תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה אני משתמש כבר 3 שנים בתוכנה SOLIDWORKS עכשיו רציתי לדעת מה אתם אומרים על התוכנה הזאת דרך אגב זאת תוכנת 3D למי שלא יודע
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
אחרי התקנה של ספיידרמן פתאום אני רואה שנוספו לי המון FrameWork לתוכנה של Uninstaller? WTF :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
בכל הדלקת מחשב אני רוצה שיהיה לי רקע אחר שאני אקבע... קיימת תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
משום מה בדרישות לא מוזכר את וינדוס 7, מצד שני, זאת התוכנת באנצ'מארק הכי חדישה של פיוצ'ר-מארק. אשמח לתשובות.
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
מישהו נתקל בזה? לפעמים הוא פשוט מפסיק להגיב לסיבוב הגלגלת כלפי מעלה/מטה ואחרי RESTART (של הFF) הכל חוזר לקדמותו. מותקן לי FF 3.6.2 וברשותי עכבר MX1000 עם תוכנת SETPOINT 4.8.
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
מדי פעם שהייתי נכנס לאתרים שאיזשהם פונקציות של ג'בה היו פועלות באתר הCONSOLE של הג'אבה היה נפתח והיה לי כפתור בTRAY...פעם אחת עשיתי V ל HIDE ICON ויותר הוא לא קופץ באתרי הג'אבה...חשבתי שהפעולה תעשה חד פעמי אך כנראה שלא..איך אני מחזיר שהספל יצוץ ? :
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
הורדתי סרט ב45 קבצים שהסיומת שלהם adsm באיזו תוכנה מתעסקים איתם?
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
בעת פירמוט המחשב עולה לי שגיאה שהמחשב לא מוצא שום הרדיסק הגעתי למדריך המסביר מה לעעשות רק שאני לא בטוח שאני מבין נכון מה שאני מבין זה להעביר דריבים של הלוח אם Sata לדיסקט ואז להמשיך עם המדריך 1. אנ'לא מוצא דריביים כאלה 2. אני לא יודע אם אני באמת מבין מה לעשות אפשר חיזוק ותיגבור? מדריך " http://www.windowsreinstall.com/winxppro/nohdd/indexfullpage.htm "
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
-
אודה לסיועכם בהמלצה על תוכנה להורדת/שמירת סרטוני פלאש ואחרים מהאינטרנט , לדוגמא מ-youtube
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני רואה סרטים במדיה פלייר 11 כשהסרט והקובץ כתוביות נמצאים באותה תיקיה ובעלי אותו שם. הכתוביות תמיד מופיעות על הסרט עצמו ולא על השוליים השחורים, איך אני עושה שהכתוביות יופיעו על השוליים השחורים? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי לפני מספר חודשים הזמנה מחבר להיות בנסיון של גירסאת מסנגר 8 של MSN (בטא), עכשיו אתמול קיבלתי מיילים על הזהרה שגירסה 8 של מסנגר אינה אמיתית והיא למעשה וירוס, אני עכשיו ממש סקרן לדעת אם יש אמת בדבר. אשמח לתגובות תוכן המייל:
-
- 8 תגובות
- 754 צפיות
-
-
הורדתי איזה משחק ואני לא מצליך ללפתוח אותו בתוכנה HJ-Split ולא עזר לי http://img146.imageshack.us/img146/5738/26373120.jpg
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
או לפחות של הכרטיס מסך והמעבד? אם אפשר לינק בבקשה.. ועוד משו, איך אני יכול לדעת אם הספק שלי עומד בעומס? זתומרת יש איזשהי תוכנה שיכולה להגיד לי כזה דבר? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
שלום למבינים מביניכם במדיה, למה 2 השורות האלה לא נתמכות אצלי? מותקן DX10 ודרייבר 9.12 של ATI עריכה: הבעיה נפתרה אחרי התקנת CATALYST 10 BETA ששוחרר היום, רק צריך לוודא שלא תישאר אף שארית מ- CATALYST 9.12. לפי ה- DXDIAG שניהם עדיין לא נתמכים, אבל בפועל הם כן.
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום רב, לפני מספר ימים רכשתי מחשב חדש הכולל מערכת הפעלה חלונות 7 64 ביט. מאחר ותוכנת PerfectDisk10 pro אינה מתאימה לחלונות 7 קיבלתי מהיצרנית שדרוג חינם לגרסת 11 מייד בהתחלת ההתקנה מתקבל החלון שלהלן: מאחר והאנגלית שלי די חלשה, הבנתי שברירת המחדל תחלץ את הקבצים שמתאימים לגרסת 32 ביט. ואילו משתמש 64 ביט חייבים לבחור מיקום אחר. החלון הבא נראה כך: אם אני לוחץ על לחצן CHANGE, אז ישנה אפשרות לשמור את הקבצים במקום אחר, אבל זה עדיין יהיו אותם קבצים שמתאימים ל-32 ביט בלית ברירה המשכתי בהתקנה עד לסיומה. כעת החשש שלי הוא שלמעשה התקנתי גרסת תוכנה של 32 ביט, על מערכת של 64 ביט מה עושים? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
תמונה : http://www . siz .co.il/my/k4xmjdjunjmm.png - תורידו רווחים השגיאה מופיעה פעם בשעתיים + - , ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש את גירסא 4 , ועדיין יש שגיאה .
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאיתה אני יוכל להוריד משחקים ותמונות לפאלאפון שלי דרך USB כמובן
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
תיאור התוכנה: WinRAR היא התוכנה הטובה ביותר (לטעמי) לכיווץ ופתיחת קבצים מכווצים. התוכנה מסוגלת ליצור קבצי Zip ו - Rar ויכולה לפתוח גם קבצי CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR. החל מהגירסאות החדשות התוכנה יודעת גם לפתוח קבצי תמונה מסוג ISO. שינויים: http://rarlab.com/rarnew.htm אתר בית: http://rarlab.com הורדה: http://rarlab.com/rar/wrar340.exe תמונת מסך: http://software.monitor.hr/softod/2002/06/07/slika_1.gif# קרדיט: Rmss מנהל תוכנה באתר פרש
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
יש לי 2 סרטים על ההארדיסק שאני מנסה לנגן עם POWER DVD 7 ואחד מהם הוא מראה תמנונה אבל לא מנגן,זאת אומרת לא עושה פליי בכלל והשני הוא מנגן בלגים כל שניה רואים מפסיקים רואים מפסיקים וגם הסאונד נקטע כל שניה אני לא מבין מה הבעיה! זה כל כך מפגר. המחשב שלי חדש לגמרי, הדריברים הכי חדשים המסך שלי תומך בHDCP דרך DVI ובתוכנה כל ההגדרות נכונות כולל האצת חומרה של PURE VIDEO של NVIDIA. הורדתי טריילר של WIN DVD סתם כדי לנסות אם אולי זה עובד אבל הוא לא פותח את הסרטים. זה פשוט כל כך מפגר אני לא מבין מה הבעיה ולמה זה צריך להיות כל כך מסובך אחרי שאתה קונה תוכנה חוקית והכל.. זה פשוט בזיון!
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני משתמש עם המחשב שבחתימה שלי עם כרטיס מסך 4870 ויש לי בעיה שבמזחקים מסויימים אני חושב שזה התחיל אחרי שהתקנתי את FAR CRY 2 זה היה נתקע. לפעמים אחרי עשר דקות לפעמים אחרי שעתיים.אם אני לא טועה זה קרה אחרי שהתקנתי הוטפיקס לבאגים שהיו בפארקריי 2 לכרטיסי מסך של ATI מסדרת 4XXX זה סידר את הבאגים הצבעים ועבד סבבה אבל כנראה מאז המחשב נתקע לי בכמה משחקים מסויימים זה היה סביל כשזה היה רק וורקרפט 3 והתוספת אבל זה קרה בעוד משחק פתאום וזה גם התחיל לחרפן כי זה נתקע בפתאומיות כשבמסך התמונה נהיית כזה קוביות של שאריות מהתמונה האחרונה ושאריות של קוביות בצבעים לא ברורים והכל היה נתקע כך שחייבים לעשות ריסט... התקנתי ממש לא מזמן ג'י טי אי 4 וגיליתי שאני לא מצליח לשחק יותר מחמש דקות במקרה הכי …
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
האילוסטרציה הזאת מיועדת להדפסה והדבקה על קאפה. השאלה היא מה אני צריך כדי להתאים את המסמך להדפסה. http://www.siz.co.il/my.php?i=xztnojhwqmhm.jpg&gal=1450 או בדביאט: http://mrsufgi.deviantart.com/art/Growing-up-108697711 הוא וקטורי, 16bit, CMYK וברזולוציה 300. חוץ מזה אשמח לתגובות. הרקע שמתי סתם, התגובות כאן היא על האילוסטרציה בלבד, תודה מראש, עבדתי קשה. אורי.
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש לי שאלה נכון יש מלא חברות שמצרפים סרגלי כלים לאינטרנט.... אז רציתי לשאול אם אני יכול להכין אחד כזה לעצמי! ואם מי שהוא יכול להגיד לי איך...
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
הורדתי סרט הוא אמריקאי אבל תירגמו אותו מילולית לרוסית ( נו - זה התרגום הזה שגבר אחד אומר ברוסית את כל מה שהשחקינים אומרי באנגלית ) הקטע הוא שאני שומע ברקע את האנגלית ועליה את התרגום האם יש תוכנה שתוריד את התרגום הרוסי כדי שאני אוכל לשמוע אך ורק את האנגלית ?
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-


