עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי קובץ התקנה MDF איך אני אמור להתקין אותה?

    • 10 תגובות
    • 974 צפיות
  2. Started by מכבי חיפה,

    אני לא מצליח להפעיל משחקים מצורפת תמונה.. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  3. Started by sagi_10,

    שלום אני מחפש תוכנה למציאת טוריאנים כי יש לי בעיות באינטרנט ואני מניח שהבעיה היא טורינים..קיצר מחפש המלצות... נ.ב היא לא חייבת להיות חינמית :

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  4. אני מתחיל ממש בפרימייר (אתמול) ואני טענתי כמה קבצי תמונות והעליתי אותם מחלון הSOURCE לסרט עצמו והבעיה היא שהרזולוצייה שלהם משתנה בהתאם לרזולוצייה של הסרטון כלומר אם התמונה במקור היא 800 על 800 והסרטון הוא על 200 על 200 אז אני יראה 1/16 של התמונה. השאלה שלי היא איך אני יכול לעשות שאני יראה את כל התמונות בגודל מקורי. בתודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  5. Started by THE-MASTER,

    אני רוצה לעשות סרטון תמונות בליווי שיר אז הורדתי את פרימייר(אני יודע שיש אלף תוכנות שיוכלו לעשות את העבודה ביתר קלות אך אני מעוניין להתמקצע) ואני לא יודע איך לייבא קובץ ולהפעיל אותו בתוכנה(וידאו אודיו או סתם תמונה). בתודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  6. אם אני מוריד משהוא (סתם הורדה רגילה ביותר באינטרנט אם שמור וכל זהה) אני יכול להפסיק אותה באמצע??? זה משהוא כבד 900מגה האם זה מזיק.? האם כדי לי לחקות לסוף ההרודה

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות
  7. Started by naoriko,

    יש לי שתיי חלקים של סרט ואני רוצה לעשות מזה חלק אחד יש איך אני משיג תוכנה כזאת?? ומה השם שלה??

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by polip,

    אני יודע שבמאק זה מאוד חשוב שתהיה תוכנה שמנהלת את הפונטים ופותחת רק את אלו שצריך בשביל לעבוד כי אחרת זה מאוד מכביד על המחשב (תוכנה פופולרית "מזודה"). אבל ב-PC פשוט זורקים אותם לתוך תיקית גופנים בקונטרול פאנל. האם יש צורך בתוכנה כזו? ואם כן מה היא עושה. ניתקלתי בתוכנה שנקראת X-FONTER אבל אני לא מבין בדיוק מה היא עושה ואם יש בה צורך, מישהו אולי מכיר ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני רוצה לדעת מתי התקנתי את הוינדוס אולי עם TUNE.UP 2006 אני ידע? או עם תוכנה אחרת..? תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  10. איך אפשר להתאים גיפים שמורידים מאתרים ולהתאים אותם להודעות במסנג'ר? עד עכשיו פשוט הייתי מוריד את הגיף מאתר מסוים מנסה לשלוח אותו למישהו במסנג'ר והתוצאה היא תמונה קטנה שלא מבינים ממנה כלום איך אפשר לסדר את זה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  11. אני צריך תוכנה שתהיה כמו GPS מישהו מכיר או יודע משהו על איזה שם של תוכנה כזאתי?

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  12. Started by kfirlion,

    מישהו יכול להביא לי אתר בו אפשר להוריד קודאקים codac....?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  13. אני רוצה להתקין למחשב וידווז שנמצא בפורמט Iso, עכשיו וינדווז הרי זאת לא תוכנה שנפתחת כשהאקספלורר פועל. מה הדרך לעשות זאת? תודה רבה לעוזרים דניאל גרייזל

    • 37 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. Started by 1,

    מישהו עוד נתקל בתופעה? אני מדבר על גרסת הפרו עם האנטי ספיי. בכל מקרה אני מעוניין בהמלצה לתוכנת חומת אש מומלצת ויציבה, אפשר גם להמליץ על זון אלארם אם היא הכי מומלצת. יש לציין שיש לי ראוטר של לינקסיס WRT54GL והפירוול מופעל.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  15. Started by shlobuski,

    שלום, צריך עזרה בהמרת קובץ act! ניסיתי בעזרת תוכנת Sound Convet tool 2.0 והתוצאה שמופיעה לי הודעת שגיאה. יש אולי תוכנה אחרת?

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  16. Started by ofeky1,

    יש למשהו? תודה מראש! זה דחוף!

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  17. יש לי אימיול דיב 2007 בהתחלה שהורדתי היה לי low id אבל תחקנתי את זה פתחתי פורטים וגם הוספתי כל מיני שרתים אבל המהירות משגעת אותי זה מוריד מזה לאט ואני כבר לא יודע מה לעשות אני לא מגזים אבל זה ברב ההורדות זה בקושי מגיע אפילו לא עובר בכלל את בקילו בית יעני זה מוריד לי על בתים ושאני מוריד משהו אני צריך לחכות יותר מיומיים שזה ירד תגידו לי בבקשה מה לעשות?? תודה מראש

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  18. שאני מעוניין בהם? תודה

    • 6 תגובות
    • 709 צפיות
  19. Started by ofir38,

    כמו שרשום אני מחפש תוכנה שיש בה אלגברה וכל סוגי המשוואות.. ריבועיות וכו'.. (כיתה ט') תודה רבה לעוזרים,אופיר.

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  20. Started by pilotkevin,

    ... אז רוצו לקחת! אתמול גם היה countdown שכזה ואמר שההזמנות יהיו פתוחות לקהל בשעה 6.00 לשעון ישראל, אבל הם פתחו את זה בשעה 2.00 בערך! אז נסו לרענן מדי פעם ולא להיות מופתעים אם פתאום זה ייפתח. אגב מי שלא אוהב להשתתף בגרסאות BETA לא כדאי לו להוריד. יש עוד באגים, כמו שאי אפשר לקבל קבצים ששולחים לכם וכל מני, אבל מצד שני יש תכונות חדשות, כמו הודעות מהירות ישר מה-contact list, טאבים (מספר חלונות של הודעות באותו חלון), ועוד כל מני. אז כמו שאמרתי, מי שאוהב להיות בין הראשונים לתוכנות, או שאוהב לדווח באגים ותלונות (כמוני), שיוריד! ועכשיו אמורות להיות שתי הזמנות לכל משתמש שרוצה להזמין אחרים, במקום הזמנה אחת כמו בפעם שעברה.

    • 6 תגובות
    • 866 צפיות
  21. אז ככה , מערכת הוינדוס שלי לא עבדה אז מה שעשיתי זה חיברתי את הHD למחשב שני כדי להעביר את המידע שחשוב , אבל יש לי בעיה כי כשאני מפעיל את ההרדיסק במחשב השני ואני מדפדף בין התיקיות של הכונן אז יש לי רושם שחסרים קבצים, הוא מראה לי שבשולחן העבודה הכל ריק , ובמסמכים שלי גם ריק (נכנסתי דרך הLOCAL SETTINGS) , אולי זה בגלל שליוסר הזה יש סיסמא כאשר מפעילים את הוינדוס ? בבקשה תעזרו לי זה דחוף יש לי מידע ממש ממש חשוב . אם מישהו יוכל להתקשר 0524833077 , תתקשרו ואני יחזור אליכם כדי לחסוך לכם זמן אויר .

    • 3 תגובות
    • 470 צפיות
  22. Started by JHONLEV,

    פירסמתי הודעה בערך לפני שבועיים אבל אולי יצאו דרייברים תואמים לחלקים הבאים: כרטיס מסך- GEFORCE 7600 GS לוח אם- זה מה שרשום על החוברת- k8triton nforce 4 ultra ga-k8nf9 ultra nforce 4 ultra chipest תודה לעוזרים! דרך אגב הלוח אם זה ל מעבד AMD 64 דול ליבה

    • 10 תגובות
    • 763 צפיות
  23. איך מגיעים לאתר לאתר הזה ? אני רוצה לשים תמונות בפורום ואני חייב את האתר הזה ..

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  24. Started by FPSbanana,

    אתר נחמד למדריכים לphotoshop, 3d studio max, ‎CINEMA 4D PhotoShop, Premiere, Maya, Flash ועוד יש גם מדריכים לבנית מפות במשחקים כמו CSS. www.pixel2life.com

    • 4 תגובות
    • 728 צפיות
  25. Started by ofeky1,

    השאלה ^^ כי אני רוצה למחוק אותה אבל אני לא יודע מה היא עושה

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות

דיונים חדשים בפורומים