עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שאני מתחבר לשרתים אחרים אין שום בעיה.

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  2. Started by Lancer,

    שלום לכולם. יש לי סורק דיי ישן מדגם AVISION 363C ,ואני עובד במערכת הפעלה XP. כאשר אני מנסה להתקין את הדרייבר נכתבת לי הודעה שמצביעה על איזה קובץ ובנוסף כתוב WINDOWS 16-BIT SUB SYSTEM. יש למישהו מושג איך אני מתקן את זה? או איפה אני יכול להוריד דרייבר חדש? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  3. כאילו לסרטים כמו קודקים DIVX ו XVID כאלה אז תביאו לי בבקשה את כל הקודקים

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  4. Started by idofr,

    היייייייי שלום כולם ושבוע טוב תקשיבו בזמן האחרון קיבלתי חשק עצבני ל"כוכב כחול" אבל הבעיה היא שכבר על הXP אי אפשר ממש היה להריץ אותו אבל לפי מה ששמעתי על הויסטה זה איכשהוא לפעמים עובד... אם מישהו יכול בבקשה לעזור לי לגרום לקלאסיקה הזאת בבקשה לפעוחל אני מאוד מאוד ישמח בתודה מראש עידו

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  5. Started by tal249,

    שלום, אני חייב להגדיל את את המחיצה -C כי נשארו לי בסביבות 100 MB פנוי וזה רק עם מערכת ההפעלה (XP pro) ניסיתי לעשות זאת עם PARTITION MAGIC 8.0. יש לי במחשב 3 כוננים C D ו-E השתמשתי ב "resize partition" וניסיתי להוסיף 400 MB ממחיצה E למחיצה C במהלך הפעולה התוכנה רשמה לי שגיאה שאומרת שאי אפשר להזיז את המחיצה ומה שקרה בפועל זה שיש לי עכשיו 400 MB על הדיסק שלא שייכים לשום מחיצה "unallocated" וכונן C נשאר באותו הגודל (כונן E קטן ב-400). ניסיתי להשתמש ב"redistribute free space" על מנת להכניס את ה-400 MB האלו ל-C אך שוב אני מקבל אותה הודעת שגיעה. מישהו יודע מה עושים?

    • 8 תגובות
    • 745 צפיות
  6. Started by vic1234,

    יש לי תדפדפן SAFARI ותתוכנה QuickTime וכל פעם שאני מנסה להוריד שיר אז זה פותח אותו בתוך האתר וישר מפעיל אותו דרך QuickTime באתר איך אני מבטל את זה? ככה זה גם היה לי בFIREFOX אז זה לא קשור לדפדפן

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  7. היי לכולם אני מחפש נואשות (מקבל כל יום קרוב ל-100 הודעות זבל) תוכנה שבודקת את ההודעות עוד לפני שזה מגיע אל המחשב שלי אני יודע שקיימות כאלה תוכנות רק אין לי מושג אילו הם. תודה

    • 12 תגובות
    • 745 צפיות
  8. אז ככה אני נכנס לאתר של microsoft ונכנס לWindows Update וזה לא ניכנס לי לשם לא יודע למה זה עושה למטה בוצע וזהו מה אני אמור לעשות? http://img18.echo.cx/my.php?image=150015001488151315013ii.jpg זה מראה לי דף לבן וזהו .

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  9. Started by silver moon,

    בבקשה תנו לי אתרי כתוביות תודה מראש חיפשתי בכול האתרים אני מחפש כתוביות לסרט כנופיות ניו יורק בעברית

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  10. זקוק לתוכנה חינמית לחלוקת מחיצות ללא פגיעה במידע. תודה רבה לכל העוזרים התותחים של HWZONE.

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  11. מחפש דרייבר עבור הלוח אם[מובנה]: ASUS M2A-VM הנה הלינק ללוח: http://www.asus.com/Motherboards/M2AVM/#specifications אני צריך דרייברים עבור וינדוס 7X64 .הדרייברים שהורדתי מהאתר של האסוס כנראה בעייתים.הכרטיס קול לא עובד,ומשמיע רק רעשים דרך הרמקולים. אם אפשר אולי לקבל לינק לדרייברים מאתר אחר. תודה.

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  12. כשאני מפעיל את התוכנה הCPU USAGE שלי הוא 70% בשני המעבדים (HYPERTHREADING). שזה מטורף. קידוד DVD לא עושה לי כזה USAGE. אני משתמש בACCELERATOR של התוכנה שירוץ כל שנייה. ניסיתי לבטל את זה אבל זה לא השפיע לי. יש למישהו מושג למה זה?

    • 6 תגובות
    • 745 צפיות
  13. שלום לכם אתמול נתקע לי המחשב לזמן ארוך מידי והחלטתי לכבות אותו ידנית (כפתור) לאחד מכן הדלקתי והווינדוס עשה לי CHECKDISK (CHKDSK( לאחר מכן הווינדוס עלה ובמסך הכחול הזה לפני שרואים את השולחן עבודה היה רשום משהו "RESETING YOUR DESKTOP" -בערך לא בדיוק ככה אחרי זה השולחן עבודה שלי כולו נמחק רוב התוכנות במחשב זיהו כאילו הן לא מותקנות בכלל הווינדוס ביטל את הAERO נמחקו מועדפים ועוד ממש כאילו הווינדוס פירמט את עצמו (אבל הקבצים על הכונן נשארו אני חושב) הבעיה המרכזית שלי היא שכל חלון כלשהו של אקספלורר שאני מנסה לפתוח (המחשב שלי או כל סוג של תיקיה שהיא) לא נפתחת כאילו אני לוחץ ולא קורה כלום.. מה אני יכול לעשות חברים? תודה רבה לכם עריכה: ניסיתי גם SAFEMODE ואותו דבר אקספלורר לא עובד ע…

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  14. Started by CRT,

    שלום רב לכולם! רציתי לברר איך אפשר לראות בו זמנית מספר קריאות של טמפ' בTASKBAR ע"י תוכנת SPEEDFAN. ראיתי באיזה סרטון ביוטוב את SPEEDFAN עם ארבעה קריאות שונות וצבעים שונים ולא מצאתי איך להגדיר זאת. בתודה מראש. נ.ב גרסאת תוכנה 4.41.

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  15. Started by kof23,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתעזור לי לחלק מחדש את הכונן קשיח (כוננים C ו- D) לנפח שונה. בתודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  16. Started by aorpaz,

    מצאתי ת סרגל יהאו מאד מאד נוח וגם פתחתי אימייל אצלם הבעיה שמכתבים בעברית [כרגע מפלאפון] מגיעים בגיבריש - ניסיונות של כל הקידודים הקימים אצלי לא הועילו רעיון?

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  17. Started by Yehazkel,

    מישהו יודע איפה נמצא או איך נקרא קובץ המידע שמכיל את כל הרשימת קשר וכו' של האאוטלוק אקספרס?

  18. שלום, לא ידעתי לאיזה פורום הבעיה הזאת מתאימה יותר, אז אנא סלחו לי אם זה לא מתאים לכאן אז ככה, יש לי מצלמת וידאו חדשה של JVD מדגם DV משהו, המלצמה מגיעה עם יציאת MINIUSB, לחיבור המצלמה למחשב דרך USB, ועם תוכנת IMAGE MIXER WITH VCD, בעזרת התוכנה עם הכבל אני יכול לראות את הסרטים שצילמתי עם המצלמה על קלטת וידאו, במחשב וגם להקליט אותם למחשב. הבעיה מתחילה כאשר אני מנסה לקליט את הסרט מהקלטת שבמצלמה אל המחשב כקובץ AVI ,דרך התוכנה שקיבלתי. בתחלה ההקלטה עובדת בסדר גמור, אך לאחר מספר דקות הסנכרון בין הפס קול לבין התמונה נדפק, ואני מקבל את האחד לפני שני וכ"ו. אין לי מושג כתוצאה ממה נגרמת הבעיה, אולי התוכנה דפוקה, אולי המצלמה, אולי הכבר, אולי יש עוד איזה סיבה. יש לי USB2, על מעבד P4HT…

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  19. Started by dddddd,

    שלום אני מעוניין באנטי ספייוור הכי טוב שיש וגם במתקם רג'יסטרי הכי טוב שיש היום תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 745 צפיות
  20. אני צריך לוח מודעות לבצפר שיענה על הקריטריונים: 1. שיהיה כמה שיותר קל לתיחזוק (מדובר על מורים ומנהלה ;D) 2. אמור להצטרף לאתר קיים קישור 3. ויזואלית שיהיה דומה ללוח מודעות רגיל בצורה 4. שיהיו בו אפשרויות לשים פתקאות (כמו ששמים עם נעץ); הודעות חרום מכמה סוגים; שינויים בלוחות זמניים ופתקאות סגורות (כמו ההודעות האישיות) אני מחפש או תוכנה כזו או דרך בניית אתר שעושה את זה טוב, לא חייב בארץ תודה לכולם

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  21. Started by זאק,

    אני צריך דרייברים ללוח ישן בתושבת 478 asus p4r800-vm תודה לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  22. אני צריך להתקין מחדש את התונת JD 1. איזה קבצים אני צריך להעתיק כדי שהקישורים לקבצים בתוכנה שעדיין יורדים ימשיכו לרדת- פעם כבר עשיתי את זה יש 2 קבצים מקודדים שאני צריך להעתיק אני לא זוכר איזה ? 2. האם יש איזו שיטה להעתיק את כל ה-CONFIG של התוכנה ?

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  23. Started by Los,

    לאחרונה שאני מפיעל את המחשב וSTEAM עולה אוטמאטית ואני ונכנס אליו דרך המשתמש שלי הוא מראה לי ב"משחקים שלי" את כל המשחקים שקימים ב STEAM ואת רוב המשחקים אני יכול לשחק ולהוריד כרגיל [יש לציין שהמשחק היחיד שלי לי בחשבון הזה הוא LFD1]ץ לדוגמא הורדתי את HL2 /TF2/CS והם פועלים כרגיל כאילו קניתי אותם כנ"ל לרשת. עכשיו אם אני יוצא מהחשבון ונכנס שוב זה נכנס לי לחשבון שלי כרגיל יש לציין שבדקתי את הנתיב של אתחול התוכנה והוא זהה לזה שאני נכנס אליו . הנה דוגמא לתמונה מהמשחק http://i45.tinypic.com/29ofs4m.jpg לדגומא זאת תמונה מהמצב STEAM שלי כעת יש שמה אפילו משחק שאני מוריד ולא קניתי אותו בכלל. http://i47.tinypic.com/2a5lq2c.jpg ודוקא את המשחק שקניתי LFD הוא לא נותן לי להוריד. מה אפשר…

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  24. Started by Natan_Rozen,

    היי שלום הורדתי סרט, בסיום ההורדה הסתבר לי שמדובר בסרט שמדובב לתורכית , עכשיו העניין הוא שאני לא תורכי, אני לא יודע תורכית. :-[ אצתי רצתי והורדתי את הפסקול המקורי של הסרט באנגלית, אני מעוניין לראות את הסרט ללא קידוד מחדש עם הפסקול שהורדתי. האם אפשר לייבא סאונד ולראות אותו עם הסרט שהורדתי ? (בתוכנה MV2PLAYER כמובן) ואם אי אפשר בתוכנה MV2PLAYER, יש תוכנה אחרת שיכולה לייבא סאונד? ??? תודה רבה לעוזרים. 8)

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  25. Started by dbx22,

    כשאני מדליק את IE6 הדפדפן נפתח ואחרי שניה הוא נסגר סרקתי וירוסים ואין כלום ואני לא יודע כבר מה לעשות... המחשב מוריד מאימיול בלי בעיה אבל אקספלורר עושה רק בעיות כשעשיתי שדף הבית יהיה BLANK אז הדפדפן לא נכבה אבל כשאני גולש לאתרים זה לא מראה לי תמונות או אייקונים שנמצאים באתרים. איך אפשר לפתור את זה? ובבקשה בלי תגובות כמו "תתקין פיירפוקס", זה לא בא בחשבון.

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות

דיונים חדשים בפורומים