תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי וקיבלתי הודעת שגיאה ש: לא נמצאה נקודת כניסה, לא היתה אפשרות לאתר את נקודת הכניסה convirt to global handle של ההליך בספריית הקישור הדינאמי kernel32.dll, ניסיתי למחוק את התיקיה ולהתקין ממקור אחר ושוב אותה הודעה, ראיתי בפורומים (באנגלית) שאותה בעיה קרתה גם עם תוכנת tmpegens (ולא נתנו שם פיתרון) תודה, חברה...
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כבר מתחיל לעצבן אותי כשאני עוזב שניה את המשחק ופתאום איזה פרחה קופצת ומציעה לי דיאטה! ובכלל כמעט כל אתר שלוחצים בו על שורת חיפוש למשל ישר פותח עוד אתר בנוסף וזה נהפך לנורמה.. אני לא מדבר על אתרים גדולים כמו וואללה וYNET שבכלל דורסים את הפרט בקטעים האלה אבל השאלה שלי זה למה חוסם הודעות קופצות לא חוסם בכלל?! מה כדאי להתקין כדי שזה יפעל..?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שהייתי משתמש במאחה דיסק הרגיל של הXP זה היה לוקח איזה חצי שעה ככה וגם בתוכנה Perfect Disk!! אבל עם Diskeeper זה מסיים את האיחוי אחרי 10 דקות גג!! למה זה ככה??
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין visual studio .Net והוא לא מוכן להמשיך בגלל שהוא רוצה SP2 יש דרך להתקין אותו בלי הSP המסריח הזה?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מנסה ליצור לי גיבוי ל-DVD עם התוכנה הזו וניסיתי לפתוח את הסרט אבל זה מה שאני מקבל. אגב הורדתי גם את הסרט להארד דיסק שלי וגם שם זה לא נפתח. זו ההודעה שאני מקבל,מה הבעיה? אגב סרט אחר דווקא נפתח לי. מה יכול להיות שחסר לי? http://img78.photobucket.com/albums/v297/gshhar/fffghkfiihuikiugfukh.jpg
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה איזה 100 פעם ועדייין אני לא מצלח להתחבר לשרתים, כל שניה הוא מנסה להתחבר ולא מצליח ומנסה להתחבר לשרת הבא וכך האלה, מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן. אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל שמתי לב שאוורסט לא ממש מזהה לוחות חדשים, בעיקר מאז כניסת מעבדי הדואל קור לשימוש. השיא הגיע היום כשיש לי ביד מחשב נייד של טושיבה A300 חדש עם ויסטה, ואוורסט מודיע לי שזהו מעבד פנטיום 3 !!! האם יש גירסא חדשה שאני לא מכיר שמזהה את כל מה שקרה בשנה האחרונה או שזו בעיה ידועה? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום!!! שאני רוצה למדוד טמפ" התוכנה נותנת לי רק פעם ב.... למה?? יש למשהו מושג?? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני זוכר שבגרסאות קודמות של FF, ראשית היה נטען המלל והמסגרות באתר ורק לאחר מכן התמונות, אהבתי את התכונה הזאת. למה ביטלו אותה?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
^ לדוגמא האתר של נועה מחשבים: www.noacomp.co.il התפריט מצד ימין לא במקום כמו ב-IE תודה
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
היי חברה, יש לי את Add-on שנקרא: auto Reset Browser. שמה עושה Reset לדפדפן כל X זמן אם לא השתמשתם בו. בעבר אחרי ה Restart ה"שועל" היה פותח מחדש את כל ה Tabs שהיו פתוחים לפני ה restart אבל היום הוא רק פותח את ה Home page. שתי הערות: אני משתמש ב Tab Mix Plus ה Home page שלי הוא שני Tabs
-
- 6 תגובות
- 675 צפיות
-
-
וגם לפעמים הוא לוקח גם הרבה מהמעבד..(97% לפעמים)... תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 985 צפיות
-
-
הכותרת די מסבירה את הבעיה בצורה המיטבית. התקנתי מחדש את ה-FLASH עידכנתי את כל ה-PLUG-INS וכן איתחלתי את המחשב וכלום לא עזר. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש תוספת תוכנה עברית? אני צריך לזהו דחוף
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
-
-
היי אני מנסה לשלוח מייל למשהו ב gmail ואני מקבל הודעה Delivery to the following recipient failed permanently Technical details of permanent failure: DNS Error: Domain name not found
-
- 1 תגובה
- 3.6k צפיות
-
-
-
אני טוען אלבום בITUNES , והוא משנה את הסדר של הטראקים , למה הוא עושה את זה? בWINAMP הוא טוען אותם לפני הסדר ואני גם לא יכול להזיז אותם ב ITUNES , כאילו הם תקועים במקום מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
ומתי *לעזאזל* יוצא KASPERSKY ANTI-VIRUS 6? ואנשים אל תאמרו לי NOD32 הכי טוב כי זה מש לא קשור לנושא....
-
- 9 תגובות
- 725 צפיות
-
-
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html הכי חדש שלהם ל XP משנת 2006 Release Date: November 2, 2006 לעומת VISTA DRIVERS שיצאו יותר חדשים Release Date: February 20, 2007 למשהו יש מושג למה לא מוציאים חדשים ל XP??
-
- 6 תגובות
- 790 צפיות
-
-
התקנתי OUTLOOK והוא התחבר ל חשבון GMAIL שלי, ועשיתי כו כמה פעמים RECEIVE, אבל הוא לא מוריד הוגעות ישנות
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
-
למה SISOFT SANDRA לא מתאים לXP ואם אתם מכירים אחד שכן פועל תנו מיקום
-
- 6 תגובות
- 810 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם, יש לי בעיה מוזרה במחשב חדש. כל פעם שאני עובר על סרטונים מסוימים עם העכבר, או מנגן אותם, FF מתחיל לצרוך פתאום 300 מגה זיכרון RAM, ופתאום המחשב מתקשה להגיב (לא הגיוני עם 2500K + 8GB RAM 2133MHz). ניסיתי לעשות את אותו דבר באקספלורר, בלי התופעה המעצבנת. האם יכול להיות שהתוסף של FF שמאפשר לו לנגן סרטונים מ-YouTube מחרבש אותו? מה אני מסיר בשביל להפטר מזה? מעוניין להשאר עם FF אחרי תקופה עם כרום. הבדל של שמיים וארץ בין שניהם.
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
תשמעו בעיה מוזרה - מעצבנת!!! אני משתמש בתוכנת האיחוי של מיינדסופט O&O.Defrag.Professiona מותקנת לי במחשב הנייח = באנגלית...כמו כל התוכנות(אגב תוכנה מצויינת!) אמה - מה....כשאני מנסה להתקין אותה גם במחשב הנייד באופן אוטמטי היא מותקנת בגרמנית.... ??? אה שווייסר ווואט דה פאק(בגרמנית)....ניסיתי להתקין מחדש - ושוב - זה לא נותן לי ביכלל אפשרות ליבחור באנגלית מישהו יודע את הפיתרון ? :s05: תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-


