עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by HumanFly,

    שלום, אני מעוניין לקבל המלצות בעבור קורס אפטר אפקס איכותי ולא מתברבר, עם סדרת שיעורים כללית (לא פריסה של שנה אלא הרבה פחות מזה.. קורס מזורז) אשמח לקבל המלצות בעבור מקומות כאלו בארץ תודה!

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  2. שלום לכולם. מכירים את Media Portal? אם לא, קראו כאן : http://www.team-mediaportal.com/ היא הופכת את המחשב לדמוי Windows Media Center ממנה אפשר לארגן את כל קבצי המדיה ולנגן אותם, להוסיף מידע מהרשת ועוד ועוד. היא חינמית (קוד פתוח) ומאוד ידידותית למשתמש. אז מה הבעיה אתם שואלים? כדי שהיא תעבוד חייבים להתקין WMP10 שנוא נפשי, DOT.NET ועוד ועוד ולכן היא פסולה מבחינתי. מישהו מכיר תוכנה דומה שמאפשרת לעבוד עם נגנים כמו VLC ו-Media Player Classic למשל ולא מאלצת אותי להתקין זבל כבד רצח של M$ שאני לא צריך? עדיף חינמית והכי טוב - כזו שאינה דורשת התקנה (אבל גם אם כן - לא נורא). תודה מראש, TMP

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  3. Started by JUNGLE,

    תוכנה מעצבנת שמהבהבת לך בסרגל התוכנות הפעילות[איפה שאיי סי וכו] ומתריאה שהמחשב שלך יכול להיות נגוע בספייוור +לפעמים שהוא נגוע וזה מהבהב באדום. סרקתי אד אוור הכל וזה נעלם נדמה לי,עכשיו בבוקר אני קם ואני רואה תוכנה\אתר פתוח[ה] של הפיאס גארד הזה. אולי אחים שלי פתחו אין לי מושג,הם טיפשים. קיצר מישהו רואה לי אותה בלוג חוץ מזה שברור מאליו שזה לא עוזר... ? C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Analog Devices\Soun…

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  4. שלום לאחר התקנת מערכת הפעלה מחדש מסמכים שהיו שמורים במחיצה D נהפכו לבעלי כיתוב ירוק ואי אפשר לפתחם. כשאני מנסה לפתוח למשל מסמך WORD כזה אני מקבל הודעה: "לא ניתן לפתוח את המסמך ב- WORD למשתמש אין זכויות גישה" אשמח אם מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה אם בכלל תודה!

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  5. אז ככה לחבר שלי יש פנטים אחד או 2 בקיצור גוטאה והוינאמפ הורג לו תמחשב אז הוא מחפש תוכנה קלה יותר אך עם האפשרויות הבאות: play list אפשרות לטעון ולשמור play list כמו בוינאמפ שלוחצים על קובץ אחד וזה כבר טוען את כל השירים עם ממשק נוח וקל תוכנה לא כבדה מבחינת זיכרון ומשקל שהיא תתמוך ב - mp3, wav וכל הפורמטים הידועים או לפחותת ברובם תודה

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  6. Started by YemeniteCamel,

    אבא שלי מנסה להפעיל סרט AVI אבל הוא לא מקבל כלום והCPU USAGE מתחרפן. מה הבעיה והפתרון? (המחשב של אבא שלי זה P4 עם פחות מ2 ג'יגההרץ, 768MB ראם וג'יפורס 6200).

  7. אני מעדיף שזה לא יהרוס לי את הקאזה...אך אם התוכנה חייבת לעשות את זה אני מוכן. דרך אגב...אם למישהו יש בנוסף תוכנה פשוטה ויעילה להוריד את הפופ-אפס זה יהיה מעולה. תודה על ההקשבה.

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  8. עכשיו הוא חסם לי את האימיול ואני רוצה להוריד שירים והוא לא נותן לי להתחבר לשום שרת מה אני עושה ?

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  9. יש לי מחשב נייד אני מחפש תוכנה שיכולה לאתר לי רשתות אל חוטיות בעזרת הWIFI ואם אפשר גם לדעת את המרחק תודה לכולם!

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  10. Started by idan1836,

    פרמטתי את המחשב שלי אתמול, ועכשיו האינטרנט אקפלורר עושה לי קצת בעיות. הוא רושם בחלק מן האתרים שיש שגיאה וצריך לעשות איתור באגים או משהו, מישהו מוכן להסביר לי איך לסדר את זה/להתעלם מזה ?

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by A.Iniesta,

    יש לי מצלמת וידאו שמצלמת על גבי dvd. עם איזה תוכנה אני יכול להעתיק את התכולה שלו למחשב ואחרי זה לצרוב לדיסק dvd אחר? תודה.

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  12. Started by Aviranzag,

    אני מתקין אקספלורר בעברית זה רושם לי התקנה זאת אינה תומכת בשפה הנוחכית של מערכת ההפעלה שלך אבל אקספלורר 2006 עבד לי בעברית ויש לי xp בעברית ושאני מקתין באנגלית בסוף ההתקנה זה רושם לי ככה תעזרו לי בבקשה

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  13. Started by tomkreker,

    אהלן. חבר שלי מנסה לפרמט את הלפטופ שלו. יש לנו דיסק של וינדוס XP PRO. כרגע XP כבר מותקן על המחשב שלו, יש רק מחיצה C ועליה זה מותקן. אני מכניס תדיסק למחשב, עושה ריסט, נBOOT SEQUENCE שם את הכונן CD ראשון, שומר שינויים, וזה פשוט לא קולט שיש שם דיסק. העלנו את המחשב, נכנסנו לדיסק וזה פותח את החלון של התקנת WIN XP. עשינו התקנה דרך שם, זה עשה ריסט ואז כן נכנס למסך הכחול ולהתקנה והכל.. רק שבחלק שבו אני אמור לבחור לבחור מחיצה להתקין עליה, אני יכול רק להתקין על מחיצה C שכבר יש עליה וינדוס. ניסיתי למחוק אותה כדי ליצור חדשה ולעשות עליה, אבל זה אומר שאי אפשר למחוק את המחיצה כי יש עליה קבצים שנחוצים להתקנה. אז עכשיו זה מוחק את הקבצי וינדוס הישנים ומתקין את הוינדוס החדש, שזה בעצם לא עוז…

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  14. Started by Arturh87,

    מאיפה אפשר להוריד open office? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  15. אני מעוניין למצוא תוכנה\אתר המאפשר להירשם לתכני RSS והוא אוטומטית פותח את הקישור. הסבר: רוב כותרות הRSS הן 2 משפטים וקישור לכתבה המלאה, אני מעוניין לקבל כבר את כל תוכן הדף (שמופיע בקישור) בRSS. המטרה היא להוריד את כל התוכן למחשב כף היד שלי כשאני בבית כך שאוכל לקרוא את החומר בזמן שאני בדרך (ללא חיבור אינטרנט). אני יודע שזוהי דרך מאוד בזבזנית, אבל זה יכול לחסוך לי הרבה זמן.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  16. Started by Oranl,

    גירסת 2009? משהו בו מעצבן אותי, עוד לא הצלחתי לשים על זה את האצבע..

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות
  17. Started by TZuKi,

    יש לי microsoft office 2000, וכל פעם שמפעילים את ה WORD בזמן האחרון אני מקבל הודעת שגיאה כזאתי: WORD גרם לשגיאה ב VBE6.DLL . אם הבעיה נמשכת נסה להפעיל את המחשב מהתחלה. לא עוזר. שיחזור מערכת לא עזר. זה די דחוף... יש עצות?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  18. Started by Green,

    שלום אני עובד על ויסטה עם תוכנות WMP ו BS PLAYER בנוסף עם חבילת קודקים CCCP רוב הקבצים עובדים מצויין אבל חלק פשוט לא מוכן להתנגן איך שאני מפעיל את הקובץ הוא פשוט נשאר בפריים הראשון ולא מתנגן אני יככול להעביר קדימה ולראות תמונה אבל היא עדיין לא זזה אשמח לשמוע אם יש פתרון לזה תודה

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  19. Started by frenzy,

    מקפיץ למי יש מושג איפה אני יכול להוריד את החבילת שפה הזה לנירו? חיפשתי ולא מצאתי.

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  20. Started by Asafalfa,

    יש לי בעיה שאני פשוט לא מצליח למצוא פתרון אלה : כשאני מנסה לכתוב בWORD נגיד משפט כמו :"שלום צחי זה פשוט כותב אותו : צחי שלום וזאת למרות שהותקן חבילת UMI וSP2 וחבילות תאימות :\... אנשים אני פשוט חייב עזרה כי אני לא מצליח לפתור את הבעיה הזו ... דבר נוסף כבר נעשה נסיון של מחיקה והתקנה מחדש אבל לא עזר... *מערכת הפעלה WIN 7 . תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  21. Started by -yooy-,

    עד עכשיו אף אחד לא יכול לעזור לי בכל הפורומים ביקרתי .. אי צריך דרייבר למצלמה שלי אין לי את הדיסק זיהיתי את הדגם של המצלמה באתר זאפ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=137747 דגם: Silver Line 330PC אבל יש שתי דגמים במצלמה הזאת אחת כולל כפתור למעלה + מצלמה ואחת ללא כפתור למעלה וללא מצלמה לי יש ללא מצלמה ומה שיש בזאפ זה עם מצלמה בבקשה תעזרו לי ..

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  22. אני לא מצליח להסיר תוכנה שם. זה רושם שחסר קובץ הסרה. איך אפשר לעקוף את זה ולגרום למחיקה בכל מקרה? :s05: תודה!

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  23. Started by tom1989,

    שלום לכולם, אני לא יודע עם זה המקום, אבל רציתי לשאול אם מישהו יש לו רעיון או יודע לפתור תקלה מסוימת בOFFICE 2010 יש לי משתמשים בעבודה שלפעמים מקבלים מייל שגורם לקריסה של הOUTLOOK מייל ממשתמש מסוים, בדרך כלל שהם מקבלים מיילים מהשתמש הזה זה בסדר אבל לפעמיים זה קורה, שאני מעביר את המייל לתיקייה אחרת בOUTLOOK או מוחק את המייל זה פותר את הבעיה, השאלה שלי היא האם יש פתרון אחר? תודה לכול העונים.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  24. Started by T-Flash,

    בפוטושופ יש חלום ACTIONS ( ב WINDOWS-ACTIONS) מה הוא עושה? תודה :-*

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים