פורסם 2002 ביוני 1124 שנים אני משתמש בנירו לצרוב ניסיתי לצרוב קצת יותר הדיסק נצרב "בהצלחה" אבל אי אפשר לקרא אותו מה לא הגדרתי נכון
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.