תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן! התקנתי WIN7 64BIT ואין לי דריבר לכרטיס קול והמערכת לא מצאה. מדובר בכרטיס מובנה בלוח אם, וחיפשתי באתר ASUS ויש רק לויסטה וזה לא תואם, אז מי שיכול או יודע איפה אפשר להשיג דריבר ללוח אם A8N- SLI DELUXE לכרטיס קול אני אשמח. בתודה
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום יש לי רמקולים למחשב של לוגיטק וביום בהיר אחד אני מקבל הודעה על קודק חסר כשאני נכנס ליוטיוב וכל סרט שאני מפעיל במחשב הvlc מראה אך לא משמיע והמדיה פלייר בכלל קורס הקודאק שעולה לי כשאני נכנס ליוטיוב ומקריס את האינטרנט אקספלורר הוא mp3 lame שלא זכור לי שהתקנתי אותו ניסיתי קודקים אחרים ולא עזר לי כלום מה לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
http://blogs.vertigosoftware.com/alanl/archive/2006/06/28/Vista_Cursors_on_Windows_XP.aspx
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
1 דבר ראשון יש לי בעיה עם המדיה פלייר לקרוא קבצים כמו AVI וכו' חסרים לי קודקים הטכנאי שלי שם לי תכנה של דיווקס שעוזרת לזה לעלות אבל זה קצת מאט את המחשב ואת זמן העלייה יש אפשרות שמישהו יכול להביא לי קודקים שלא מורגשים שאני לא יראה סימן עליהם שהמדיה פלייר יעלה ישר כמו ברגיל? 2 דבר שני יש במחשב בשורה הכחולה את העוצמה האקולזייר אז לפעמים שאני לוחץ לחבר את המיקרופון הוא לסדר את הצליל הוא כזה נשאר לי בשולחן עבדוה ולא רוצה לרדת וצריך שלחק איתו הרבה עד שהוא יורד 3 דבר שלישי השומר מסך שלי לפעמים לא רוצה לעבוד בדרך כלל ברגיל הוא על 2 דקות אבל לפעמים הוא פשוט לא עובד כמו שאתם שומעים עד שאני לא מעדכן אותו מחדש 4 דבר רביעי נכון לפעמים יש שגיאה כזאת איתור באגים שלח ואל תשלח אז יש לי כ…
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
תודה רבה למי שימצא לי ,ניכנסתי לאתר של IBM ויש שם הרבה אפשרויות שלא מצאתי את עצמי, תודה ושבת שלום.
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי שם של תוכנה שמהווה פילטר תוכן?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
קיבלתי מחשב ישן בלי דריברים ובלי כלום במחשב יש לוח אם של IBM -PN89p7942 מעבד של אינטל הבעיה היא כזו-לא מצליח להוריד את הדריברים מהאתר של IBM אני רוצה להוריד את הדריברים של המחשב הזה הקרטיס רשת לא מותקן בגלל שהמודם לא בבקשה עזרה ותמיכה
-
- 5 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום עבדתי על פרויקט בMOVIE MAKER בWIN XP וייבאתי את כולו כולל סרטים שירים הכל! למחשב עם WIN 7 כשאני נכנס לפרויקט כתוב לי שגיאה שהקובץ פגום או לא ניתן לפתיחה ובאתר של מיקרוסופט אני מקבל את השגיאה הבאה ERROR c9450025 איך פותרים את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
לעומת זאת בדפדפנים אחרים במשחקים ובכלל דוקה כן.
-
- 8 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום רב ! אני רוצה לערוך סרט בתוכנת movie maker . אני מנסה לייבא את קובץ הווידאו, אך מקבל את ההודעה הבאה : E:\TV\guardianship\chapter 1.avi could not be imported. The required codec was not downloaded automatically because the Download codecs automatically check box is not selected in the Options dialog box. איזה קודקים נדרש להוריד, ואיפה צריך לסמן ? בתודה מראש, זיו !
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי עכשיו NOD 32 גירסא 2.70.032 אבל אני רוצה שזה יהיה FULL VERSION איך אני יכול לשנות את זה?
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
איפה הוא מחביא אותה? יש לי PERSONAL PRO תודה
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
אינספור חיפושים דגו את אותו דג... אם למישהו יש ניסיון איתה ויוכל להסביר לי איך הוא התקין אותה אני אודה לו מאוד.
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
כשאני צורב דיסקים של 700 או אולי 715 או אפילו 690 מ''ב נירו מקפיץ הודעה שהוא צריך לעשות finalizing אזמה הוא עושה בדיוק??
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
היי, סופסוף השתדרגתי ועברתי לכרום+הגדרתי אותו,כדפדפן ברירת המחדל שלי,ואת האמת - חבל,שלא עשיתי זאת הרבה מאוד זמן קודם.! גירסאת הכרום,אשר התקנתי:23.0.1246.0 יש לי 3 שאלות: 1.למרות,שכרום מוגדר כדפדפן ברירת המחדל שלי - עמוד חשבון הGmail שלי,מוצג עדיין בIE9,שזה מוזר - איך מסדרים בהגדרות של הGmail ובהגדרות של הכרום (בגירסא שלו,שכבר התקנתי:23.0.1246.0),שיוצג בכרום,ולא ע"י תוסף,אלא ע"י דאבל קליק על אייקון המעטפה של Gmail Notifier? 2.איך לסדר,שכל כותרות תוצאות החיפוש באנגלית יתורגמו אוטומאטית לעברית (בכל חיפוש)? - אני יודע בוודאות,שזה אפשרי. 3.מתוך רשימת התוספים,התקנתי את התוסף "(ישומון) Yahoo Mail Widget" - הבעיה:חיכיתי יותר מ5 דקות,והוא לא מעביר אותי ישירות לתיבת הדואר הנכ…
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם אני פונה משני מחשבים למחשב בעבודה בעזרת תוכנת REMOTE DESKTOP אך עדיין לא מצליח להתחבר למחשב השני על הרשת המקומית למרות שאני קורא לו ב-IP שלו מה יכולות להיות הסיבות? יש לי XP HOME ו- XP PRO + רכזת 3COM תודה, יהודה
-
- 5 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מוזר ביותר אבל שמעתי לכמה אנשים שזה קרה והנה זה קרה גם לי, 2 אנשים בלבד מחוברים אצלי באייסי קיו מתוך 200 וזה לא הגיוני כי התקשרתי לחבר שלי והוא כן מחובר אבל אני רואה את כולם אוף ליין, מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
יש לי 2GB פנויים בדיסק C הראשי. המחשב בעיקר לאינטרנט ודברים קטנים. רוב החומר נשמר על דיסקים אחרים. דיסק C הוא של מערכת ההפעלה ועוד כמה תוכנות. אחרי כמה שעות של גלישה וכדומה אני מתחיל לקבל הודעות שכמעט אין מקום בC. זה התחיל רק בחודש האחרון. לפני כן אל היתה התופעה. אחרי reset למחשב, המצב חוזר לקדמותו ושוב יש לי 2GB פנויים על C. ושוב חרי כמה שעות פתאום אין מקום. יש למישהו רעיון בנושא? תודה!
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום שמעתי על תוכנה טובה ,(כמו נ ,גוסט) ליצירת גיבוי למחיצה.משהוא בשם :ANARCONIS .?אולי מישהוא מכיר ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
אני לא מנסה לפתוח פה עוד פעם ת'רד של "איזה אנטיוירוס/פיירוול הוא הכי טוב" אני מנסה להבין איזה מהם יעבוד בצורה הכי נורמלית, במיוחד עם האתר הזה, בדגש על תוכנות חופשיות. היה לי עד עכשיו נורטון אניטיוירוס ונורטון פיירוול ונמאס לי מהחסימה המוחלטת שהם עושים בלי אפשרות לסנן. אז הסרתי אותם ועכשיו אני מנסה לעבוד עם avast! אנטיוירוס הגרסה החופשית עם kerio firewall הגרסה החופשית ועם Noads, ויש לי בעיות, במיוחד עם hwzone. לגבי האתר הזה - אני מקבל כל עמוד לפחות פעם אחת error של JAVA שמתייחס לשורות 50, 55 או 370, ובעיקר בעמוד הראשי (שם אני נכנס ללופים של שגיאות בשורה 370 כשאני עובר על שורת הלינקים+תמונות העליונה). מה אני חוסם שגורם לזה ובאיזו דרך אפשר לעקוף את זה? וכללית - ה kerio מ…
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש ברשותי כמה סרטי דיוידי של הופעות ואני רוצה להוציא מהם את הקובץ סאונד בלבד ולהפריד אותו מהסרט על מנת שאני יוכל לשמוע אותם בנגן MP3 שלי.... ולכך אני צריך לדעת אם זה אפשרי? ואם איזה תוכנה אני עושה את זה ? ואיך ???
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
יש לי שורה אחת בתרגום שהיא הפוכה איך אני מתקן את זה?(עם איזה תוכנה ואיך)
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על האייקון פותח את האינטרנט ואז אח"כ לוחץ על האייקון שוב כדי לפתוח עוד דף הוא לא פותח לי אלא מקפיץ את הדף הקודם. נראה לי שזה איזו אפשרות בדפדפן,איך אני עושה שזה יהיה רגיל שמתי שאני לוחץ נפתח עוד דף ועוד דף?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-


