עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הכוונה היא לבחור כמה חיפושים בו זמנית בעמוד, ולסמן את כולם (כל אחד בצבע אחר). בברירת המחדל ניתן לבצע רק חיםוש אחד כזה בו זמנית. מישהו מכיר דרך לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by o.k,

    בפעמים האחרונות שאני מנסה לעשות איחוי לכונן D אני לא מצליח!! אני לוחץ על איחוי המחשב סורק את הכונן לפני האיחוי ושהוא מגיע ל 100% המחשב מפעיל את עצמו מחדש בלי שום התראה או משהו ושהוא עולה הוא נותן לי לשלוח דוח שגיאות משהו יודע למה זה קורה?? נ.ב מחקתי והתקנתי שוב את התוכנה

    • 4 תגובות
    • 640 צפיות
  3. Started by redead,

    מישהו הצליח? אם תוכנה חליפית שאפשר להשתמש בה כדי לקדד למפי3 .?

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  4. Started by mistaarvim,

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  5. שלום לכולם, יש לי xp pro hebrew חוקי . הורדתי מהאתר של מיקרוסופט את הדפדפן אקספולרר 7 בגרסא אנגלית ובגרסא עברית . שאני מנסה להתקין את הגרסא העברית זה רושם לי "ההתקנה לא מתאימה לשפה הנוכחית של מערכת ההפעלה שלך" ולא מתקין . הלכתי ללוח בקרה הכל שם על עברית והכל בסדר ,לא יודע מה זה. שהתקנתי את הגרסא באנגלית זה מתקין ועובד והכל בסדר. מה עושים בכל זאת כדי שיהיה בעברית ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  6. Started by avihneo,

    מחפש קודקים לMEDIA PLAYER 10 [או מדיה פלייר של ויסטה] ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  7. כי לפעמים שאני בודק את אלה שכבר יורדים לפעמים זה מראה לי 100 % ואחרי שאני עובר לשרת אחר זה פתאום מראה לי 0% איך אני יכול באמת אם יש לי 100 אחוז סיכוי להוריד את הקובץ?

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by avihneo,

    היי אולי אתם מכירים תוכנה שעוזרת לשפר את האיכות של הסרט ... ?

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  9. Started by Aviram,

    היי, כשאני מפעיל וידאו ב-youtube הוידאו עובד אבל לא שומעים כלום. כל קובץ קול/וידאו אחר במחשב עובד טוב מאוד ויש קול. בהתחלה ב-youtube נדרש להתקין flash - עשיתי את זה, ועובדה שהוידאו פלאש עובד אבל הקול לא. למישהו יש מושג איך אפשר לתקן את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 985 צפיות
  10. בשולחן העבודה למטה בצד שמאל איפה שהאנטי וירוס והתוכנות שפועלות אין לי את הלחצן של הקול בצורת עיגול אפור שאפשר להנמיך ולהגביה איך אני מחזיר אותו לשם

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  11. Started by Yaron Corlione,

    עד לפני כמה ימים התוכנה עבדה כמו שצריך. היא התחילה לזייף בכך שכל פעם שאני מתחבר אלייה אין רשימה. מתנתק, מתחבר והרשימה חוזרת. עכשיו בכלל התוכנה לא מתחברת. שהיא רושמת "טוען רשימת אנשי קשר" היא בעצם נתקעת ולא מגיבה. ניסיתי למחוק אותה לגמרי מהמחשב ולהתקין ולא עבד. סריקות של NOD, Ad-Awere ו-Spybot לא מצאו מש'ו מיוחד. כמו כן תוכנת הHijackthis לא מצא מש'ו שקשור לicq. ב"חיפוש" של הwindows מצאתי כמה קבצים שקשורים לicq בתיקיית הwindows וגם אותם מחקתי. אחרי כל זה ניסיתי עוד פעם להתקין ואותה בעיה. יש לכם משהו להגיד על זה ? מישהו יודע איך פותרים בעיה זאת. אני אודה לעוזרים, ירון

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  12. Started by dj shay 30010,

    אני מחפש אתר טוב להורדת דריברים של מודמים כרטיסי TV כרטיסי רשת מישהו מכיר

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  13. יש לי מחשב דDELL ואין לי את הדיסק דריבר.יכול להיות שהווינדוס יזהה לי אותם ? או שלמחשב DELL זה בעיה ?

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  14. עשיתי בדיקה עם 3DMARK05, ורציתי לבדוק באתר היצרן www.FUTUREMARK.com תוצאות של אנשים אחרים אבל משום מה בתוצאות של ההשוואה אני אף פעם לא מוצא שום דבר! אולי לא חיפשתי נכון או שיש אצלהם בעיה?

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  15. Started by elad-k1,

    שלום רציתי לישאול אם יש אפשרות לחבר שלושה כוננים קשיחים למחשב אחד! ואם כן איך אני מגמפר אותם?!

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  16. Started by דודי הסטלן,

    יש לי בעייה שאני מנגן קובץ WMV במדיה פלייר 11 הCPU USAGE עומד על 60-70 ובקושי אפשר לעשות משהו עם המחשב, הכל מקרטע וזה ממש נורא. זה קורה לי רק בתוכנה הזאת ורק עם הקבצים האלה, אולי צריך לשנות איזושהי הגדרה? תודה, דודי.

  17. Started by snop,

    במקרה גם ראיתי את ההודעה הזו : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=222336.0 וניסיתי את הדרכים שאמרו שם - ולא הצלחתי.. מה עושים ? זה אומר שזה בשימוש וזה לא.. ניסיתי במצב בטוח.. וניסיתי כל מה שרשום שם. עזרה בבקשה :s05: תודה

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  18. Started by dd7,

    אני צריך עזרה או יעוץ לבניית חדר בשביל קטלוג למיטות משו בסגנון הזה : בתמונה הראשונה אני הורדתי את האובייקטים מהאנטרנט וסדרתי אותם בחדר חוץ מהמיטה שצולמה. מה שאני רוצה זה לעשות איזה חדר מודל.. ועליו מלביש תפאורה תמונות שידות וכו'.. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by nokobik,

    הגרסה שוחררה לפני כמעט חודש לפי מה שהבנתי, אבל למי שלא יודע (כמוני למשל עד לפני 5 דקות) אז כשצריך תחליף ל-FF, הפתרון הכי טוב זה כרגיל ה-Maxthon המעולה. אני גם מגדיר אותו בתור ה-External Application ב-IETAB וב-IEVIEW LITE. http://passport.maxthon.com/max2/

    • 1 תגובה
    • 726 צפיות
  20. Started by r10,

    יש לי כמה שאלות: אחרי שהמרתי את החלק הוא התחלק ל 5 חלקים בערך.. האם אני אוכל לצרוב את זה בנרו? 2. הכוביות לא הוספו לי מישהו יודע איך מעלים כתוביות ולהביא לי מדריך.. בבקשה חשוב מאוד!!!!!!!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  21. שלום אני צריך תוכנה פרוקסי אני יסביר לכם את מה שאני צריך ואתם תוכלו לעזר לי אז ככה אני צריך תוכנה שתסתיר את האי פי האמיתי שלי אני חושב שקורים לזה פרוקסי אנונומי אני צריך תוכנה האם דריך תעזרו לי בבקשה! ((וחיפשתי כבר בפורום ולא מצאתי))

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by bykeking,

    מחקתי את כל הקבצים שהייתי צריך לעשות להם seeding, ואני רוצה לאפס את הרטיו בתוכנה. זה אפשרי? (אל תדאגו זה טורנטים חופשיים, אני לא מרמה) תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  23. לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3335295,00.html להורדה: http://www.microsoft.com/israel/windows/ie/downloads/default.mspx

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  24. Started by elad-k1,

    שלום רציתי לדעת איך אני הופך NTFS ל FAT32 בלי לימחוק תקבצים? תודה

    • 4 תגובות
    • 783 צפיות
  25. אחרי כמה דקות שהתכנה רצה פתאום נפתח לי הTMPGEnc ולא יודעת מה היה רשום אבל היה לחצן אחד אז לחצתי עליו ואחרי כמה דקות התוכנה של AVI2DVD ראיתי שזה לא זז.. זה נתקע בדיוק כאן: WNASPI32.DLL 0.0.0.0 -------------------------------------------------------- - 02/12/2006 15:37:30 - AVI to SVCD Conversion - AVI2DVD ver. 1.2.3 build 1 -------------------------------------------------------- Initializing - D:\The Texas Chainsaw Massacre DVDRip.XviD-DMT[MYAKUZA.NET].avi Initializing finished. Saving Subtitles ini file -------------------------------------------------------- - 02/12/2006 15:37:39 - Free on drive D: 2665.86 mb - AUDIO Extraction ------------------------------------------…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים