עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום! אני לא מוצא אופציה בFFDSHOW להוריד כתוביות לשוליים כאשר מתנגן סרט בפורמט רחב (יש לי מסך 3:4) אשמח לעזרה... המון תודה!

  2. ב IE 8 אני עובד על ZOOM של 125% כברירת מחדל ולפעמיים אף על 150, איך עושים זאת ב F.F ? (אני יודע איך לעשות ZOOM ב FF אבל ברגע שאני סוגר דפדפן ופותח מחדש זה חוזר שוב ל 100 %)

    • 5 תגובות
    • 813 צפיות
  3. שלום לכולם חיברתי את המחשב לטלוויזיה וכשאני מנסה להציג סרטון/סרט בווינאמפ/מדיה פלייר, במחשב רואים אותו טוב - אבל על הטלוויזיה הוא לא מופיע. פשוט מופיע ריבוע שחור ריק ושומעים קול שיוצא, ולא רואים כלום על הטלוויזיה. כיצד פותרים בעיה זו? בתודה אלעד

  4. Started by Raul,

    אני מעוניין לפרמט את המחשב שלי, אז אני מתאר לעצמיי שחייבת להיות דרך לגבות את הפליילסטים באייטונס זה ממש מטריד אם יהיה חייב לעשות את כל הפליילסטים מחדש אחרי הפרמוט.. מישהו יודע איך עושים גיבוי?..

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  5. Started by iyehuda,

    ואני לא מצליח להבין את היתרונות שלו אפשר עזרה ??

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  6. קובץ הקריאה שמצורף לסרט אומר שאני צריך XVID 6.71C די-קודר בשביל לנגן את הסרט הזה בהצלחה..לא מצאתי את הדיקודר הזה וכל התוצאות בגוגל מובילות לדפים סתמיים באתרי טורנט יש לי VLC פלייר וBS פלייר

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  7. Started by crovei,

    יש לי בעיה ממש מעצבנת עם הפיירפוקס (2.0.0.2). לפני כמה זמן הוא התחיל לעשות בעיות עם תוספים.. שיוצא עידכון לתוסף אני מוריד אותו ומתקין, ואחרי הריסטרט לFF זה מראה לי שהתוסף בכלל לא עודכן.. רק אחרי מחיקות והתקנות מרובות של התוסף זה מסתדר. בנוסף אני לא מצליח גם למחוק תוספים. (שוב, אני מוחק, מקבל הודעה לעשות ריסטרט לFF, ושהוא עולה שוב התוסף שם כרגיל..) כל הבעיות תקפות גם לט'ימס. הנה רשימה של כל התוספים שמותקנים אצלי: User Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.2) Gecko/20070219 Firefox/2.0.0.2 Extensions (enabled: 41, disabled: 2; total: 43) Adblock Plus 0.7.2.4 All-in-One Gestures 0.18.0 Auto Copy 0.6.4 Bookmark Backup 0.3.3 BugMeNot 1.3 Colorfu…

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  8. הורדתי את כל הפרקים של מק22 חלק מהם אני רואה טוב וחלק מהם אני רואה שהם חצויים באלכסון ושהצבעים שונים... מה לעשות??

    • 10 תגובות
    • 813 צפיות
  9. Started by timac,

    האם יש תוכנה או משהו שאפשר להוריד יותר מדבר אחד בוא זמנית? מעצבן לחכות איזה שעתיים או להתנתק כל הזמן.. תודה על העזרה..!!!

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  10. טוב אחים שלי פעם שעברה שפירמטתי נמחק לי כל הDATA מהOUTLOOK EXPRESS הפעם אני לא רוצה שזה יקרה?! איך אני מגבה את כל הנתונים שיש לי במייל (ניכנס יוצא וכו'...) ומחזיר את זה אחרי פורמט?!

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  11. Started by ccc,

    כל הנקודות האלה שאני מקבל כתוצאה משיתוף, זה נמחק אם נגיד אני מחליף ווינדוס? יש דרך לשמור את זה?

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  12. Started by shloogy,

    הי אני משתמש בתכנה HDDLIFE אשר מראה לי בכל רגע נתון את פעילות ההרדיסק כאשר המחשב במצב "רגיל" אין שום פעילות , אך כאשר אני מריץ מכונה ויראטואלית (VM) לפתע HDDLIFE מראה פעילות כתיבה מלאה כל 10 שניות למשך 2 שניות, למרות שהVM נמצא במצב של חוסר פעילות יש למישהו רעיון למה? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 813 צפיות
  13. יש לי דיסק שהוקלט על מקליט DVD עכשיו, שאני מכניס את הדיסק למחשב הוא לא מראה לי קבצים על הדיסק, אבל שאני פותח את הנירו ומסתכל במידע על הדיסק אני רואה שני טראקים , אחד שרשום אנרידבל, ואחד שנראה בסדר ניסיתי להעתיק את הטראק למחשב בתצורת קובץ תמונה (אימג' - ISO) אבל ללא הצלחה, הטראק הראשון בכלל לא הצליח להעתיק, ובשני הוא נתקל בתקלה כלשהי וכנראה שצריך לסגור את הדיסק ניסיתי לסגור את הדיסק אך ללא הצלחה אני חושב גם שלא מצאתי איך לעשות את זה ולאחר מכן ניסיתי אולי לעשות סגירת session אבל גם את זה לא הצלחתי התוכנה שהשתמשתי בה היא נירו 7 כי לא הצלחתי באף תוכנה אחרת כגון magiciso,magicdisc, poweriso וכו... איך אני יכול לסגור צריבת VR? מישהו יכול לעזור לי? כי אני לא מצליח לעזור לעצמי

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  14. Started by thejinji,

    רכשתי כונן Transcend 1TB StoreJet M3 הוא מגיע עם כפתור פיזי עבור גיבוי אוטמטי בלחיצה האם קיימת תוכנה או דרך כל שהיא להמיר את פעולת הכפתור? אני מעוניין שהוא יבצע הסרה בטוחה (win7x64)

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  15. Started by Cupid Me,

    ^ למישהו יש מושג למה? לפני שהתקנתי אותו סרטים רצו חלק תודה

    • 9 תגובות
    • 813 צפיות
  16. ניסיתי לאחרונה מספר תוכנות שייעודן ביצוע RIP של וידאו מתקליטורי DVD (האחרונה שבהן היתה זו של xilisoft). כל אחת מהן יצרה לי קובץ וידאו שעבר קידוד אוטומאטי לפורמטים כמו MPEG4, DIVX ועוד. איזו תוכנת RIP יכולה לבצע את הפעולה הזו ללא כל קידוד, כלומר ליצור קבצי AVI גלמיים לחלוטין ובאיכות הגבוהה ביותר (ובמידת האפשר גם במהירות גבוהה)? על מה אתם ממליצים (ואל תשלחו אותי לחיפוש. את זה כבר עשיתי.)? תודה.

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  17. Started by yan,

    האם יש תוכנה שבודקת אם החומרה של המחשב שלי תקינה? שמשהו לא מזייף שמשהו לא הלך בגלל הפסקת חשמל וכו'

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  18. Started by BUNNY,

    מה נשמע? הרבה זמן לא פירסמתי פה כלום כמה עבודות שלי שעשיתי בחודשים האחרונים SOFTIMAGE | XSI & Mentalray

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  19. שלום לכולם, בעיה מוזרה, למרות שאני מוחק ומאפס את כל ההיסטוריה של הדפדפן, שאני מגיע לשורת הכתובות וסתם רושם WWW. הוא עדיין משלים לי כתובות אתרים שגלשתי בעבר, שאני מוחק מהשורת כתובות זה גם לא עוזר וחוזר בחזרה..... עקבתי אחרי כל ההוראות של האיפוס המלא כאן: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Clear+Recent+History וזה עדיין לא עוזר..! (גירסה אחרונה 3.5.5) מה לעזאזל קורה פה ? חח אודה לעוזרים!! תודה

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  20. פירמטתי את המחשב, התקנתי מחדש מקודדים k-lite codec pack full והתקנתי את הנגן VLC אני מנסה לפתוח סרט MKV והוא לא מפעיל וכשאני מנסה לפתוח עם המדיה פלייר הוא רושם שה CODEC המתאים לא נמצא . מה אפשר לעשות עם זה ?

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  21. Started by ybe,

    אני מחובר בפס רחב ומשתמש ב-firewall של win xp .בדקתי את ההגנה על המחשב(firewall של win xp) באתר של חברת symantec (החברה שמפיצה את ה-norton) בבדיקת security check עברתי את כל הבדיקות למעט בדיקת Browser Privacy Scan! האם אני יכול להשתמש ב-firewall של win xp או שאולי כדאי להשתמש בfirewall (חינמי) אחר?

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  22. Started by yossihaz1,

    שלום לכולם התקנתי את הנגן flash player גירסה אחרונה מהאתר של adobe בסיום ההתקנה אני מקבלת הודעת שגיאה שאומרת :לקובץ זה לא משויכת תוכנית לצורך ביצוע פעולה זו.צור שיוך באפשרויות תיקייה בלוח בקרה"נכנסתי לאפשרויות תיקייה אבל אני לא יודע מה לעשות שם (אני משתמש בנגן לשידורי הסטרימינג מאתר נבא אודה לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  23. שלום אני מצטער על הכותרת הארוכה פשוט רציתי לרשום משהו עניייני :\ בכל מקרה יש תוכנה מסוימת כמו ICQ שאפשר להתקין בה מין Plug-in שבעזרתו אפשר לדעת מי קורא את ההודעת אווי שלך אפשר לדעת מה השם שלו ? ואיך להשתמש ב Plug in וקישור ? זה מאוד חשוב אז בבקשה תעזרו לי עשיתי חיפוש באתר ומצאתי דיון שמסביר על התוכנה מצטער שלא עשיתי את זה קודם מנהלים תעשו מה שבא לכם עם הדיון

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  24. Started by exXxTreAm,

    היי.......אני צריך המלצה לפיירוול חינמי ושיהיה קל לשימוש ושאני יבין אותו בקלות וידע איך לחסום תוכנות בקלות.......ויהיה נחמד אם גם תוסיפו לינק להורדה אבל לא חייבים..........תודה exXxTreAm

    • 5 תגובות
    • 813 צפיות
  25. שלום לכם! הפעם הבעיה היא במחשב של חברה שלי (נעמה המאמי, לפי החתימה!). הבעיה התחילה כאשר היא רצתה לראות איזשהו קטע מפירסומת (ככול הנראה קובץ WMV או ASF, בStreaming Video), מחשב חדש - פעם ראשונה שמריץ וידאו מסוג כלשהו - במקום להציג את הוידאו ראינו בליל של צבעים - כמו מין תצוגה של אינפרא אדום... ניתן לראות קווי מיתאר של מה שמוצג בסרט, אבל זו לא צורה לצפות בסרט... הבעיה המשיכה עם קובץ AVI שהורדנו מהאינטרנט - אותה בעיה.חשבתי שזו בעיה של קודקים, הורדתי את ה LionNetwork Codecs Pack, לא עבד. ניסיתי את הK-Lite Pack עם תוכנת GSPOT, שהודיע לי שהקודק לסרט הוא DivX וישנם 4 קודקים מותקנים שאמורים "לטפל" בסוג קובץ/קודק זה. משהו פה נראה לי חשוד. ניסיתי מס' סוגים של קבצי וידאו (בינהם MP…

    • 5 תגובות
    • 813 צפיות

דיונים חדשים בפורומים