פורסם 2009 ביוני 217 שנים שלום.יש לי מצלמת אינטרנט של leadtek. יש למישהו המלצה לתוכנה, שמצלמת ומקליטה מהמצלמה?תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.