עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Spectalecy,

    שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר מדריכים כלשהם לידע בסיסי עד ממוצע (על מנת להתחיל לעבוד עם התוכנה וליצור דברים) תודה מראש Spectalecy.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  2. היי אני מחפש תוכנה שמראה ב Tray את הטמפרטורה של המעבד ואם יש אז גם של ההארד דיסק וגם של הלוח אם. עדיף שהתוכנה תיהיה פשוטה וקלה ולא תעמיס. תודה רבה אלון

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  3. את הסרטון אלא רק לאחר שמאתחלים את פיירפוקס? זה תמיד נתקע לי בשנייה השנייה. זה לא קרה לי בעבר. יש כאן באג אצלהם או בעיה כלשהי אצלי?

    • 9 תגובות
    • 757 צפיות
  4. Started by The Dom,

    הורדתי גרסה מהאתר שלהם בחינם ועשיתי סריקה- ומשום מה זה לא מוחק את אותם הקבצים והSPYWARS למיניהם. רק בגרסה המלאה אפשר למחוק ספייוורים?

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  5. Started by Predator,

    יש לי 3 HD בזמן שאחד היה מחובר ללוח 2 האחרים היו מחוברים לRAID התקנתי XP ועבדתי זמן מה. עשיתי GHOST לHD שמחובר ללוח לHD שמחובר לRAID. הכל עבר כמו שצריך ואז החלפתי את ההרד דיסק שמחובר ללוח לRAID ןזה שהיה מחובר לRAID ללוח. בקיצור ווינדוס עןלה רק שאת הC הוא השאיר לדיסק שהעברתי לRAID והאות שהוא נותן עבור הדיסק שממנו אני עושה BOOT הוא G בקיצור גיליתי שאת ה PAGE FILE הוא שם על הדיסק הישן (זה שממנו עשיתי GHOST) והSYSTEM ב G ולכן אי אפשר היה לשנות אותיות ביטלתי את הPAGE FILE והצלחתי לשנות לC את האות אבל G אי אפשר, בקיצור ניתקתי את ההרד דיסק הבעיתי וניסיתי לעלות עם ההרד דיסק החדש אבל ווינוס נתקע בשלב העליה. אשמח לפתרונות \ רעיונות

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  6. שלום שלום, אני עובד עם Winfax 10 ואינני מקל פקסים אוטומטית למרות שסימנתי קבלה אוטומטית. *אני כן יכול לשלוח מהמחשב לפקס אחר * אני כן מקבל פקס כאשר אני לוחץ על Manual recieve now אני מעוניין שהמחשב יקבל פקסים אוטומטית לאחר שעות העבודה במשרד ולכן קבלה אוטומטית חשובה. עוד מספר פרטים (חשובים או לא תחליטו אתם...): * השקע בקיר מפוצל לשניים- כניסת קו רגיל וכניסה גדולה יותר של טלפון לשם היה מחובר מכשיר הפקס וכעת מחובר לשם המחשב. * בדקתי שהגדרות הקבלה האוטומטית עומדת על 2 צלצולים מה עליי לבדוק?

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  7. Started by ilay22,

    היי, אני מחפש מנהל הורדות פשוט עם אפשרויות של האצה, resuming dl ותמיכה ב RPIDSHARE אני מאוד לא אוהב את כל המנג'רים שמתיישבים בדפדפן עם כל מיני אופציות מעצבנות של הורדה מיוטיוב וכו.. אהבתי עד עכשיו את IDM עד שהוא אהתחיל לשתול לי כל מיני שטיות בדפדפן תודה

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  8. לפני שבוע בערך כתבתי לכם שיש פרסומת מעצבנת שמפריע לי לא הצלחתי להסיר אותה אז ככה ... זה מחליף אוטמטת את אתר הבית שנתפח ועם האקספלור נפתח לי 2 טול באר ו2 פרסומות ורק אחרי שאני מבטל אותם אני יכל לגלוש ! זה כזה מעצבן ככה לכל אקספולרר

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  9. אני משתמש בדפדפן Internet Explorer, וסקריפטים באתר www.freewebs.com לא ממש עובדים לי... בהתחלה הם עבדו לי, לדוגמא לפתוח חלון חדש שממנו אני מעלה קובץ לחשבון שלי, הכל עבד. פתאום לפני כמה ימים אני לוחץ ולוחץ וזה לא מגיב. הלכתי למחשב השני בבית (יש לי רשת ביתית) ושם זה עובד מצויין פותח הכל. מה הבעיה? אני לא בטוח אם זה קורה בכל האתרים עם סקריפטים כאלו אולי זה רק באתר הזה וגם החזרתי את האפשרויות של IE לבחירות מחדל וזה עדיין אותו דבר...... מה לעשות? ??? ---עריכה--- כלים -> אפשרויות אינטרנט -> אבטחה -> אתרים מוגבלים -> התאמתי אישית את רמת האבטחה אצלי וזה עובד...

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  10. Started by eozeri,

    אהלן, קניתי מחשב עם לוח אם abit nf-m2sv. על הלוח יש כבר כרטיס קול מובנה. כשאני מתקין את הדרייבר של Realtek, (שמגיע עם הCD של הלוח) בסוף ההתקנה אני מקבל הודעה "InstallRealtek HD audio Drive failure" מי יודע מדוע ולמה? מה אפשר לעשות עם זה? תודה רבה, אייל

    • 10 תגובות
    • 757 צפיות
  11. יש לי ניסיון מר בעניין הזה במיוחד עם אתרים כמו וואלה! ו-Ynet, אני יכול לספר לכם על אינסוף סיפורים על מקרים כשאני מנסה לקרוא כתבה רצינית בשקט ופיתאום צצה לי פירסומת צעקנית ומעצבנת שהורסת את הכל, יש דרך להיפטר מהם?, תודה מראש .

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  12. Started by hio,

    אני זקוק נואשות לעזרה! ישבתי לעשות עבודה עד 03:00 בבוקר היום . הבעיה היא שפתחתי את הקובץ דרך האוטלוק אקספרס 6 ולא שמרתי אותו בתיקיה אחרת במחשב. במהלך העבודה עשיתי שמירה אבל כעת אני לא מוצא את הקובץ!!! ניסיתי לחפש את התיקיה ואת הקובץ אב לשום דבר לא עוזר... למישהו יש פתרון? בבקשה!!

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  13. Started by den,

    מישהו מכיר תוכנות צריבה חינמיות?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  14. Started by Chamuelm,

    בס"ד עשיתי טבלה.... כל 3 שורות הטבלה פותחת דף חדש... תמונה: http://i39.tinypic.com/2ahbhi1.jpg ??? ??? ??? תודה

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  15. Started by matizami,

    לאחרונה אני נתקל הרבה בשגיאה הזו [img width=780]http://i28.tinypic.com/246usl4.jpg אני עושה OK ושאני מנסה אח"כ לסגור את הדפדפן אני מקבל את השגיאה [img width=780]http://i27.tinypic.com/2956af8.jpg עושה עוד הפעם OK. וסוגר את הדפדפן ופותח עוד הפעם. יש לי ויסטה 64.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  16. Started by urilotan,

    שלום לכם. רציתי לדעת האם מישהו מכיר בארץ, חברה שמתמחה בבניית מפרטים לצורך עבודה של Post production? הכוונה חברות כדוגמאת - boxx, lantech , cad2 וכדומה שמתחמות במיוחד במחשבים לצורך אנימציה תלת מימדית, קומפזטיניג, חוות רינדור וכדומה? אשמח לדעת, תודה.

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  17. Started by Zeev86,

    קניתם משחק חדש ואין לכם מושג למי יש אותו לשאר החברים שלכם בSTEAM? בא לכם לשחק במשחק ישן, אך אינכם בטוחים מי מחבריכם שיחק בשבוע/שבועים אחרונים במשחק הספציפי? התוכנה שבניתי, תעזור לכם לחפש את המידע הזה בקלות. איך זה עובד? אתם מקלידים שם או מספר ID שלכם (או של כל משתמש רשום שאתם מכירים) מכניסים את שם המשחק (לבינתיים בגרסה זו חייבים להכניס שם משחק במדויק) לוחצים על חיפוש, ומחכים. הבהרה: התוכנה לא דורשת התחברות למשתמש STEAM או משתמש כלשהו אחר. מה התוכנה עושה? לאחר שלחצתם חיפוש, התוכנה טוענת את כל רשימת החברים שלכם, ואז ניגשת לכל חבר ומחפשת ברשימת החברים שלו ברשימת recent או all games. אם התוכנה תמצא ששחקן X שיחק במשחק Y, יתוסף שמו או ID שלו לרשימה, וכך תוכלו לדעת מי …

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  18. Started by Wiz20,

    שלום רב, לאחר הזנת המשתמש והסיסמא באתר והקלקה על התחברות אני מועבר לדף "לא ניתן להציג דף זה". כך גם בסיום רישום חשבון חדש. אני מופנה לדף הנ"ל ולא מצליח להתחבר. התקנתי את פקד ה ActiveX הדרוש, אם זה קשור. כשאני לוחץ על לחצן ההתחברות אני מופנה לכתובת שתחילתה: https://auth.bay.livefilestore.com (סתם ככה גם במיקרוסופט ישראל יש לי בעיה דומה כשאני לוחץ על הבאנר בפינה למטה שמפרסם הורדות של תוכנות וכו'. זה מפנה אותי ל g.microsoft.com.... וגם זה לא מציג שום דף אינטרנט) תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  19. Started by adlanm,

    כל אתר שיש בו פלש גורם ל-Firefox להישתמש ב-100 אחוז מהמעבד ניסיתי הכול פרופיל חדש גרסה חדשה (1.0.6) וזה עדיין לא מסתדר מה זה יכול להיות?

  20. אני יודע שיש דבר כזה ... יש לי משהו שמתחברלדפדפן הרגיל של ה WINDOWS ואני רוצה תוכנה רגילה שמשיע רדיו בטוח יש... תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by ruff stuff,

    שלום אם יש לי 2 דפדפנים ואני משתמש בשנייהם אף אחד לא מוגדר ברירת מחדל האם פעולה מסוימת שאני עושה על דפדפן אחד תשפיע גם על השני? והאם אין בעייה שיש לי כמה דפדפנים? תודה.

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  22. Started by ex_,

    תודה. עריכה: בלי לעשות mount

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  23. שלום, לחבר שלי יש מחשב פנטיום 4, סוקט 478 וכרטיס מסך חדש שרכש ATI RADEON HD3650 AGP X8 512MB DDR2 של HIS. באתי אליו להתקין לו את הכרטיס. לפני כן, הפעלתי את המחשב עם הכרטיס הישן , הסרתי את הדרייברים מהוספה או הסרה של תוכניות. (Windows Xp pro). לאחר מכן כיביתי את המחשב, הסרתי את הכרטיס והרכבתי את החדש. כשהפעלתי את המחשב, הופיע הודעה שעליי לחבר את הכרטיס למקור מתח נוסף. הופתעתי, אבל מצאתי פתרון, חיברתי את המתח של כונן הפלופי. הכל עלה וראו תקין. חוץ מהדרייברים שמשום מה לא הצלחנו להתקין. בנסיון להתקין את הדרייברים מהדיסק, מופיעה שגיאה המציינת שהחומרה / מערכת ההפעלה שברשותך לא תואמות לדרייבר. נסינו מאתר ATI, מאתר HIS וכלום לא עזר, נתקענו בלי דרייבר לכרטיס חדש. וכיודע לכם, לל…

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  24. Started by sherlock1212,

    יש לי טרויני על המחשב וה-Trojan Guarder לא מצליח למחוק אותו אם יש עוד תוכנה שאתם יכולים לתת לי אז בבקשה תרשמו...

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  25. Started by Griffin,

    אהלן, אני עובד על עריכת וידיאו שצולם במצלמה ביתית כך שיש הפרעות של שמע וקולות רקע. רציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יכול לסנן איתה קולות ורעשים,אולי גם למחוק פסי שמע מהוידיאו אם זה אפשרי. אשמח לעזרה בהקדם האפשרי.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים