תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם, כיום מותקנת לי על מחשב תוכנת פיירוול+אנטי וירוס של נורטון (Norton Internet Security). רציתי לקבל מכם/ן המלצות לתוכנות אחרות וטובות אשר משלבות פיירוול ידידותי למשתמש+אנטי וירוס וחשוב שלא מעמיסות את הזיכרון כפי שהנורטון עושה.. יש הצעות?..
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום, לאחר ה-CRASH האחרון והקטלני שהיה לי, החלטתי להתחיל לגבות בצורה סדירה. אני מחפש תוכנה טובה שתוכל לעזור לי: 1. לסמן קבצים לגיבוי (למשל, את כל ספרית ה-My Documents שלי) 2. לעשות ZIP לספריות מסוימות ולגבות אותן כ-ZIP (למשל, את כל ה-Favorites שלי. אני לא אוהב לגבות אותם כספריה אלא כ-ZIP אחד) 3. להריץ תוכנות חיצוניות כחלק מהתהליך (למשל, את תוכנת הקיטלוג לדיסקים כי היא מייצרת קובץ ARCHIVE שאותו מגבים) - כמובן שהגיבוי צריך להיות על דיסק (לא אכפת לי אם התוכנה לא תצרוב בעצמה אלא רק תייצר ספריה שאותה אני אצרוב עם NERO). - אני מעונין שהגיבוי יהיה INCREMENTAL, ז"א שמידע שכבר גובה בעבר לא יגובה שוב אלא אם הוא השתנה כבר אני לא צריך SCEHDULING. להיפך, אני מעדיף להריץ אותה ידנית. חי…
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
אז ככה.. אני מחובר דרך הכבלים ב 1.5Kb לקחתי ספק של נטויז'ן גם 1ץ5 אבל משום-מה התוכנה לא ממש רוצה לעבור את ה-20 KB יש מה לעשות בנידון???
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
המערכת היא פנטיום 4 1.6 לוח של אינטל 512 זיכרון radeon 9800np omega drivers איך להגדיר את הדריברים ב וינדוס?
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
הגרסא שמופיעה באתר היא לדעתי די ישנה...לא? הורדתי אותה ואין שם אפשרות לבחור את המעבד שלי...אז אני לא יודע כמה התוצאות שלה יהיו נכונות אני יודע שקיימות גרסאות חדשות יותר, רק לא מצליח למצוא אותן...
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה התחלתי להתעסק עם after effects כדי לנסות ולערוך סרטונים וסרטים. עכשיו הבעיה התחילה כבר אחרי שייבאתי את הקובץ וידאו הראשון לAE,והתחלתי לרוץ קצת עם הtimeline התוכנה פשוט קופאת ומתרסקת. אני כרגע עם המפרט הבא stock Q6600 2gb ddr2 (2x1) 800mhz ocz windows 7 ultimate כרטיס מסך : 9800G התייעצתי עם חבר והוא אמר שכדאי לקנות עוד 2 GB ולפרמט ל64 עקב זה שעריכת וידאו זה דבר מאוד כבד והתוכנה עצמה לא עובדת יותר מדי טוב ב32BIT,ובטח לא עם 2GB של זכרון. אז אני רוצה קודם כול לשאול אם למישהו פה היה ניסיון עם התוכנה והאם יש אפשרות להריץ אותה בצורה נורמלית עם המפרט הנ"ל. ובמידה ולא לאיזה זכרונות הייתם ממליצים לי לשדרג (בתקציב של עד 600-700 שקל) תודה. נ.ב האם עדיפה קונפיג…
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
-
לאחרונה עשיתי פורמט למחשב ועשייתי את זה על הכונן הלא נכון רציתי לדעת אם אני יכול להקטין את הגודל של הכונן למינימום כלומר מה שמשתמש עכשיו בפועל וליצור כונן חדש מהשטח שהתפנה ולהריץ שחזור של הקבצים שישחזר את מה שהיה ולהעביר אל הכונן החדש השאלה אם אני יקטין את גודל המחיצה זה לא יפגע בחומר בה? והאם יהיה אפשר לסרוק מחיצה שהוקטנה?
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
-
שלום, אני מפתח בימים הקרובים אפליקציה לפייסבוק. איזו אפליקציה הכי הייתם רוצים שתהיה? ד.א. שילחו לי את ההודעה בפרטי בבקשה. בי..
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה יעילה לניקוי קבצים מיותרים (גם DLL) וגם בעלת אפשרות לניקוי של הרגיסטרי. לא חשוב אם היא חינמית או לא, רק חשוב שתהיה יעילה.
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה לפתוח אותו יש לי הודעה "אירעה שגיאה פנימית ביישום" ואני גם לא מצליח לראות סרטים באינטרנט....
-
- 9 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אם גם אתם רוצים גישה לפייסבוק צ'אט ללא הצורך להיכנס לאתר עצמו, זה אמור לעזור לכם: http://www.facebook.com/sitetour/chat.php כל מי שמשתמש ב pidgin או כל תוכנת IM אחרת שתומכת בפרוטוקול XMPP, יכול להיכנס ולדבר עם אנשי הקשר שלו ישירות דרך התוכנה.
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש שני תוכנות: 1. יש לי כרטיס במחשב, וכבל וחיברתי את המחשב לטלויזיה, אני צריך שתמליצו לי על תוכנה קלה, בשביל לראות סרטים, מהמחשב בטלויזיה. איזה תוכנה יש? 2. רציתי לדעת האם קיימת גירסא של photoshop בעברית, ואם כן איזה גירסא זו? אם אפשר גירסא מדוייקת. תודה מראש על העזרה.
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לראות וידאו מסויים אבל כשאני מפעיל אותו אני רואה צבעים לא ברורים (יש תמונה מצורפת) כבר התקנתי את כל הקודקים האפשריים ושאר הסרטים עובדים בסדר גמור אז מה לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות ש: ALT+CTRL+C יהיה כמו CTRL+V(הדבקה).
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
-
איך אני סוגר את התוכנית הזאת שמסומנת? היא כל הזמן מופיעה לי, שזה לא ייפתח לבד כל הזמן
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
לפני כמה זמן פירמטתי את המחשב ואתמול הפעלתי את utorrent (בפעם הראשונה אחרי הפרמוט) (התקנתי את הגרסה החדשה 1.4) ושמתי לב שהמהירות איטית הורדתי על 80 kb ניסיתי עוד קובץ והמהירות היתה הרבה יותר נמוכה (החלפתי את הפורט ל 55320 (הוא טוב לא?)) עכשיו, אני לא יודע אם זה בעיה בהגדרות או שפשוט הטורנט איטי אתם יכולים להביא לינק לטורנט(כמובן שיהיה חוקי) שאתם מצליחים להוריד בו מעל ל 150 kb תוודה
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום לכולם לפי כמה ימים שדרגתי את המחשב שלי למפרט מתקדם החלפתי לוח אם של ג'יגביט GA-MA74GM-S2H שידרגתי לכרטיס מסך של palit 9500GT 1GB - נוודיה מאז השידרוג אני חש בקירטוע של המחשב באקפלורר הדבר בעיקר מתבטא כאשר אני שומע מוזיקה אז אני שומע תאקים קטנים של תקיעה של המחשב [ נגיד כאשר עכשיו אני רושם עכשיו מהר מהר לוקח למחשב לחשוב טיפה עד שנכתב בתיבה הכתב וגם המחשב מאט והפירסומות פלאש שבצד לדוגמא נתקעות..] לפי דעתכם מדובר בבעיה באקספלורר ? או משהו חומרתי ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום! יש לי שני קבצי IMAGE (קבצי MDF) ואני מעוניין לצרוב אותם בNERO 6 אין אפשרות של צריבת קבצי MDF אז הורדתי אלכוהול 120% צרבתי את הקובץ IMAGE הראשון והכל הלך כמו שצריך אח"כ רציתי לצרוב את הקובץ השני והוא לא נותן לי לצרוב שום דבר וכותב שיש בעיה במהירות למרות שזה על הכי נמוך תודה!
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש לי פלאפון דור שלישי ושטויות של LG עכשיו אני מעביר סרטים מהפלא למחשב ואני לא יכול לראות אותם זה לא עובד באף תוכנה זה כתוב שזה בפורמט 3GP אין אני יכול לסדר שזה יעבוד בוינדוס מדיה פלייר?
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
הי, במחשב של מכר הבעיה הזאת קיימת כבר המון זמן. בכל פעם שמנסים לשלוח Attachment כמו תמונה או וידאו (ששוקלים אפילו פחות ממגה) הם נתקעים ב- Out box ואם באמת מחכים איתם, לוקח יום-יומיים עד שהם יוצאים משם. האימייל שמוגדר שם הוא אימייל של 012. אבל חושב לציין שכששולחים אימייל דרך השרות באתר של החברה, הכל עובד בסדר. חשבתי על למחוק את Outlook ולהתקין מחדש, אבל אולי יש פתרון פשוט יותר ומהיר יותר שאתם מכירים. (אני גם לא בטוח שמחיקה תעזור) תודה!
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להוריד אותו?
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
בס"ד שלום, לאחר שראתי שקיבלתי הודעה שהOFFICE שלי אינו מקורי הסרתי אותו, וההודעה עדין מופיעה ! מדוע?, ואיך אוכל להוריד אותה ?
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-


