פורסם 2005 ביוני 1721 שנים שלום שמעתי על תוכנה טובה ,(כמו נ ,גוסט) ליצירת גיבוי למחיצה.משהוא בשם :ANARCONIS .?אולי מישהוא מכיר ? תודה.
פורסם 2005 ביוני 1921 שנים Acronis לא ANARCONIS! התוכנה של Acronis שמקבילה ל-Ghost של Norton נקראת Acronis True Image.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.