עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by intel suck,

    התקנתי את הגרסא החדשה של SANSA UPDATER ועכשיו זה לא עולה מופיעה הודעת שגיאה SANSA UPDATER CANNOT START SYSTEM EROR

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  2. אממ אני צריך שמישהו יעשה לי מן קווים כאלה מאחורי כדור - שיראו כאילו הוא בתנועה, כאילו הוא מהיר כזה... אם הייתי יודע POTHOSHOP הייתי עושה בעצמי, ומכיוון שזה נראה לי משהו קטן לא נראה לי שזה חשוב בשבילי ללמוד POTHOSHOP התמונה שאליה אני צריך את הקווים האלה מצורפת למטה [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 743 צפיות
  3. Started by McTamir,

    ביינתים אני משתמש בניקוי הרג'יסטי של CCLEANER אבל אני לא ממש בטוח שהוא טוב ושמעתי רבות על Registry Mechanic וTUNEUP 2007 ואני לא יודע במי לבחור, שמעתי שהתוכנות האלה לפעמים הורסות ומזיקות למחשב בננגיעה בקבצי רג'יסטי. אז האם אפשר ליצור גיבוי לפני הניקוי רג'יסטי?ואם תיווצר תקלה בעקבות הניקוי הגיבוי בטוח יעזור ויחזיר את המחשב למצב הקודם? תודה מראש למי שיענה!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yigal33,

    התקנתי את הקספלור 7 הכול טוב אבל יש לי בעיה שהוא לא פותח לי חלונות מסוימים למשל באתר שאני רוצה להוריד משהו יש שמה דאונלונד אני לוחץ ולא קורא כלום זה חוזר לאוטו הדף ובאקספלור השני זה עבד כנל גם לגבי משחק שהייתי משחק בוואלה הוא לא פותח לי את חלון של המשחק מישהו יודע מה הבעיה? תודה לכולם

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  5. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי נורטון 2005 ופתאום קפצה לי ההודעה הזאת: http://i12.tinypic.com/2whqk2t.gif מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 993 צפיות
  6. Started by tominalex,

    יש לי בעיה בתוכנה Movie Maker. כשאני מעלה סרט לתוכנה אז קופצת לי שגיאה... אני יודע שזה מבקש מימני "קודק" אבל מותקן אצלי במחשב קודק, למישהו יש מושג לאיזה "קודק" התוכנה מתכוונת? תודה רבה לעוזרים ראו תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  7. Started by Dr. Evil,

    שלום לכולם, אני משתמש ב vlc בכדי לצפות בסרטים שהם HDTV אשר הם בפורמט mkv ורציתי לדעת איזה עוד נגנים תומכים בפורמט הנל. תודה ולילה טוב

  8. Started by generalA,

    שלום. רציתי לדעת האם ישנו אתר והאם תוכלו להפנות אותי לשם ע"מ שהוא יבדוק באופן אוטומטי את גירסאת הויסטה המאימה לי וייתן לי הודעה אוטומטית על כך. תודה אנשים !

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  9. Started by galh_5,

    יש לי 1.5 מגה לפני שבועיים היה לי750KB הבעיה היא שבפיירפוקס זה מוריד לי על אותם מהיריות כמו שהיה לי עם ה-750 שזה מוריד על פחות מ-100 ק"ב לשנייה ובאקספלורר זה מוריד לי על 170 ק"ב אשמח לעזרה זה קורה לי בכל האתרים

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  10. היי המחשב שלי לא מזמן פורמט אבל הוא עדיין נתקע קצת....זה מחשב יחסית חדש (פנטיום 4 2.0gh)ואני פשוט לא יודע מה הבעיה שהמחשב זוכל כמו צב אז רציתי לשאול אם יש תוכנה שבודקת מה מפריע למחשב איזה תוכנה|משחק|וכל מיני דברים אחרים בבקשה תעזרו לי אני לא סובל את זה

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  11. Started by neogod,

    כאשר אני מנסה להתחבר למסנג'ר אני מקבל את התקלה שמצלומת בתמונה!!! התקלה החלה לאחר שבאמצע שיחה המסנג'ר התנתק ומאז אני לא מצליח להתחבר!! [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by BandiT,

    שלום, היה לי קובץ MDB שפעל כמו שצריך, עשיתי פורמט למחשב התקנתי מחדש אופיס, ועכשיו הקובץ לא נפתח. קופצת הודעה מוזרה.. יש למישהו מושג מה זה? ואיך לסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  13. Started by dbx22,

    יש לי אימיול, והיום התחלתי לקבל LOW ID הפורטים שלי פתוחים, אין לי פיירוול, וניסיתי כמה גירסאות ואני לא מפסיק לקבל LOW ID מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  14. Started by shaya,

    מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה

    • 2 תגובות
    • 517 צפיות
  15. yooooooooooooooo pick up th phone... helo..?? wazaaaaaaaaaaaaaaap??????

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  16. שלום אני רוצה לערוך את האווטלוק אקספרס שלי כך שיקבל דואר רק מכתובות המופיעות ברשימת אנשי הקשר שלי. האם יש מישהוא שיכול להדריך אותי כיצד ניתן לעשות זאת? תודה

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  17. Started by JHONLEV,

    אהה יש לי שני סרטים בעלי רזולציה שונה הראשון 640 על 480 והשני 512 על 224 כאשר בתוכנות של איחוד סרטים אני בא לחבר אותם אז רשום לי שבגלל הרזולציה אי אפשר לחבר.. מה אפשר לעשות? כלומר יש אפשרות לשנות את הרזולוציה של הסרט ? אשמח לקבל פיתרון במהרה תודה מראש. אולי יש תוכנה שעושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  18. Started by davidcohen,

    שלום אנשים, אני עובד עם outlook express ולאחרונה אני מקבל המון דואר זבל, ניסיתי את התוכנה spam inspector אבל היא לא עוזרת כל כך... מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת anti spam איכותית ? תודה!

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  19. Started by alex125,

    שלום לכם!! יש לי את Visio 2003 אבל אין הרב חלקים של חמשל שאני צריך אותם האם אני יכול להוריד את חלקים או משהו אחר אני יכול לעשות כדי שיהיה לי את חלקים!!!

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  20. Started by redead,

    בעבר השתמשתי בBSPLAYER אבל נכון להרגע התמיכה שלו בויסטה לא משהו.. מה לפי דעתם הנגן הטוב ביותר?

    • 13 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by 00000,

    יש קובץ וידאו שבא בארבע חלקים. בינתיים סיימתי להוריד רק את הראשון וכשאני מנסה לחלץ הוא מבקש את השני. אהע רוצה לחלץ את הראשון ולצפות בו בנפרד. כיצד? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  22. Started by abyss20,

    כאשר אני מדליק את המחשב שלי הוא כותב לי הודעה על כך שקובץ הנמצא ב\windows\system32\config\system נמחק או אינו תקין ומבקש ממני להכניס דיסק של ווינדוס ולהיכנס לRECOVERY CONSOLE אך איני יודע מה לעשות הלאה בכדי לתקן את הקובץ הפגום, תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by rjjb7,

    נתון: מחשב עם לוח אם של Gigabyte. הכרטיס קול מובנה. (On-Board) דגם הלוח-אם: Titan 533 (או משהו בסגנון לא זוכר בדיוק) ביוס של פיניקס (לא כ"כ רלוונטי אבל שיהיה) צ"ל: חבילה (Package) של דרייבירים של קול ומסך. (אפשר גם רק קול או רק מסך) נ.ב. הרצתי אוורסט (Everest) על המחשב ובמולטימדיה צוין שהכרטיס קול הוא של SiS Audio 7012 הורדתי את הדרייבר ואין התאמה כך שהפנייה/קישור לאתר של SiS תהא מיותרת. תודה, רועי.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. זקוק נואשות לתוכנה שתמיר סרט למחשב כך יד DELL

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  25. Started by Sifo Jen,

    היי! אני רוצה להגדיר את התוכנת ביטורנט שלי שתוריד הורדה ספציפית עד המהירות שבא היא מעלה אותה, כלומר אם אני מעלה את ההורדה ב30K שההורדה לא תעבור את ה30K, יש לי מיקרו טורנט וביטלורד, אפשרי? תודה!!

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים