פורסם 2008 במאי 1118 שנים שלום רב!הורדתי את הגירסה הכי עדכנית של Utorrent .וכשאני נכנס לתוכנה שום דבר לא יורד.מה לעשות?
פורסם 2008 במאי 1118 שנים מחבר הכוונה שאני מפעיל את הUtorrent אז הוא צריך להתחיל להוריד דברים.וכבר 6 שעות שהוא לא מוריד שום דבר.בקודם זה לא קרה לי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.