK 2003 והגדרתי את כל ההגדרות שצריך אך עדיין. לפי ההודעה רשום שאני כאילו משתמש בתוכנה אחרת אך זה לא כך מישהו יכול לעזור לי? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום יש לי windows xp ומודם ADSL ( יש גם מדפסת) האם יש איזה תוכנה שאני יכול לשלוח דרכה פאקסים???
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש לי Mozilla 1.5 והבעיה היא שזה לא נותן לי להוריד יותר מ- 2 קבצים בו זמנית. היתה לי את הבעיה הזאת גם ב- Netscape 7 אבל אני לא זוכר איך סידרתי את זה שם. מישהו יודע?
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום מרוב חברות אני כבר לא יודע מה תוכנת ה FIREWALL המומלצץ שיש היום בשוק אני משתמש כרגע רק בתוכנת אנטי וירוס של קראספקי אשמח מאוד אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה { אם אפשר רק לא נורטון }
-
- 7 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מספר תקליטורי DVD די ישנים שקניתי בזמנו מספריית DVD שנסגרה אז הם כבר היו די טחונים. אני רוצה לגבות אותם כי עוד מעט תקליטורי אלו יכחדו יש ברשותי צורב CDRW בלבד מישהו יכול לעזור לי עם זה?
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
(אני מקווה שאני לא מפר איזה חוק של הפורום עם שאלה על האימיול) יש לי בעיה של "לאוו אי.די" כל פעם שאני פותח את האי מיול זה האתר שעולה לי..: Many Lowid Problems are caused by a non-configured firewall.So you must know how using emule correctly with a firewall: XP FIREWALL Follow theses instructions if you have xp firewall enabled : 1. Open eMule 2. Clic on Settings> Connection 3. Note the port value (6662 by default) and the UDP port value (6672 by default) 4. Close eMule 5. With Windows XP, clic on Start , then Connections. 7. Clic on "show all connexions" 8. Right click on your internet connection and property 9. Go to advanced then settings 10. Click on add 11. Ch…
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
מה הגירסא הכי חדשה של Ejay ואיך קוראים לה? וכמה MB\GB\ היא לוקחת?
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
היי הגדרתי 2 חשבונות דואר, אחד מהספק שלי ואחד מנענע, שניהם שרת POP. כאשר אני נכנס לאאוטלוק ומתבצעת שליחה/קבלה אוטומטית, מנענע מתקבל הדואר בד"כ בלי בעיות ומהספק שלי הוא מוצא שגיאה: המשימה 'mail.bezeqint.net - מקבל' דיווחה על שגיאה (0x8004210A?) : 'הזמן שהוקצב לפעולה תם בעת המתנה לתגובה מהשרת המקבל (POP). אם הודעה זו ממשיכה להופיע, פנה למנהל השרת או לספק שירותי האינטרנט (ISP) שלך.' לאחר שאני לוחץ שוב על שלח/קבל, הדואר מתקבל ואין בעיה. איך אני יכול לטפל באאוטלוק כך שגם בפעם הראשונה הוא יוכל לקבל את הדואר, ולא יבצע שגיאה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
-


