תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה רק אצלי ככה או שגם לכם ה JD הפסיק להכתיב לעצמו את האותיות בטיחות האלה??
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
Firefox 3.5 RC Candidate released. הורדה (אנגלית): http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.5rc1-candidates/build2/unsigned/win32/en-US/Firefox Setup 3.5 RC 1.exe הורדה (עברית): http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/3.5rc1-candidates/build2/unsigned/win32/he/Firefox%20Setup%203.5%20RC%201.exe [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
מישהו יכול לפרט בדיוק איך אני מסיר את ההודעה הזו? וכיצד אני מטפל בבעיה, האנטי וירוס שלי חודש ומעודכן אך לא הסיר את זה.
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אז ככה: (WINDOWS VISTA) יש לי את הסט מקלדת+עבר של מייקרוסופט wirless multimedia 1.1 והעכבר שלו קצת נדפק, אז קניתי היום עבר של מיקרוסופט wireless laser mouse 6000. מיד עם חיבור הUSB ולחיצה על CONNECT הוא התחיל לעבוד כמו שצריך. פתחתי את הסביבת עבודה שלי (NETBEANS) ואני קולט שהגלילה של העכבר נורא איטית, אני חייב לעשות תנועה מהירה וארוכה עם הגלגלת כדי שלקבל תזוזה קטנה. באינטרנט אקספלורר / וורד אין בעיה והגלילה עובדת כמו שצריך. חיברתי את העכבר לנייד שלי (WINDOWS XP) וכנ"ל ישר התחיל לעבוד כמו שצריך גם בNETBEANS (זה JAVA IDE..).. חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי הרבה... יש למישהו מושג מה יכול לגרום לתוכנה מסויימת לעשות בעיות כאלו?
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
כבר הייתה לי בעיה דומה, מסכים כחולים, והנה היום שוב פעם היה לי מסך כחול ובעיות בהפעלת המערכת. לבסוף איכשהו הצלחתי להכנס עשיתי את כל הסריקות האפשריות כולל הסריקה של nod32 שמצא איזה 3 וירוסים/משהו מסוכן. עכשיו אני לא מבין למה הוא לא ניטרל אותם לפני זה? למה רק בסריקה הוא גילה את זה? יכול להיות שהוא לא מספיק טוב? (הוא מעודכן) יכול להיות שהוא נותן לוירוסים להכנס ובגלל זה יש מסך כחול? או שאולי זה בכלל בעיית זיכרון כי יש לי 256SDRAM. תודה!![br]פורסם בתאריך: 5.02.2007 בשעה 21:30:21 שחכתי לציין שמהחשב נתקע כמה פעמים והייתי צריך לעשות ריסט...ובאחד הריסטרים פשוט היה מסך כחול והכל התחיל...(בפעם המי יודע כמה)
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
יש לי אימג' של 5.5GB ועל תקליטור DVD לא ניתן לצרוב אותו, כיצד ניתן לצרוב ואו לחלק את האימג' כידי לצרוב אותו ? במידה ומחלקים את האימג' לשתיים האם לאחר התקנת הדיסק הראשון ההתקנה תבקש גם את הדיסק השני ?
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה איכותית לצפייה בסרטי DVD? :s05: אם כן - תביא בבקשה
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
יש קבוצה מסויימת של חלונות ממוזערים,כשאני לוחץ על הקבוצה (נגיד חלונות מסנג'ר ואז על שיחה שלי עם אדם כלשהו) הקבוצה נסגרת והחלון לא נפתח ככה איזה 3 4 פעמים עד שהוא מחליט להיפת.. אני מדבר הרבה מאוד באייסי ובמסן אני חייב עזרה ממש דחופה. תודה רבה מרא.
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
http://img98.imageshack.us/my.php?image=16dp.jpg זה סירטון שצילמתי מהפלאפון NOKIA 6280. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום, כל פעם שאני מפעיל את האימיול יש לי Low ID וזה בגלל ה Kaspersky Internet Security 6.0 רציתי לדעת איזה הגדרות צריך לשנות שם בכדי שאמיול לא יהיה ב Low ID. תודה מראש לעונים...
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
משהו פשוט.... איתן
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה Easy Video Joiner לחיבור מספר קבצי וידאו קטנים לקבצי וידאו גדולים, ובתוכנה Easy Video Splitter לפיצול קבצי וידאו גדולים למספר קבצי וידאו קטנים. יש לי בתיקייה אחת הרבה מאוד קבצי וידאו קטנים. אני צריך תוכנה שעובדת ב-batch, ומאחדת את כל קבצי הוידאו בעלי שם זהה לקבצי וידאו גדולים בספרייה אחרת בפעולה אחת. אני עובד עם קבצי mpg, אבל זה יהיה נחמד אם התוכנה תעבוד גם עם קבצים בעלי פורמט שונה (כמו למשל avi, wmv). ספריית מקור: Bus 1.mpg Bus 2.mpg Bus 3.mpg Car 1.mpg Car 2.mpg Train 1.mpg Train 2.mpg Train 3.mpg Train 4.mpg ספריית יעד: Bus.mpg Car.mpg Train.mpg :auto:
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
חבר'ה מצאתי תוכנה יותר טובה אפילו מהקאזה הפרוץ ככה שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס לקרוא את חוקי הפורום ולהוריד את התוכנה ולהתפנן בהצלחה חברה ותגידו לי מה אתם חושבים עליה
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
אני הורדתי את התוכנה מהאתר, עשיתי "EXTRACT" לקובץ שהורדתי והפעלתי את הקובץ: PRIME95.exe טוב, אז מופיעים לי כמה הגדרות בהתחלה, עשיתי אותם ואז התוכנה מנסה להתחבר לשרת והיא לא מצליחה: מה אני אמור לעשות?
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום יש לי 3 רפטורים ודיסק אחד רגיל.אני מחפש תוכנה כדי לנטר את החום שלהם.האם יש תוכנה שיכולה לומר מה המידת חום של כל דיסק ודיסק?? לאחרונה שיפרתי את מערכת הקירור של המארז ואני רוצה לדעת עד כמה זה עוזר לתיפקוד שלהם. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
Gigabyte GA-K8U ULi M1689 Socket 754 ATX Motherboard w/Audio LAN & RAID תודה לעוזרים Gigabyte GA-K8U ULi M1689 Socket 754 ATX Motherboard w/Audio LAN ...
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי וינאמפ 2 (2.81) ואני לא רואה עברית על הסקין. מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
היי יש לי בעיה בICQ הכל רשום בג'יבריש , פרמטתי את המחשב ועכשיו שהפעלתי את ההתקנה היא הייתה בג'יבריש, הבעיה שגם אחרי ההתקנה כל התוכנה בג'יבריש הורדתי את הקובץ התקנה מחדש, ועדיין אין שינוי *הICQ בעברית אוקיי הסתדרתי פשוט שחכתי להגדיר משהו של העברית בווינדווס
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לצרוב LAYER שני על דיסק ואחכ לראות את הסרט בDVD (בסלון)?
-
- 8 תגובות
- 755 צפיות
-
-
הטקסט מאוד לא חד בכרום ביחס לIE9 ואפילו ביחס לFF התקנתי את התוסף IE TAB שאמור לשפר את המראה אך עדיין כרום נראה ממש זוועה. מישהו יודע אם יש משהו לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
אז ככה אני משתמש כבר 3 שנים בתוכנה SOLIDWORKS עכשיו רציתי לדעת מה אתם אומרים על התוכנה הזאת דרך אגב זאת תוכנת 3D למי שלא יודע
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-


