תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בעת שימוש עם משתמש מוגבל, ניתן כמובן לעשות זאת עם RUN AS. אבל איך ניתן לגרום לתוכנה להיטען עם הפעלת הווינדוס עם הרשאות של מנהל? תודה.
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
זה מתחיל כבר ליהיות נתרד יותר מתמיד, בכל פעם שהמחשב עולה, ה ICQ קופץ לי ומתחבר (אני יודע איך לפתור את הבעיה שהוא מתחבר ישר). אבל מה לעשות בעיניין זה שהחלון עצמו מופיע? כאילו,למה בכל הפעלה מחדש חייב להלחם? הוא גם תוקע לי את המחשב ככה על ההתחלה. מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
מישהו יודע? אני חייב לדעת איך ואני מסיים את הדמות שהראיתי לכם
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך אני יוצר מדיסק IMAGE שבנוי מ ISO CUE וקיבצי WAV של הAUDIO TRACKS ? תודה
-
- 8 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום , אני צריך לדעת מה ההבדל בין FULL FORMAT ל QUICK FORMAT לפי האתר של מיקרוסופט הבנתי שההבדל שהמלא מתקן את הסקטורים . האם זה ההבדל היחיד (לא נראה כי זה הבדל גדול מאוד בזמנים) תודה לעונים(אני צריך את כל ההבדלים..)
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני לא בטוח אם זה plug-in או מובנה בתוך התוכנה...אני יפרט.. שעוברים שירים לבד בתוכנה אז יש אפשרות של לשלב אותם ביחד.. זאת אומרת שלפני ששיר עומד להיגמר נכנס שיר שצריך להתחיל.... משיהו מכיר תעניין..?
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
איך אוכל לשנות בתוכנה שהיא תשתמש בדיסק הקשיח השני? כי בראשון(עליו מותקן הוינדוס) יש 250 גיגה, ובשני יש לי 1000 אז אני לא רוצה להגביל את התוכנה ולתת לה להשתמש בכמה שיותר כל עוד אני לא משתמש. ניסיתי בהגדרות המתקדמות לשנות ב"שימוש בדיסק קשיח" ל 400 לראות אם זה ישנה אוטומטית לדיסק השני אבל זה לא.
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שבת שלום מחשב עם מערכת הפעלה XP אני מנסה מתוכנת פיקסה לשלוח מייל עם תמונה ומקבל "הפעולה נכשלה" לעומת זאת עם אני נכנס לאווטלוק אקספרס 2003 ומשם מצמיד את התמונה שמעוניין אזי השליחה עוברת בהצלחה מה יכולה להיות הבעיה. יש לציין כי זה קורה גם עם תוכנות אחרות שמאפשרות לשלוח מהם מייל, כלומר הפעולה נכשלת תודה למשיבים
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם פה .. אני הייתי רוצה לדעת כמה דברים שיעזרו לי קודם כל להבין את המבנה של קבצי הוידאו . הבעיה שלי בעצם כשאני מפעיל את קבצי הוידאו יש לי בצד שמאל של המסך מן פסים מעוותים אשר פוגעים באיכות הסרט. אבל מצד שני כאשר אני מפעיל את הקובץ דרך הDIVX PLAYER אז אין שום בעיה עם התצוגה של הסרט .. אבל אז אני לא יכול להכניס תרגום לסרט. בעקרון מה שאני מנסה להגיד פה זה שרק דרך הדיווקס הסרט עובד טוב ודרכו אני לא יכול לשים תרגום. הבנתי שיש מקודדים וכל מיני דברים כאלה שאמורים להגדיר את איכות הסרט .. מה אני עושה כדי שהסרט יעבוד לי טוב דרך המדיה פלייר ודרך התוכנה שמפעילה גם את התרגום . ובכלל קצת מידע על איכויות וידאו על המחשב יעזרו לי להבין יותר טוב ... תודה דורון .
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לניקוי של תיקיות וקבצים ש"מעיקים" על המחשב ולא בשימוש או שלא צריכים אותם... תודה..
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להגדיר הרשאות ntfs על תקיה אבל אין לי את הלשונית אבטחה במאפיינים מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אני יכול לשנות את התוכנה Virtual DJ לעיברית ואם לא לפחות שהשמות של השירים בתוך התוכנה יהיה בעברית (חלק בעברית וחלק בשפת ג'יבריש) יש אפשרות לסדר את זה ?
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
איך אני יכול להוסיף תוכנות שיותקנו אוטומטי, כולל סיריאלי? איך עושים זאת?
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי מחשב כף יד של אסוס מדגם A639 , אני רוצה לראות בו סרטי וידאו ואני צריך תוכנה טובה וחינמית לכווץ את הקבצי וידאו. מישהו יכול לתת לי לינק להורדה של כזו תוכנה? כמו כן , מה הגודל שאני צריך לכווץ את הוידאו אליו? תודה רבה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש אפשרות לפתוח שני חלונות של התוכנה בו זמנית,כלומר שני משתמשים שונים שהחלונות יעבדו במקביל ל -icq לא נראה לי שיש אופציה כזאת אולי יש תוכנה שמסוגלת לעשות זאת ? תודה ...
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי כרטיס VIVO של GFORCE 6600 איזו תוכנה אני צריך כדי להציג את הממיר הדיגיטלי במחשב??? לא תוכנת עריכה... אני מחפש רק תוכנה לצפיה...!!!! תודה מראש למי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
משום מה בכל הפורומים כשאני מסתובב ונכנס מחדש להודעות, האקספלורר לא בודק לי לבד אם הדף התחדש ויש הודעות נוספות אלה רק אחרי שאני דורש ממנו לעשות ריפרש, יש הצעות (חוץ מפורמט) ?
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
ראיתי שיש פיצ'ר כזה בפלאפונים של סוני מתישהו.. זה מריץ ניתוח על השירים שיש לך ובוחר את השיר הבא שיהיה בערך באותו הסגנון. מישהו מכיר נגן כזה למחשב ?
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
בXP בא מובנה windows messenger, בגרסה ישנה ומרגיזה. התקנתי msn messenger6, אבל עדיין עם החיבור לאינטרנט המסנג'ר של הווינדוס עולה! אז: 1. איך אני מוחק או עושה uninstall למסנג'ר של הווינדוס? 2. אם אי אפשר להעיף אותו אז איך אני גורם למסנג'ר6 לעלות עם האינטרנט ולא למסנג'ר של הווינדוס, ואיך אפשר לגרום לו לא לעלות אוטומטית עם המחשב?
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני צריך משהו שיודע לעבוד בתוכנה לא ברמה גבוה כל כך... המספר של הicq זה
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
הורדתי מהרשת קובץ וידיו : The.O.C.S03E11.The.Safe.Harbor.HDTV.XviD-442.avi ואני לא מצליח לראות אותו למרות שניסיתי להתקין הרבה חבילות קודקים, ניסיתי למצוא את הקודק הצפציפי XVID-442 אבל לא מצאתי קודק כזה מישהו יודע במה מדובר?
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
כזאת שאחרי פירמוט אפשר יהיה להתקין ולשכוח מכל העניין בכלל?
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה - עדיף חינמית - אשר תבצע שיפור אוטומטי בתמונות סרוקות זאת באצווה (Batch בלעז) וכמה שיותר Idiot Proof - נושא עיבוד התמונה זר לי. תודה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
האלן אחי הכניס לשנייה את ה DISK ON KEY שלו אליי למחשב וישר העביר וירוס. http://www.zix.co.il/basic.php האנטי וירוס לא מוחק אותו,ושאני מנסה ידנית למחוק אני לא מצליח למצוא אותו במחשב. נעשו סריקות עם אותו אנטי וירוס נוכחי ו SPYBOY ועדיין לא נמחק. אשמח לעזרה..
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
הורדתי מספר משחקים ותוכנות שהיו מכווצות, ולאחר שפתחתי את הכיווץ הופתעתי לגלות שבמקום משחק עובד יש לי את סוגי הקבצים הללו, אני מנייח שזה בטח משהו בסיגנון של קבצי ה ISO או משהו כזה, אבל אין לי מושג איך לפתוח אותם או להשתמש בהם. אשמח לקבל עזרה בנושא.
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-


