תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לחבר שלי יש בעיה באימיול כשהוא מבצע חיפוש קופצת לו הודעה "your client is old register a new one" מה זה אומר? איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
התקנתי רק עכשיו את התוכנה.! מה עושים יש פה הגדרות וכל מיני שטויות??!?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
בטח יש כאן כמה תותחי ניידים שיודעים לעשות את זה לא ? אני מעלה מצגת שנכתבה במחשב נייח > והיא לא נפתחת על כל המסך וישנם פסים בצדדים יש דרך לפרוס על כל רוחב המסך ? THX
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
מה ההבדל בין winrar גירסה חינמית לגירסה שעולה כסף?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
צריך תוכנה טובה לניקוי הרג'יסטרי. יש המלצות?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני במשך הרבה מאוד זמן השתמשתי באמיול והוא עבד במהירות סבירה בחודש האחרון הוא מוריד במהירויות נמוכות גם לאחר פירמוט ולמרות שאני בhigh-id גם במודים האחרים האימיול מוריד לאט למישהו יש פתרוןן?
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני בטוח שקיימת תוכנה כזאתי. התוכנה מקליטה סרט ממשחק נגיד אני רוצה לבנות סרטון של איך שאני משחק או משו כזה אז אני רוצה להקליט חלקים מהמשחק ואז לחבר אותם יחד. אם אין תוכנה כזאתי אז בטוח יש אחת שעושה סקרין שוטים ואז אני יכול ליצור מהם סרט. תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היי אנשים אני צריך תוכנה שמקטינה לי תמונה ! כאילו יש לי תמונות של 1 וחצי מגה ואני רוצה להכניס אותם לפורום שיכול להכניס עד 250 קב ב אז איך בדיוק אני עושה את זה .... אני בטוח שיש תוכנה אולי אתם יודעים איזה ...
-
- 6 תגובות
- 759 צפיות
-
-
-
היא מאבדת את האחריות המעבד או של הכרטיס מסך (כמובן במידה ולא עשיתי OC)? תודה
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הנה, אני בוחר "Clean the Registry" וזה מוצא המון קקבצים כמעט 300, האם מותר למחוק אותם, צירפתי תמונת מסך כדי שתגידו לי אם יש דברים שאסור לי למחוק פה, תודה על העזרה! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
התכונה FRAPS לא עובדת לי ... אני מתקין אותה , לוחץ פעמים על קובץ ההפעלה שלה - exe , מתחיל לעבוד לרגע וזהו , כלום לא קורה התוכנה לא עולה!. מה אפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לחבר שלי בעיה שהיא שהדפדפן[גם האקספלורר וגם הFF] לא מציגים סרטונים באינטרנט.. מה יכולה להיות הבעיה ואיך מסדרים אותה? תודה לכולם, אבי.
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה, בהתקנה יצרתי תיקיה לתוכנה בשם "hijackthis" בprogram file, בסיום ההתקנה , הרצתי את התוכנה ובחרתי באפשרות הראשונה " do sysrem scan and save log file" כדי שאני יכול לאחר מכן לנתח את הממצאים של התוכנה באתר לאחר שבחרתי את את האפשרות הראשונה קיבלתי הודעת שגיאה, ניסיתי להתקין מחדש הפעם אני לא מקבל את המסך הראשי אבל שאני בוחר באפשורות scan אני מקבל את ההודעה שוב, בתמונה שהעלתי, ניסיתי גם לפעול לפי ההודעה שקיבלתי הגעתי לתיקיה hosts אני פשוט לא יודע מה לעשות שם? http://www.siz.co.il/my/hymjmznn1zzd.jpg מישהו יודע איך אני מעלה את התמונה אני לא מצליח?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2779095,00.html
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
מותקנת אצלי גרסת פלאש רשמית אחרונה . מדובר בדפדפן של פיירפוקס . למשל באתר של sport5 כל פעם מופיע לי שהפלאש קרס. זאת בעיה מוכרת? מערכת הפעלה win 7 64 bit
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
היי לא יודע למה אבל נט לימיטר 1.3 בויסטה 32 גורמת שהאקספלורר לא יעבוד יש למישהו הצעה על תוכנה אחרת או איך לפתור את הבעיה הנל? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
פשוט נראה לי מוזר , הדפדפן הזה ברמה מעולה ! וזה נראה לי מוזר שהוא לא מסוגל לקרוא מפות תמונה באתרים , אני משתמש קבוע במפות תמונה באתרים וזה דיי מפריע לי , מה שאומר שוב שאין תחליף לאקפלורר , והייתי נוטש אותו בשמחה לטובת מוזילה !! כמו כן שמתי לב שגם אין "מרקי" טקסט נגלל למטה או למעלה , ומניויים ב ג'אווה סקריפט נפתחים בצורה מוזרה משהו? (באתר סימפלטק - לדוגמא) - לא פירסומת.. כמה חבל , מלבד הדברים שציינתי מוזילה מעולה . נקווה שבגירסה הבאה או במהלך הפיתוח יתוקנו הדברים ..
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום, ראשית עליי לציין כי אני מיואש. ניסיתי כבר הכל כבר 8 שמונה. תחילת הסיפור לפני כחצי שנה. קניתי כרטיס טלוויזיה מסוג LEADTEK WINFAST TV2000 XP RM. בדקתי שהכל עובד דרך תוכנת WINFAST PVR והכל עבד. אני זוכר שהצלחתי להגיע איכשהו לערוץ AV וכך ללכוד את הווידאו מהממיר של יס. ניסיתי לעשות אותו דבר היום. הממיר: כסוף קטן עם לוגו כחול של החברה בצד. החיבורים לממיר: צהוב-בננה ,הצד השני בכרטיס טלוויזיה. שחור-חשמל. לבן-לשקע של יס בקיר. התוצאה המתקבל לפניכם: לא הצלחתי לזכור איך אני מגיע לערוץ ה-AV בתוכנה. אני מיואש
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
אני מחפש כבר שנים תוכנה שאיתה אפשר "להקליט" את המסך ולעשות ממנו סרטון... תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש שיטה יותר קלה מאשר להתקין 20 דריברים בהתקנת אחרי פרמוט מחשב נייד? יש לי מחשב HP אין להם באתר איזה קובץ להורדה או איזו אפשרות ללחוץ על "SETUP" וכל הדריברים של המחשב יותקנו אוטומטית. כמו מחשב PC רגיל שיש דיסק של MSI לוחצים התקנה אוטומטית והכל מותקן
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתעשה לוג לכל פקודות ה-HTTP היוצאות מהדפדפן (עדיפות לפיירפוקס). חשוב מאוד שיהיה חופשי - בעדיפות משנית שהלוג יעשה לקובץ טקסט אוטומטית נ.ב. אני לא מתכוון לסניפרים ולתוכנות קליטת תעבורה - תודה כל טוב ושבת שלום, גבריאל
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
שלום רב, אני משתמש בתוכנה Acronis True Image Home 2011 ,לאחר שדרוג מגרסה קודמת, שכבר לא התאימה לחלונות 7 אמש יצרתי גיבוי (אימאג') חדש, אך משום מה זה לא מופיע ברשימת MY BACKUPS, לעומת כל הגיבויים הקודמים שכן מופיעים. היעד לגיבוי הינו אותו היעד ששימש אותי כל הזמן- דיסק קשיח חיצוני. (יש להדגיש: הגיבוי קיים על הדיסק, רק שהתוכנה פשוט "מתעלמת" ממנו) השאלה- מדוע זה קורה, ואיך גורמים לכך שהגיבוי החדש בכל זאת יופיע ברשימת MY BACKUPS תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום חברים ! אני מחפש פיתרון לחלוקה של HD לארבעה primary paritions ועוד extended partition . המקסימום שהצלחתי לעשות זה 3 primary ו- 1 extended או 4 primary ובלי אפשרות לעוד partition נוסף. האם יש אפשרות (אולי בכלים לא רגילים, ולא אכפת לי ש-BOOT MANAGER יהיה GRUB [אפילו עדיף] או BOOT MANAGER אחר) להגיע למצב שבוא יהיו לי 4 primary ועוד extended ? תודה רבה !!!
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-


