עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בחלון הצריבה יש את האינדקטור שמעל לאינדיקטור הצריבה ובאותו גודל, ומה מתחת לאינדיקטור הצריבה יש עוד אינדיקטור קטן שקשור לBUFFER. למה משמש כל אחד מהם?

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  2. Started by eegg,

    מצאתי את התוכנה הזאת:Dorgem שיש בה גם אפשרות לגלאי תנועה ואני כבר משתמש בה עם 4 מצלמות זולות שמחוברות בבית עם מאריכי usb עלה לי כלום וזה עובד מעולה ואני הולך לעשות להם מוד שיהפוך אותם למצלמות ir

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  3. Started by EagleX2,

    שלום הורדתי את השרת אפצ'י האחרון שיצא ויש לי בעיה! אני פשוט לא יודע איך מגדירים אתר ואיך מפעילים את השרת בבקשה תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  4. Started by N.S,

    אני לא מצליח לשנות את השפה.... מה לעשות????

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  5. Started by viper_sb,

    יש ברשותי את Media Splitter Settings שנותנת לי לראות רק קבצי MKV איך אני יוכל לראות גם קבצי TS ?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  6. אורח DanielBerman
    Started by אורח DanielBerman,

    כמו שחלקכם יודעים האתר הראשון שהצגתי כאן לפני חודש בערך הוא: www.d-designs.co.il חוץ מהאתר הזה, הרגשתי צורך לבנות עמוד שיתאים במיוחד לאדריכלים כי האתר הזה (לדעתי) נמרח מדי, יותר מדי פוזה. אדריכלים לא אוהבים את זה. לכן בניתי איזשהו עמוד חלק בלי קישקושים, אלא רק תמונות שיתרכזו בהן: http://www.d-designs.co.il/DD/Collections/New%20Collections/B/NC1.htm אולי מגיע לזה "אין פה עיצוב", אבל בכל זאת רציתי משהו מאוד מינימליסטי, משהו שגם אדריכלים אוהבים וגם משהו שלא דורש ידע רב מדי בתכנות, מה שאין לי. 1. אז בכל זאת, איך העיצוב? 2. האם הניווט פרקטי? (גם בין תמונות וגם בין עמודים) 3. עשיתי רק לחצני NEXT ו-PREVIOUS מכיוון שבהתחלה לא ידעתי שאצטרך להכניס יותר מדי קולקציות. אבל עכ…

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  7. ואני לא מדבר על המקש PRINT SCREEN כי אי אפשר להעתיק איתו

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  8. יש לי סרט. ואני רוצה לחבר אליו כתוביות. אז יש תוכנה לחבר כתוביות ? כי אני רוצה לראות את הסרט ב DVD שלי

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  9. תקשיבו מה שלא הורדתי לכרטיס מסך זה לא עובד ... נכון שעושים לחצן ימיני בדסקטופ אז זה צריך להביא שם כזה סימן של ati של הדרייברים אז אין לי שם כלום מה לא הורדתי מה לא נישיתי כלום לא טוב וגם התיקיות שאני עושה בגלגלת למטה כזה זה זז לאט כזה ... למה? משהו יכל להביא לי דרייברים טובים לכרטיס שלי אבל טוב שהוא בדק אותם שיש לו אותם וחדשים בבקשה יש לי כרטיס Radeon x800 xl pci-e 256mb מאוד תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 749 צפיות
  10. Started by eladh16,

    שלום יש לי קובץ video על המחשב, ואני מעונין לצרוב אותו על דיסק DVD ולראות אותו בנגן DVD שלי. יש לי במחשב צורב DVD, ובתוכנת הנרו לא מצאתי אפשרות לצרוב video ל DVD ולראות שם. האם יש אפשרות לבצע את זה בנרו? אם כן איך? ואם לא, איזה תוכנה מומלצת יש? תודה

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  11. Started by R0ck,

    צהריים איכותיים, אני זקוק לתוכנה שמסוגלת לשמור את כל תכולת האתר (קבצי תמונות, טקסט וכל שאר השיט). המלצות כלשהן? בתודה מראש, R0cKF0rD.

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  12. שלום.. אני מנסה לשמוע רדיו באינטרנט, ועובד חלק בלי עצירות או משהו, אבל אני שומע כזה מטושטש כאילו יש בעיה איפשהו ואני לא יודע איפה... ואני מקליט נגיד את מה שאני שומע ואז שומע את ההקלטה ושומעים טוב, אבל כשאני שומע בשידור ישיר אני לא שומע טוב, מה הבעיה יכולה להיות? תודה לעוזרים, זה דחוף היום חברה שלי ברדיו ואני חייב להקליט אותה.

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  13. Started by STi,

    שלום,מישהו מכיר איזו תוכנה שיודעת ליצור דיסק עם גיבוי אוטומטי של קבצים או אולי תיקייה בלחיצת כפתור, שפשוט מכניסים דיסק לצורב,לוחצים התוכנה שמוגדרת לגבות קבצים מסויימים,ואז היא תצרוב את זה אוטומטית לדיסק,זה למשרד בעסק..

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  14. Started by assaf990,

    מה ההבדלים? מה עדיף?

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  15. אני עובר ממחשב פנטיום 3 לפנטיום 4 . ורוצה להעביר את רכיבי התקשורת שיאפשרו לי להשתמש בתשתית הוט ובספק אקספון שיש לי על המחשב הישן .החיבור הוא של 2.5 מגה עם מודם טומפסון TCM425 ,האם יש דרך להעביר את מה שחסר כדי שאוכל להשתמש בתקשורת במחשב החדש?

  16. Started by josefin16,

    שלום חברים, ברצוני לחשוף את ה סרגל הכלים החדש שאני וחבר שלי עמלנו עליו - סרגל שמכיל מספר קטגוריות: 1. ספורט 2.חדשות 3.שימושון- בתוכו אפשר למצוא הרבה אתרים שימושיים ביום יום . 4.האח הגדול- אתר של הסדרה האח הגדול. 4. FACEBOOK- אתר ההיכוריות המפורסם בעולם. 5.בילויים- לינקים לאתרי בילויים . בקצרה אחלה של סרגל כלים מאוד מומלץ . להלן לינק להורדה . http://sabababar.ourtoolbar.com

  17. Started by AloN(-)KiLLeR,

    איך אני יודע איזה מאוורר מדובר. איך אני יודע את מספר הסיבוביבם שלו, איך אני מגביר את המהירות שלו ובודק אם זה יותר טוב (או מחליש - להחליש את הרעש). איך אני יודע אם הטמפ' שבמחשב דרך התוכנה לא חמה מידי. והאם כדאי להתעסק במהירות שלהם? או שזהיכול לשרוף לי את הלוח? http://img178.imageshack.us/my.php?image=fabhx5.jpg

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  18. אוקיי,אז לפני שאני אתחיל לקבל תשובות בסגנון "קונים אותה",תנו לי להסביר את השאלה שלי. הורדתי מהאינטרנט גרסאת נסיון(4.0.3),וכשאני פותח את התוכנה אני מקבל הודעת "זו גרסאת נסיון ל 14 יום,כדי לקבל גישה מעבר לזה תקנו את התוכנה".כמו כן ישנו כפתור שרשום עליו "תקנו אותי".כשאני לוחץ על הכפתור,אני ישר מועבר לאתר שבו אני אמור לרשום את הפרטים שלי. מה שאני רוצה לדעת זה אמור לקרות הלאה,אני אמור לקבל מספר סידורי להזנה? או שאני מקבל מעין "קישור לתוכנה"(כמו קראק) שתפעל בצורה רגילה? חיפשתי בכל מקום שאני יכול לחפש בתוך התוכנה ולא מצאתי שום מקום שבו ניתן להזין שום מספר. איך אתם קיבלתם(למי שיש) גישה לתוכנה המלאה? אם זה משהו לא חוקי תרשמו לי בפרטי. ד"א כמו שציינתי יש לי גרסא 4.0.3 .ניסיתי …

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  19. היי שלום אשמח אם יש למישהו הצעה לרעיון לפרוייקט בשבילי סוף כיתה י"ד הרעיון צריך להיות בעל אלגוריתם ובסדר גודל בינוני עד גדול אשמח לקבל רעיונות תודהה!!

  20. Started by kobicool,

    שלום לכולם! אתמול העברתי תמונות מהמצלמה לתיקייה בשולחן העבודה ובטעות מחקתי אותם מהמצלמה והשולחן עבודה התמונות מאוד חשובות לי וברצוני לשחזר את המידע שאבד, האם זה אפשרי ? חשוב לציין שמחקתי אותם דרך Shift+Delete ולא לסל מיחזור ואז ניקיתי... תודה לעונים ויום טוב. קובי

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  21. מחפש משהו טוב קל ופשוט כמו נרו אם יש תביאו תודה אה ועוד משו אם יש לי דיסקים של 4 גיגה של די וידי אני יכול לצרוב עלהם מידע גם אם אין לי צורב די וי די אלה רגיל?

    • 14 תגובות
    • 749 צפיות
  22. Started by harry,

    שמעו חברים אני מחפש את הגירסה של קאזה ++k . אני מחפש בגוגל, אבל אני לא מוצא כלום. מן הסתם כי החברה שמפעילה את קאזה המסחרית רוצה לסגור את הגירסה הזאת כי היא לא מכילה פרסומות ותוכנות ריגול... אבל אני יודע שעדיין יש אתרים ברשת להוריד את זה, היה לי אחד אבל הוא נפל, אז בבקשה אני מתחנן אם מישהוא יודע איפה להוריד את הגירסה הזאת שיכתוב! (לא סבבה לייט זה בכלל לא אותו דבר!) ##בבקשה לא למחוק את התר'ד התוכנה עצמה היא חוקית, אולי התכנים לא...##

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  23. בחלק מהסרטים שהם בפורמט mpeg Media Player מראה לי כאילו הסרט הוא 0.30 דקות אבל הוא בעצם 5 וכאשר הוא מגיע ל 0.30 הוא ממשיך להראות את הסרט אבל מראה בשורת הזמן שהוא בעצם נגמר. יש לי את הגירסה האחרונה ביותר של media player. וכאשר ניסיתי להפעיל את אותו סרט ב power dvd זה היה בסדר גמור. למישהו מוכר הבעיה ? ואיך ניתן להסיר את Media Player (אולי התקנה מחדש תפתור את העניין) ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  24. Started by Spiritus,

    יש לי את הגירסה האחרונה של קאזה 2.4.1. הבעיה שחלק מהשירים שאני מוריד הם פשוט דפוקים. למשל כשאני מנגן שיר בוינאפ השיר מתחיל בצורה טובה ופתאום - ^#$@^&@&@$&^@&$#$&$5#$% . מה שמצחיק זה שאני מנסה להוריד את אותו שיר ממשתמשים אחרים, או את אותו שיר בגודל שונה, השיר עדין יורד דפוק. HELP ME PLEASE ......... :-\ תודה מראש !

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות

דיונים חדשים בפורומים