תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לפי מה שהבנתי פה בפורום סגרו מס' לא קטן של שרתים וכתוצאה מכך לי לפחות קצב ההורדה ירד משמעותית וישנן הורדות שפשוט תקועות. יש פיתרון?
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
כבר כמה זמן שקוראת לי התקלה הזו, פשוט רק עכשיו נזכרתי לפרסם בתקווה לקבל תשובה. כאשר אני מוריד קובץ, במקום לראות כל אייקון לפי הסוג שלו (שיר: תמונה של קובץ MP3, קובץ ראר: התמונה של הספרים עם הרצועה וכו'..) אני רואה כל אייקון זהה בצורת תיקיית מחשב. אני יודע שזה לא קריטי אבל בעין זה די מציק לי, אודה לכם אם תוכלו לפתור לי את הבעיה. *ניסיתי התקנה מחדש. *ניסיתי הסרה טוטאלית והתקנה מחדש. *הגירסא שלי היא האחרונה ביותר. (3.5.4) תמונה להדגמת המצב: תודה רבה !
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
http://83.149.75.33/info.png?cmp=fkfrt&rid=zdez&affid=173021&mid=an2g&revid=10702&uid=44563274FD6411DDB30D173021CFFFFF&guid=6B062A013D464404A077185C35B7BD09&mrk=1&ver=4052 הכתובת הזאת נפתחת לי בהרבה חלונות ריקים ושמתי לב שגם - זה http://64.151.72.252/brmr/ קופץ לי. זה קורה גם לא בעת הגלישה. מה הפתרון? הרצתי ב-ADWARE מלא סריקות וחשבתי שזה יפתור וזה לא קורה. תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
וגם האם הוא חינמי או פרוץ? תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 753 צפיות
-
-
לאחר הפירמוט האחרון שלי החלטתי שתוכנה לניטור לא תמיד עוזרת לכן אני שואל האים יש תוכנה שמגבה דריברים? לכל מקרה שהאינטרנט לא עובד וכדומה? קצת בעיה לעבוד ממחשב למחשב בחיפוש אחר דריברים.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום. קבלתי קובץ ממשהוא התקנתי ונוסף לי תהליך : "services" אפשר לדעת מה זה עושה? אני לא יכול לסגור את התהליך .
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה אשר אני יוכל לעבוד על המחשב ובאותו הזמן להציג סרט בטלויזיה האם קיים כזה דבר??
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני יודע איך לעשות את זה לקבצי ZIP או RAR דרך WINRAR אבל ב 7z אין אפשרות כזאת...
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי שני קבצים כאלו ומשום מה התוכנה tempg אינה מוכנה לפתוח אותם בטענה שהיא לא מכירה את הפורמט הזה.יש למישהו אולי הצעה? תודה מראש לעונים
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי אתמול שמתי לב שיצאתי מתוכנה הורדה אחת של 700 מגה אשר הגיע ל60% פתאום נמחקה... בהתחלה חשבתי שאני עשיתי את זה בטעות... עכשיו אני שם לב....שעוד הורדה נמחקה לי!!! (וזה מעצבן כי זה הורדות שאני מוריד קרוב לשבועיים) עכשיו מה אני אמור לעשות?!?!!? ש לי את הemule הזה MorphXT 7.3 4.6c עכיו אם אני אתקין גיסרא אחרת בכלל כל ההורדות שלי ימחקו,לא? ואיך אני אמור לסדר את זה? יש דרך לשחזר את הקבצים? תודה מראש install . עריכה: ~~~~~~~~~~~ עכשיו יצאתי שוב מתוכנה וחזרתי אליה אבל זה לא מחק........מה אני אמור לעשות? עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? עריכה #2: ~~~~~~~~~~! בדקתי והקבצים ה"מחוקים" עדיין נמצאים בתיקיית הtemp אז זה אומר שהם עדיין על המחשב....אז למה הם לא מופיעים בEmule
-
- 6 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום. אני צריך דרייבר לעכבר שלי. הוא של GPT, ואני לא בטוח איזה דגם זה, אבל מתחת לעכבר יש סיריאל נמבר (S/N) הנה: 047010883 בקשה מי שיכול למצוא לי דרייבר לעכבר הזה אני אודה לו מאוד. ויש לי עוד בעיה, נכנסתי למנהל ההתקנים וראיתי שיש שם התקן לא מזוהה (עם סימן שאלה צהוב) : PCI to micro channel bridge מישהו יודע מה זה ההתקן הזה בכלל? ואיך אני מוצא דרייבר מתאים? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני זקוק לפאצ' ל-overnet שיעשה אותו pro. אמרו לי שזה יכול לשפר ממש טוב ת'מהירות. ואין אין פאצ' אז הגדרות אופטימליות או משהו כזה,אני ישמח לקבל את שניהם. נ.ב. אני חדש אז שלום ;D
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
משום מה אני לא רואה אנימציות FLASH אצלי בדפדפן(סמיילים בפורומים וכאלה) התקנתי את קובץ הACTIVEX ועדיין כלום במחשב השני עם דפדפן AVANT אין לי שום בעיה
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי משחק (מחנות ולא משהו שהורדתי) שאני לא מצליח להתקין כי מייד לאחר שאני מכניס את הסיריאל הוא פותח חלון התקנת אבל מייד לאחר שנייה נעלם ולא קורה כלום. חשוב לציין שהמשחק הזה הותקן אצלי בעבר בהצלחה ולאחר שסיימתי אותו הורדתי אותו מהמחשב אבל עכשיו שאני שוב רוצה להתקין אותו אני נתקע. מה יכול להיות הבעיה? יש לי מקום פנוי ככה שאני יודע שזה לא הבעיה.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש מישהו שיודע אולי מי היבואן או המפיץ של נורטון אנטיוירוס בארץ? כן כן ... החוקי והמקורי......
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמאפשרת שילוב נוסף של העתקה והדבקה (כמו ה ctrl+c, ctrl+v) מישהו מכיר ? תודה
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
או קיי אז ככה אני מידלתי כמה דברים עכשיו השאלות שלי הן: איך ואיפה אפשר ללמוד טקסטור? איך אני עושה אפקט של פוקוס בתמונה למשל שמשהו קרוב יראה מטושטש ומשהו רחוק יראה חד וברור? ואיך אני עושה אפקט של מים עומדים אבל שהייה ריאליסטי? תודה http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291556009372/qwqwqwqwqwqwqwqqwqwqwqqwqw.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291555283327/qwqwqwq.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291554074373/qwq.jpg …
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי פורט אחד ב TCP ואחד ב UDP שאני צריך לאפשר, דרך הסיגייט השאלה שלי זה איך אני פותח אותם, והאם ניתן לפתוח אותם באישור לתוכנה אחת מסויימת, או שזה מאפשר גישה לכל תוכנה דרך הפורטים האלה גירסאת התוכנה: 5.6 (גירסא ביתית)
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
I am looking for a program,that shows my temperature in the pc
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הפעלתי עכשיו את התוכנה, כל רשימת הקונטקטס לא קיימת . סגרתי, הפעלתי מחדש - שום דבר. מיותר לציין שזה חשבון בו אני משתמש בו דרך קבע, למעשה השתמשתי בו עוד אתמול בלי בעיה. מישהו כאן יודע מה יכול לגרום לכזה דבר?! ???
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת - האם יש לכם המלצה מסוימת לגבי סוג מחשב שניתן לעבוד איתו בפוטושופ על קבצים כבדים (RAW) שמשקלם נע בין 40-100 מגה כל-אחד - בצורה הכי מהירה ויעילה ? בהנחה שמדובר ב-PC ולא ב-MAC ואין הגבלה לתקציב. כרגע יש לי מחשב "סביר" ועדיין - אני מבזבז זמן רב עד שהמחשב מסיים לבצע פעולות מורכבות. אני שואל את השאלה כי הבנתי שצריך מחשב עם רכיב מסוים כדי שיפעיל את הפוטושופ בצורה המקסימאלית (ההסבר היה, כי פוטושופ עובד בצורה אידיאלית עם מחשבים שיש להם רכיב מסוים בלבד - כי להם הוא בנוי). אמנם חשוב שיהיה כרטיס מסך סביר וטוב אבל הדגש הוא על מהירות הביצוע. בכל מקרה אודה לתשובה מהירה ועניינית, דני
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
PICAVIEW... תוכנה שממש אהבתי... פשוטה, שוקלת כלום, ונותנת גישה נוחה מאוד לתמונות, כפתור ימני בEXPLORER\MY COMPUTER וכל ממשקי WINDOWS בעצם... ואתה מקבל את התמונה מוגדלת אבל בקטן בתוך התפריט עם כמה אפשרויות עריכה בסיסיות ובלחיצה על התמונה היא הייתה נפתחת לגודל מלא. פשוט, נוח ועוזר המון לעבודה על המחשב. עכשיו עם XP pro 64bit היא כבר לא עובדת ואין לה עדכונים, זאת תוכנה שלא עודכנה מסוף שנות ה90... אני מחפש בנרות משהו דומה, אם מישהו מכיר אני אשמח לשמוע על פתרונות חלופיים ! תודה! אוהד.
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
טוב, הסתדרתי. הורדתי את התוכנה מהאתר של מייקרוסופט. פשוט טעות להתקין מהדיסק.
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
למה כל פעם שאני מנסה לשלוח אס אמ אס באיסיקיו אני מקבל הודעה של , u must reactivate your account? וזה מבקש את הפלאפון שלי כדי שאני אקבל קוד הפעלה זה עולה כסף ?
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום, המייל שלי בגימייל נמרח כאשר אני מנסה להשיב - מצורף צילום מסך אשמח לסיוע [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-


