עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by starter,

    הכנסתי בטעות פלאג לא רצוי באקספלורר :-/ איך אני מוציא אותו ???

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  2. Started by azorder,

    לאחרונה קניתי לפטופ DELL חדש וכאשר הסתכלתי ברשימת התוכנות המותקנות על המחשב גליתי מספר רב של תוכנות מובנות של DELL ו INTEL כדאי למחוק אותם ואם כן מה כדאי?

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  3. Started by marlboro,

    נמחק סרט, תוכנות שיחזור לא מזהות אותה בתור כונן, אבל בוינדוס רואים את השם שלה, כמו כן המלצה לתוכנת שיחזור ;D

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  4. ראיתי שבטורק מפרסמים כתוביות מסונכרנות לDVD, איך ניתן בצורה הפשוטה ביותר להכניס אותם לתוך הסרט שאחרי זה אני אראה אותו ב DVD בסלון תהיה לי אופציה לעוד תרגום (עברית) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  5. אני מחפש תוכנה שהופכת את ה"טקסט" שאני סורק (בעברית) לטקסט שיופיע בוורד (בעברית) מאיפה אוכל להוריד תוכנה כזאת ובבקשה תתנו שמות.... :'(

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  6. אני מחפש איזה תוכנה/כלי שיפעילו עומס על המעבד, כדי לראות מה הטמפרטורה שלו במאמץ. אם אין דבר כזה, אשמח להמלצה מה כדאי להריץ כדי לבדוק את זה בצורה הכי טובה. תודה לעוזרים מראש

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  7. Started by D-M-X,

    יש לי GHOST 14 ויצרתי IMAGE מאיפה אני מביא את הדיסקט/דיסק שאיתו אני עושה BOOT?

  8. Started by ESC,

    מישהו יודע איפה אפשר להוריד את התוכנות\ פאצ'ים ל-ICQ שמאפשרים להוסיף משתמש בלי לחכות שהוא יסכים לאשר אותך?? וגם יש תוכנה שמאפשרת להפעיל כמה ICQ במקביל באותו משחשב עם מספרים שונים של ICQ?? והאם יש תוכנה שאתה יכול להוציא את עצמך מהאיגנור ליסט של מישהו?? וגם בעיה נוספת.. יש לי משתמש אחד שאני לא יכול לשלוח לו הודעות ולאחרים כן... איך פותרים את זה??

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  9. Started by gkman,

    שלום אני משתמש ב Winamp בתור נגן המוזיקה שלי ברירת מחדל שלי. זה כמובן גורם שכל האייקונים של הקבצים שנפתחים עם Winamp מציגים את האייקונים של Winamp. אני רוצה להשאיר את האייקונים המקוריים של ווינדוס (כי אני אוהב לראות את הסוג קובץ באייקון.) (המערכת היא ווינדוס 7) יש דרך לעשות את זה? (אם אפשר אז בלי לחטט ב-registry) תודה

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  10. Started by moshe_ha,

    תסתכלו ותראו לבד... http://planet.nana.co.il/moshe_ha/untitled121212.JPG

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  11. Started by itaic,

    שלום יש לי כמה סרטים שאני רוצה לכוץ אותם עד כמה שאפשר ולא ע"י כיווץ לקובץ ZIP RAR וכו' אפילו לפגוע באיכות הסרט קצת אבל לכווץ אותו לגודל שאני רוצה תודה

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  12. אני מנסה ולא מצליח.. מישהו יודע איך אפשר להוריד בכל זאת ? ולמה בכלל אי אפשר ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  13. Started by moshe20,

    http://img261.imageshack.us/my.php?image=16447831tx0.jpg זה קורה לי כל הזמן, נסיתי לפרק את הכרטיס מסך וחבר, להדק אותו לא עבד עדכנתי דריברים גם לא עבד מה לעשות כדי שהבעיה תפסיק?

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  14. יש לי כמה חשבונות מייל בוואלה , YAHOO וכו'. האם יש תוכנה שתעבוד ברקע בשורות המשימות ותבדוק מדי פעם האם יש מייל חדש בחשבונות האלה (מאחר וחשבונות מבוססי WEB אינם יכולים לעבוד בתוכנות דואר רגילות כמו OUTLOOK EXPRESS)

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  15. שלום לכולם, אני עובד בחברה שמפתחת משחקים בתחום הסלולאר. בשנתיים האחרונות, החברה שבה אני עובד, פיתחה כלי ליצירת משחקים לסלולאר בצורה מהירה ונוחה. אנחנו מארגנים כנס גדול של מפתחי משחקים על מנת לגבש קהילה ייחודית של חבר'ה מוכשרים שייפגשו אחת לשבוע וילמדו את הכלי שלנו. כמובן שאותה קהילה תזכה לרווחים מאותם המשחקים שיווצרו, היות ואנחנו מרושתים להרבה מאוד ערוצי הפצה ברחבי העולם. החל מספטמבר הקהילה תיפגש אחת לשבוע. יהיו שם סטודנטים ובוגרים של בית ברל,המרכז הבינתחומי, שנקר, בצלאל, המרכז הטכנולוגי חולון ועוד. מדובר בחברה המחוברת לגופים גדולים מאוד בעולם בתחום הסלולאר והיא מעוניינת להרכיב צוות של מפתחים מוכשרים בפרוייקט של חצי שנה. באים גרפיקאים,מתכנתים, גיימרים ואישים מתחום הסלולאר…

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  16. כל פעם שאני מנסה להוריד מהתוכנה ביטורנדו (הגירסה החדשה ביותר) העיגול נהיה בצבע שחור והוא לא מוריד וכותב : .........ERROR PROBLAM CONNCTING TO TRACKER זה קורה בכל קובץ שאני מנסה להוריד ! ניסיתי מלא עם הרבה מוקורות זה לא קרה לי אף פעם? ממה זה? התקנה מחדש לא עזרה גם ניסיתי גרסאות שונות...

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  17. Started by The Ball,

    הורדתי את הדרייבר החדש ביותר לעכבר, אבל התאכזבתי אחרי שהתקנתי אותו. הכל בסדר איתו, אבל הבעיה היא שאני לא יכול לקבוע את הכפתורים בצדדים בהתאמה למקשים שאני רוצה. ב- mx-500 הייתי יכול לעשות למשל מקש כל שהוא ב- home או למשל f8, ואז במשחק לכוון שהכפתור הזה (גם בעכבר) יחליף לי לנשק מסויים, אבל לצערי אי אפשר. מישהו אולי מכיר דרייבר לעכבר הזה שיש לו את האפשרות הזאת?

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  18. Started by totah,

    כזו שמזכירה את Nero באיכותה. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  19. במדיה פליאר 11 יש את כל המקודדים שצריך כדי לראות את כל הסרטים שיש?

    • 8 תגובות
    • 747 צפיות
  20. Started by Crash5,

    התוכנה היא הגירסא "הקלה" של קאזה הרגיל והמוכר. היתרונות: אין פרסומות, אין תוכנות שעוקבות אחריך, אין שום זבל נוסף מלבד התוכנה נקייה, נטו. חסרונות: אין. יש אנשים טובים בעולם שאכפת להם, לכן הם לקחו את העבודה ליידים וכתבו תוכנה טובה ונקייה מזבל. בקישור הזה תוכלו להוריד את התוכנה: http://www.k-lite.tk/ תהנו!

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  21. Started by rafram,

    אהלן, אני תמיד מסתבך עם כל הגדרות הכתובות באאוטלוקס השונים. עברתי לאחרונה מחשב והעברתי את כל קובץ האאוטלוק (pst) למחשב החדש. במחשב הקודם היו גם את הכתובות ובתוכן 4 קבוצות של כתובות. באורח פלא ארבע הקבוצות עברו גם למחשב החדש, באורח פחות מופלא, אחת הקבוצות עברה כשהיא ריקה לחלוטין. המחשב הישן עוד פועל ואני רואה שם את מאות הכתובות שבקבוצה הספציפית הזו. איך אני יכול להעביר קבוצה של כתובות למחשב אחר? האם אני יכול ליצור עוד פעם את הקבוצה הזאת ספציפית או שזה אבוד ואצטרך להכניס את 500 הכתובות אחת אחת? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  22. Started by Eli_1982,

    המחשב במקום העבודה שלי חסום להתקנת תוכנות וישנה גם חסימה על אתרים מסויימים. הדפדפן שמותקן במחשב הוא אינטרנט אקספלורר 6. מכיוון שלא ניתן להתקין במחשב תוכנות, ואני רוצה דפדפן מתקדם יותר, הורדתי את Firefox Portable Edition (גירסה 3.04). לאחר ה"התקנה" FF עולה אבל לא ניתן לגלוש באתרים, כאילו החיבור לאינטרנט מנותק. מה יכולה להיות הבעיה? והאם ניתן לפתור אותה?

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  23. Started by LazyBurger,

    כל פעם שאני מנסה להסיר את הדרייבר (או להתקין חדש, מאז שנסיתי להסיר) קופץ לי חלון: NVUNINST.EXE ביצע פעולה לא חוקית ועליו להסגר איך אני מסדר את זה? תודע מראש

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  24. אהלן הורדתי סרט וכשאני מנסה להריץ אותו קדימה ידנית, כלומר להוזיז את הסמן קדימה או אחורה, הסמן חוזר חזרה אל הנקודה שהסרט נמצא והסרט ממשיך רגיל. כשאני פותח את הסרט דרך ה-media player שמגיע עם המקודד הסרט נתקע. כיצד אפשר לפתור את הבעיה? תודה

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  25. Started by lordgod,

    http://rapidshare.de/files/20030296/untitled.rar.html קבלו!!!! צריך לפרמט עם כל זה? מבקש שתורידו ותראו תתמונה

    • 9 תגובות
    • 747 צפיות

דיונים חדשים בפורומים